Vanaf 19:20 op NPO1 extra (kanaal 81)quote:Op zondag 17 december 2023 16:36 schreef Vlinder het volgende:
Nog minder dan een half uurtje.
Is het ook op de reguliere televisie te kijken?
Dat was op je mobiel echt niet bij te houden. Ik lag dan echt met de laptop op mn schoot op de bank te kijkenquote:Op zondag 17 december 2023 16:36 schreef Dagoduck het volgende:
Vroeger vulden we een SR-topic in een paar minuten. De goeie ouwe tijd waarin je geen post en niemand meer kon volgen.
Mooie donatie.quote:Op zondag 17 december 2023 16:41 schreef Vlinder het volgende:
[..]
Dat was op je mobiel echt niet bij te houden. Ik lag dan echt met de laptop op mn schoot op de bank te kijken![]()
19:00quote:
Ik zat er ook langs, dacht dat het 18:00 begon. Nu nog klein uurtje mezelf vermaken en dan lekker 7 dagen mee guppen met het glazen huis!quote:
Ik luister veel 3FM en ben al z'n 100x keer afquote:Op zondag 17 december 2023 18:24 schreef Vlinder het volgende:
Jullie zijn ook allemaal af
#whammageddon![]()
idd, begin us! dat voetballen geloof ik allemaal welquote:Op zondag 17 december 2023 18:23 schreef Vlinder het volgende:
Waarom schakelen ze nou niet over naar daar? Ik wil beeld!!
Zeker, maar je mist toch het grootschalige van SR in eerder jaren.quote:Op zondag 17 december 2023 18:28 schreef Sirolf het volgende:
Wel lekker weer in de stemming komen zo met al die Serious Request-anthems uit eerdere jaren.
I just came say Hello!!quote:Op zondag 17 december 2023 18:28 schreef Sirolf het volgende:
Wel lekker weer in de stemming komen zo met al die Serious Request-anthems uit eerdere jaren.
waar? ik zit nog te wachten tot het op de televisie begint.quote:Op zondag 17 december 2023 18:33 schreef engine het volgende:
Op de website kijk je mee in de studio. Als je beeld wil
https://www.npo3fm.nl/livequote:Op zondag 17 december 2023 18:35 schreef Hangbeest het volgende:
[..]
waar? ik zit nog te wachten tot het op de televisie begint.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |