Dat komt wel dichtbij trouwensquote:Op dinsdag 27 juni 2023 22:05 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Vaak wel maar wel tbv kinderen.
[..]
Als ik zou zeggen ook nog verliefde badeendjes dan had ik ook nog concurrentie. Dat kan ik niet hebben.quote:
Je kan het ook je harem noemenquote:Op dinsdag 27 juni 2023 22:34 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Als ik zou zeggen ook nog verliefde badeendjes dan had ik ook nog concurrentie. Dat kan ik niet hebben.
Morguh Domnivoor, mooie beestjes zijn het toch ook he,quote:
Welkom terug.quote:Op woensdag 28 juni 2023 09:54 schreef Deisyy het volgende:
Ik ben er weer!
Milaan was mooi en leuk, maar bloedheet, normaal kan ik er prima tegen, maar 33-34 in een stad is zelfs mij teveel van het goede. Nog wel eendag een auto gehuurd en naar het Comomeer gereden, daar heerlijk gezwommen.
En Coldplay was uiteraard grandioos, en die Italianen, wat een publiek![]()
![]()
Maar het is heerlijk om weer thuis te zijn, ik kan weer normaal adem halen.
Welkom terugquote:Op woensdag 28 juni 2023 09:54 schreef Deisyy het volgende:
Ik ben er weer!
Milaan was mooi en leuk, maar bloedheet, normaal kan ik er prima tegen, maar 33-34 graden in een stad is zelfs mij teveel van het goede. Nog wel een dag een auto gehuurd en naar het Comomeer gereden, daar heerlijk gezwommen.
![]()
Hey Deisyy welkom terug.quote:Op woensdag 28 juni 2023 09:54 schreef Deisyy het volgende:
Ik ben er weer!
Milaan was mooi en leuk, maar bloedheet, normaal kan ik er prima tegen, maar 33-34 graden in een stad is zelfs mij teveel van het goede. Nog wel een dag een auto gehuurd en naar het Comomeer gereden, daar heerlijk gezwommen.
![]()
De Duomo uiteraard, daar zijn we ook omhoog geklommen om Milaan van bovenaf te bekijken, een prachtige kathedraal, en Castello Sforzesco, met diverse musea en het Parc Sempione, uiteraard door de galeria gelopen, waar we de stierenkloten hebben gelaten voor wat het isquote:Op woensdag 28 juni 2023 09:58 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Welkom terug![]()
Wat hebben jullie nog meer gezien in Milaan?
quote:Op woensdag 28 juni 2023 10:11 schreef Deisyy het volgende:
[..]
De Duomo uiteraard, daar zijn we ook omhoog geklommen om Milaan van bovenaf te bekijken, een prachtige kathedraal, en Castello Sforzesco, met diverse musea en het Parc Sempione, uiteraard door de galeria gelopen, waar we de stierenkloten hebben gelaten voor wat het is
We hebben ook nog een middag Italiaanse kookles gehad bij een vrouw thuis, dat was met een groep van 12 personen, voornamelijk Amerikanen en dat was zo ontzettend leuk. We hebben ravioli, tagliatelle en tiramisu gemaakt in een hele gezellige setting. Na afloop mochten we het op het mooie dakterras opeten, glaasje wijn erbij en zelfgemaakte limoncello bij het dessert. Dat was echt een supermiddag, mijn dochter had dat geregeld als verjaardagscadeautje.
Verder kwamen we in een ander park spontaan ineen fotoshoot van zelfgemaakte mode terecht, dat was zo leuk om te zien.
Normaal hebben we een vol programma met dit soort trips, maar daar was het echt te warm voor, dus hebben we ook regelmatig een terrasje opgezocht om daar in de schaduw een spelletje te doen.
? wat deze snap ik even niet, samen ruimen, wat moet je samenruimen?quote:
Moet je weer aan het werk?quote:
Controle in je huis?quote:Op woensdag 28 juni 2023 10:16 schreef mario390 het volgende:
kutventi komt in aalle wohningen
kijken,
Je hebt toch niks te verbergen?quote:
Is dat een jaarlijks iets? Wat ik kan mij herinneren dat ze al eens eerder zijn langs geweestquote:
Of een brandmelder instaleren.quote:
Goedemorgen.quote:Op woensdag 28 juni 2023 10:22 schreef StevenHyde het volgende:
Beetje laat. Maar alsnog goedemorgen.
MOrguh StevenHquote:Op woensdag 28 juni 2023 10:22 schreef StevenHyde het volgende:
Kan ook nog,hebben ze hier laatst ook gedaan,Prima service.quote:
Moi Lovy,wil je die nu aan dan?quote:
Het kan nog ruimquote:Op woensdag 28 juni 2023 10:22 schreef StevenHyde het volgende:
Ben je een beetje bijgekleurd ook?quote:
Duurt 20 minuutjes en als Mutti weer eens gaat poepen ruik je het minder.quote:
de gaat in haar wohning poepen hoorquote:Op woensdag 28 juni 2023 10:31 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Duurt 20 minuutjes en als Mutti weer eens gaat poepen ruik je het minder.
Wat is het probleem als ze komen controleren ?quote:
quote:Op woensdag 28 juni 2023 10:40 schreef mario390 het volgende:
daar kam en keer en 1,30 m venti en mekkerte
Geen idee, het was in ieder geval geen zonnebaadweer.quote:Op woensdag 28 juni 2023 10:29 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ben je een beetje bijgekleurd ook?
Welkom terug.
Jij bent ook bijna een reus.quote:Op woensdag 28 juni 2023 10:44 schreef mario390 het volgende:
dat 1,30 m ventje moest bijna en
ladder nehmen om met me te spreken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |