Ik wil niks hè, ik wijs anderen slechts op het bestaan ervanquote:
Of te laatquote:
Herkenbaar.quote:Op woensdag 28 juni 2023 08:18 schreef Arizona het volgende:
En een ander moment kan ik ook niet kiezen. Wat een service.
Oh dat is lekker handig, not.quote:Op woensdag 28 juni 2023 08:14 schreef Arizona het volgende:
Goedemorgen!
Ik zie opeens dat er vandaag een vrij prijzig pakket wordt bezorgd, maar ik ben de ochtend niet thuis.
En ik kan bij “iets anders afspreken” niet kiezen voor een DHL servicepunt
Dat kan ook inderdaadquote:
Daar kan ik niet mee, want ik moet dan bijkomen van het Rammstein concert van de avond daarvoor.quote:
oeh vet.quote:Op woensdag 28 juni 2023 09:52 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Daar kan ik niet mee, want ik moet dan bijkomen van het Rammstein concert van de avond daarvoor.
Uhu,quote:
Denk je dat hij schuldig is?quote:Op woensdag 28 juni 2023 09:54 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Uhu,
Zolang ik Till ontloop, moet het goed gaan.
Ik ken nog wel iemand die zich over je dure pakje wil ontfermenquote:Op woensdag 28 juni 2023 08:14 schreef Arizona het volgende:
Goedemorgen!
Ik zie opeens dat er vandaag een vrij prijzig pakket wordt bezorgd, maar ik ben de ochtend niet thuis.
Ik verklaar dat ik geen seks heb gehad met dat mens, mevrouw Lewinsky.quote:Op woensdag 28 juni 2023 08:53 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Verklaring binnen
Nog vijf te gaan
Geen idee. Ik denk dat er vast een kern van waarheid in zit.quote:Op woensdag 28 juni 2023 09:57 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Denk je dat hij schuldig is?
Ik had vannacht geen slapeloosheid en een Ed Sheeran-vrije droom!quote:Op dinsdag 27 juni 2023 23:55 schreef Meke het volgende:
[..]
Ik wil niks hè, ik wijs anderen slechts op het bestaan ervan![]()
Het was een vertaalde versie van de Overkant trouwens, en het klonk echt als een nummer van hemBlijft wel bizar dat ze dat tegenwoordig maar zo kunnen maken
Hier heeft weleens een nieuwe Ipad een week voor de deur gestaan toen we op vakantie waren.quote:Op woensdag 28 juni 2023 08:14 schreef Arizona het volgende:
Goedemorgen!
Maar dan heeft de regering niet verlorenquote:Op woensdag 28 juni 2023 09:28 schreef Em31 het volgende:
[..]
En arme Jur wil eigenlijk gewoon buschauffeur worden. Ben je mooi klaar mee.
Wat een veilige buurtquote:Op woensdag 28 juni 2023 10:48 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Hier heeft weleens een nieuwe Ipad een week voor de deur gestaan toen we op vakantie waren.
Ik twijfelde, maar vond het duur. Hoe was het?quote:Op woensdag 28 juni 2023 11:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
Is er meer volk naar Blur geweest?
Laat je ons even weten hoe het bij NWS was?quote:Op woensdag 28 juni 2023 11:26 schreef Strani het volgende:
Ik ga toch eens vragen of ze in andere SC's ook zoveel gedoe hebben met pakketjes of dat het alleen deze is.
quote:Op woensdag 28 juni 2023 11:26 schreef Strani het volgende:
Ik ga toch eens vragen of ze in andere SC's ook zoveel gedoe hebben met pakketjes of dat het alleen deze is.
En bij VBL?quote:Op woensdag 28 juni 2023 11:34 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Laat je ons even weten hoe het bij NWS was?
Degelijk, Damon had wel Amsterdam alvast een bezoekje gegeven.quote:Op woensdag 28 juni 2023 11:27 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ik twijfelde, maar vond het duur. Hoe was het?
Is jouw moeder ook zo’n spraakwaterval aan de telefoon?quote:Op woensdag 28 juni 2023 11:13 schreef NailQueen het volgende:
Ik bel mijn moeder voor een klein dingetje om haar vervolgens 20 minuten aan de telefoon te hebben omdat ze nog van alles kwijt moet
Uiteindelijk gaat dat wel boven het geluk van Jur inderdaad, dus helaas voor hem!quote:Op woensdag 28 juni 2023 10:49 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Maar dan heeft de regering niet verloren
In Groningen?quote:Op woensdag 28 juni 2023 09:52 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Daar kan ik niet mee, want ik moet dan bijkomen van het Rammstein concert van de avond daarvoor.
Ik hoefde alleen maar 'ja ja', 'uhu' en 'oja dat zal wel ja' te zeggenquote:Op woensdag 28 juni 2023 11:45 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Is jouw moeder ook zo’n spraakwaterval aan de telefoon?
Geen problemen met pakketjes daar maar toen ik ze daar vertelde over hoeveel posts we hier hebben over pakketjes hebben ze uit angst hun VBL on Tour 2023 naar ESF geannuleerd.quote:
Nu je het onderwerp "pakketjes" toevallig tóch ter sprake brengt: mijn pakketje is zojuist bezorgd terwijl ik net weer thuis wasquote:Op woensdag 28 juni 2023 12:56 schreef Strani het volgende:
[..]
Geen problemen met pakketjes daar maar toen ik ze daar vertelde over hoeveel posts we hier hebben over pakketjes hebben ze uit angst hun VBL on Tour 2023 naar ESF geannuleerd.
Had je er meer van verwacht? Ach, in ieder geval heb je Blur nu wel een keer gezienquote:Op woensdag 28 juni 2023 11:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Degelijk, Damon had wel Amsterdam alvast een bezoekje gegeven.
quote:Op woensdag 28 juni 2023 13:05 schreef Arizona het volgende:
[..]
Nu je het onderwerp "pakketjes" toevallig tóch ter sprake brengt: mijn pakketje is zojuist bezorgd terwijl ik net weer thuis was
Je bezorgt ons goed nieuws Straniquote:Op woensdag 28 juni 2023 12:56 schreef Strani het volgende:
[..]
Geen problemen met pakketjes daar maar toen ik ze daar vertelde over hoeveel posts we hier hebben over pakketjes hebben ze uit angst hun VBL on Tour 2023 naar ESF geannuleerd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |