Je kan je boeken ook op die e reader zetten voor vakantie dan hoef je niet te slepen. Ik denk dat je het wel snapt tochquote:Op woensdag 28 juni 2023 19:32 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik blijf gewoon stapelen in huis. Er is nog ruimte.
Je moet het ook nog tillen...quote:Op woensdag 28 juni 2023 19:32 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik blijf gewoon stapelen in huis. Er is nog ruimte.
Ja ik snap. Maar ik houd gewoon niet van e-readers en ik houd teveel van normale boeken.quote:Op woensdag 28 juni 2023 19:33 schreef Soury het volgende:
[..]
Je kan je boeken ook op die e reader zetten voor vakantie dan hoef je niet te slepen. Ik denk dat je het wel snapt toch
Biertje?quote:Op woensdag 28 juni 2023 19:34 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Je moet het ook nog tillen...
Je kunt ook alle boeken op 1 e-reader zettenquote:Op woensdag 28 juni 2023 19:27 schreef Soury het volgende:
[..]
Oh en een e-reader is wel een aanvulling. Zeker voor op reis kan je er honderden meenemen
Het liefste met een handtekening.quote:Op woensdag 28 juni 2023 19:35 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ja ik snap. Maar ik houd gewoon niet van e-readers en ik houd teveel van normale boeken.
quote:Op woensdag 28 juni 2023 19:36 schreef D. het volgende:
[..]
Je kunt ook alle boeken op 1 e-reader zetten
quote:Op woensdag 28 juni 2023 19:36 schreef D. het volgende:
[..]
Je kunt ook alle boeken op 1 e-reader zetten
dat was en fenster met nederlandse beeldzoekquote:Op woensdag 28 juni 2023 19:36 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Het liefste net een handtekening.
Je kunt als je 1 boek uit hebt 'm ook wissen, en er dan een nieuwe op zettenquote:Op woensdag 28 juni 2023 19:37 schreef ieniminimuis het volgende:
En ik maar denken dat ik voor elk boek een nieuw e-reader moet kopen
Wat? Mind blown ditquote:Op woensdag 28 juni 2023 19:38 schreef D. het volgende:
[..]
Je kunt als je 1 boek uit hebt 'm ook wissen, en er dan een nieuwe op zetten
Proest.quote:Op woensdag 28 juni 2023 19:37 schreef ieniminimuis het volgende:
En ik maar denken dat ik voor elk boek een nieuw e-reader moet kopen
Waar naar toe?quote:
Ik vind het echt een uitkomst.quote:Op woensdag 28 juni 2023 19:39 schreef Soury het volgende:
Nou ja voor de e reader tijd had ik een behoorlijk zware koffer
Ik wil je graag helpen maar snap het niet.quote:Op woensdag 28 juni 2023 19:40 schreef mario390 het volgende:
[..]
dat was en fenster met nederlandse beeldzoek
Hij zegt dat hij op vakantie gaat, maar ik geloof het niet.quote:
quote:Op woensdag 28 juni 2023 19:41 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik wil je graag helpen maar snap het niet.
Ik ben even de weg kwijtquote:Op woensdag 28 juni 2023 19:41 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hij zegt dat hij op vakantie gaat, maar ik geloof het niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |