Ik wil niks hè, ik wijs anderen slechts op het bestaan ervanquote:
Of te laatquote:
Herkenbaar.quote:Op woensdag 28 juni 2023 08:18 schreef Arizona het volgende:
En een ander moment kan ik ook niet kiezen. Wat een service.
Oh dat is lekker handig, not.quote:Op woensdag 28 juni 2023 08:14 schreef Arizona het volgende:
Goedemorgen!
Ik zie opeens dat er vandaag een vrij prijzig pakket wordt bezorgd, maar ik ben de ochtend niet thuis.
En ik kan bij “iets anders afspreken” niet kiezen voor een DHL servicepunt
Dat kan ook inderdaadquote:
Daar kan ik niet mee, want ik moet dan bijkomen van het Rammstein concert van de avond daarvoor.quote:
oeh vet.quote:Op woensdag 28 juni 2023 09:52 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Daar kan ik niet mee, want ik moet dan bijkomen van het Rammstein concert van de avond daarvoor.
Uhu,quote:
Denk je dat hij schuldig is?quote:Op woensdag 28 juni 2023 09:54 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Uhu,
Zolang ik Till ontloop, moet het goed gaan.
Ik ken nog wel iemand die zich over je dure pakje wil ontfermenquote:Op woensdag 28 juni 2023 08:14 schreef Arizona het volgende:
Goedemorgen!
Ik zie opeens dat er vandaag een vrij prijzig pakket wordt bezorgd, maar ik ben de ochtend niet thuis.
Ik verklaar dat ik geen seks heb gehad met dat mens, mevrouw Lewinsky.quote:Op woensdag 28 juni 2023 08:53 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Verklaring binnen
Nog vijf te gaan
Geen idee. Ik denk dat er vast een kern van waarheid in zit.quote:Op woensdag 28 juni 2023 09:57 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Denk je dat hij schuldig is?
Ik had vannacht geen slapeloosheid en een Ed Sheeran-vrije droom!quote:Op dinsdag 27 juni 2023 23:55 schreef Meke het volgende:
[..]
Ik wil niks hè, ik wijs anderen slechts op het bestaan ervan![]()
Het was een vertaalde versie van de Overkant trouwens, en het klonk echt als een nummer van hemBlijft wel bizar dat ze dat tegenwoordig maar zo kunnen maken
Hier heeft weleens een nieuwe Ipad een week voor de deur gestaan toen we op vakantie waren.quote:Op woensdag 28 juni 2023 08:14 schreef Arizona het volgende:
Goedemorgen!
Maar dan heeft de regering niet verlorenquote:Op woensdag 28 juni 2023 09:28 schreef Em31 het volgende:
[..]
En arme Jur wil eigenlijk gewoon buschauffeur worden. Ben je mooi klaar mee.
Wat een veilige buurtquote:Op woensdag 28 juni 2023 10:48 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Hier heeft weleens een nieuwe Ipad een week voor de deur gestaan toen we op vakantie waren.
Ik twijfelde, maar vond het duur. Hoe was het?quote:Op woensdag 28 juni 2023 11:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
Is er meer volk naar Blur geweest?
Laat je ons even weten hoe het bij NWS was?quote:Op woensdag 28 juni 2023 11:26 schreef Strani het volgende:
Ik ga toch eens vragen of ze in andere SC's ook zoveel gedoe hebben met pakketjes of dat het alleen deze is.
quote:Op woensdag 28 juni 2023 11:26 schreef Strani het volgende:
Ik ga toch eens vragen of ze in andere SC's ook zoveel gedoe hebben met pakketjes of dat het alleen deze is.
En bij VBL?quote:Op woensdag 28 juni 2023 11:34 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Laat je ons even weten hoe het bij NWS was?
Degelijk, Damon had wel Amsterdam alvast een bezoekje gegeven.quote:Op woensdag 28 juni 2023 11:27 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ik twijfelde, maar vond het duur. Hoe was het?
Is jouw moeder ook zo’n spraakwaterval aan de telefoon?quote:Op woensdag 28 juni 2023 11:13 schreef NailQueen het volgende:
Ik bel mijn moeder voor een klein dingetje om haar vervolgens 20 minuten aan de telefoon te hebben omdat ze nog van alles kwijt moet
Uiteindelijk gaat dat wel boven het geluk van Jur inderdaad, dus helaas voor hem!quote:Op woensdag 28 juni 2023 10:49 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Maar dan heeft de regering niet verloren
In Groningen?quote:Op woensdag 28 juni 2023 09:52 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Daar kan ik niet mee, want ik moet dan bijkomen van het Rammstein concert van de avond daarvoor.
Ik hoefde alleen maar 'ja ja', 'uhu' en 'oja dat zal wel ja' te zeggenquote:Op woensdag 28 juni 2023 11:45 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Is jouw moeder ook zo’n spraakwaterval aan de telefoon?
Geen problemen met pakketjes daar maar toen ik ze daar vertelde over hoeveel posts we hier hebben over pakketjes hebben ze uit angst hun VBL on Tour 2023 naar ESF geannuleerd.quote:
Nu je het onderwerp "pakketjes" toevallig tóch ter sprake brengt: mijn pakketje is zojuist bezorgd terwijl ik net weer thuis wasquote:Op woensdag 28 juni 2023 12:56 schreef Strani het volgende:
[..]
Geen problemen met pakketjes daar maar toen ik ze daar vertelde over hoeveel posts we hier hebben over pakketjes hebben ze uit angst hun VBL on Tour 2023 naar ESF geannuleerd.
Had je er meer van verwacht? Ach, in ieder geval heb je Blur nu wel een keer gezienquote:Op woensdag 28 juni 2023 11:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Degelijk, Damon had wel Amsterdam alvast een bezoekje gegeven.
quote:Op woensdag 28 juni 2023 13:05 schreef Arizona het volgende:
[..]
Nu je het onderwerp "pakketjes" toevallig tóch ter sprake brengt: mijn pakketje is zojuist bezorgd terwijl ik net weer thuis was
Je bezorgt ons goed nieuws Straniquote:Op woensdag 28 juni 2023 12:56 schreef Strani het volgende:
[..]
Geen problemen met pakketjes daar maar toen ik ze daar vertelde over hoeveel posts we hier hebben over pakketjes hebben ze uit angst hun VBL on Tour 2023 naar ESF geannuleerd.
Ze konden er gewoon niet bij dat mensen het hiet zó zwaar hadden. Ze werden er heel verdrietig vanquote:Op woensdag 28 juni 2023 13:17 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Je bezorgt ons goed nieuws Strani
Het was prima zo. Graham stond wel op punt ondanks dat hij ook wel Amsterdam ruim had gezien, volgens mij.quote:Op woensdag 28 juni 2023 13:16 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Had je er meer van verwacht? Ach, in ieder geval heb je Blur nu wel een keer gezien
Helloquote:Op woensdag 28 juni 2023 11:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
Is er meer volk naar Blur geweest?
Snap ikquote:Op woensdag 28 juni 2023 12:56 schreef Strani het volgende:
[..]
Denk aan hoe lekker ze zijn als je ze bereid hebtquote:Op woensdag 28 juni 2023 15:59 schreef H_T het volgende:
Ik moet nog naar de supermarkt om 1 bakje champignons te halen. That's it. De supermarkt is vlakbij, maar ik heb geen zin
Ik heb ze inmiddelsquote:Op woensdag 28 juni 2023 16:22 schreef Arizona het volgende:
[..]
Denk aan hoe lekker ze zijn als je ze bereid hebt![]()
Wat ga je koken?
gezellig.quote:Op woensdag 28 juni 2023 16:41 schreef H_T het volgende:
De gebakken champignons mogen een forse biefstuk gezelschap gaan houden
Hey ho, let's go.quote:Op woensdag 28 juni 2023 16:48 schreef H_T het volgende:
Ik kijk nu
Vooral vanwege de thumbnail. Kenners weten waarom.
Stond je met een kettingzaag in je handen?quote:Op woensdag 28 juni 2023 17:07 schreef Em31 het volgende:
Ik was net in de Karwei en daar kwam een man binnen scheuren in een soort rolstoel. Hij schreeuwde naar mij of ik daar werkte en toen ik nee zei, riep hij dat ik een psychopaat ben.![]()
Toen ging hij scheldend door de winkel nog een rondje racen en vertrok hij.
Het was weer een interessante dag!
quote:Op woensdag 28 juni 2023 17:07 schreef Em31 het volgende:
Ik was net in de Karwei en daar kwam een man binnen scheuren in een soort rolstoel. Hij schreeuwde naar mij of ik daar werkte en toen ik nee zei, riep hij dat ik een psychopaat ben.![]()
Wat riep je? Wie is hier nou de psychopaat, gij of ik??!!quote:Op woensdag 28 juni 2023 17:07 schreef Em31 het volgende:
quote:Op woensdag 28 juni 2023 17:22 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Wat riep je? Wie is hier nou de psychopaat, gij of ik??!!
Gezelligquote:Op woensdag 28 juni 2023 17:07 schreef Em31 het volgende:
Hoezo ben jij daar dan als je daar niet werkt?? Heb je er toch niks te zoeken? Tjongejonge...quote:Op woensdag 28 juni 2023 17:07 schreef Em31 het volgende:
Als ik zeg wat ik daar deed overtreed ik mijn eigen regel.quote:Op woensdag 28 juni 2023 18:47 schreef Strani het volgende:
[..]
Hoezo ben jij daar dan als je daar niet werkt?? Heb je er toch niks te zoeken? Tjongejonge...
Psychopaat.quote:Op woensdag 28 juni 2023 18:51 schreef Em31 het volgende:
[..]
Als ik zeg wat ik daar deed overtreed ik mijn eigen regel.
Daarna ging ik nog even de winkel in.
Not throwing away your shotquote:Op woensdag 28 juni 2023 19:53 schreef H_T het volgende:
Boh, dat was lekker etenStraks maar weer eens Hamilton kijken en dan komt het wel goed met mijn avond
It must be nice to have Washington on your sidequote:
Nou die had ik vandaag inderdaad aan m'n side want die zat ineens in de serie die ik keekquote:Op woensdag 28 juni 2023 20:05 schreef H_T het volgende:
[..]
It must be nice to have Washington on your side
They see me rollin', they hatin'. Ik ga af en toe naar de Karwei voor een verzetje.quote:Op woensdag 28 juni 2023 19:44 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ah jij was het dus! Ik had al zo'n vermoeden.
Ik was ooit heel verbaasd toen Louis Litt ineens opdook in de film Hostelquote:Op woensdag 28 juni 2023 20:11 schreef Meke het volgende:
[..]
Nou die had ik vandaag inderdaad aan m'n side want die zat ineens in de serie die ik keek![]()
![]()
[ afbeelding ]
Over Alessandra gesproken, die plaatst net deze foto op instaquote:Op woensdag 28 juni 2023 20:14 schreef NailQueen het volgende:
Ik betrap mezelf op dat van alle 2023 ESF-nummers ik Queen of Kings nog het meest op repeat heb staan. Ik ga daar (nog steeds) heel goed op(Joker Out en Voyager komen op de tweede plek)
Oh jemigquote:Op woensdag 28 juni 2023 20:42 schreef Momo het volgende:
[..]
Over Alessandra gesproken, die plaatst net deze foto op insta![]()
[ afbeelding ]
Queen of the kings op de porseleinen troonquote:Op woensdag 28 juni 2023 20:42 schreef Momo het volgende:
[..]
Over Alessandra gesproken, die plaatst net deze foto op insta![]()
[ afbeelding ]
Ik denk dat ze in dit geval vooral schijt eraan heeftquote:Op woensdag 28 juni 2023 20:46 schreef Momo het volgende:
[..]
Lijkt mij wel heerlijk om zo weinig fucks te geven
Ik wist eigenlijk niet dat jij weleens in een Karwei kwamquote:Op woensdag 28 juni 2023 18:47 schreef Strani het volgende:
[..]
Hoezo ben jij daar dan als je daar niet werkt?? Heb je er toch niks te zoeken? Tjongejonge...
Goed idee, ik zet Voyager ook even opquote:Op woensdag 28 juni 2023 20:14 schreef NailQueen het volgende:
Ik betrap mezelf op dat van alle 2023 ESF-nummers ik Queen of Kings nog het meest op repeat heb staan. Ik ga daar (nog steeds) heel goed op(Joker Out en Voyager komen op de tweede plek)
okeee daan.quote:Op woensdag 28 juni 2023 17:07 schreef Em31 het volgende:
WORK!quote:
History is happening in Manhattanquote:
And we just happen to bequote:
Vorige week ook alquote:
Ik wacht even op ervaringsdeskundige @Fred_B , maar ik heb me laten vertellen dat België een goede bestemming is als je niet van vuurwerk houdt?quote:Op donderdag 29 juni 2023 08:50 schreef Yesse het volgende:
Op deze rustige donderdagochtend een vraag voor over een bijna een half jaarWij zijn niet de grootste fans van vuurwerk (of oud&nieuw). Paar jaar geleden durfden we tegen elkaar toe te geven dat we het allebei eigenlijk niks vonden hebben we de afgelopen jaren lekker samen op de bank gespendeerd en zijn we na de ergste klappen naar bed gegaan. En gezien mini inmiddels iets minder fan is van harde geluiden als hij slaapt leek het ons een goed idee om dit jaar eens te oriënteren of een huisje / vakantie geen oplossing biedt..
Iemand ideeën? Of iemand ervaring?
Herkenbaarquote:Op woensdag 28 juni 2023 12:49 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ik hoefde alleen maar 'ja ja', 'uhu' en 'oja dat zal wel ja' te zeggen
Ja, maar Jur moet ook eten he! Dus hij moet wel, anders verhongert hij en vele met hem.quote:Op woensdag 28 juni 2023 12:34 schreef Em31 het volgende:
[..]
Uiteindelijk gaat dat wel boven het geluk van Jur inderdaad, dus helaas voor hem!
Ik weet dat de fokker waar wij de hond van hebben, elk jaar naar een vuurwerkvrij vakantiepark gaat en dat dat goed bevalt. Ik weet alleen niet welke, maar als je googelt vind je er vast wel één (al dan niet in de buurt).quote:Op donderdag 29 juni 2023 08:50 schreef Yesse het volgende:
Op deze rustige donderdagochtend een vraag voor over een bijna een half jaarWij zijn niet de grootste fans van vuurwerk (of oud&nieuw). Paar jaar geleden durfden we tegen elkaar toe te geven dat we het allebei eigenlijk niks vonden hebben we de afgelopen jaren lekker samen op de bank gespendeerd en zijn we na de ergste klappen naar bed gegaan. En gezien mini inmiddels iets minder fan is van harde geluiden als hij slaapt leek het ons een goed idee om dit jaar eens te oriënteren of een huisje / vakantie geen oplossing biedt..
Je zult het er wel zelf naar gemaakt hebben!quote:Op woensdag 28 juni 2023 17:07 schreef Em31 het volgende:
Een van de redenenquote:Op donderdag 29 juni 2023 09:16 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Herkenbaar
Daarom is bellen beter dan facetimen dan hoef je niet de hele tijd op te letten.
We zaten zelf ook stiekem te kijken naar Beekse Bergen (daar leek het ons ook logisch dat je als bezoeker niet met vuurwerk aan komt). Maar daar betaal je ook voor toegang tot het park en dan is dat misschien leuker als hij net wat ouder is en echt interesse heeft in dierenquote:Op donderdag 29 juni 2023 09:20 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Ik weet dat de fokker waar wij de hond van hebben, elk jaar naar een vuurwerkvrij vakantiepark gaat en dat dat goed bevalt. Ik weet alleen niet welke, maar als je googelt vind je er vast wel één (al dan niet in de buurt).
Geen ervaring mee, maar het zou mij ook heerlijk lijken. Helaas hebben New Mexico en ik compleet verschillende ideeën over wat leuk is met Oud & Nieuwquote:Op donderdag 29 juni 2023 08:50 schreef Yesse het volgende:
Succes!quote:Op donderdag 29 juni 2023 09:23 schreef Arizona het volgende:
Ik heb weer mijn wekelijke day from hell: kantoor met irritante collega. Na letterlijk 2 minuten was ik er alweer kriegel van.
In België doen ze inderdaad niet aan particulier vuurwerk rond de jaarwisseling, dus als je een beetje uit de grote steden wegblijft, heb je automatisch een rustige avond.quote:Op donderdag 29 juni 2023 09:07 schreef Meke het volgende:
[..]
Ik wacht even op ervaringsdeskundige @:fred_b , maar ik heb me laten vertellen dat België een goede bestemming is als je niet van vuurwerk houdt?
En volgens mij heb je van die Landal-parken die bewust vuurwerkluw zijn, dus zoiets lijkt me dan inderdaad top met een babyMaar denk dat ieder ander afgelegen huisje will do
Sommige aspecten van de Nederlandse Oudejaarsavond kunnen mij ook gestolen worden, als knalvuurwerk, drankmisbruik, drukte in de horeca, enzo. Maar België is weer het andere uiterste. Hier viert men de avond in eigen kring. Dat is een laat diner met familie of vrienden en dan om 12 uur een toost op het nieuwe jaar, en dan nog even uitbuiken/doordrinken en weer naar huis. De interactie met de rest van de buurt, die je in Nederland wel hebt, die mist hier, aangezien iedereen gewoon binnen blijft.quote:Op donderdag 29 juni 2023 09:24 schreef Arizona het volgende:
[..]
Geen ervaring mee, maar het zou mij ook heerlijk lijken. Helaas hebben New Mexico en ik compleet verschillende ideeën over wat leuk is met Oud & Nieuw
Klinkt als een best goede avond eigenlijkquote:Op donderdag 29 juni 2023 09:41 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Sommige aspecten van de Nederlandse Oudejaarsavond kunnen mij ook gestolen worden, als knalvuurwerk, drankmisbruik, drukte in de horeca, enzo. Maar België is weer het andere uiterste. Hier viert men de avond in eigen kring. Dat is een laat diner met familie of vrienden en dan om 12 uur een toost op het nieuwe jaar, en dan nog even uitbuiken/doordrinken en weer naar huis. De interactie met de rest van de buurt, die je in Nederland wel hebt, die mist hier, aangezien iedereen gewoon binnen blijft.
Smakgeluiden, neuriën en zulks?quote:Op donderdag 29 juni 2023 09:23 schreef Arizona het volgende:
Ik heb weer mijn wekelijke day from hell: kantoor met irritante collega. Na letterlijk 2 minuten was ik er alweer kriegel van.
Hier ookquote:Op donderdag 29 juni 2023 09:24 schreef Arizona het volgende:
[..]
Geen ervaring mee, maar het zou mij ook heerlijk lijken. Helaas hebben New Mexico en ik compleet verschillende ideeën over wat leuk is met Oud & Nieuw
Nou ja, als je kinderen hebt, sla je dat soort feestjes meestal over. Dus dan wordt het een nogal suffe avond.quote:Op donderdag 29 juni 2023 09:42 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Klinkt als een best goede avond eigenlijk
Hier loopt ook vaak iemand door de stad te schreeuwen dat Jezus leeft en dat je gezegend bentquote:Op woensdag 28 juni 2023 17:07 schreef Em31 het volgende:
quote:Op donderdag 29 juni 2023 09:24 schreef Arizona het volgende:
[..]
Jullie kunnen samen oud en nieuw gaan vierenquote:Op donderdag 29 juni 2023 09:49 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Hier ook![]()
Gelukkig kunnen we onze hond dan niet alleen laten![]()
Die was vast op weg naar de Karweiquote:Op donderdag 29 juni 2023 09:53 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Hier loop ook vaak iemand door de stad te schreeuwen dat Jezus leeft en dat je gezegend bent![]()
Heb het idee dat het steeds erger wordt. Laatst was er ook een man vanalles aan het schreeuwen terwijl hij door de stad liep
En ook zijn ademhaling, hij ademt heel vaak heel zwaar, maakt echt van die steunende geluiden.quote:
Wij zijn daar vorige maand geweest, we hebben een heel leuke dag gehad!quote:Op woensdag 28 juni 2023 22:58 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
In de vakantie gaan we naar Moviepark. Dat hebben we al gepland.
Ohhh jaaa dat lijkt me tofquote:Op donderdag 29 juni 2023 09:22 schreef Yesse het volgende:
[..]
We zaten zelf ook stiekem te kijken naar Beekse Bergen (daar leek het ons ook logisch dat je als bezoeker niet met vuurwerk aan komt). Maar daar betaal je ook voor toegang tot het park en dan is dat misschien leuker als hij net wat ouder is en echt interesse heeft in dieren
Ik zou de radio gewoon wat harder zetten.quote:Op donderdag 29 juni 2023 09:59 schreef Arizona het volgende:
[..]
En ook zijn ademhaling, hij ademt heel vaak heel zwaar, maakt echt van die steunende geluiden.
De box is vandaag op zijn laptop aangeslotenquote:Op donderdag 29 juni 2023 10:40 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ik zou de radio gewoon wat harder zetten.
Toen Aridochter nog piepklein was, zijn we ook met haar naar de dierentuin geweest. Zij vond de aquaria toen magisch mooiquote:Op donderdag 29 juni 2023 10:14 schreef Meke het volgende:
[..]
Ohhh jaaa dat lijkt me tofZie daar steeds zulke vette foto's van, maar inderdaad misschien is je mini daar nog net wat te jong voor, hoewel je dan ook weer een half jaar verder bent natuurlijk.
Toen ik met m'n neefje van een paar maanden naar de kinderboerderij ging, vond hij vooral de andere mensen interessant
Dit zou op zich best wel mijn perfecte oudjaarsavond zijnquote:Op donderdag 29 juni 2023 09:41 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Sommige aspecten van de Nederlandse Oudejaarsavond kunnen mij ook gestolen worden, als knalvuurwerk, drankmisbruik, drukte in de horeca, enzo. Maar België is weer het andere uiterste. Hier viert men de avond in eigen kring. Dat is een laat diner met familie of vrienden en dan om 12 uur een toost op het nieuwe jaar, en dan nog even uitbuiken/doordrinken en weer naar huis. De interactie met de rest van de buurt, die je in Nederland wel hebt, die mist hier, aangezien iedereen gewoon binnen blijft.
Hij is dan 1 jaar en 2 maanden, gisteren bij de kinderboerderij vond hij het vooral heel gek dat er allemaal bewegende dingen stondenquote:Op donderdag 29 juni 2023 10:14 schreef Meke het volgende:
[..]
Ohhh jaaa dat lijkt me tofZie daar steeds zulke vette foto's van, maar inderdaad misschien is je mini daar nog net wat te jong voor, hoewel je dan ook weer een half jaar verder bent natuurlijk.
Toen ik met m'n neefje van een paar maanden naar de kinderboerderij ging, vond hij vooral de andere mensen interessant
Pfff. Welke muziek wil hij dan?quote:Op donderdag 29 juni 2023 11:20 schreef Arizona het volgende:
[..]
De box is vandaag op zijn laptop aangesloten
En heb je die man toen wel bij de hand gepakt en 'kom, we gaan naar huis' gezegd?quote:Op donderdag 29 juni 2023 09:53 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Hier loop ook vaak iemand door de stad te schreeuwen dat Jezus leeft en dat je gezegend bent![]()
Heb het idee dat het steeds erger wordt. Laatst was er ook een man vanalles aan het schreeuwen terwijl hij door de stad liep
Gewoon radio 10, dus prima. Zolang hij niet meezingt of neuriet.quote:Op donderdag 29 juni 2023 11:22 schreef Yesse het volgende:
[..]
Dit zou op zich best wel mijn perfecte oudjaarsavond zijn
[..]
Hij is dan 1 jaar en 2 maanden, gisteren bij de kinderboerderij vond hij het vooral heel gek dat er allemaal bewegende dingen stondenAls ze geluid maakten vond hij het interessant.
[..]
Pfff. Welke muziek wil hij dan?
Dat heb ik zonder vervelende collega sowieso op kantoorquote:Op donderdag 29 juni 2023 11:24 schreef Arizona het volgende:
[..]
Gewoon radio 10, dus prima. Zolang hij niet meezingt of neuriet.
Ik heb van 3 tot 4 een overleg en daarna ga ik meteen naar huis, ik krijg hier wederom nauwelijks iets zinnigs uit mijn handen.
Ja ik ook, ik kan hier sowieso al minder geconcentreerd werken dan thuis. Maar met iemand tegenover je die nog geen halve minuut geen geluid maakt, is het helemaal hopeloos.quote:Op donderdag 29 juni 2023 11:39 schreef Yesse het volgende:
[..]
Dat heb ik zonder vervelende collega sowieso op kantoor
https://www.mediamarkt.nl(...)SEAAYAyAAEgKI2PD_BwEquote:Op donderdag 29 juni 2023 11:49 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ja ik ook, ik kan hier sowieso al minder geconcentreerd werken dan thuis. Maar met iemand tegenover je die nog geen halve minuut geen geluid maakt, is het helemaal hopeloos.
Alles goed! Vanochtend nog even voor werk op stap geweest naar Rotterdam, ergens vanmiddag (eindelijk) echt weer naar huisquote:Op donderdag 29 juni 2023 08:46 schreef H_T het volgende:
Al een paar dagen niets gehoord van @:Hamlapjes . Zou het goed met hem gaan?
Gatverdammequote:Op donderdag 29 juni 2023 09:59 schreef Arizona het volgende:
[..]
En ook zijn ademhaling, hij ademt heel vaak heel zwaar, maakt echt van die steunende geluiden.
Hoe weet je datquote:Op donderdag 29 juni 2023 11:23 schreef Strani het volgende:
[..]
En heb je die man toen wel bij de hand gepakt en 'kom, we gaan naar huis' gezegd?
quote:Op donderdag 29 juni 2023 13:27 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Gatverdamme![]()
Misschien kan hij beter in een pornofilm gaan werken
Ohh ja dat kan ik me helemaal voorstellenquote:Op donderdag 29 juni 2023 11:21 schreef Arizona het volgende:
[..]
Toen Aridochter nog piepklein was, zijn we ook met haar naar de dierentuin geweest. Zij vond de aquaria toen magisch mooi![]()
quote:Op donderdag 29 juni 2023 11:22 schreef Yesse het volgende:
Hij is dan 1 jaar en 2 maanden, gisteren bij de kinderboerderij vond hij het vooral heel gek dat er allemaal bewegende dingen stonden Als ze geluid maakten vond hij het interessant.
quote:Op donderdag 29 juni 2023 13:40 schreef Yesse het volgende:
[..]Een soort anti-porno voor seksverslaafden die heel graag van hun verslaving af willen
Was je er toen al eens eerder geweest?quote:Op donderdag 29 juni 2023 10:00 schreef Arizona het volgende:
[..]
Wij zijn daar vorige maand geweest, we hebben een heel leuke dag gehad!
Alsof je anders wel zin had gehadquote:Op donderdag 29 juni 2023 14:46 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Nadeel van 's ochtends naar de klant gaan, is dat je dan' s middags geen zin meer hebt.
Ja jongen, het leven als gigolo gaat niet over rozen.quote:Op donderdag 29 juni 2023 14:46 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Nadeel van 's ochtends naar de klant gaan, is dat je dan' s middags geen zin meer hebt.
Door deze reactie stikte ik bijna in mijn appelquote:Op donderdag 29 juni 2023 15:16 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja jongen, het leven als gigolo gaat niet over rozen.
Je spreekt uit ervaring?quote:Op donderdag 29 juni 2023 15:16 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja jongen, het leven als gigolo gaat niet over rozen.
Het is allesbehalve gebruikelijk bij ons op kantoor, maar ik ga inderdaad oortjes indoen volgende week.quote:Op donderdag 29 juni 2023 12:12 schreef Cee het volgende:
[..]
https://www.mediamarkt.nl(...)SEAAYAyAAEgKI2PD_BwE
Snap ik! Wel weer helemaal opgeknapt?quote:Op donderdag 29 juni 2023 17:31 schreef Yesse het volgende:
Normaal ga ik met de fiets naar m’n werk maar vanwege een buikgriep zondag durfde ik nog niet zoveel inspanning te leveren (ondanks elektrische fiets) maar ik was vergeten hoe kut de metro was in de zomer met de spits
Ja, een paar jaar geleden ook alquote:Op donderdag 29 juni 2023 14:41 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Was je er toen al eens eerder geweest?
Dat hebben wij hier met de busquote:Op donderdag 29 juni 2023 18:38 schreef Arizona het volgende:
[..]
Snap ik! Wel weer helemaal opgeknapt?
Wij hebben niet eens een metro, dat is pas kut![]()
Ieder halfuur een trein maar door materiaal- en personeelstekorten rijdt hij dikwijls slechts 1x per uur
Het leven van provincialen (zoals wij) gaat dus ook niet over rozenquote:
Hier ook. In het weekend rijdt er af en toe slechts 1 trein per uur. Best irritantquote:Op donderdag 29 juni 2023 19:05 schreef Arizona het volgende:
[..]
Het leven van provincialen (zoals wij) gaat dus ook niet over rozen
Ah, op zoek naar Kasteeltuinen en Thermaalbaden?quote:Op donderdag 29 juni 2023 19:18 schreef Mandy040986 het volgende:
vanuit Arcen, Limburg.
Ben hier met m’n vader twee weken op vakantie.
Hier kun je super goed fietsen en dat hebben we ook veel gedaan al. En een bos voor Benji om in te wandelen.En we hebben tot nu toe lekker weer (behalve de bui van vanmiddag dan).
Haje.![]()
Leuk Mandyquote:Op donderdag 29 juni 2023 19:18 schreef Mandy040986 het volgende:
vanuit Arcen, Limburg.
Hier kun je super goed fietsen en dat hebben we ook veel gedaan al. En een bos voor Benji om in te wandelen.En we hebben tot nu toe lekker weer (behalve de bui van vanmiddag dan).
Haje.![]()
Ha Mandy! Dat klinkt als een heerlijke vakantie, wandelen en fietsen in Limburgquote:Op donderdag 29 juni 2023 19:18 schreef Mandy040986 het volgende:
vanuit Arcen, Limburg.
Haje.![]()
Mandyquote:Op donderdag 29 juni 2023 19:18 schreef Mandy040986 het volgende:
vanuit Arcen, Limburg.
Haje.![]()
Jazeker. Bij de Kasteeltuinen zijn we zelfs al geweest. Supermooi daar.quote:Op donderdag 29 juni 2023 19:21 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ah, op zoek naar Kasteeltuinen en Thermaalbaden?![]()
Of in lijn van dit topic: lekker in de buurt van Toverland, Irrland, Phantasialand (en Geertland)?
Tim!quote:Op donderdag 29 juni 2023 20:06 schreef H_T het volgende:
[..]
MandyLeuk je weer eens te zien! En heel veel plezier op je vakantie
Ih jawel hoor. We zijn al in de kasteeltuinen geweest en in Zooparc Overloon, dus we vermaken ons wel.quote:Op donderdag 29 juni 2023 19:25 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ha Mandy! Dat klinkt als een heerlijke vakantie, wandelen en fietsen in LimburgGeniet er nog van!
![]()
Hebben jullie nog andere plannen behalve wandelen en fietsen (niet dat daar wat mis mee is hoor, ik zou me daar ook prima twee weken mee vermaken)
Leuk hoorquote:Op donderdag 29 juni 2023 20:21 schreef Mandy040986 het volgende:
[..]
Ih jawel hoor. We zijn al in de kasteeltuinen geweest en in Zooparc Overloon, dus we vermaken ons wel.
Klinkt tofquote:Op donderdag 29 juni 2023 22:31 schreef Hamlapjes het volgende:
Heeft er nog iemand vragen over mijn spreekbeurt?
Had je meer of minder dan 200.000 punten in Spider-Man?quote:Op donderdag 29 juni 2023 22:31 schreef Hamlapjes het volgende:
Heeft er nog iemand vragen over mijn spreekbeurt?
Minder, heb nog wat oefening nodig voordat ik het laat doen wat ik wel, denk ikquote:Op donderdag 29 juni 2023 23:23 schreef H_T het volgende:
[..]
Had je meer of minder dan 200.000 punten in Spider-Man?
Klinkt als een goede trip Hamlapjes!
Ik had net boven de 200k, daar was ik best trots opquote:Op donderdag 29 juni 2023 23:32 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Minder, heb nog wat oefening nodig voordat ik het laat doen wat ik wel, denk ik
M'n Buzzscore was ook al slecht deze keer
Lekker, hoor!quote:Op donderdag 29 juni 2023 23:35 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik had net boven de 200k, daar was ik best trots opBuzz ben ik niet in geweest, die rij vond ik te lang
Normaal begin ik net die shooters best lekker om daarna in te zakken. Bij Spider-Man lukte het tegenovergestelde
Wat bij mij enorm hielp in Spider-Man was het besef dat sommige kleuren HEEL VEEL meer waard zijn dan andere. Dat scoort als een mallequote:Op donderdag 29 juni 2023 23:42 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Lekker, hoor!![]()
Het duurde even tot ik doorhad waar je nou het beste op kon mikken, maar dat mikken lukte vervolgens weer totaal niet
Denk dat Maus au Chocolat mijn beste shooter is, gewoon zoveel mogelijk spul uit je zak spuiten en een beetje willekeurig mikken
@Davequote:Op donderdag 29 juni 2023 23:42 schreef Hamlapjes het volgende:
gewoon zoveel mogelijk spul uit je zak spuiten en een beetje willekeurig mikken
Fijn! Dat de eczeem maar weg mag blijven.quote:Op donderdag 29 juni 2023 19:56 schreef Arizona het volgende:
Oja!
@:BillDauterive, ik gebruik sinds afgelopen weekend de Cetomacrogol zalf, wat jij aanraadde, en die helpt van alle zalven tot nu toe het beste
Thanx voor de tip!
De eczeem is er nog wel, maar het jeukt een stuk minderquote:Op vrijdag 30 juni 2023 00:53 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Fijn! Dat de eczeem maar weg mag blijven.
Nou dat vind ik knap, ik zou het niet kunnen handelen als ik opeens 12 mensen in huis hadquote:Op vrijdag 30 juni 2023 00:57 schreef BillDauterive het volgende:
Ik had vandaag een surprise party van een vriendin van me. Super leuk, want ze wist dus van niets. Enig minpuntje was dat we het in het park in het centrum zouden vieren en dat het regende en ik in dat centrum woon. Dat betekende dus dat er ineens 13 mensen bij me thuis zaten, 12 meer dan normaal
Op zich kan ik daar goed mee omgaan, maar ik voel me altijd een beetje mweh dat ik dan geen tijd had om van te voren even wat schoon te maken oid.
Hoe kon je die allemaal kwijt.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 00:57 schreef BillDauterive het volgende:
Ik had vandaag een surprise party van een vriendin van me. Super leuk, want ze wist dus van niets. Enig minpuntje was dat we het in het park in het centrum zouden vieren en dat het regende en ik in dat centrum woon. Dat betekende dus dat er ineens 13 mensen bij me thuis zaten, 12 meer dan normaal
Op zich kan ik daar goed mee omgaan, maar ik voel me altijd een beetje mweh dat ik dan geen tijd had om van te voren even wat schoon te maken oid.
Haaiquote:Op donderdag 29 juni 2023 19:18 schreef Mandy040986 het volgende:
vanuit Arcen, Limburg.
Haje.![]()
heyooquote:
hey youquote:
nee helaas het gaat niet lukkenquote:Op vrijdag 30 juni 2023 10:36 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ben je er ook bij bij de ESFteling?
stomme verplichtingenquote:
Nee inderdaad. Dag erna moet ik 45 km gaan lopen, dat gaat ook geen pretje worden vrees ik,quote:
Hier 49% en 72%quote:Op vrijdag 30 juni 2023 11:06 schreef Prisha het volgende:
[..]
Nee inderdaad. Dag erna moet ik 45 km gaan lopen, dat gaat ook geen pretje worden vrees ik,
97% by de weg
twee tegenwoordigquote:
Een werktelefoon en een privételefoon.quote:
Nee, de Nijmeegse 4Daagse. Dat zal de laatste trainingsdag zijn.quote:
aha! Me snapquote:Op vrijdag 30 juni 2023 11:17 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Een werktelefoon en een privételefoon.
Oh, succes.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 11:17 schreef Prisha het volgende:
[..]
Nee, de Nijmeegse 4Daagse. Dat zal de laatste trainingsdag zijn.
tnx!quote:
Werktelefoon laad ik alleen op kantoor op. Die gaat gelukkig nog niet zo snel leeg.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 11:18 schreef Prisha het volgende:
[..]
aha! Me snap![]()
Dan moet je ze allebei in de gaten houden, trek je dat een beetje
Tien keer! Je zou er nerveus van wordenquote:Op vrijdag 30 juni 2023 11:19 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Werktelefoon laad ik alleen op kantoor op. Die gaat gelukkig nog niet zo snel leeg.
Maar ik red dat nog wel. Gelukkig word ik niet heel vaak gebeld.
Al was het dinsdagochtend wel raak. Toen tien keer gebeld.Maar ik was toen gedetacheerd, dus kon niet opnemen.
Ja, dat klopt ook wel.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 11:22 schreef Prisha het volgende:
[..]
Tien keer! Je zou er nerveus van worden
quote:Op vrijdag 30 juni 2023 11:23 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, dat klopt ook wel.
En de meeste telefoontjes kwamen via de centrale binnen, dus daar zag ik mijn eigen interne nummer staan, dus die kon ik vervolgens ook niet terugbellen.
Dat was ook niet het geval en ik had ook geen mails ontvangen. Dus ja. ¯\_(ツ)_/¯quote:Op vrijdag 30 juni 2023 11:25 schreef Prisha het volgende:
[..]![]()
als het dringend is laten ze wel een voicemail achter met nummer om te bellen, zou je denken?
bizarquote:Op vrijdag 30 juni 2023 11:28 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat was ook niet het geval en ik had ook geen mails ontvangen. Dus ja. ¯\_(ツ)_/¯
Wat gaaf, heel veel succes!quote:Op vrijdag 30 juni 2023 11:17 schreef Prisha het volgende:
[..]
Nee, de Nijmeegse 4Daagse. Dat zal de laatste trainingsdag zijn.
Toen iedereen bij me was, duurde het me zo'n 5 minuten voordat ik weer een beetje okay was. Gelukkig viel pas na die tijd iets om.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 08:38 schreef Arizona het volgende:
[..]
Nou dat vind ik knap, ik zou het niet kunnen handelen als ik opeens 12 mensen in huis had
thanks!quote:Op vrijdag 30 juni 2023 12:05 schreef Arizona het volgende:
[..]
Wat gaaf, heel veel succes!
Mijn dochter woont tegenwoordig vlakbij de Via Gladiola, zij gaat naar de feesten
thanks!quote:
Prisjaaaaquote:
sjorsssssquote:
Ja jij wilde kinderen Fred!quote:Op vrijdag 30 juni 2023 12:57 schreef Fred_B het volgende:
Het schooljaar is voorbij, de scholen zijn hier nu tot september dicht
Waarom klinkt dit als een Spinvis lyric?quote:Op vrijdag 30 juni 2023 12:57 schreef Fred_B het volgende:
Het schooljaar is voorbij, de scholen zijn hier nu tot september dicht
Wie heeft er nou bedacht dat de zomervakantie 9 weken moet durenquote:
Dat is serieus wel lang jaquote:Op vrijdag 30 juni 2023 13:14 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Wie heeft er nou bedacht dat de zomervakantie 9 weken moet duren
Volgens mij hebben ze tussendoor ongeveer even vaak vakantie. Het is alleen een traditie dat de scholen dicht zijn in juli en augustus. Zelfs precies die periode ook, niet eens 8 weken, maar het schooljaar begint en eindigt vaak met een gebroken week.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 13:17 schreef Em31 het volgende:
[..]
Dat is serieus wel lang jahebben jullie dan minder vaak vakantie tijdens het jaar zelf of gewoon sowieso meer weken dan Nederland?
9 wekenquote:Op vrijdag 30 juni 2023 13:14 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Wie heeft er nou bedacht dat de zomervakantie 9 weken moet duren
Na de vakantie vind ik dat ook wel lekker om niet gelijk vijf dagen te moeten werken.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 13:22 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Volgens mij hebben ze tussendoor ongeveer even vaak vakantie. Het is alleen een traditie dat de scholen dicht zijn in juli en augustus. Zelfs precies die periode ook, niet eens 8 weken, maar het schooljaar begint en eindigt vaak met een gebroken week.
Komend schooljaar begint op 1 september dus op een vrijdagquote:Op vrijdag 30 juni 2023 13:44 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Na de vakantie vind ik dat ook wel lekker om niet gelijk vijf dagen te moeten werken.
quote:Op vrijdag 30 juni 2023 13:47 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Komend schooljaar begint op 1 september dus op een vrijdag
Ik heb nog 39000 mensen voor mequote:Op vrijdag 30 juni 2023 14:15 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Mijn broer probeert kaartjes te bemachtigen voor Jochem Myjer. Eerst was het uitverkocht, vervolgens kwamen er weer kaartjes beschikbaar. Hij staat nu nog steeds in de wachtrij.
yesquote:Op vrijdag 30 juni 2023 14:24 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat wordt ook een lastig verhaal....
Die horen vast allemaal bij elkaarquote:
Heb je er toch 61000 achter je weten te laten.quote:
quote:Op korte termijn komen er geen shows bij. Myjer moest in 2011 een risicovolle operatie ondergaan vanwege een tumor in zijn ruggenmerg. Sindsdien heeft hij minder energie en daarom speelt hij niet meer dan twee keer per week. Myjer is wel van plan Net Alsof lang te blijven spelen, volgens zijn impresariaat worden er na juni 2024 "veel shows" toegevoegd.
Eigen gezondheid is belangrijker.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 15:16 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Heb je er toch 61000 achter je weten te laten.
[..]
Mijn moeder is lid/vriend van het theater waar Jochem Myjer ook komt optreden. Hierdoor kon ze vorige week kaartjes kopen in de pre-salequote:Op vrijdag 30 juni 2023 14:15 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Mijn broer probeert kaartjes te bemachtigen voor Jochem Myjer. Eerst was het uitverkocht, vervolgens kwamen er weer kaartjes beschikbaar. Hij staat nu nog steeds in de wachtrij.
Absoluutquote:Op vrijdag 30 juni 2023 15:19 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Eigen gezondheid is belangrijker.
quote:Op vrijdag 30 juni 2023 15:26 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Mijn moeder is lid/vriend van het theater waar Jochem Myjer ook komt optreden. Hierdoor kon ze vorige week kaartjes kopen in de pre-sale
quote:
quote:There are currently 29312 people in front of you.
Het is tegenwoordig met heel veel concerten raak. Ik las ook al iets over een enorme vraag voor kaartjes van Lana Del Rey. Na de magere coronajaren lijkt het alsof mensen veel in willen halen.quote:
quote:Op vrijdag 30 juni 2023 16:35 schreef ESF1Gamer het volgende:
-Rammstein (volgende week)
- Alestorm (10 augustus)
- Sugababes (19 September)
- Jansen en Lebbis (ergens in oktober)
- Het grote songfestival feest (16 november)
Elke maand een leuk uitje
chineesquote:
Pasta. Net terug van de winkel, want ik had nog geen pastasaus in huis.quote:
Wat voor soort?quote:
Lekker! Welke opties ben je voor gegaan?quote:
Afrikaanse bobotiquote:Op vrijdag 30 juni 2023 17:09 schreef H_T het volgende:
[..]
Wat voor soort?
[..]
Lekker! Welke opties ben je voor gegaan?
Die jongen zou nooit meer mobiel moeten hebben.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 17:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Op weg naar de winkel zag ik een jongen op de fiets en die was bezig een selfie aan het maken.
Daarna ging ie 'm versturen of op z'n socials plaatsen of zo. Toen kwam ie bij een kruising aan en reed ie bijna een vrouw op de fiets aan die van rechts kwam.
quote:
Tjap tjoy, bami en kipsatequote:Op vrijdag 30 juni 2023 17:09 schreef H_T het volgende:
[..]
Wat voor soort?
[..]
Lekker! Welke opties ben je voor gegaan?
oeh dat klinkt ook wel heel erg primaquote:Op vrijdag 30 juni 2023 17:11 schreef GeorgeM het volgende:
[..]![]()
Gemarineerde zalmblokjes uit de oven, witlofsalade en aardappels uit de airfryert.
Heerlâk!quote:Op vrijdag 30 juni 2023 17:11 schreef Prisha het volgende:
[..]
Tjap tjoy, bami en kipsate
En kroepoek uiteraard.
En een biertje van Oersoep.
Sinds ik op mezelf woon had ik voor mezelf een afspraak gemaakt om meer het huis uit te gaan. Vooral omdat er in mijn oude buurt nooit wat te doen was. (Letterlijk middle of nowhere)quote:Op vrijdag 30 juni 2023 16:18 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Het is tegenwoordig met heel veel concerten raak. Ik las ook al iets over een enorme vraag voor kaartjes van Lana Del Rey. Na de magere coronajaren lijkt het alsof mensen veel in willen halen.
awww nee? Ik eet het ook niet zo heel vaak, dit is de 2e keer dit jaar.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 17:26 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Heerlâk!
Helaas mag ik het niet van m’n trainer
De aardappelschijfjes waren in de aanbiedingquote:
Mijn personeel trainer (bôhbôhquote:Op vrijdag 30 juni 2023 17:28 schreef Prisha het volgende:
[..]
awww nee? Ik eet het ook niet zo heel vaak, dit is de 2e keer dit jaar.
Wat voor een trainer dan?
Owjj joh goed manquote:Op vrijdag 30 juni 2023 17:37 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Mijn personeel trainer (bôhbôh). Ik sport onder begeleiding.
Hey Prishaquote:Op vrijdag 30 juni 2023 16:26 schreef Prisha het volgende:
Ik heb wel kaartjes voor het concert van Brian EnoDaar kijk ik wel heel erg naar uit
Jawel hoor. Soms en dan gewoon niet te veel en GEEN kroepoekquote:Op vrijdag 30 juni 2023 17:44 schreef Prisha het volgende:
[..]
Owjj joh goed man![]()
Maar nu dus nooit meer Chinees?
Kroepoek is lekkerquote:Op vrijdag 30 juni 2023 17:58 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Jawel hoor. Soms en dan gewoon niet te veel en GEEN kroepoek
quote:
Je hebt dus gewoon vooruit gewerktquote:Op vrijdag 30 juni 2023 18:09 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik had veel te veel pasta gemaakt. Ik heb nu nog voor twee keer over.
Geef maar door. Past mooi bij de Aardappelschijfjes.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 18:09 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Pasta met aardappelschijfjes?quote:Op vrijdag 30 juni 2023 18:19 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Geef maar door. Past mooi bij de Aardappelschijfjes.
Je hebt dus gewoon te weinig mensen uitgenodigdquote:Op vrijdag 30 juni 2023 18:09 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ja, dat is ook een optie.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 18:28 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Je hebt dus gewoon te weinig mensen uitgenodigd
Heb ik het goed begrepen dat dit een Tour gaat worden met veel meer beklimmingen dan in andere jaren ?quote:
F1 Genot het hele weekendquote:
Klopt. Hij had ook een eigen label en daar eeaop uitgebracht. Met dit concert laat hij onder andere een orkestrale bewerking van zijn album The Ship horen. Pasgeleden naar geluisterd, heel bijzonder plaat. Maar, niet voor iedereen denk ik.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 17:55 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Hey Prisha![]()
Ik ken Brian Eno eigenlijk niet als uitvoerende artiest. Meer als de man achter David Bowie, U2, Talking Heads
En een minimalistisch stukje muziek van 6 seconden dat iedereen kent.
Geen kroepoek? GEEN KROEPOEK?quote:Op vrijdag 30 juni 2023 17:58 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Jawel hoor. Soms en dan gewoon niet te veel en GEEN kroepoek
Ja qua hoogtemeters is het een van de zwaarste tours van de laatste jaren.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 18:29 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Heb ik het goed begrepen dat dit een Tour gaat worden met veel meer beklimmingen dan in andere jaren ?
Helaas snapt Gouvenou totaal niet hoe je er een goed geheel van maaktquote:Op vrijdag 30 juni 2023 18:41 schreef Momo het volgende:
[..]
Ja qua hoogtemeters is het een van de zwaarste tours van de laatste jaren.
Toevallig las ik vanochtend zijn naam nog ergens. Treurig nieuws inderdaad. Toch iemand die weinigen kennen, maar wiens muziek wel gewaardeerd werdquote:Op vrijdag 30 juni 2023 19:01 schreef Hamlapjes het volgende:
Ach, Ruud Bos overleden
Componeerde muziek voor series als De Fabeltjeskrant, Zeg 'ns Aa, Bassie en Adriaan en attracties als Fata Morgana, Droomvlucht en Villa Volta. Laat dus een boel mooie muziek achter
Ach. Dit is misschien wel zijn bekenste werk.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 19:01 schreef Hamlapjes het volgende:
Ach, Ruud Bos overleden
Componeerde muziek voor series als De Fabeltjeskrant, Zeg 'ns Aa, Bassie en Adriaan en attracties als Fata Morgana, Droomvlucht en Villa Volta. Laat dus een boel mooie muziek achter
quote:Op vrijdag 30 juni 2023 19:01 schreef Hamlapjes het volgende:
Ach, Ruud Bos overleden
Carnaval festival toch ook? Zo ongeveer het bekendste deuntje in pretparkland.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 19:01 schreef Hamlapjes het volgende:
Ach, Ruud Bos overleden
quote:Op vrijdag 30 juni 2023 19:10 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Carnaval festival toch ook? Zo ongeveer het bekendste deuntje in pretparkland.
quote:In 2015 oordeelden de luisteraars van Radio 10 dat Carnaval Festival de grootste oorwurm aller tijden was. NS-stations en een middelbare school draaiden de Eftelingmuziek om hangjongeren te weren. Ruud Bos deed er destijds laconiek over. In De Telegraaf zei hij zich wel te kunnen voorstellen dat mensen na een tijdje genoeg kregen van de vrolijke klanken. ‘Herhaling is irritant. Elke ochtend Brintapap is ook niet prettig.’
https://www.volkskrant.nl(...)ijn-muziek~b1f2bf20/
Voor CF heeft hij de arrangementen gedaanquote:Op vrijdag 30 juni 2023 19:10 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Carnaval festival toch ook? Zo ongeveer het bekendste deuntje in pretparkland.
Ik had even moeten doorlezenquote:Op vrijdag 30 juni 2023 19:15 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Voor CF heeft hij de arrangementen gedaan
Maar de melodie zelf kwam van Toon Hermans!
quote:De meeste luisteraars moet hij hebben bereikt met zijn composities voor de Efteling – de attracties Fata Morgana, Droomvlucht, Villa Volta en Vogel Rok. De muziek voor de familieattractie Carnaval Festival maakte hij samen met Toon Hermans. De cabaretier liet hem het basismelodietje horen, dat hij al fluitend had opgenomen op een voicerecorder. Ruud Bos werkte vervolgens alle arrangementen uit, inclusief alle stijlen en sferen voor de attractie, van de Tiroler bergen naar de kaasmeisjes uit Alkmaar.
Ik had weer eens iets metquote:
Hoe gaat het met je voorraad?quote:Op vrijdag 30 juni 2023 19:54 schreef Meke het volgende:
[..]
Ik had weer eens iets mettomatenblokjes
Goede Reminder dat ik nog poules en de Nostradamus moet invullen.quote:
Ben nu bezig met Nostradamusquote:Op vrijdag 30 juni 2023 19:59 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Goede Reminder dat ik nog poules en de Nostradamus moet invullen.
![]()
Begin eerst met de Sportpools.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |