Ik hou er wel van...quote:Op woensdag 28 juni 2023 18:30 schreef Shii het volgende:
Ik heb dat spel met die auto's, rush hour, erg leuk om te doen.
Heb spelletjes app er van wel geinig..quote:Op woensdag 28 juni 2023 18:30 schreef Shii het volgende:
Spelletjesquote:Op woensdag 28 juni 2023 18:30 schreef Shii het volgende:
Allemaal vrouwen achter het stuur.quote:Op woensdag 28 juni 2023 18:34 schreef Domnivoor het volgende:
Alles wegslepen, want blijkbaar komen ze er zelf niet uit.
Knip instellen op straat en fietsen uitdelenquote:Op woensdag 28 juni 2023 18:34 schreef Domnivoor het volgende:
Alles wegslepen, want blijkbaar komen ze er zelf niet uit.
Denkspelletje, ik vind ze erg leuk. Ik heb ook River Crossing en uitbreiding met een hondje. Het is wel voor één persoon.quote:Op woensdag 28 juni 2023 18:33 schreef Deisyy het volgende:
[..]
SpelletjesIk ga even kijken wat dat is.
Heb jij je rijbewijs?quote:Op woensdag 28 juni 2023 18:35 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Allemaal vrouwen achter het stuur.
Is het deze?quote:Op woensdag 28 juni 2023 18:30 schreef Shii het volgende:
Dan heb ik gelukkig de verkeerde gevonden, ik hou niet van race spelletjesquote:Op woensdag 28 juni 2023 18:38 schreef Shii het volgende:
[..]
Denkspelletje, ik vind ze erg leuk. Ik heb ook River Crossing en uitbreiding met een hondje. Het is wel voor één persoon.
Dat is heel wat anders, maar wel deze lijkt me wel een stuk leuker dan het spelletje dat ik had gevondenquote:Op woensdag 28 juni 2023 18:40 schreef Shii het volgende:
[..]
Ik heb het over de fysieke spelletjes.
[ afbeelding ]
Geen ideequote:Op woensdag 28 juni 2023 18:45 schreef Domnivoor het volgende:
Een raadsel dat ik net tegenkwam:
Twee vrouwen zitten in een café. De eerste vrouw drinkt een glas ice tea. De tweede drinkt in dezelfde tijd vijf glazen ice tea. De eerste vrouw valt dood neer. De tweede is ongedeerd. Alle zes glazen waren vergiftigd. Hoe kan dit?
Mario Kart vond ik wel leukquote:Op woensdag 28 juni 2023 18:43 schreef aloa het volgende:
[..]
Heerlijk....gewoon keihard tegen het verkeer in rijden
Boek sowiesoquote:Op woensdag 28 juni 2023 18:49 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik ga maar eens beginnen met nadenken wat ik allemaal wil meenemen voor het lange weekend Terschelling
quote:Op woensdag 28 juni 2023 18:45 schreef Domnivoor het volgende:
Een raadsel dat ik net tegenkwam:
Twee vrouwen zitten in een café. De eerste vrouw drinkt een glas ice tea. De tweede drinkt in dezelfde tijd vijf glazen ice tea. De eerste vrouw valt dood neer. De tweede is ongedeerd. Alle zes glazen waren vergiftigd. Hoe kan dit?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |