"Laat ze eerst maar eens iets doen voor ons eigen volk!"quote:3FM Serious Request zamelt dit jaar samen met jou en heel Nederland geld in voor Het Vergeten Kind. Van 18 t/m 24 december draaien 3FM-dj’s Barend van Deelen, Sophie Hijlkema en Rob Janssen 24 uur per dag verzoekplaten voor geld vanuit het Glazen Huis in Amersfoort.
Waarom opnieuw naar Amersfoort?quote:Naar dit soort kritiek heeft 3FM kennelijk geluisterd, want Het Vergeten Kind zet zich in voor 100.000 Nederlandse kinderen die het thuis moeilijk hebben of die niet meer thuis kunnen wonen.
Waar is het te volgen?quote:Omdat vorig jaar wegens de corona-maatregelen het alleen op de eerste dag mogelijk was bezoekers te ontvangen. Daarom is iedereen dit jaar weer uitgenodigd langs te komen in Amersfoort.
Hoe kan ik Het Vergeten Kind steunen?quote:3FM Serious Request is 24 uur per dag live te volgen. Natuurlijk via de radio, maar ook via de website, non-stop bij NPO 1 extra (tijdens de actie als open kanaal 81) en op televisie met updates bij NPO 1 en NPO 3.
Draaischemaquote:Vraag een plaat aan, doneer of kom in actie.
Of sluit je aan bij de actie van @PS. !![]()
![]()
Topic: GC / [FOK!kers in actie voor Serious Request] Reageren is doneren
Actie: https://www.npo3fm.nl/kom(...)serious-request-2022
Gasten 3FM Serious Request 2022quote:Zondag 18-12
12:00-14:00 Rob, Sophie en Barend
14:00-18:00 Barend
18:00-22:00 Rob
22:00-02:00 Sophie
Maandag 19-12
02:00-06:00 Barend
06:00-10:00 Rob
10:00-14:00 Sophie
22:00-02:00 Barend
Dinsdag 20-12
02:00-06:00 Sophie
22:00-02:00 Sophie
Woensdag 21-12
Donderdag 22-12
02:00-06:00 Sophie
18:00-22:00 Sophie
22:00-02:00 Rob
Vrijdag 23-12
Zaterdag 24-12
02:00-06:00 Rob
06:00-10:00 Sophie
10:00-14:00 Rob
14:00-18:00 Rob, Sophie en Barend
quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Cool cool coolquote:
Ik dacht een nieuwe...quote:Op vrijdag 30 juni 2023 19:16 schreef Locomokipkachelefoon het volgende:
Voor de liefhebber, vanavond Ekstra Weekend op Twitch!
https://www.twitch.tv/ekstraweekend
“Hier”?quote:Op maandag 3 juli 2023 16:19 schreef Ronzz het volgende:
Hier is het beste ook wel vanaf vergeleken met de hoogtijdagen van 2012 t/m 2014.
3FM / 3FM-topicreeks / FOK!, geldt voor allequote:
Oh ja natuurlijk, minder 3fm-luisteraars in brede zin, minder media-aandacht ook voor de hele actie. Tijdlang uit de running geweest. Al een aantal jaar geen aansprekende stad. Is volstrekt logisch.quote:Op maandag 3 juli 2023 22:02 schreef Ronzz het volgende:
[..]
SR in het algemeen. Niks mis met deze reeks en/of Fok
Omdat de NPO niet wil betalen ofwat?quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 04:16 schreef Abrikozentaart het volgende:
Geen uitgebreid verslag dit jaar vanuit LL op 3FM dit jaar
klopt 10 euro belastinggeld is teveel voor zequote:Op vrijdag 18 augustus 2023 15:25 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Omdat de NPO niet wil betalen ofwat?
ja net als meer mediaquote:Op vrijdag 18 augustus 2023 15:25 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Omdat de NPO niet wil betalen ofwat?
Ach joh, ik mail ze wel even of ze in deze lijst Amigo en Witch Doctor bovenaan kunnen zetten. Dan lijkt het net echt.quote:Op maandag 28 augustus 2023 20:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
Jammer dat ze de festivallijst hebben afgevoerd maar deze niet veel bijdragende lijst niet.
Die ervaring heb ik ook. Ik had altijd het idee dat er blijkbaar niet veel gestemd was als je naam zo vaak genoemd werd in 1 week.quote:Op dinsdag 29 augustus 2023 20:01 schreef rubbereend het volgende:
Ik ga wel weer lijstjes insturen, als je er een toelichting bij zet kom je dagelijks op de radio
inderdaadquote:Op dinsdag 5 september 2023 16:43 schreef rubbereend het volgende:
wonderbaarlijke stap van Tom en Joey
Of ze zijn met het oog op meer alvast binnengehaald. Ik zie Rob en Wijnand bijvoorbeeld ook niet eeuwig de ochtendshow doen...quote:Op dinsdag 5 september 2023 17:52 schreef Abrikozentaart het volgende:
Ik snap het ook niet als ze echt graag een eigen radioshow wilde hadden ze toch nog ook een show op JOE (ook DPG media)kunnen krijgen. Plus ik snap ook niet waar ze bij 3FM het geld vandaan halen voor 2 fulltime DJ's voor 5 uur radio in de week. Op basis van 1.8 % marktaandeel zou je juist willen dat ze iets meer gaan bezuinigen bij de NPO
Zeker niet met de verhalen van de over het algemeen best goed ingelichte Kickenquote:Op donderdag 7 september 2023 15:23 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Of ze zijn met het oog op meer alvast binnengehaald. Ik zie Rob en Wijnand bijvoorbeeld ook niet eeuwig de ochtendshow doen...
Nou.. hoop The Script, 1D en Sean da Paul anders niet tegen te komen in de Kink 1500quote:Op maandag 11 september 2023 12:16 schreef Tussle266 het volgende:
Je bent wel in een halve dag klaargestoomd voor de komende 10 weken op deze manier. Man, man, man.
Joost mag het wetenquote:Op woensdag 13 september 2023 11:50 schreef Tussle266 het volgende:
Waar zijn Suus en Freek als je ze nodig hebt...
Ik vind het maar matig, deze lijst. Sorry voor mijn afwezigheid hier.quote:Op maandag 11 september 2023 12:16 schreef Tussle266 het volgende:
Je bent wel in een halve dag klaargestoomd voor de komende 10 weken op deze manier. Man, man, man.
Ik ben al snel tevreden als ze nummertjes afroepen, dus ik blijf nog wel even hangen, maar ongelijk heb je niet. Vanochtend kwam er een plaat van 3 weken oud voorbij. Binnenkort een herkansing op betere zenders dan maar?quote:Op woensdag 13 september 2023 18:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vind het maar matig, deze lijst. Sorry voor mijn afwezigheid hier.
Die van onze Friese act?quote:Op woensdag 13 september 2023 19:18 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Ik ben al snel tevreden als ze nummertjes afroepen, dus ik blijf nog wel even hangen, maar ongelijk heb je niet. Vanochtend kwam er een plaat van 3 weken oud voorbij. Binnenkort een herkansing op betere zenders dan maar?
https://www.3fmfan.nl/page/muziekstats/trackinfo/59935quote:Op woensdag 13 september 2023 20:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die van onze Friese act?
Zo diep zat ik er niet in bij die Pipo, maar gezien bovenstaande informatie hebben we het over dezelfde inderdaad. Maar dat willen ze natuurlijk zelf ook gewoon door dat allemaal al direct op de keuzelijst te gooien. Ik had dat voor de grap in het oog gehouden omdat het vorig jaar zo'n chaos was. Keuzelijst maandag en vrijdag vergeleken, ongeveer 70 platen verschil. Er werden ook platen die in die week werden uitgebracht zelfs nog toegevoegd aan de keuzelijst gedurende de week. Dus je had in theorie nu een plaat van 6 dagen oud kunnen horen.quote:Op woensdag 13 september 2023 20:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die van onze Friese act?
In geval van Olivia en Maneskin is dit wat mij betreft geen probleem.quote:Op donderdag 14 september 2023 11:41 schreef Tussle266 het volgende:
En dat gezegd hebbende, weten we nu dus dat er ook nog 1 van 2 weken oud komt.
Prins S en de Geit? Achja.quote:Op donderdag 14 september 2023 14:57 schreef Tussle266 het volgende:
Ik ben trouwens nog altijd niet bijgekomen van die mental theo meets donald duck gimmick van hedenochtend die niet in het systeem van 3FM staat dus die ik niet bij naam kan noemen. Dat blijft toch altijd wel iets om je over te verbazen, dat dat soort dingen zonder schaamte voorbij komen.
Zelfde zal het geval zijn bij stemplaat What Goes Around.. als die nog komtquote:Op donderdag 14 september 2023 15:47 schreef Tussle266 het volgende:
Zowel bij deze als bij Mirror is het jammer dat je altijd de radio cut zonder 5 minuten Tim & Tim aan het eind krijgt.
Die zal nog wel komen. Aan de eerder door mij beloofde Drank ga ik twijfelen, want de gebruikelijke Drank-uurtjes zijn voorbij. Al had je bij die eendengeit wel drank nodig.quote:Op donderdag 14 september 2023 16:22 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Zelfde zal het geval zijn bij stemplaat What Goes Around.. als die nog komt
Vroeger was het nog wel eens happy hour van 16.00-17.00.quote:Op donderdag 14 september 2023 16:32 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Die zal nog wel komen. Aan de eerder door mij beloofde Drank ga ik twijfelen, want de gebruikelijke Drank-uurtjes zijn voorbij. Al had je bij die eendengeit wel drank nodig.
Stemplaat Runaway komt nog wel mag ik hopen toch.quote:Op vrijdag 15 september 2023 10:17 schreef Tussle266 het volgende:
Waar is Kanye als je hem nodig hebt.
Dat hoop ik wel, echter: vorig jaar hadden ze ineens een kronkel waardoor ze talloze platen die gewoon in de lijst stonden van de keuzelijst af hadden gehaald. Die waren dit jaar nagenoeg allemaal terug op de keuzelijst, maar de meeste zijn niet terug in de lijst gekomen. Dus het kan ook gewoon een breezer ananas worden.quote:Op vrijdag 15 september 2023 10:22 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Stemplaat Runaway komt nog wel mag ik hopen toch.
Ik kan best leven met Jaap Yungblud hoor.quote:Op vrijdag 15 september 2023 11:37 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Waar is Band of Horses als je ze nodig hebt.
Denk dat de paarse variant van D12 dan inderdaad meer kans heeft.quote:Op vrijdag 15 september 2023 13:41 schreef Tussle266 het volgende:
Nu we ongeveer halverwege zijn kunnen we wel stellen dat The Hills teveel gevraagd is, lijkt me?
Zullen ook nog wat stijgers zijn, maar denk 40 nieuwe binnenkomers nogquote:Op vrijdag 15 september 2023 17:33 schreef Tussle266 het volgende:
Overigens hebben we echt al veel platen gehad die vorig jaar in het deel stonden dat komende week uitgezonden wordt, zeker een stuk of 60. Ik weet niet of dat positief of negatief is.
De vraag is vooral wat de nieuwkomers zijn. Destiny Hope, Barbie Billie, Barbie Dua, die David Pipostein en Maneschijn krijgen we sowieso nog. Maar zijn die andere 35 dan herintredende boycotplaten die vorig jaar afwezig waren, of zijn er nog heel veel 2023 platen die volledig langs me heen zijn gegaan?quote:Op maandag 18 september 2023 11:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zullen ook nog wat stijgers zijn, maar denk 40 nieuwe binnenkomers nog
Star Walkin, Taylor (oh Taylor), wat rommel van Goldband (evt met Maan), Snap, 2x Nothing But Thieves, we gaan vast nog 2x Niall Horan, Harry Styles had ook nog een nieuwe, Kloot, Olivia Rodrigo die bloed gaat zuigen, Indien wellicht, 1975 wellicht...quote:Op maandag 18 september 2023 11:43 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
De vraag is vooral wat de nieuwkomers zijn. Destiny Hope, Barbie Billie, Barbie Dua, die David Pipostein en Maneschijn krijgen we sowieso nog. Maar zijn die andere 35 dan herintredende boycotplaten die vorig jaar afwezig waren, of zijn er nog heel veel 2023 platen die volledig langs me heen zijn gegaan?
Ik verwacht de ijskoningin, Schemer (of was zijn Moby bash al geweest?), Moby zelf, Lazarus, Beautiful Day ook nog wel terug. Naast deze. Verder zullen ook nog wat random omissies erin komen of platen die ineens gehyped zijn (vnl in het R&B 00s segment)quote:Op maandag 18 september 2023 11:43 schreef Tussle266 het volgende:
n herintredende boycotplaten die vorig jaar afwezig waren
Ik had dit allemaal verdrongen, want ik ken deze allemaal en het klinkt nog aannemelijk ook.quote:Op maandag 18 september 2023 11:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Star Walkin, Taylor (oh Taylor), wat rommel van Goldband (evt met Maan), Snap, 2x Nothing But Thieves, we gaan vast nog 2x Niall Horan, Harry Styles had ook nog een nieuwe, Kloot, Olivia Rodrigo die bloed gaat zuigen, Indien wellicht, 1975 wellicht...
Deze is inderdaad al geweest, maar er is vast nog tiktok-ellende van hem de lijst in te stemmen, dus riemen vast.quote:Op maandag 18 september 2023 11:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
of was zijn Moby bash al geweest?
Als Ye en Pusha maar komen opdraven als herintreders. Dan vind ik alles goed.quote:Op maandag 18 september 2023 11:43 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Maar zijn die andere 35 dan herintredende boycotplaten die vorig jaar afwezig waren, of zijn er nog heel veel 2023 platen die volledig langs me heen zijn gegaan?
Gezien de val van Homecoming en (volgens mij) het verdwijnen van Stronger, kan het twee kanten op: 1 dat Kanye vergeten, of 2 alle ballen op Runaway.quote:Op maandag 18 september 2023 12:27 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Als Ye en Pusha maar komen opdraven als herintreders. Dan vind ik alles goed.
Die lijkt ook weg te zijn gevallen.quote:Op maandag 18 september 2023 12:42 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Krijg bij deze vooral zin in het origineel van The Naked and Famous, maar dat zal ook wel te veel gevraagd zijn voor deze lijst.
Moest ik ook aan denken bij de pianotonen ja. Sowieso ook lekker die van The Killers.quote:Op maandag 18 september 2023 12:53 schreef Tussle266 het volgende:
Met een beetje fantasie heb je zojuist 3 seconden Runaway gehoord, mocht het fout aflopen.
Hier ook een kleine hoezee ja. Denk alleen dat mijn stemplaatje van Kid Cudi niet meer voorbij gaat komen.quote:Op maandag 18 september 2023 15:16 schreef Tussle266 het volgende:
Heel stiekem hoezeetje, alleen omdat het anoniem kan.
2 jaar ja. Vorig jaar was al minder maar toen kwam er ook wel wat alternative terug voor alternative. Nu is alle alternative vervangen door pophits.quote:Op dinsdag 19 september 2023 10:18 schreef Tussle266 het volgende:
Ik moet wel eerlijk zeggen dat ik me voornamelijk vermaak met hoe slecht de keuzes zijn in deze lijst en hoe snel dit afgebrokkeld is in 2/3 jaar tijd. Voor de kwaliteit hoef je het nauwelijks te doen, op een enkele plaat per 2 uur na.
Jij luistert wat vaker 3FM dan ik, heb jij daar een verklaring voor. Is dat de koers? Is het omdat de lijst wat meer stemmers trekt en dus de ex-hitlijstfactor groot wordt? Is het iets anders?quote:Op dinsdag 19 september 2023 11:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
2 jaar ja. Vorig jaar was al minder maar toen kwam er ook wel wat alternative terug voor alternative. Nu is alle alternative vervangen door pophits.
Ja, de muziekmix was weer eens aangepast.quote:Op dinsdag 19 september 2023 11:22 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Jij luistert wat vaker 3FM dan ik, heb jij daar een verklaring voor. Is dat de koers? Is het omdat de lijst wat meer stemmers trekt en dus de ex-hitlijstfactor groot wordt? Is het iets anders?
Al die re-entries van Bluf vallen ook opquote:Op dinsdag 19 september 2023 11:47 schreef Tussle266 het volgende:
Dit is echt het ultieme voorbeeld trouwens. Vorig jaar voor het eerst in de lijst in uur 2, nu 600 plekken hoger. In 2004 was dit hooguit een 538 plaatje.
Held. Had ik ook op kunnen stemmen. Wel jammer van geen albumversie genot met freaky Timbaland outroquote:Op dinsdag 19 september 2023 13:06 schreef Tussle266 het volgende:
V'tje gezet bij het stemmen. Is pas de derde, na 7 dagen. Hoezee.
Hate it or love it had op de plek van deze (imaginaire) draak mogen staan.quote:Op dinsdag 19 september 2023 12:53 schreef Tussle266 het volgende:
Ik durf er wel een fun factje in te gooien nu. Onze met kogels doorzeefde vriend uit New York is nog geen enkele keer geweest dit jaar. In da club stond vorig jaar in deze regionen als hoogste notering en is nu ook nog niet geweest.
Kan natuurlijk nog komen, ware het niet dat ze hem vergeten waren en ze op woensdag zijn hele oeuvre nog ergens voor twee kwartjes op de kop hebben getikt en aan de keuzelijst hebben toegevoegd. Dus ik gok dat we die niet gaan horen. Waarmee ik wil zeggen, de eerste dagen bepalen wel in grote mate deze lijst, blijkbaar. Bij de oudere jongeren op 2 is het vooral de laatste dag.
Ik verwacht nog altijd dat Nelly hier op een dag voor de deur staat om mij op te eten.quote:Op dinsdag 19 september 2023 13:11 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Held. Had ik ook op kunnen stemmen. Wel jammer van geen albumversie genot met freaky Timbaland outro
Moet je wel hard voor werken..quote:Op dinsdag 19 september 2023 13:21 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Ik verwacht nog altijd dat Nelly hier op een dag voor de deur staat om mij op te eten.
Dat stukje samenvatting met Dom Dolla kwam ook wat lui over. Maar de liefde van je leven opgeven is lastig he...quote:Op dinsdag 19 september 2023 13:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nelly ben ik wel minder gaan waarderen door die nieuwe versie van Big Hoops.
Ik heb het idee dat er gewoon een beetje gegoocheld wordt met getallen. Mag je misschien niet zeggen, maar ik heb niet het idee dat dit een lijst van de luisteraar is maar een lijst van de zendermanager.quote:Op dinsdag 19 september 2023 13:57 schreef Tussle266 het volgende:
Laat me dan een andere vraag stellen: als Curtis 2 dagen gemist heeft, hoe kan die plaat dan nog hoger staan dan vorig jaar?
Misschien een keuzelijstdingetje en heeft Cassa95 er een verklaring voorquote:Op dinsdag 19 september 2023 13:57 schreef Tussle266 het volgende:
Laat me dan een andere vraag stellen: als Curtis 2 dagen gemist heeft, hoe kan die plaat dan nog hoger staan dan vorig jaar?
Het is oke, maar wel met meer dissonanten dan voorheen en het randje met écht verrassende nummers is wat weg. Nu is het een top 2000-light.quote:Op dinsdag 19 september 2023 15:14 schreef minthy het volgende:
Voor het tegenwicht hier; heerlijk lijstje
Vroeg me hetzelfde af toen ze voorbij kwamen vanmiddag.quote:Op dinsdag 19 september 2023 15:58 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Vraag me nog steeds af hoe dat nikserige The 1975 met 0 beklijvende nummers zo populair is
Ik vind About You wel een redelijk shoegazenummer. I'm In Love With You vond ik zowaar ook wel beklijvend. Al het materiaal daarvoor, ja, niet.quote:Op dinsdag 19 september 2023 15:58 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Vraag me nog steeds af hoe dat nikserige The 1975 met 0 beklijvende nummers zo populair is
Ik ben van de What You Waiting For? fanclub.quote:Op woensdag 20 september 2023 09:27 schreef Tussle266 het volgende:
Zou Gwen Stefani een fanclub hebben?
Porcelain!quote:Op woensdag 20 september 2023 11:23 schreef Tussle266 het volgende:
Supermarktdansjes.
Edit: Dit en Tove en Gwen en zo verder zijn dus allemaal nieuwkomers. De stille hoop op goede herintreders is wel zo'n beetje gedoofd nu.
Gewoon beide. Ff in laatste uur van 16-17 uur vanmiddag ofzo. Die laatste uurtjes zijn imo meestal verrassend lekker de afgelopen lijstdagenquote:Op woensdag 20 september 2023 11:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
Runaway lijkt me kansloos, ik geef Lazarus nog steeds een kans.
De bittere ellende wil dus dat ik niet op Runaway heb gestemd. Had ik dat wel gedaan, dan had echt helemaal niets van mijn stemlijst het gehaald. Ik had namelijk een hele logische lijst voor 2021, niet wetende dat het de bedoeling was om Q-Music te worden.quote:Op woensdag 20 september 2023 11:54 schreef Gale_Boetticher het volgende:
@:Tussle266 (denk ik?) en mijn persoontje hebben allebei al op Runaway gestemd. Dan zitten we denk ik al op 1/3 van de kiesdrempel.
Ja als jij al niet op Ye stemt..quote:Op woensdag 20 september 2023 11:58 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
De bittere ellende wil dus dat ik niet op Runaway heb gestemd. Had ik dat wel gedaan, dan had echt helemaal niets van mijn stemlijst het gehaald. Ik had namelijk een hele logische lijst voor 2021, niet wetende dat het de bedoeling was om Q-Music te worden.
Die andere vond ik wel leuk, maar Leila is het niet.quote:Op woensdag 20 september 2023 12:41 schreef Tussle266 het volgende:
Dit is echt nergens voor nodig allemaal.
Dit klopt gewoon he?quote:Op dinsdag 19 september 2023 13:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat er gewoon een beetje gegoocheld wordt met getallen. Mag je misschien niet zeggen, maar ik heb niet het idee dat dit een lijst van de luisteraar is maar een lijst van de zendermanager.
Enya daar is ze weer.quote:
Die zal nog wel komen met dat nummer over de kinderboerderij jaquote:Op donderdag 21 september 2023 09:19 schreef Tussle266 het volgende:
Komt die eendengeit zo ook weer?
Ik ben meisjes van 14 tot 18 dankbaar dat ze Har stemmen.quote:Op donderdag 21 september 2023 09:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die zal nog wel komen met dat nummer over de kinderboerderij ja
Qua 3fm popliedjes is dit best een fijn blokje nummers met Harry, Taylor (oh Taylor) en Heat Waves is ook een leukequote:Op donderdag 21 september 2023 11:39 schreef Tussle266 het volgende:
Ik mag dan niet tot de doelgroep behoren, maar ik vind Har eigenlijk ook gewoon prima en verder kunnen ze het me doen. Tot zover.
Tot aan die bankschroefzanger was het echt een prima blokje vanaf 11:30. Echter, die bankschroefzanger klinkt ineens een stuk beter in dit kader. Alles hieraan is gewoon ergerlijk. Echt alles. Het enige goede hieraan is dat er ook een einde aan komt.quote:Op donderdag 21 september 2023 11:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Qua 3fm popliedjes is dit best een fijn blokje nummers met Harry, Taylor (oh Taylor) en Heat Waves is ook een leuke
Ik vind Daylight ook wel prima, maar hij klinkt wat schor.quote:Op donderdag 21 september 2023 11:53 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Tot aan die bankschroefzanger was het echt een prima blokje vanaf 11:30. Echter, die bankschroefzanger klinkt ineens een stuk beter in dit kader. Alles hieraan is gewoon ergerlijk. Echt alles. Het enige goede hieraan is dat er ook een einde aan komt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |