Zou wel handig zijnquote:Op woensdag 28 juni 2023 20:03 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wie wil er geen zelfreinigende dm-box
Waar kan ik deze aanrvagen?quote:Op woensdag 28 juni 2023 20:03 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wie wil er geen zelfreinigende dm-box
Waarom?quote:
Hoef je ze zelf niet te verwijderen bijvquote:
Je hoeft het niet te lezen. Je kan het waarschijnlijk ook zelf uitzetten. Geen idééquote:
Bijnaquote:
Bij mij,stort even 100 euro.quote:
Ik heb nog nooit een dm verwijderd. PM wel die loopt volquote:Op woensdag 28 juni 2023 20:05 schreef Lovely het volgende:
[..]
Hoef je ze zelf niet te verwijderen bijv
Klinkt als een beetje te overpricedquote:
Ik welquote:Op woensdag 28 juni 2023 20:06 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een dm verwijderd. PM wel die loopt vol
Nee, dat was de ns waar ik lag te slapenquote:
Picaso is in het Duits het zelfde als in de rest van de wereld Picasoquote:Op woensdag 28 juni 2023 20:07 schreef mario390 het volgende:
iik bedoel maar strandbeelden ook met mensen
zo als picasa was
Ja...eh....nou....eh....gewoon, dat weet iedereen tochquote:
Ik aim high.quote:Op woensdag 28 juni 2023 20:07 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Klinkt als een beetje te overpriced
Ben je dan niet bang dat je je halte voorbij rijdt?quote:Op woensdag 28 juni 2023 20:07 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nee, dat was de ns waar ik lag te slapen
quote:Op woensdag 28 juni 2023 20:08 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja...eh....nou....eh....gewoon, dat weet iedereen toch![]()
Die kans is 0 aangezien het de laatste halte isquote:Op woensdag 28 juni 2023 20:09 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ben je dan niet bang dat je je halte voorbij rijdt?
Je zou er een vestje erbij doen.quote:Op woensdag 28 juni 2023 20:08 schreef ieniminimuis het volgende:
Wisten jullie nog dat ik weken geleden een groen halterjurk postte? Nou die had ik zondag aangehad in de winkel. Conclusie was wel dat halterjurken niet mijn ding zijn.
quote:Op woensdag 28 juni 2023 20:10 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Die kans is 0 aangezien het de laatste halte is
Maar vroeger wel gebeurd. Ben 1 keer in Duitsland pas wakker geworden ipv Eindhoven
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |