Drank, drugs, condooms en doekoequote:Op woensdag 28 juni 2023 18:49 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik ga maar eens beginnen met nadenken wat ik allemaal wil meenemen voor het lange weekend Terschelling
Hoe oud zijn jouw kinderen?quote:Op woensdag 28 juni 2023 18:50 schreef aloa het volgende:
[..]
Ik speel het nog wel.
Kan helaas niet meer winnen van mijn kinderen
Vakantiemevrouwquote:
Ik ben m'n brein aan het breken. Maar moet weg. Ik denk er nog over na.quote:Op woensdag 28 juni 2023 18:45 schreef Domnivoor het volgende:
Een raadsel dat ik net tegenkwam:
Twee vrouwen zitten in een café. De eerste vrouw drinkt een glas ice tea. De tweede drinkt in dezelfde tijd vijf glazen ice tea. De eerste vrouw valt dood neer. De tweede is ongedeerd. Alle zes glazen waren vergiftigd. Hoe kan dit?
quote:
quote:Op woensdag 28 juni 2023 09:54 schreef Deisyy het volgende:
Ik ben er weer!
Milaan was mooi en leuk, maar bloedheet, normaal kan ik er prima tegen, maar 33-34 graden in een stad is zelfs mij teveel van het goede. Nog wel een dag een auto gehuurd en naar het Comomeer gereden, daar heerlijk gezwommen.
En Coldplay was uiteraard grandioos, en die Italianen, wat een publiek![]()
![]()
Maar het is heerlijk om weer thuis te zijn, ik kan weer normaal adem halen.
Als er ijsklontjes in de ice-tea zit dan zit het gif daar in.quote:Op woensdag 28 juni 2023 18:54 schreef Shii het volgende:
[..]
Ik ben m'n brein aan het breken. Maar moet weg. Ik denk er nog over na.
Dan wacht ik nog even met de oplossing.quote:Op woensdag 28 juni 2023 18:54 schreef Shii het volgende:
[..]
Ik ben m'n brein aan het breken. Maar moet weg. Ik denk er nog over na.
We zijn daar te oud voor, ons brein houdt dat niet bijquote:Op woensdag 28 juni 2023 18:54 schreef aloa het volgende:
[..]
16 en 20.
Maar kan al jaren niet meer winnen
Maar hoe lang blijft Shii weg?quote:Op woensdag 28 juni 2023 18:55 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Dan wacht ik nog even met de oplossing.
Zo werkt dat idd.quote:Op woensdag 28 juni 2023 18:56 schreef Deisyy het volgende:
[..]
We zijn daar te oud voor, ons brein houdt dat niet bij
Nevermind. De oplossing is al gegeven.quote:Op woensdag 28 juni 2023 18:57 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Maar hoe lang blijft Shii weg?
Misschien is ze er morgen pas weer of overmorgen of volgende week.
Maar ook gewoon een nieuwe up to date versie van een goed liedjequote:
He, als jij nou binnenkort treintjes gaat tekenen. Teken dan eens wat fatsoenlijke bagage bovenrekken in die dubbeldekkersquote:Op woensdag 28 juni 2023 18:55 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Als er ijsklontjes in de ice-tea zit dan zit het gif daar in.
Het niet meer proberen.quote:Op woensdag 28 juni 2023 18:57 schreef aloa het volgende:
[..]
Zo werkt dat idd.![]()
Wat doe je er ook aan
Levensgevaarlijk, die ijsklontjesquote:Op woensdag 28 juni 2023 18:58 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Nevermind. De oplossing is al gegeven.
Zei ik ‘oplossing’?
Toevallig zag ik zo'n situatie in een detective serie een tijdje geleden.quote:Op woensdag 28 juni 2023 18:58 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Nevermind. De oplossing is al gegeven.
Zei ik ‘oplossing’?
In reisgidsen word je er ook voor gewaarschuwd.quote:
Heb je er wel iets van onthoudenquote:Op woensdag 28 juni 2023 19:02 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Toevallig zag ik zo'n situatie in een detective serie een tijdje geleden.
Dan ben ik de afgelopen dagen door eht oog van de naald gekropenquote:Op woensdag 28 juni 2023 19:04 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
In reisgidsen word je er ook voor gewaarschuwd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |