Mooie slidingquote:
Ben gelukkig niet bang voor spinnen, maar deze kom ik liever niet tegen wat een valsert zegquote:Op vrijdag 23 juni 2023 12:23 schreef marcb1974 het volgende:
Voor alle spinnenliefhebbers hier, sterkte
https://www.ad.nl/wagenin(...)r-maar-aan~aaa2f590/
Waarom is dat?quote:
Ik heb vandaag al 2x Jolene gehoord, dus ging maar even Googlenquote:Op vrijdag 23 juni 2023 12:32 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Waarom is dat?
Was de verwachting anders oid
Die van haar of van Miley?quote:Op vrijdag 23 juni 2023 12:33 schreef D. het volgende:
[..]
Ik heb vandaag al 2x Jolene gehoord, dus ging maar even Googlen
Kan die niet lezen helaasquote:Op vrijdag 23 juni 2023 12:23 schreef marcb1974 het volgende:
Ze is zelfs heel populair weer de laatste tijdquote:Op vrijdag 23 juni 2023 12:33 schreef D. het volgende:
[..]
Deze:quote:Op vrijdag 23 juni 2023 12:35 schreef D. het volgende:
[..]
Als ik Miley gehoord had ging haar wel Googlen
Gaat ze nog in de Playboy?quote:Op vrijdag 23 juni 2023 12:35 schreef pullup het volgende:
[..]
Ze is zelfs heel populair weer de laatste tijd
Lijkt me niet veel cash meer op te leverenquote:
Misschien juist wel heel veelquote:Op vrijdag 23 juni 2023 12:39 schreef pullup het volgende:
[..]
Lijkt me niet veel cash meer op te leveren
DIe zijn zo voorbijquote:
quote:
Slechte sporters vooralquote:
Vakantieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeequote:
Ze hadden anders makkelijk gewonnen dus zo slecht zijn ze nietquote:
Ohja, daar doe ik niet aanquote:Op vrijdag 23 juni 2023 12:45 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Vakantieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
langggggggggggggggg
Als ze goed waren hadden ze gewonnen. Nu falen ze door hun eigen incompetentie. Dus ja, slecht.quote:Op vrijdag 23 juni 2023 12:46 schreef pullup het volgende:
[..]
Ze hadden anders makkelijk gewonnen dus zo slecht zijn ze niet
Een kleine schrobbering zou op zijn plaats zijnquote:Op vrijdag 23 juni 2023 12:47 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Als ze goed waren hadden ze gewonnen. Nu falen ze door hun eigen incompetentie. Dus ja, slecht.
Hoe boos ga jij zijn als dit er 1 van jou is?
dat doe je niet om het geld, maar om de eerquote:Op vrijdag 23 juni 2023 12:39 schreef pullup het volgende:
[..]
Lijkt me niet veel cash meer op te leveren
De tijd vliegt tochquote:
Volgens mij heb jij vakantiequote:
Lekker, heb je nog plannen?quote:
Kan niet lezen maar zag plaatjequote:Op vrijdag 23 juni 2023 12:23 schreef marcb1974 het volgende:
Ik las "shit leader"quote:Op vrijdag 23 juni 2023 14:55 schreef engine het volgende:
Promotie gemaakt.....ik ben ineens shift leader
quote:
Je lichaamstemperatuur ligt toch hoger dan 23,5 mag ik hopenquote:Op vrijdag 23 juni 2023 09:17 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik zou mezelf niet warm willen noemen
En daarna ging ik sporten, werd er wel een beetje erg warm vanquote:
Ik kende alleen dezequote:Op vrijdag 23 juni 2023 12:33 schreef D. het volgende:
[..]
Cultuurbarbaarquote:
Nee, dit is de eerste Jolene die ik ooit hoorde, zelfs voor Dolly Parton kende ik deze versiequote:
Ah, inmiddels ken je haar wel dusquote:Op vrijdag 23 juni 2023 16:14 schreef drakin het volgende:
[..]
Nee, dit is de eerste Jolene die ik ooit hoorde, zelfs voor Dolly Parton kende ik deze versie
Ja hoor, leuk mensquote:
vertelquote:
teleurgesteldquote:
Niks mis mee toch,als je last hebt van droge handenquote:
Waarom is dat metroman?quote:
Haha die kende ik ookquote:
Het was nodigquote:Op vrijdag 23 juni 2023 16:37 schreef Lovely het volgende:
[..]
Niks mis mee toch,als je last hebt van droge handen
Heb gelukkig nu sinds een paar weken zachte handen..quote:
Vaseline telt niet echt meequote:Op vrijdag 23 juni 2023 18:34 schreef D. het volgende:
[..]
Zalfjes en crèmetjes is niet heel mannelijk, toch?
Wel als je ruwe handen hebt van al het zware werkquote:Op vrijdag 23 juni 2023 18:34 schreef D. het volgende:
[..]
Zalfjes en crèmetjes is niet heel mannelijk, toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |