Ik heb vroeger ook weleens een vogelspin op mijn hand gehad, dat lef heb ik nu ook niet meerquote:Op woensdag 28 juni 2023 12:34 schreef Lovely het volgende:
[..]
Weet niet of ik hem op mijn hand zou laten
Het kan geen kwaad hoor. Ik heb ze ook wel eens in mijn handen gehad.quote:Op woensdag 28 juni 2023 12:34 schreef Lovely het volgende:
[..]
Weet niet of ik hem op mijn hand zou laten
Oh nee weet ook niet of ik dat zou durvenquote:Op woensdag 28 juni 2023 12:35 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik heb vroeger ook weleens een vogelspin op mijn hand gehad, dat lef heb ik nu ook niet meer
Ze zullen idd niks doenquote:Op woensdag 28 juni 2023 12:37 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Het kan geen kwaad hoor. Ik heb ze ook wel eens in mijn handen gehad.
Een dwergslang?quote:Op woensdag 28 juni 2023 12:41 schreef Lovely het volgende:
[..]
Oh nee weet ook niet of ik dat zou durven
Heb jaren geleden bij een mini dierentuin toen wel een kleine slang om mijn nek gehad
Geen flauw idee wat voor een het was.. ieder geval geen grote gelukkigquote:
"Hij doet niks hoor mevrouw".quote:Op woensdag 28 juni 2023 12:45 schreef Lovely het volgende:
[..]
Geen flauw idee wat voor een het was.. ieder geval geen grote gelukkig
Nou dat dus hahaquote:Op woensdag 28 juni 2023 13:20 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
"Hij doet niks hoor mevrouw".
Ja nee ja. Nee dank u.
Dat doet hij anders nooit.quote:Op woensdag 28 juni 2023 13:20 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
"Hij doet niks hoor mevrouw".
Ja nee ja. Nee dank u.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |