3FM en SR zijn misschien niet meer zo hot als voorheen, maar het blijft radio.quote:Op woensdag 22 november 2023 16:43 schreef Nizno het volgende:
[..]
Deze reeks is al lange tijd in de SR periode omgedoopt tot de SR 3FM reeks.
Mogelijk blijft hij in MUZ of gaat hij naar FEE, dat hangt van het humeur van de mods af
ik hoop dat Joost Klein ook nog langs komtquote:Op dinsdag 12 december 2023 11:36 schreef engine het volgende:
Programma serieus request
Het programma ziet er leuk uit. Heb er al zin in
Wel beetje meeposten dan hequote:
Tijd om wat Grateful Dead te draaien dan.quote:Op zondag 17 december 2023 12:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
Vandaag begint SR dus, maar ik heb niet het idee dat het heel erg leeft..
Even zoeken of Odido dat heeft of nietquote:
Volgens mij is het overal kanaal 81quote:Op zondag 17 december 2023 12:23 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Even zoeken of Odido dat heeft of niet
3FM is een hoop luisteraars kwijt. Die moeten ze eerst weer terug zien te krijgen voor het echt weer een grote hype kan worden. Ik heb het idee dat nu veel meer mensen zich met de Top 2000 bezig houdenquote:Op zondag 17 december 2023 12:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
Maar die begint erna pas.quote:Op zondag 17 december 2023 12:46 schreef H_T het volgende:
[..]
3FM is een hoop luisteraars kwijt. Die moeten ze eerst weer terug zien te krijgen voor het echt weer een grote hype kan worden. Ik heb het idee dat nu veel meer mensen zich met de Top 2000 bezig houden
Ik ga het vanaf maandag in mijn lessen opzetten.quote:Op zondag 17 december 2023 12:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
Je kan muziek aanvragen toch?quote:Op zondag 17 december 2023 13:25 schreef Cupfighter het volgende:
Als ze weer normale muziek gaan draaien wil ik er best naar luisteren maar 3FM is over het algemeen enorme bagger qua muziek
Zover ik weet gaan ze binnen een kleine 2 uur het glazen huis in. Heb er zin in!quote:Op zondag 17 december 2023 14:09 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Huh, SR start op 17-12? Was toch altijd op 18-12?
Dag langer de tijd om hetzelfde bedrag op te halen!quote:Op zondag 17 december 2023 14:09 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Huh, SR start op 17-12? Was toch altijd op 18-12?
Vanaf 19:20 op NPO1 extra (kanaal 81)quote:Op zondag 17 december 2023 16:36 schreef Vlinder het volgende:
Nog minder dan een half uurtje.
Is het ook op de reguliere televisie te kijken?
Dat was op je mobiel echt niet bij te houden. Ik lag dan echt met de laptop op mn schoot op de bank te kijkenquote:Op zondag 17 december 2023 16:36 schreef Dagoduck het volgende:
Vroeger vulden we een SR-topic in een paar minuten. De goeie ouwe tijd waarin je geen post en niemand meer kon volgen.
Mooie donatie.quote:Op zondag 17 december 2023 16:41 schreef Vlinder het volgende:
[..]
Dat was op je mobiel echt niet bij te houden. Ik lag dan echt met de laptop op mn schoot op de bank te kijken![]()
19:00quote:
Ik zat er ook langs, dacht dat het 18:00 begon. Nu nog klein uurtje mezelf vermaken en dan lekker 7 dagen mee guppen met het glazen huis!quote:
Ik luister veel 3FM en ben al z'n 100x keer afquote:Op zondag 17 december 2023 18:24 schreef Vlinder het volgende:
Jullie zijn ook allemaal af
#whammageddon![]()
idd, begin us! dat voetballen geloof ik allemaal welquote:Op zondag 17 december 2023 18:23 schreef Vlinder het volgende:
Waarom schakelen ze nou niet over naar daar? Ik wil beeld!!
Zeker, maar je mist toch het grootschalige van SR in eerder jaren.quote:Op zondag 17 december 2023 18:28 schreef Sirolf het volgende:
Wel lekker weer in de stemming komen zo met al die Serious Request-anthems uit eerdere jaren.
I just came say Hello!!quote:Op zondag 17 december 2023 18:28 schreef Sirolf het volgende:
Wel lekker weer in de stemming komen zo met al die Serious Request-anthems uit eerdere jaren.
waar? ik zit nog te wachten tot het op de televisie begint.quote:Op zondag 17 december 2023 18:33 schreef engine het volgende:
Op de website kijk je mee in de studio. Als je beeld wil
https://www.npo3fm.nl/livequote:Op zondag 17 december 2023 18:35 schreef Hangbeest het volgende:
[..]
waar? ik zit nog te wachten tot het op de televisie begint.
Barend en Wijnand onbekend?quote:Op zondag 17 december 2023 18:44 schreef tompsv18 het volgende:
Vroeger was dit natuurlijk geweldig met alle bekende dj’s als Giel Beelen en Gerard Ekdom. Nu kunt niemand de dj’s meer. Ach het is wel lekker dichtbij in Nijmegen, dus komende keer vast een keer kijken. Morgenavond treedt Tom Odell op, dat is nog wel leuk.
Tsja, de DJ als pursunelitie is sowieso wel een beetje voorbij hč? Een nieuwe Gekdom of Giel komt er niet snel meer.quote:
Ja voor de uberbekende DJ moet je maar Q gaan luisteren met die Escape-troep. Heb je gewoon Domien en Marieke.quote:Op zondag 17 december 2023 18:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Tsja, de DJ als pursunelitie is sowieso wel een beetje voorbij hč? Een nieuwe Gekdom of Giel komt er niet snel meer.
Ik ook idd.quote:Op zondag 17 december 2023 19:01 schreef Hangbeest het volgende:
[..]
zal moeten begonnen zijn? ik heb nu nog nieuw op kanaal 81?
Ja Elsingaids is wel een bekende natuurlijk. En Genee of is die genokt?quote:Op zondag 17 december 2023 19:01 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ja voor de uberbekende DJ moet je maar Q gaan luisteren met die Escape-troep. Heb je gewoon Domien en Marieke.
Ja zal wel hierna komen...quote:Op zondag 17 december 2023 19:07 schreef Hangbeest het volgende:
[..]
wat is deze. het glazen huis zal toch op dit kanaal komen!
Ik heb eerlijk geen idee wie de DJ's nu in het glazen huis zijn. Als was Sander en Coen wel gaaf destijds!quote:Op zondag 17 december 2023 19:08 schreef Vlinder het volgende:
Ik hoorde Sander laatst. Die is ook niks aan als hij alleen is![]()
Zit Coen nog steeds bij 538?
Waarom zenden ze het dan ook niet uit op NPO2 extra?quote:Op zondag 17 december 2023 18:45 schreef Sirolf het volgende:
Ik zie al wel een aankomend irritatiepunt voor de komende week: NPO 1 Extra gaat alsnog 2x per dag het journaal met gebarentolk uitzenden, om 1900u (jeugdjournaal) en 2000u.
quote:Op zondag 17 december 2023 19:13 schreef Hangbeest het volgende:
Is de stroom uitgevallen in Nijmegen ofzo?
EPG zegt 19:20quote:
Coen en Sander gaan beiden naar komend jaar naar JOE, een of andere nieuwe zenderquote:Op zondag 17 december 2023 19:08 schreef Vlinder het volgende:
Ik hoorde Sander laatst. Die is ook niks aan als hij alleen is![]()
Zit Coen nog steeds bij 538?
Komt straks wel.quote:Op zondag 17 december 2023 19:24 schreef Hangbeest het volgende:
Ik hoor ze wel maar zie ze niet. Net ff beeld nu weer serieus request logo op tv
Tot de volgendequote:Op zondag 17 december 2023 19:28 schreef Vlinder het volgende:
Ik zit al sinds vanmiddag. Ben er klaar mee en de kinderen mogen nu nog even Harry Potter kijken. Ik schakel later wel weer eens in
idd, ik wil beeld nondeju! anders zet ik wel de top 4000 op.quote:Op zondag 17 december 2023 19:31 schreef tompsv18 het volgende:
Laat gewoon die camerabeelden van Nijmegen zien..
Ze hebben op elkaar afgestemdquote:Op zondag 17 december 2023 19:36 schreef Evenstar het volgende:
Zou om 19:40 beginnen toch, dus ze hebben nog even.
Ondertussen even de laatste minuten van de Zweedse versie kijken. Gaan precies uit huis als ze in NL er in gaan
het is al begonnen, we hebben alleen geen beeld erbijquote:Op zondag 17 december 2023 19:36 schreef Evenstar het volgende:
Zou om 19:40 beginnen toch, dus ze hebben nog even.
Ondertussen even de laatste minuten van de Zweedse versie kijken. Gaan precies uit huis als ze in NL er in gaan
De opening is pas om 19:44 op tv. Kan ook zijn dat ze daar op wachtenquote:Op zondag 17 december 2023 19:38 schreef Hangbeest het volgende:
[..]
het is al begonnen, we hebben alleen geen beeld erbij
Zondag 17 decemberquote:Op zondag 17 december 2023 19:38 schreef Hangbeest het volgende:
[..]
het is al begonnen, we hebben alleen geen beeld erbij
ja of ze hebben problemen met de camera's ofzo. maar ik blijf gewoon lekker geduldig wachten, kan iig alvast meeluisterenquote:Op zondag 17 december 2023 19:40 schreef StephanL het volgende:
[..]
De opening is pas om 19:44 op tv. Kan ook zijn dat ze daar op wachten
Op welke zender? NPO3?quote:Op zondag 17 december 2023 19:40 schreef StephanL het volgende:
[..]
De opening is pas om 19:44 op tv. Kan ook zijn dat ze daar op wachten
Paar dagen geleden is er koper gejat;)quote:Op zondag 17 december 2023 19:40 schreef Hangbeest het volgende:
[..]
ja of ze hebben problemen met de camera's ofzo. maar ik blijf gewoon lekker geduldig wachten, kan iig alvast meeluisteren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |