Ik heb vroeger ook weleens een vogelspin op mijn hand gehad, dat lef heb ik nu ook niet meerquote:Op woensdag 28 juni 2023 12:34 schreef Lovely het volgende:
[..]
Weet niet of ik hem op mijn hand zou laten
Het kan geen kwaad hoor. Ik heb ze ook wel eens in mijn handen gehad.quote:Op woensdag 28 juni 2023 12:34 schreef Lovely het volgende:
[..]
Weet niet of ik hem op mijn hand zou laten
Oh nee weet ook niet of ik dat zou durvenquote:Op woensdag 28 juni 2023 12:35 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik heb vroeger ook weleens een vogelspin op mijn hand gehad, dat lef heb ik nu ook niet meer
Ze zullen idd niks doenquote:Op woensdag 28 juni 2023 12:37 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Het kan geen kwaad hoor. Ik heb ze ook wel eens in mijn handen gehad.
Een dwergslang?quote:Op woensdag 28 juni 2023 12:41 schreef Lovely het volgende:
[..]
Oh nee weet ook niet of ik dat zou durven
Heb jaren geleden bij een mini dierentuin toen wel een kleine slang om mijn nek gehad
"Hij doet niks hoor mevrouw".quote:Op woensdag 28 juni 2023 12:45 schreef Lovely het volgende:
[..]
Geen flauw idee wat voor een het was.. ieder geval geen grote gelukkig
Nou dat dus hahaquote:Op woensdag 28 juni 2023 13:20 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
"Hij doet niks hoor mevrouw".
Ja nee ja. Nee dank u.
Dat doet hij anders nooit.quote:Op woensdag 28 juni 2023 13:20 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
"Hij doet niks hoor mevrouw".
Ja nee ja. Nee dank u.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |