Die zal nog wel komen met dat nummer over de kinderboerderij jaquote:Op donderdag 21 september 2023 09:19 schreef Tussle266 het volgende:
Komt die eendengeit zo ook weer?
Ik ben meisjes van 14 tot 18 dankbaar dat ze Har stemmen.quote:Op donderdag 21 september 2023 09:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die zal nog wel komen met dat nummer over de kinderboerderij ja
Qua 3fm popliedjes is dit best een fijn blokje nummers met Harry, Taylor (oh Taylor) en Heat Waves is ook een leukequote:Op donderdag 21 september 2023 11:39 schreef Tussle266 het volgende:
Ik mag dan niet tot de doelgroep behoren, maar ik vind Har eigenlijk ook gewoon prima en verder kunnen ze het me doen. Tot zover.
Tot aan die bankschroefzanger was het echt een prima blokje vanaf 11:30. Echter, die bankschroefzanger klinkt ineens een stuk beter in dit kader. Alles hieraan is gewoon ergerlijk. Echt alles. Het enige goede hieraan is dat er ook een einde aan komt.quote:Op donderdag 21 september 2023 11:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Qua 3fm popliedjes is dit best een fijn blokje nummers met Harry, Taylor (oh Taylor) en Heat Waves is ook een leuke
Ik vind Daylight ook wel prima, maar hij klinkt wat schor.quote:Op donderdag 21 september 2023 11:53 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Tot aan die bankschroefzanger was het echt een prima blokje vanaf 11:30. Echter, die bankschroefzanger klinkt ineens een stuk beter in dit kader. Alles hieraan is gewoon ergerlijk. Echt alles. Het enige goede hieraan is dat er ook een einde aan komt.
Ja.quote:Op donderdag 21 september 2023 11:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vind Daylight ook wel prima, maar hij klinkt wat schor.
Omdat Patrick Kicken dat zegt? Die paar columns die ik van hem gelezen heb komt hij altijd heel zuur over.quote:Op zondag 12 november 2023 11:34 schreef RipCity het volgende:
Vooral zelf blijven geloven maar idd ten dode opgeschreven https://archive.is/Y5XdV
Kicken is vooral bedreven in vertellen wat anderen verkeerd doen. Dat hij zelf tegenwoordig bij Radio Hooiberg zit gaat langs hem heen.quote:Op maandag 13 november 2023 19:43 schreef engine het volgende:
[..]
Omdat Patrick Kicken dat zegt? Die paar columns die ik van hem gelezen heb komt hij altijd heel zuur over.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |