Groot gelijk hebben zequote:Op vrijdag 23 juni 2023 20:34 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Vroegah ging ik vaker stappen in Valkenburg en dan waren ze vaak niet open of lieten ze half dronken tieners niet op het terras zitten
Gaan jullie ieder jaar op vakantie in de buurt daar? Ik dacht me te herinneren dat jij niet in die regio woonde.quote:
Er is ieder jaar een grote 2-daagse automeeting waar we met een grote groep 2 extra dagen aan vast plakken om te toeren door de regio, en 's avonds biertjes te proevenquote:Op vrijdag 23 juni 2023 20:37 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Gaan jullie ieder jaar op vakantie in de buurt daar? Ik dacht me te herinneren dat jij niet in die regio woonde.
Ahah, vandaarquote:Op vrijdag 23 juni 2023 20:47 schreef D. het volgende:
[..]
Er is ieder jaar een grote 2-daagse automeeting waar we met een grote groep 2 extra dagen aan vast plakken om te toeren door de regio, en 's avonds biertjes te proeven
Dat kan, ik ben een paar dagen heel druk met voorbij rijden daarquote:Op vrijdag 23 juni 2023 20:54 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ahah, vandaar
Misschien heb ik je dan ooit wel eens voorbij zien rijden![]()
![]()
Echt leukquote:Op vrijdag 23 juni 2023 20:47 schreef D. het volgende:
[..]
Er is ieder jaar een grote 2-daagse automeeting waar we met een grote groep 2 extra dagen aan vast plakken om te toeren door de regio, en 's avonds biertjes te proeven
Ik ben voor werk 1 tot 2 dagen per maand ook in die regio, en ik krijg er altijd een vakantiegevoel vanquote:Op vrijdag 23 juni 2023 20:56 schreef pullup het volgende:
[..]
Echt leuk
Als het goed is opent zo langzamerhand het nationale wielermuseum daar in de buurt, dan ga ik erook weer eens langs
Preciesquote:Op vrijdag 23 juni 2023 20:57 schreef D. het volgende:
[..]
Ik ben voor werk 1 tot 2 dagen per maand ook in die regio, en ik krijg er altijd een vakantiegevoel van
Als ik in de buurt van Valkenburg kom is het voornamelijk om te wielrennen. Voor de horeca ben ik er al 10 jaar niet meer geweestquote:Op vrijdag 23 juni 2023 20:55 schreef D. het volgende:
[..]
Dat kan, ik ben een paar dagen heel druk met voorbij rijden daar
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.
quote:Op vrijdag 23 juni 2023 20:59 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Als ik in de buurt van Valkenburg kom is het voornamelijk om te wielrennen. Voor de horeca ben ik er al 10 jaar niet meer geweest
Nou ja, terroristenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
stupidity has become as common as common sense was before
~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~
Travel Is Fatal To Prejudice, Bigotry and Narrow-Mindedness
Ik scheer alles wel over een kam, maar je hebt mensen ertussen zittenquote:
Koppen?quote:Op vrijdag 23 juni 2023 21:05 schreef marcb1974 het volgende:
Hockeymeisjes blijven maar dingen koppen.
Zijn er alleen niet goed in, dus de blauwe plekken en 'eien' op hoofden zijn redelijk aanwezig
Net zoals Verstappen geen volle Nederlander is maar wel een volbloed Limburgerquote:Op vrijdag 23 juni 2023 21:04 schreef D. het volgende:
Maar ik ben dan ook Nederlander, geen Hollander
Misschien dat ze er daarom zo slecht in zijn, hoort ook niet bij het hockey.quote:Op vrijdag 23 juni 2023 21:06 schreef D. het volgende:
[..]
Koppen?
Ik wist niet dat dat ook bij hockey hoorde
Dan is dat helemaal niet ergquote:Op vrijdag 23 juni 2023 21:08 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Misschien dat ze er daarom zo slecht in zijn, hoort ook niet bij het hockey.
Man3quote:
Dat had niet gespeeld hoeven wordenquote:
De dames hebben van hun nieuwe coach een ietwat arrogante 'opdracht' meegekregen. Ze moeten iedere wedstrijd 'minimaal' 5 keer scoren.quote:
Lachen dit. Medepresentator heeft kritiek op een aanvalster.quote:
Maar ze winnen dus vrijwel altijd met een nulletje of 5 en hebben dan nog wat te klagenquote:Op vrijdag 23 juni 2023 21:25 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Lachen dit. Medepresentator heeft kritiek op een aanvalster.
Die aanvalster geeft haar meteen gelijk.
Mevrouw Lammers (medepresentator) heeft 200 interland, meerdere OS goud, etc
Als regerend Olympisch, Wereld en Europees kampioen moet je natuurlijk wel doelen stellen?quote:Op vrijdag 23 juni 2023 21:29 schreef pullup het volgende:
[..]
Maar ze winnen dus vrijwel altijd met een nulletje of 5 en hebben dan nog wat te klagen
Vertalingquote:
Precies wat er staatquote:
Geen idee wat je bedoelt danquote:
quote:
Aan het bijkomen van zijn zware werkquote:
Oh ja hij heeft weer treinen ontworpen zekerquote:Op vrijdag 23 juni 2023 21:51 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
[..]
Aan het bijkomen van zijn zware werk
quote:
Treinen koppen op CS Den Haagquote:
quote:Op vrijdag 23 juni 2023 21:52 schreef pullup het volgende:
[..]
Oh ja hij heeft weer treinen ontworpen zeker
Tussen de andere asielzoekers en criminelen?quote:
Tja wat zal ik kwaken? Tja soms vind ik het leuk om even debiel te zijn. Beetje dollen en geinen of stoken met degenen waarvan ik weet dat ze er net zo hard om kunnen lachen als ik. Het kon ook want we hadden een lang lontje. Een schunnige opmerking van mij? Daar werd simpelweg om gelachen vooral door degene naar wie ik het deed.quote:
Gefeliciteerd!quote:Op vrijdag 23 juni 2023 19:18 schreef Prisha het volgende:
Multikwooten vind ik lastig op m’n mobiel.
Ik zit nu in Valkenburg op het Midsummer prog festival. Morgen ook.
Heerlijke verjaardag zo 😊
Niet lang meer, ik ga slapenquote:
I didnt kill youquote:Op vrijdag 23 juni 2023 23:27 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Tja wat zal ik kwaken? Tja soms vind ik het leuk om even debiel te zijn. Beetje dollen en geinen of stoken met degenen waarvan ik weet dat ze er net zo hard om kunnen lachen als ik. Het kon ook want we hadden een lang lontje. Een schunnige opmerking van mij? Daar werd simpelweg om gelachen vooral door degene naar wie ik het deed.
En nu? Stoppen met 40+ omdat de lol voor mij ondertussen ver te zoeken is. Ik heb er vaker over gedacht om met Fok te kappen. Maar een moment later denk ik, laat je niet klein krijgen door een paar debielen, er zijn teveel mensen die tof zijn.
Have funquote:
Ja maar daar bedoel ik jou niet mee.quote:
quote:Op vrijdag 23 juni 2023 23:27 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Tja wat zal ik kwaken? Tja soms vind ik het leuk om even debiel te zijn. Beetje dollen en geinen of stoken met degenen waarvan ik weet dat ze er net zo hard om kunnen lachen als ik. Het kon ook want we hadden een lang lontje. Een schunnige opmerking van mij? Daar werd simpelweg om gelachen vooral door degene naar wie ik het deed.
En nu? Stoppen met 40+ omdat de lol voor mij ondertussen ver te zoeken is. Ik heb er vaker over gedacht om met Fok te kappen. Maar een moment later denk ik, laat je niet klein krijgen door een paar debielen, er zijn teveel mensen die tof zijn.
Nee nee geen kusje. Lief doen wordt verkeerd gezien.quote:
Ja maar...quote:
Namen en rugnummersquote:Op vrijdag 23 juni 2023 23:36 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ja maar daar bedoel ik jou niet mee.
Nu wel weekend?quote:Op vrijdag 23 juni 2023 23:54 schreef engine het volgende:
Te lang blijven hangen na het uit eten. Defqon stream is al afgelopen
Ik ben nog 4 minuten aan het werkquote:
En als ik nou eens zeg dat ik je wel mag. Wat ook zo is dan is het fout?quote:Op vrijdag 23 juni 2023 23:53 schreef engine het volgende:
En @:superbadeendje het is je ondertussen wel duidelijk dat niet iedereen die opmerkingen even leuk vindt. Dan is het aan jouw om dat te veranderen of te accepteren dat mensen er ook commentaar op mogen geven.
De rest was naar huis gegaan zei je vanmiddag ja. Handig wel zo.quote:Op vrijdag 23 juni 2023 23:58 schreef engine het volgende:
Ik kwam vandaag dus en toen bleek dat ik inderdaad alleen was voor de late dienst. Alleen mag je gewoon simpelweg niet werken. Dat werd nog even aan mij gevraagd maar toen heb ik wel gezegd, dat ga ik niet doen.
Dan gebeurd er wat en heb ik zelf een probleem achteraf. Niet mijn probleem. Ik ben er om te werken. Dan zorg maar dat er gewerkt kan worden.
Dat is het helemaal niet. Ik geloof niet dat wij een probleem met elkaar hebben.quote:Op vrijdag 23 juni 2023 23:59 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
En als ik nou eens zeg dat ik je wel mag. Wat ook zo is dan is het fout?
Ik ben 1,5 uur op het werk geweest en het was één groot theater. Ik heb dat gisteravond van me af kunnen zetten gelukkig.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 00:01 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
De rest was naar huis gegaan zei je vanmiddag ja. Handig wel zo.
Die 4 minuten ga je wel overleven gok ik
Zal alleen zonde van je tijd voelen? Ondanks dat je ervoor betaald krijgt?quote:Op zaterdag 24 juni 2023 00:07 schreef engine het volgende:
[..]
Ik ben 1,5 uur op het werk geweest en het was één groot theater. Ik heb dat gisteravond van me af kunnen zetten gelukkig.
En dit is niet hoe ik het graag wil maar ik krijg wel betaald voor een volle dienst dus uiteindelijk moet ik mij er ook niet te druk over maken.
Ja dat is het vooral. En dan zeker als het vooruitzicht is dat het nog dagen zo gaat zijn en ik dan een verjaardag waar ik mij op verheugd had moet missen. Daar kon ik ook even slecht tegen.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 00:09 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zal alleen zonde van je tijd voelen? Ondanks dat je ervoor betaald krijgt?
Maar als je alleen bent kan je net zo goed ook naar huis gaan. Als je toch niet werken mag.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 00:15 schreef engine het volgende:
[..]
Ja dat is het vooral. En dan zeker als het vooruitzicht is dat het nog dagen zo gaat zijn en ik dan een verjaardag waar ik mij op verheugd had moet missen. Daar kon ik ook even slecht tegen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |