Dan werken die lekker, kan jij naar huis en die verjaardagquote:Op zaterdag 24 juni 2023 00:28 schreef engine het volgende:
[..]
Mijn manager stuurt morgen twee nieuwe mensen dus dan kan ik wel weer werken
Ja dat was ook wel een beetje mijn plan om morgenavond wel op tijd weg te zijnquote:Op zaterdag 24 juni 2023 00:31 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dan werken die lekker, kan jij naar huis en die verjaardag
Ik zeg, goed planquote:Op zaterdag 24 juni 2023 00:38 schreef engine het volgende:
[..]
Ja dat was ook wel een beetje mijn plan om morgenavond wel op tijd weg te zijn
Het is nu ook wel een keer genoeg geweest. Ik wil daar graag heen dus dat gaat ook wel lukken denk ik
quote:
Weinig eigenlijk.quote:
Soms ook wel even lekker. En succes met naar de sportschool gaanquote:Op zaterdag 24 juni 2023 00:49 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Weinig eigenlijk.
Hoop alleen naar een sportschool te gaan eindelijk
En misschien nog even werken.
Gewoon blijven komen, trut.quote:Op vrijdag 23 juni 2023 23:27 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Tja wat zal ik kwaken? Tja soms vind ik het leuk om even debiel te zijn. Beetje dollen en geinen of stoken met degenen waarvan ik weet dat ze er net zo hard om kunnen lachen als ik. Het kon ook want we hadden een lang lontje. Een schunnige opmerking van mij? Daar werd simpelweg om gelachen vooral door degene naar wie ik het deed.
En nu? Stoppen met 40+ omdat de lol voor mij ondertussen ver te zoeken is. Ik heb er vaker over gedacht om met Fok te kappen. Maar een moment later denk ik, laat je niet klein krijgen door een paar debielen, er zijn teveel mensen die tof zijn.
Hallo mevrouw.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 00:59 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Gewoon blijven komen, trut.
Je bent een aardige kerel. Soms wat impulsief maar da's geen ramp.
Laat je niet kisten, ouwe nicht
Jooo Piet, da's lang terug!quote:
quote:
Ik was jarig.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 01:02 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Jooo Piet, da's lang terug!Alles goed op de boerderiejeh? Wat een toeval, zat net die eend te kwootuhe en wilde uiloggen. Toen kreeg ik je dinges
![]()
![]()
Nog wat leuks meegemaakt lately dat hier te delen valt?
Om dat "hooi girls" dan niet?quote:Op zaterdag 24 juni 2023 01:03 schreef engine het volgende:
[..]daar moet ik dan toch wel weer om lachen.
Glimlachje misschienquote:Op zaterdag 24 juni 2023 01:06 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Om dat "hooi girls" dan niet?Of was je nog boos om iets anders?
Gefeliciteerd!!@!@ dan nog!quote:
Goed gedaan!@quote:Op zaterdag 24 juni 2023 01:08 schreef engine het volgende:
[..]
Glimlachje misschien
Boos ben ik vandaag sowieso nog niet geweest
Mooi!!!quote:
Ben jarig op de dag dat Stonehenge hot is.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 01:10 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Gefeliciteerd!!@!@ dan nog!![]()
Wanneer eigenlijk? Toch niet vorige week of langer terug want dat telt niet meer
![]()
Doe je nog wat met paarden?
Vorige week zelf nog gereden op een wilde Fries. Gekkenhuis
Die komt daar nooit.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 01:13 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Mooi!!!
Weet ze by the way eigenlijk dat je haar "m'n muts" noemt op Fok en op bokt.nl?
wutquote:Op zaterdag 24 juni 2023 00:36 schreef sly-nl het volgende:
Yooo Prisha, gefeliciteerd![]()
![]()
Beetje laat en ook nog per ongeluk in het verkeerde subforum eerder. Anyhow, hoop dat je een fijne dag had met allejezus veel kusjes en cadeaus!@!@
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
@:Prisha
Apart stukkie muziek, beetje raawrquote:
Okequote:Op zaterdag 24 juni 2023 01:17 schreef Steven_Stil het volgende:
[..]
Ben jarig op de dag dat Stonehenge hot is.
Was in maart nog bij hengstenkeuring in Alsfeld en weer 2 jonge daar gekeurd.voor de dekdienst.
Zit aan het bier en damp wat wiet.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 01:22 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Apart stukkie muziek, beetje raawr. Zit je aan de spliff?
![]()
Dit stond hier op one moment ago:
Clip hoort niet bij de audio, who cares, maar andere clip was foto.. Anyhoew, dit blijft m.i. toch exceptioneel goed, ook zonder druksz![]()
Wah vinde gij daar dan van Piet?
Een Shagya Arabier hengst uit Roemeense bloedlijnen en een halfbloed Shagya x Knabstrupperquote:Op zaterdag 24 juni 2023 01:24 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Oke. Twee jongen v jullie en welk ras?
Doe je goed, oudjequote:Op zaterdag 24 juni 2023 01:25 schreef Steven_Stil het volgende:
[..]
Zit aan het bier en damp wat wiet.
Dat Stones nummer is dikke klassieker.
Dat was een grapjequote:Op zaterdag 24 juni 2023 01:11 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Goed gedaan!@
Las zojuist dat je gepromoveerd was, of begreep ik je verkeerd? If so promo: gefeliciteerd dan ook!
Zegt me wel vaag iets, maar ga ff koekelen>>quote:Op zaterdag 24 juni 2023 01:28 schreef Steven_Stil het volgende:
[..]
Een Shagya Arabier hengst uit Roemeense bloedlijnen en een halfbloed Shagya x Knabstrupper
Dat is misschien wel belangrijker dan over je collega's heersenquote:Op zaterdag 24 juni 2023 01:29 schreef engine het volgende:
[..]
Dat was een grapjeAl heb ik wel veel vooruitgang gemaakt tijdens dit project. Veel geleerd maar ook kunnen laten zien dat ik best veel kan.
@pietpaardenvrindquote:Op zaterdag 24 juni 2023 01:30 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Zegt me wel vaag iets, maar ga ff koekelen>>
quote:Op zaterdag 24 juni 2023 01:30 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Zegt me wel vaag iets, maar ga ff koekelen>>
Hier was ik met de knollen. https://www.zsaa.org/zsaa/index.htmlquote:Op zaterdag 24 juni 2023 01:31 schreef sly-nl het volgende:
[..]
@:pietpaardenvrind
Quote ff me eiges![]()
Leuke peerdjes
Salzhausen, Nedersaksen? Mooie omgeving. Vlakbij waar je boerderije woont zeker?quote:Op zaterdag 24 juni 2023 01:37 schreef Steven_Stil het volgende:
[..]
Hier was ik met de knollen. https://www.zsaa.org/zsaa/index.html
Oberagger, Reichshof woon ik, Alsfeld is nog wat verder. 200 km rijden zoiets.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 01:40 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Salzhausen, Nedersaksen? Mooie omgeving. Vlakbij waar je boerderije woont zeker?
Dat vorige nummer ook van die Holgerquote:
Toedels.makker.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 02:01 schreef sly-nl het volgende:
Joo Pieterrrr! Kom gerust wat vaker langs, ook zonder dat je aan die pijp hebt gelurkt..
Even wat gevoeligs om af te sluiten. Neem het niet al te persoonlijk!@:
Goed weekeinde!@
quote:
Ik zag je voorbij komenquote:Op zaterdag 24 juni 2023 00:36 schreef sly-nl het volgende:
Yooo Prisha, gefeliciteerd![]()
![]()
Beetje laat en ook nog per ongeluk in het verkeerde subforum eerder. Anyhow, hoop dat je een fijne dag had met allejezus veel kusjes en cadeaus!@!@
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
@:Prisha
Lijkt wel of deze droevig isquote:
Morguh Meneerquote:
quote:Op zaterdag 24 juni 2023 02:01 schreef sly-nl het volgende:
Joo Pieterrrr! Kom gerust wat vaker langs, ook zonder dat je aan die pijp hebt gelurkt..
Even wat gevoeligs om af te sluiten. Neem het niet al te persoonlijk!@:
Goed weekeinde!@
Ze zijn in ruskia alvast aan het oefenen. Een burgeroorlog daar nuquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.stupidity has become as common as common sense was before
Naar verluidt bombarderen ze hun eigen oliedepots.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 11:58 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ze zijn in ruskia alvast aan het oefenen. Een burgeroorlog daar nu
Goed hequote:Op zaterdag 24 juni 2023 12:17 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Naar verluidt bombarderen ze hun eigen oliedepots.
[ twitter ]
Hoezo angst? Het is een burgeroorlog zoquote:Op zaterdag 24 juni 2023 12:29 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ja. De angst voor een staatsgreep zit er goed in.
Ik krijg net bericht dat mijn pc onderweg is.quote:
Hoe lang is het nu?quote:Op zaterdag 24 juni 2023 15:04 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik krijg net bericht dat mijn pc onderweg is.
Das best lang jaquote:Op zaterdag 24 juni 2023 15:08 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
4 weken, geheugen was niet op voorraad. [ afbeelding ]
Het was bijna nergens op voorraad en waar het wel op voorraad was kostte het geheugen 1,5x zoveel.quote:
quote:Op zaterdag 24 juni 2023 15:04 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Klote als je er op wachtquote:Op zaterdag 24 juni 2023 15:10 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Het was bijna nergens op voorraad en waar het wel op voorraad was kostte het geheugen 1,5x zoveel.
Nicequote:Op zaterdag 24 juni 2023 15:04 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat is een bekend probleem onder 40 plussersquote:Op zaterdag 24 juni 2023 15:08 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
4 weken, geheugen was niet op voorraad. [ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 24 juni 2023 15:50 schreef maily het volgende:
@:drakin
Ik zie ineens overal nieuws over bananen
https://www.telegraaf.nl/(...)-in-haven-vlissingen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Middag Domnivoor,quote:Op zaterdag 24 juni 2023 11:45 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Stilte na de storm.
En goedemorgen ☕
quote:Op zaterdag 24 juni 2023 12:12 schreef marcb1974 het volgende:
Damn, what did i just see?![]()
Misschien kan je er een 40+ wedstrijd voor gaan organiseren voor de mannen hierSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
Joh het gaat alleen maar over je opmerkingen soms, die zijn wat niet ok. Wat nogal vulgair en ik zie er geen humor in. Maar jij wel blijkbaar. Ik zeg er wat van maar dat maakt me geen debiel. Beetje naar om dit zo te lezen. Verder ken ik je ook al jaren en je bent een aardige vent. Dus dat laatste hou ik vast. Gewoon blijvenquote:Op vrijdag 23 juni 2023 23:27 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Tja wat zal ik kwaken? Tja soms vind ik het leuk om even debiel te zijn. Beetje dollen en geinen of stoken met degenen waarvan ik weet dat ze er net zo hard om kunnen lachen als ik. Het kon ook want we hadden een lang lontje. Een schunnige opmerking van mij? Daar werd simpelweg om gelachen vooral door degene naar wie ik het deed.
En nu? Stoppen met 40+ omdat de lol voor mij ondertussen ver te zoeken is. Ik heb er vaker over gedacht om met Fok te kappen. Maar een moment later denk ik, laat je niet klein krijgen door een paar debielen, er zijn teveel mensen die tof zijn.
Je hebt ook wel een punt en ik heb even mijn zegje kunnen doen. Laten we er nu ook een punt achter zetten.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 16:42 schreef Soury het volgende:
[..]
Joh het gaat alleen maar over je opmerkingen soms, die zijn wat niet ok. Wat nogal vulgair en ik zie er geen humor in. Maar jij wel blijkbaar. Ik zeg er wat van maar dat maakt me geen debiel. Beetje naar om dit zo te lezen. Verder ken ik je ook al jaren en je bent een aardige vent. Dus dat laatste hou ik vast. Gewoon blijven
quote:Op zaterdag 24 juni 2023 16:45 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Je hebt ook wel een punt en ik heb even mijn zegje kunnen doen. Laten we er nu ook een punt achter zetten.
Het gaat nog een aardig klusje worden, ik wilde wat zeggen over kleine doosjesquote:Op zaterdag 24 juni 2023 16:49 schreef Superbadeendje het volgende:
Ik denk wat zit er toch in dat kleine blauwe doosje, trek ik hem open flikkert bijna een processor op de grond.
Vooral niet voorzichtig mee doen na zo lang wachtenquote:Op zaterdag 24 juni 2023 16:49 schreef Superbadeendje het volgende:
Ik denk wat zit er toch in dat kleine blauwe doosje, trek ik hem open flikkert bijna een processor op de grond.
quote:Op zaterdag 24 juni 2023 16:50 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Vooral niet voorzichtig mee doen na zo lang wachten
Gaat niet goed daarquote:Op zaterdag 24 juni 2023 12:17 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Naar verluidt bombarderen ze hun eigen oliedepots.
[ twitter ]
Dat heeft lang geduurdquote:Op zaterdag 24 juni 2023 15:04 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ach besteld hij weer een nieuwequote:Op zaterdag 24 juni 2023 16:50 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik moet er idd wel even voor gaan zitten. Ik kan ook niet zeggen of het aan mijn ogen ligt of dat het normaal is dat dingen zo klein zijn.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 16:50 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Als er maar niets met het geheugen gebeurd, dan kan ik weer wachten.quote:
Tijd voor een leesbrilletjequote:Op zaterdag 24 juni 2023 17:31 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik moet er idd wel even voor gaan zitten. Ik kan ook niet zeggen of het aan mijn ogen ligt of dat het normaal is dat dingen zo klein zijn.
Ik heb gelukkig een loeplamp op mijn bureau.quote:
Dat is ook handig, dan gaat het je vast lukken om het in elkaar te zettenquote:Op zaterdag 24 juni 2023 17:34 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik heb gelukkig een loeplamp op mijn bureau.
Dikke laag koelpasta op je CPU smeren, dan hoef je fan ook niet zo hard aan te drukkenquote:Op zaterdag 24 juni 2023 17:34 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Gewoon gelijk purschuim, dan hoef ik het ook niet vast te schroeven.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 17:37 schreef devzero het volgende:
[..]
Dikke laag koelpasta op je CPU smeren, dan hoef je fan ook niet zo hard aan te drukken
Ik zou het niet durven. Ik koop die handel wel kant en klaarquote:Op zaterdag 24 juni 2023 17:37 schreef devzero het volgende:
[..]
Dikke laag koelpasta op je CPU smeren, dan hoef je fan ook niet zo hard aan te drukken
Als ik het kan, kan jij het zeker ook. Zelf bouwen is ook een stuk makkelijker geworden, CPUs met pinnetjes die kunnen buigen (been there) zijn er niet meer. Of je zin in hebt in zelf een PC in elkaar zetten, is een andere vraag natuurlijk. Kant en klaar kopen is wel zo makkelijk en je hebt garantie.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 17:41 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik zou het niet durven. Ik koop die handel wel kant en klaar
En een rol toiletpapierquote:Op zaterdag 24 juni 2023 17:34 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik heb er ervaring in en vind het ook leuk om zelf te doen.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 17:41 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik zou het niet durven. Ik koop die handel wel kant en klaar
Wees welkom.quote:
Nee dank jequote:Op zaterdag 24 juni 2023 17:44 schreef devzero het volgende:
[..]
Als ik het kan, kan jij het zeker ook. Zelf bouwen is ook een stuk makkelijker geworden, CPUs met pinnetjes die kunnen buigen (been there) zijn er niet meer. Of je zin in hebt in zelf een PC in elkaar zetten, is een andere vraag natuurlijk. Kant en klaar kopen is wel zo makkelijk en je hebt garantie.
Waarvoor zal iemand een rol toiletpapier op zijn buro hebben?quote:
Gefeliciteerdquote:
Oh was het schrikken?quote:
Een warm welkomstdrankjequote:Op zaterdag 24 juni 2023 17:44 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik heb er ervaring in en vind het ook leuk om zelf te doen.
[..]
Wees welkom.
Ik weet het niet meer eigenlijk. Ik ben inmiddels ook al 50+quote:
Dat kan meerdere doelen hebbenquote:Op zaterdag 24 juni 2023 17:45 schreef Canopus het volgende:
[..]
Waarvoor zal iemand een rol toiletpapier op zijn buro hebben?
Heeft met het jaargetijde te maken vermoed ik.quote:
quote:Op zaterdag 24 juni 2023 17:45 schreef Canopus het volgende:
[..]
Waarvoor zal iemand een rol toiletpapier op zijn buro hebben?
Welkom terugquote:Op zaterdag 24 juni 2023 17:47 schreef Canopus het volgende:
[..]
Ik weet het niet meer eigenlijk. Ik ben inmiddels ook al 50+
Richting 60+
Ik drink mijn bier liever koud, mocht je dat bedoelenquote:
ja nee dan is het goedquote:Op zaterdag 24 juni 2023 17:48 schreef Canopus het volgende:
[..]
Ik drink mijn bier liever koud, mocht je dat bedoelen
Ohquote:Op zaterdag 24 juni 2023 17:47 schreef Canopus het volgende:
[..]
Ik weet het niet meer eigenlijk. Ik ben inmiddels ook al 50+
Richting 60+
Zweet je zoveel?quote:Op zaterdag 24 juni 2023 17:48 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]Ik doe ook aan modelbouw dus meestal staat er wel een rol om kwasten schoon te maken.
En is het ook wel handig om te voorkomen dat er zweetdruppels op mijn moederbord vallen.
Zou ik ook doen met dat gepriegelquote:
Totaal niet gelukkig maar ik maak mij ook nooit druk.quote:
Dat is een goeie eigenschap dan.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 17:51 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Totaal niet gelukkig maar ik maak mij ook nooit druk.
Nou nou ....quote:Op zaterdag 24 juni 2023 17:51 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Totaal niet gelukkig maar ik maak mij ook nooit druk.
En misschien dan nog langerquote:Op zaterdag 24 juni 2023 17:33 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Als er maar niets met het geheugen gebeurd, dan kan ik weer wachten.
Ah je zit ook in viva ...quote:
Tja de kloon is grappigquote:Op zaterdag 24 juni 2023 18:13 schreef maily het volgende:
[..]
Ga je daar van zweten?
O en hij zit ook in touwtrekken
Boeit niet zoquote:
Leuk spel wel.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 18:13 schreef maily het volgende:
[..]
Ga je daar van zweten?
O en hij zit ook in touwtrekken
Nieuwsgierigheid is wel vervelend danquote:
Soms wel jaquote:Op zaterdag 24 juni 2023 18:20 schreef Canopus het volgende:
[..]
Nieuwsgierigheid is wel vervelend dan
Je bent niet zo interessant gevondenquote:Op zaterdag 24 juni 2023 18:20 schreef Canopus het volgende:
[..]
Nieuwsgierigheid is wel vervelend dan
Hoeft ook niet. Ik ben ook niet interessant.quote:
Niet, ook niets interessants te vertellen?quote:Op zaterdag 24 juni 2023 18:23 schreef Canopus het volgende:
[..]
Hoeft ook niet. Ik ben ook niet interessant.
wien donauinselfeestquote:Op zaterdag 24 juni 2023 18:40 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Niet, ook niets interessants te vertellen?
Momenteel niet. Het is weekend en danquote:Op zaterdag 24 juni 2023 18:40 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Niet, ook niets interessants te vertellen?
Ken ik niet maar ziet er wel gaaf uit.quote:
quote:Op zaterdag 24 juni 2023 18:54 schreef maily het volgende:
[..]
Je moet even gaan lezen in FB.
Daar staat de waarheid.
Ik vertrouw Facebook niet.quote:
Er staat niks in de 40+ feedback dus dan zal fb wel voor facebook staan.quote:
Jaquote:
Ik weet niet wat het is maar wat doe je hier.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 18:58 schreef drakin het volgende:
[..]
Er staat niks in de 40+ feedback dus dan zal fb wel voor facebook staan.
jou bolkenquote:Op zaterdag 24 juni 2023 19:00 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik weet niet wat het is maar wat doe je hier.
Jij bent toch die jankerd die 's nachts lastig gevallen wordt. Terwijl het allemaal wel mee valt.quote:
mario je bent een prima gozer maar zeg niet dat Soury de schuld heeft vd ban van FF. Dat is niet waar.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 19:01 schreef mario390 het volgende:
als het niet zo is goed
maar uitgescheld bij komen will ik
niet werden
Achterlijke schnitzelquote:Op zaterdag 24 juni 2023 19:01 schreef mario390 het volgende:
als het niet zo is goed
maar uitgescheld bij komen will ik
niet werden
Het is momenteel weer zeer gezellig hier, welkomquote:Op zaterdag 24 juni 2023 19:02 schreef Ebinas het volgende:
Goedenavond, zo eindelijk weer ff tijd om te 40+'n
Bolken?quote:
Negeer, niet om vragen.quote:
de 2 hadden ruziequote:Op zaterdag 24 juni 2023 19:03 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
mario je bent een prima gozer maar zeg niet dat Soury de schuld heeft vd ban van FF. Dat is niet waar.
Je wil het niet wetenquote:
Dat weet ik maar dat FF een ban heeft gekregen is de beslissing van een admin geweest en niet omdat Soury dat wou. Je moet haar niet beschuldigen van wel.quote:
Maar maar ik kreeg van jou te horen dat "ze " "we" het wel wisten of niet?quote:Op zaterdag 24 juni 2023 19:03 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
mario je bent een prima gozer maar zeg niet dat Soury de schuld heeft vd ban van FF. Dat is niet waar.
In FB daar is er genoeg over getikt.quote:
Ik hoef Mario hier niet meer te zien eik maar daar ga ik niet overquote:Op zaterdag 24 juni 2023 19:08 schreef Ebinas het volgende:
[..]
In FB daar is er genoeg over getikt.
En daar staat ook dat er geen ban is aangesmeerd.
Dus gewoon stoppen lijkt mij met dit aan te halen.
En als je het toch wilt doen, doe het dan daar.
Snap het wel, maar als hij gewoon tikt kan je hem negerenquote:Op zaterdag 24 juni 2023 19:09 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik hoef Mario hier niet meer te zien eik maar daar ga ik niet over
Zekersquote:Op zaterdag 24 juni 2023 19:11 schreef Superbadeendje het volgende:
Iedereen is hier welkom en iedereen moet normaal doen.
Ik ben ook nog een pc in elkaar aan het zetten.quote:
Ik zag het. Je hebt eindelijk alles binnenquote:Op zaterdag 24 juni 2023 19:15 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik ben ook nog een pc in elkaar aan het zetten.
Ik lees een boek, die is spannender dan FOK!quote:
Het is een heel bouwpakket dus het is soms even goed opletten.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 19:17 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Ik zag het. Je hebt eindelijk alles binnen![]()
Je hoeft je ff niet te vervelen.
Ik zit me een beetje in te lezen in Nws ivm dat gedoe in Rusland.
Kreeg wel wat mee, maar heb nu pas tijd om mee te krijgen wat er nu echt gaande is.
Lekker hoor, vind het ook heerlijk om te lezen.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 19:17 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik lees een boek, die is spannender dan FOK!
Vooral met kleine doosjes toch?quote:Op zaterdag 24 juni 2023 19:19 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Het is een heel bouwpakket dus het is soms even goed opletten.
Vind ik ook.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 19:11 schreef Superbadeendje het volgende:
Iedereen is hier welkom en iedereen moet normaal doen.
Werkt je nieuwe pc al?quote:Op zaterdag 24 juni 2023 19:19 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Het is een heel bouwpakket dus het is soms even goed opletten.
Idd.quote:
Wss het meest spannende op dit momentquote:Op zaterdag 24 juni 2023 19:21 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Idd.
Geld een handleiding ook als een boek?
Ik moet nog de ventilator van de processor monteren en dan de bekabeling nog aansluiten en de kaarten nog inbouwen.quote:
Het is vooral uitzoeken hoe ik het juist doe. Beetje het nieuwste war te krijgen was en er is een hoop veranderd.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 19:22 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Wss het meest spannende op dit moment![]()
Maar pfoeiheey beste klus
Pschen?quote:Op zaterdag 24 juni 2023 19:18 schreef Paul het volgende:
Ich kum mario390 halen fur DTS ich habe dar mooien plaatjes in spoilers fur hum gezet
Ben jij zo'n pietje precies met al je kabeltjes? Voor de optimale luchtstroom etc.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 19:23 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik moet nog de ventilator van de processor monteren en dan de bekabeling nog aansluiten en de kaarten nog inbouwen.
Die verandering gaan ook zo snel tegenwoordig.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 19:28 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Het is vooral uitzoeken hoe ik het juist doe. Beetje het nieuwste war te krijgen was en er is een hoop veranderd.
Maar dat vind ik wel leuk om te doen.
Bijna klaarquote:Op zaterdag 24 juni 2023 19:23 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik moet nog de ventilator van de processor monteren en dan de bekabeling nog aansluiten en de kaarten nog inbouwen.
Zeker niet zolang het maar niet voor de ventilators zit vind ik het best. Ik moest ook een normale kast hebben zonder raampje en lampjes. mijn pc is geen discotent.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 19:29 schreef devzero het volgende:
[..]
Ben jij zo'n pietje precies met al je kabeltjes? Voor de optimale luchtstroom etc.
Ik nietzip tie zodat het niet in de weg zit, maar niet moeilijk over doen
Overjarig?quote:Op zaterdag 24 juni 2023 19:32 schreef Steven_Stil het volgende:
[..]
Ga je een overjarige PC in elkaar schroeven?
Het geheugen bedoel je of het moederbord?quote:
Laat het gaan vriendquote:Op zaterdag 24 juni 2023 19:34 schreef mario390 het volgende:
ik heb en domheit gezegd maar ik werd de hele
dag in dts gepest van somige
daar slaapt de mod
Ga daar dan ook even weg en blijf gezellig hier.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 19:34 schreef mario390 het volgende:
daar slaapt de mod
Het X299 moederbord.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 19:35 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Het geheugen bedoel je of het moederbord?
spelt en mod met en botquote:Op zaterdag 24 juni 2023 19:36 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ga daar dan ook even weg en blijf gezellig hier.
Nou ja, wel netjes dat je erop terugkomt.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 19:34 schreef mario390 het volgende:
daar slaapt de mod
Hij wordt helemaal niet gepest in DTSquote:Op zaterdag 24 juni 2023 19:36 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ga daar dan ook even weg en blijf gezellig hier.
Moondogsquote:Op zaterdag 24 juni 2023 19:39 schreef Canopus het volgende:
Zo kan je genept worden tegenwoordig.
[ twitter ]
Deze kwam aan mijn eisen tegemoet, ik heb wel eens gekeken naar een systeem waarbij alles net uit en krachtig is en dan kom ik op een prijskaartje uit waarvan ik dacht ik kijk wel even verder.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 19:37 schreef Steven_Stil het volgende:
[..]
Het X299 moederbord.
https://www.intel.com/con(...)/specifications.html
Je maakt je veel te druk over DTS en dan kom je hier boos doen. Dat moet je gewoon niet doen.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 19:39 schreef mario390 het volgende:
[..]
spelt en mod met en bot
de toestandige mod merkt
het niet
Ik zou het niet pikken dat hij je zo noemt.quote:
Ik zeg maar zo, ik zeg maar niksquote:Op zaterdag 24 juni 2023 19:47 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik zou het niet pikken dat hij je zo noemt.
Kan niet sinds gisteren zijn we officieel collega's.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 19:47 schreef Sodeknetters het volgende:
En dan ben ik een debiel. Ok. Veel plezier verder he.
Omg ....quote:Op zaterdag 24 juni 2023 19:48 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Kan niet sinds gisteren zijn we officieel collega's.
Sluit je laptop even af galekker even eten ofzo, je maakt je veel te druk.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 19:48 schreef mario390 het volgende:
dacht ben in dts nu
ben helemal dom gergert
vandaag
Hij komt nu voorlopig niet meer van mij af.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 19:49 schreef maily het volgende:
[..]
Omg ....
Kan inderdaad niet.
@:Sodeknetters laat je niet zo kennen joh
Wist niet dat die nog leefdequote:
Jij bent dan nu wel de newbie daaroquote:Op zaterdag 24 juni 2023 19:51 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Hij komt nu voorlopig niet meer van mij af.
Gewoon aanhaken dat treinstelquote:Op zaterdag 24 juni 2023 19:51 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Hij komt nu voorlopig niet meer van mij af.
Al een jaar of 25 niet meer.quote:
Lolquote:
Herkenbaarquote:Op zaterdag 24 juni 2023 19:53 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Ik ging nog twijfelen ook, ging nog googlen ook
Dat ging me weer wat te verquote:Op zaterdag 24 juni 2023 19:53 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Ik ging nog twijfelen ook, ging nog googlen ook
Des te meer pas je hier.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 19:53 schreef Ebinas het volgende:
Ja ja ja,, nu voel ik me steeds simpeler worden hier
quote:
Eind jaren 90 met een auto ongeluk.quote:
Misschien moet je eens tr's gaan plaatsen in plaats van te schelden of te huilen dat er geen mod is.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 19:34 schreef mario390 het volgende:
daar slaapt de mod
quote:Op zaterdag 24 juni 2023 19:55 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Ik wilde een ander woord tikken, maar dacht.....dat valt niet goehoehoed nu
Zonde, las dat hij er 1 van een drieling was, maar die over leden in de 3e maand van de zwangerschap.quote:
Hallo Magnumquote:Op zaterdag 24 juni 2023 19:56 schreef SwJ het volgende:
[..]
Misschien moet je eens tr's gaan plaatsen in plaats van te schelden of te huilen dat er geen mod is.
Ik ga echt niet de hele dag de dts-kleuterklas volgen hoor. Je dm't me maar of plaatst een tr. Doe je dat niet, dan ook niet achteraf miepen.
Ben jij moderator hier?quote:
Daarvoor is hij niet goed genoeg.quote:
Is dat een lekker wijf dan?quote:Op zaterdag 24 juni 2023 19:59 schreef marcb1974 het volgende:
De nieuwe magnum serie is veel leuker,
vooral Higgins
Higgins leeft niet meer volgens mijquote:Op zaterdag 24 juni 2023 19:59 schreef marcb1974 het volgende:
De nieuwe magnum serie is veel leuker,
vooral Higgins
Iets van theeblaadjes lezen maar dan voor apenquote:Op zaterdag 24 juni 2023 19:57 schreef pullup het volgende:
Geneuzel over Bolkenland geloof ik wel, ik eet een banaan
[ afbeelding ]
Dat is wel een goede typering voor dat subforumquote:Op zaterdag 24 juni 2023 20:00 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Iets van theeblaadjes lezen maar dan voor apen
Ook al een tijdje niet meer.quote:
Mooi figuur wel.quote:
Zeker, Magnum vond ik ook wel een leuke serie.quote:
Mjah dat laait wel weer opquote:Op zaterdag 24 juni 2023 20:02 schreef Ebinas het volgende:
Ben ik eindelijk bij gelezen met het gedoe in Rusland.
Is de coupe poging afgeblazen.
Zonde van mijn tijd zeg
Die is er dan wel op vooruit gegaanquote:Op zaterdag 24 juni 2023 20:03 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dit is de huidige Higgins:
[ afbeelding ]
Zonde van een goede coupe en grote mogelijkhedenquote:Op zaterdag 24 juni 2023 20:02 schreef Ebinas het volgende:
Ben ik eindelijk bij gelezen met het gedoe in Rusland.
Is de coupe poging afgeblazen.
Zonde van mijn tijd zeg
Niet schrokkenquote:
quote:Op zaterdag 24 juni 2023 20:03 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dit is de huidige Higgins:
[ afbeelding ]
Bijna danquote:
Nee hoor.quote:
Merkwaardig iets is het geweest.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 20:03 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zonde van een goede coupe en grote mogelijkheden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |