Dan werken die lekker, kan jij naar huis en die verjaardagquote:Op zaterdag 24 juni 2023 00:28 schreef engine het volgende:
[..]
Mijn manager stuurt morgen twee nieuwe mensen dus dan kan ik wel weer werken
Ja dat was ook wel een beetje mijn plan om morgenavond wel op tijd weg te zijnquote:Op zaterdag 24 juni 2023 00:31 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dan werken die lekker, kan jij naar huis en die verjaardag
Ik zeg, goed planquote:Op zaterdag 24 juni 2023 00:38 schreef engine het volgende:
[..]
Ja dat was ook wel een beetje mijn plan om morgenavond wel op tijd weg te zijn
Het is nu ook wel een keer genoeg geweest. Ik wil daar graag heen dus dat gaat ook wel lukken denk ik
quote:
Weinig eigenlijk.quote:
Soms ook wel even lekker. En succes met naar de sportschool gaanquote:Op zaterdag 24 juni 2023 00:49 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Weinig eigenlijk.
Hoop alleen naar een sportschool te gaan eindelijk
En misschien nog even werken.
Gewoon blijven komen, trut.quote:Op vrijdag 23 juni 2023 23:27 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Tja wat zal ik kwaken? Tja soms vind ik het leuk om even debiel te zijn. Beetje dollen en geinen of stoken met degenen waarvan ik weet dat ze er net zo hard om kunnen lachen als ik. Het kon ook want we hadden een lang lontje. Een schunnige opmerking van mij? Daar werd simpelweg om gelachen vooral door degene naar wie ik het deed.
En nu? Stoppen met 40+ omdat de lol voor mij ondertussen ver te zoeken is. Ik heb er vaker over gedacht om met Fok te kappen. Maar een moment later denk ik, laat je niet klein krijgen door een paar debielen, er zijn teveel mensen die tof zijn.
Hallo mevrouw.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 00:59 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Gewoon blijven komen, trut.
Je bent een aardige kerel. Soms wat impulsief maar da's geen ramp.
Laat je niet kisten, ouwe nicht
Jooo Piet, da's lang terug!quote:
quote:
Ik was jarig.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 01:02 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Jooo Piet, da's lang terug!Alles goed op de boerderiejeh? Wat een toeval, zat net die eend te kwootuhe en wilde uiloggen. Toen kreeg ik je dinges
![]()
![]()
Nog wat leuks meegemaakt lately dat hier te delen valt?
Om dat "hooi girls" dan niet?quote:Op zaterdag 24 juni 2023 01:03 schreef engine het volgende:
[..]daar moet ik dan toch wel weer om lachen.
Glimlachje misschienquote:Op zaterdag 24 juni 2023 01:06 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Om dat "hooi girls" dan niet?Of was je nog boos om iets anders?
Gefeliciteerd!!@!@ dan nog!quote:
Goed gedaan!@quote:Op zaterdag 24 juni 2023 01:08 schreef engine het volgende:
[..]
Glimlachje misschien
Boos ben ik vandaag sowieso nog niet geweest
Mooi!!!quote:
Ben jarig op de dag dat Stonehenge hot is.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 01:10 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Gefeliciteerd!!@!@ dan nog!![]()
Wanneer eigenlijk? Toch niet vorige week of langer terug want dat telt niet meer
![]()
Doe je nog wat met paarden?
Vorige week zelf nog gereden op een wilde Fries. Gekkenhuis
Die komt daar nooit.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 01:13 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Mooi!!!
Weet ze by the way eigenlijk dat je haar "m'n muts" noemt op Fok en op bokt.nl?
wutquote:Op zaterdag 24 juni 2023 00:36 schreef sly-nl het volgende:
Yooo Prisha, gefeliciteerd![]()
![]()
Beetje laat en ook nog per ongeluk in het verkeerde subforum eerder. Anyhow, hoop dat je een fijne dag had met allejezus veel kusjes en cadeaus!@!@
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
@:Prisha
Apart stukkie muziek, beetje raawrquote:
Okequote:Op zaterdag 24 juni 2023 01:17 schreef Steven_Stil het volgende:
[..]
Ben jarig op de dag dat Stonehenge hot is.
Was in maart nog bij hengstenkeuring in Alsfeld en weer 2 jonge daar gekeurd.voor de dekdienst.
Zit aan het bier en damp wat wiet.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 01:22 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Apart stukkie muziek, beetje raawr. Zit je aan de spliff?
![]()
Dit stond hier op one moment ago:
Clip hoort niet bij de audio, who cares, maar andere clip was foto.. Anyhoew, dit blijft m.i. toch exceptioneel goed, ook zonder druksz![]()
Wah vinde gij daar dan van Piet?
Een Shagya Arabier hengst uit Roemeense bloedlijnen en een halfbloed Shagya x Knabstrupperquote:Op zaterdag 24 juni 2023 01:24 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Oke. Twee jongen v jullie en welk ras?
Doe je goed, oudjequote:Op zaterdag 24 juni 2023 01:25 schreef Steven_Stil het volgende:
[..]
Zit aan het bier en damp wat wiet.
Dat Stones nummer is dikke klassieker.
Dat was een grapjequote:Op zaterdag 24 juni 2023 01:11 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Goed gedaan!@
Las zojuist dat je gepromoveerd was, of begreep ik je verkeerd? If so promo: gefeliciteerd dan ook!
Zegt me wel vaag iets, maar ga ff koekelen>>quote:Op zaterdag 24 juni 2023 01:28 schreef Steven_Stil het volgende:
[..]
Een Shagya Arabier hengst uit Roemeense bloedlijnen en een halfbloed Shagya x Knabstrupper
Dat is misschien wel belangrijker dan over je collega's heersenquote:Op zaterdag 24 juni 2023 01:29 schreef engine het volgende:
[..]
Dat was een grapjeAl heb ik wel veel vooruitgang gemaakt tijdens dit project. Veel geleerd maar ook kunnen laten zien dat ik best veel kan.
@pietpaardenvrindquote:Op zaterdag 24 juni 2023 01:30 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Zegt me wel vaag iets, maar ga ff koekelen>>
quote:Op zaterdag 24 juni 2023 01:30 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Zegt me wel vaag iets, maar ga ff koekelen>>
Hier was ik met de knollen. https://www.zsaa.org/zsaa/index.htmlquote:Op zaterdag 24 juni 2023 01:31 schreef sly-nl het volgende:
[..]
@:pietpaardenvrind
Quote ff me eiges![]()
Leuke peerdjes
Salzhausen, Nedersaksen? Mooie omgeving. Vlakbij waar je boerderije woont zeker?quote:Op zaterdag 24 juni 2023 01:37 schreef Steven_Stil het volgende:
[..]
Hier was ik met de knollen. https://www.zsaa.org/zsaa/index.html
Oberagger, Reichshof woon ik, Alsfeld is nog wat verder. 200 km rijden zoiets.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 01:40 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Salzhausen, Nedersaksen? Mooie omgeving. Vlakbij waar je boerderije woont zeker?
Dat vorige nummer ook van die Holgerquote:
Toedels.makker.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 02:01 schreef sly-nl het volgende:
Joo Pieterrrr! Kom gerust wat vaker langs, ook zonder dat je aan die pijp hebt gelurkt..
Even wat gevoeligs om af te sluiten. Neem het niet al te persoonlijk!@:
Goed weekeinde!@
quote:
Ik zag je voorbij komenquote:Op zaterdag 24 juni 2023 00:36 schreef sly-nl het volgende:
Yooo Prisha, gefeliciteerd![]()
![]()
Beetje laat en ook nog per ongeluk in het verkeerde subforum eerder. Anyhow, hoop dat je een fijne dag had met allejezus veel kusjes en cadeaus!@!@
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
@:Prisha
Lijkt wel of deze droevig isquote:
Morguh Meneerquote:
quote:Op zaterdag 24 juni 2023 02:01 schreef sly-nl het volgende:
Joo Pieterrrr! Kom gerust wat vaker langs, ook zonder dat je aan die pijp hebt gelurkt..
Even wat gevoeligs om af te sluiten. Neem het niet al te persoonlijk!@:
Goed weekeinde!@
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |