Barend en Wijnand onbekend?quote:Op zondag 17 december 2023 18:44 schreef tompsv18 het volgende:
Vroeger was dit natuurlijk geweldig met alle bekende dj’s als Giel Beelen en Gerard Ekdom. Nu kunt niemand de dj’s meer. Ach het is wel lekker dichtbij in Nijmegen, dus komende keer vast een keer kijken. Morgenavond treedt Tom Odell op, dat is nog wel leuk.
Tsja, de DJ als pursunelitie is sowieso wel een beetje voorbij hè? Een nieuwe Gekdom of Giel komt er niet snel meer.quote:
Ja voor de uberbekende DJ moet je maar Q gaan luisteren met die Escape-troep. Heb je gewoon Domien en Marieke.quote:Op zondag 17 december 2023 18:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Tsja, de DJ als pursunelitie is sowieso wel een beetje voorbij hè? Een nieuwe Gekdom of Giel komt er niet snel meer.
Ik ook idd.quote:Op zondag 17 december 2023 19:01 schreef Hangbeest het volgende:
[..]
zal moeten begonnen zijn? ik heb nu nog nieuw op kanaal 81?
Ja Elsingaids is wel een bekende natuurlijk. En Genee of is die genokt?quote:Op zondag 17 december 2023 19:01 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ja voor de uberbekende DJ moet je maar Q gaan luisteren met die Escape-troep. Heb je gewoon Domien en Marieke.
Ja zal wel hierna komen...quote:Op zondag 17 december 2023 19:07 schreef Hangbeest het volgende:
[..]
wat is deze. het glazen huis zal toch op dit kanaal komen!
Ik heb eerlijk geen idee wie de DJ's nu in het glazen huis zijn. Als was Sander en Coen wel gaaf destijds!quote:Op zondag 17 december 2023 19:08 schreef Vlinder het volgende:
Ik hoorde Sander laatst. Die is ook niks aan als hij alleen is![]()
Zit Coen nog steeds bij 538?
Waarom zenden ze het dan ook niet uit op NPO2 extra?quote:Op zondag 17 december 2023 18:45 schreef Sirolf het volgende:
Ik zie al wel een aankomend irritatiepunt voor de komende week: NPO 1 Extra gaat alsnog 2x per dag het journaal met gebarentolk uitzenden, om 1900u (jeugdjournaal) en 2000u.
quote:Op zondag 17 december 2023 19:13 schreef Hangbeest het volgende:
Is de stroom uitgevallen in Nijmegen ofzo?
EPG zegt 19:20quote:
Coen en Sander gaan beiden naar komend jaar naar JOE, een of andere nieuwe zenderquote:Op zondag 17 december 2023 19:08 schreef Vlinder het volgende:
Ik hoorde Sander laatst. Die is ook niks aan als hij alleen is![]()
Zit Coen nog steeds bij 538?
Komt straks wel.quote:Op zondag 17 december 2023 19:24 schreef Hangbeest het volgende:
Ik hoor ze wel maar zie ze niet. Net ff beeld nu weer serieus request logo op tv
Tot de volgendequote:Op zondag 17 december 2023 19:28 schreef Vlinder het volgende:
Ik zit al sinds vanmiddag. Ben er klaar mee en de kinderen mogen nu nog even Harry Potter kijken. Ik schakel later wel weer eens in
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |