Mooi!!!quote:
Ben jarig op de dag dat Stonehenge hot is.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 01:10 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Gefeliciteerd!!@!@ dan nog!![]()
Wanneer eigenlijk? Toch niet vorige week of langer terug want dat telt niet meer
![]()
Doe je nog wat met paarden?
Vorige week zelf nog gereden op een wilde Fries. Gekkenhuis
Die komt daar nooit.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 01:13 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Mooi!!!
Weet ze by the way eigenlijk dat je haar "m'n muts" noemt op Fok en op bokt.nl?
wutquote:Op zaterdag 24 juni 2023 00:36 schreef sly-nl het volgende:
Yooo Prisha, gefeliciteerd![]()
![]()
Beetje laat en ook nog per ongeluk in het verkeerde subforum eerder. Anyhow, hoop dat je een fijne dag had met allejezus veel kusjes en cadeaus!@!@
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
@:Prisha
Apart stukkie muziek, beetje raawrquote:
Okequote:Op zaterdag 24 juni 2023 01:17 schreef Steven_Stil het volgende:
[..]
Ben jarig op de dag dat Stonehenge hot is.
Was in maart nog bij hengstenkeuring in Alsfeld en weer 2 jonge daar gekeurd.voor de dekdienst.
Zit aan het bier en damp wat wiet.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 01:22 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Apart stukkie muziek, beetje raawr. Zit je aan de spliff?
![]()
Dit stond hier op one moment ago:
Clip hoort niet bij de audio, who cares, maar andere clip was foto.. Anyhoew, dit blijft m.i. toch exceptioneel goed, ook zonder druksz![]()
Wah vinde gij daar dan van Piet?
Een Shagya Arabier hengst uit Roemeense bloedlijnen en een halfbloed Shagya x Knabstrupperquote:Op zaterdag 24 juni 2023 01:24 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Oke. Twee jongen v jullie en welk ras?
Doe je goed, oudjequote:Op zaterdag 24 juni 2023 01:25 schreef Steven_Stil het volgende:
[..]
Zit aan het bier en damp wat wiet.
Dat Stones nummer is dikke klassieker.
Dat was een grapjequote:Op zaterdag 24 juni 2023 01:11 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Goed gedaan!@
Las zojuist dat je gepromoveerd was, of begreep ik je verkeerd? If so promo: gefeliciteerd dan ook!
Zegt me wel vaag iets, maar ga ff koekelen>>quote:Op zaterdag 24 juni 2023 01:28 schreef Steven_Stil het volgende:
[..]
Een Shagya Arabier hengst uit Roemeense bloedlijnen en een halfbloed Shagya x Knabstrupper
Dat is misschien wel belangrijker dan over je collega's heersenquote:Op zaterdag 24 juni 2023 01:29 schreef engine het volgende:
[..]
Dat was een grapjeAl heb ik wel veel vooruitgang gemaakt tijdens dit project. Veel geleerd maar ook kunnen laten zien dat ik best veel kan.
@pietpaardenvrindquote:Op zaterdag 24 juni 2023 01:30 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Zegt me wel vaag iets, maar ga ff koekelen>>
quote:Op zaterdag 24 juni 2023 01:30 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Zegt me wel vaag iets, maar ga ff koekelen>>
Hier was ik met de knollen. https://www.zsaa.org/zsaa/index.htmlquote:Op zaterdag 24 juni 2023 01:31 schreef sly-nl het volgende:
[..]
@:pietpaardenvrind
Quote ff me eiges![]()
Leuke peerdjes
Salzhausen, Nedersaksen? Mooie omgeving. Vlakbij waar je boerderije woont zeker?quote:Op zaterdag 24 juni 2023 01:37 schreef Steven_Stil het volgende:
[..]
Hier was ik met de knollen. https://www.zsaa.org/zsaa/index.html
Oberagger, Reichshof woon ik, Alsfeld is nog wat verder. 200 km rijden zoiets.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 01:40 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Salzhausen, Nedersaksen? Mooie omgeving. Vlakbij waar je boerderije woont zeker?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |