Stemplaat Runaway komt nog wel mag ik hopen toch.quote:Op vrijdag 15 september 2023 10:17 schreef Tussle266 het volgende:
Waar is Kanye als je hem nodig hebt.
Dat hoop ik wel, echter: vorig jaar hadden ze ineens een kronkel waardoor ze talloze platen die gewoon in de lijst stonden van de keuzelijst af hadden gehaald. Die waren dit jaar nagenoeg allemaal terug op de keuzelijst, maar de meeste zijn niet terug in de lijst gekomen. Dus het kan ook gewoon een breezer ananas worden.quote:Op vrijdag 15 september 2023 10:22 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Stemplaat Runaway komt nog wel mag ik hopen toch.
Ik kan best leven met Jaap Yungblud hoor.quote:Op vrijdag 15 september 2023 11:37 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Waar is Band of Horses als je ze nodig hebt.
Denk dat de paarse variant van D12 dan inderdaad meer kans heeft.quote:Op vrijdag 15 september 2023 13:41 schreef Tussle266 het volgende:
Nu we ongeveer halverwege zijn kunnen we wel stellen dat The Hills teveel gevraagd is, lijkt me?
Zullen ook nog wat stijgers zijn, maar denk 40 nieuwe binnenkomers nogquote:Op vrijdag 15 september 2023 17:33 schreef Tussle266 het volgende:
Overigens hebben we echt al veel platen gehad die vorig jaar in het deel stonden dat komende week uitgezonden wordt, zeker een stuk of 60. Ik weet niet of dat positief of negatief is.
De vraag is vooral wat de nieuwkomers zijn. Destiny Hope, Barbie Billie, Barbie Dua, die David Pipostein en Maneschijn krijgen we sowieso nog. Maar zijn die andere 35 dan herintredende boycotplaten die vorig jaar afwezig waren, of zijn er nog heel veel 2023 platen die volledig langs me heen zijn gegaan?quote:Op maandag 18 september 2023 11:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zullen ook nog wat stijgers zijn, maar denk 40 nieuwe binnenkomers nog
Star Walkin, Taylor (oh Taylor), wat rommel van Goldband (evt met Maan), Snap, 2x Nothing But Thieves, we gaan vast nog 2x Niall Horan, Harry Styles had ook nog een nieuwe, Kloot, Olivia Rodrigo die bloed gaat zuigen, Indien wellicht, 1975 wellicht...quote:Op maandag 18 september 2023 11:43 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
De vraag is vooral wat de nieuwkomers zijn. Destiny Hope, Barbie Billie, Barbie Dua, die David Pipostein en Maneschijn krijgen we sowieso nog. Maar zijn die andere 35 dan herintredende boycotplaten die vorig jaar afwezig waren, of zijn er nog heel veel 2023 platen die volledig langs me heen zijn gegaan?
Ik verwacht de ijskoningin, Schemer (of was zijn Moby bash al geweest?), Moby zelf, Lazarus, Beautiful Day ook nog wel terug. Naast deze. Verder zullen ook nog wat random omissies erin komen of platen die ineens gehyped zijn (vnl in het R&B 00s segment)quote:Op maandag 18 september 2023 11:43 schreef Tussle266 het volgende:
n herintredende boycotplaten die vorig jaar afwezig waren
Ik had dit allemaal verdrongen, want ik ken deze allemaal en het klinkt nog aannemelijk ook.quote:Op maandag 18 september 2023 11:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Star Walkin, Taylor (oh Taylor), wat rommel van Goldband (evt met Maan), Snap, 2x Nothing But Thieves, we gaan vast nog 2x Niall Horan, Harry Styles had ook nog een nieuwe, Kloot, Olivia Rodrigo die bloed gaat zuigen, Indien wellicht, 1975 wellicht...
Deze is inderdaad al geweest, maar er is vast nog tiktok-ellende van hem de lijst in te stemmen, dus riemen vast.quote:Op maandag 18 september 2023 11:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
of was zijn Moby bash al geweest?
Als Ye en Pusha maar komen opdraven als herintreders. Dan vind ik alles goed.quote:Op maandag 18 september 2023 11:43 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Maar zijn die andere 35 dan herintredende boycotplaten die vorig jaar afwezig waren, of zijn er nog heel veel 2023 platen die volledig langs me heen zijn gegaan?
Gezien de val van Homecoming en (volgens mij) het verdwijnen van Stronger, kan het twee kanten op: 1 dat Kanye vergeten, of 2 alle ballen op Runaway.quote:Op maandag 18 september 2023 12:27 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Als Ye en Pusha maar komen opdraven als herintreders. Dan vind ik alles goed.
Die lijkt ook weg te zijn gevallen.quote:Op maandag 18 september 2023 12:42 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Krijg bij deze vooral zin in het origineel van The Naked and Famous, maar dat zal ook wel te veel gevraagd zijn voor deze lijst.
Moest ik ook aan denken bij de pianotonen ja. Sowieso ook lekker die van The Killers.quote:Op maandag 18 september 2023 12:53 schreef Tussle266 het volgende:
Met een beetje fantasie heb je zojuist 3 seconden Runaway gehoord, mocht het fout aflopen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |