In Italië zal het tegenwoordig wel meevallen.quote:Op woensdag 28 juni 2023 19:05 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dan ben ik de afgelopen dagen door eht oog van de naald gekropen
Een persoon overlijd op een feestje door vergiftiging. Het kon niet aan het drinken liggen want hij dronk uit het glas van iemand anders die er al uit gedronken had.quote:
Ah juist ja, wel leuke zulke series kan je zelf mee denken etcquote:Op woensdag 28 juni 2023 19:09 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Een persoon overlijd op een feestje door vergiftiging. Het kon niet aan het drinken liggen want hij dronk uit het glas van iemand anders die er al uit gedronken had.
Vroeger werd er inderdaad veel voor gewaarschuwd.quote:Op woensdag 28 juni 2023 19:09 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
In Italië zal het tegenwoordig wel meevallen.
Volgens mij was dat Monk.quote:Op woensdag 28 juni 2023 19:13 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ah juist ja, wel leuke zulke series kan je zelf mee denken etc
Welke was het trouwens?
Geen drinken zomaar aannemen en altijd je glas in de gaten houden.quote:Op woensdag 28 juni 2023 19:14 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Vroeger werd er inderdaad veel voor gewaarschuwd.
https://www.vkmag.com/mag(...)veiliging-verwijderdquote:Op woensdag 28 juni 2023 19:17 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Geen drinken zomaar aannemen en altijd je glas in de gaten houden.
Ah ken ik idd wel. Jaren terug kwam dat op tvquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+
quote:Op woensdag 28 juni 2023 19:22 schreef ieniminimuis het volgende:
Weet je dood gaan aan een gemiddeld vergif is niet eens zo slecht.
Valt allemaal best mee.Neem er zelf ook éénSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
Dat sowieso, maar vroeger had het vooral te maken met de slechte kwaliteit van kraanwater in het buitenland.quote:Op woensdag 28 juni 2023 19:17 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Geen drinken zomaar aannemen en altijd je glas in de gaten houden.
Toen heb ik het nooit gezien maar nu is het op Paramount.quote:Op woensdag 28 juni 2023 19:20 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ah ken ik idd wel. Jaren terug kwam dat op tv
Was idd een leuke serie
Oh en een e-reader is wel een aanvulling. Zeker voor op reis kan je er honderden meenemenquote:
Als er al water uit de kraan komtquote:Op woensdag 28 juni 2023 19:26 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat sowieso, maar vroeger had het vooral te maken met de slechte kwaliteit van kraanwater in het buitenland.
Ah ok.. heb ik dan weer nietquote:Op woensdag 28 juni 2023 19:26 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Toen heb ik het nooit gezien maar nu is het op Paramount.
quote:Op woensdag 28 juni 2023 19:27 schreef Soury het volgende:
[..]
Oh en een e-reader is wel een aanvulling. Zeker voor op reis kan je er honderden meenemen
Zonder water geen ijsblokjesquote:Op woensdag 28 juni 2023 19:27 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Als er al water uit de kraan komt
Dit ja, ik vind het ideaal. Geen gesjouw met boeken en genoeg te lezen bij je.quote:Op woensdag 28 juni 2023 19:27 schreef Soury het volgende:
[..]
Oh en een e-reader is wel een aanvulling. Zeker voor op reis kan je er honderden meenemen
Ik heb het als als gemak ik kan niet alle boeken die ik wil lezen in mijn woning kwijt. Er zijn een aantal die ik wil hebben als boek maar ook een boel niet.quote:Op woensdag 28 juni 2023 19:28 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]wat zeg je nu? Da's vloeken in de kerk dit.
Never nooit een ereader tenzij ik echt maandenlang weg ga en het aandeel boeken mee nemen echt niet mogelijk is.
Oh wel dusquote:
De camping waar wij naar toe gingen had zijn eigen waterzuivering. Gelukkig ook niet zo'n chloorsmaak.quote:Op woensdag 28 juni 2023 19:26 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat sowieso, maar vroeger had het vooral te maken met de slechte kwaliteit van kraanwater in het buitenland.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |