Komt straks wel.quote:Op zondag 17 december 2023 19:24 schreef Hangbeest het volgende:
Ik hoor ze wel maar zie ze niet. Net ff beeld nu weer serieus request logo op tv
Tot de volgendequote:Op zondag 17 december 2023 19:28 schreef Vlinder het volgende:
Ik zit al sinds vanmiddag. Ben er klaar mee en de kinderen mogen nu nog even Harry Potter kijken. Ik schakel later wel weer eens in
idd, ik wil beeld nondeju! anders zet ik wel de top 4000 op.quote:Op zondag 17 december 2023 19:31 schreef tompsv18 het volgende:
Laat gewoon die camerabeelden van Nijmegen zien..
Ze hebben op elkaar afgestemdquote:Op zondag 17 december 2023 19:36 schreef Evenstar het volgende:
Zou om 19:40 beginnen toch, dus ze hebben nog even.
Ondertussen even de laatste minuten van de Zweedse versie kijken. Gaan precies uit huis als ze in NL er in gaan
het is al begonnen, we hebben alleen geen beeld erbijquote:Op zondag 17 december 2023 19:36 schreef Evenstar het volgende:
Zou om 19:40 beginnen toch, dus ze hebben nog even.
Ondertussen even de laatste minuten van de Zweedse versie kijken. Gaan precies uit huis als ze in NL er in gaan
De opening is pas om 19:44 op tv. Kan ook zijn dat ze daar op wachtenquote:Op zondag 17 december 2023 19:38 schreef Hangbeest het volgende:
[..]
het is al begonnen, we hebben alleen geen beeld erbij
Zondag 17 decemberquote:Op zondag 17 december 2023 19:38 schreef Hangbeest het volgende:
[..]
het is al begonnen, we hebben alleen geen beeld erbij
ja of ze hebben problemen met de camera's ofzo. maar ik blijf gewoon lekker geduldig wachten, kan iig alvast meeluisterenquote:Op zondag 17 december 2023 19:40 schreef StephanL het volgende:
[..]
De opening is pas om 19:44 op tv. Kan ook zijn dat ze daar op wachten
Op welke zender? NPO3?quote:Op zondag 17 december 2023 19:40 schreef StephanL het volgende:
[..]
De opening is pas om 19:44 op tv. Kan ook zijn dat ze daar op wachten
Paar dagen geleden is er koper gejat;)quote:Op zondag 17 december 2023 19:40 schreef Hangbeest het volgende:
[..]
ja of ze hebben problemen met de camera's ofzo. maar ik blijf gewoon lekker geduldig wachten, kan iig alvast meeluisteren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |