Porcelain!quote:Op woensdag 20 september 2023 11:23 schreef Tussle266 het volgende:
Supermarktdansjes.
Edit: Dit en Tove en Gwen en zo verder zijn dus allemaal nieuwkomers. De stille hoop op goede herintreders is wel zo'n beetje gedoofd nu.
Gewoon beide. Ff in laatste uur van 16-17 uur vanmiddag ofzo. Die laatste uurtjes zijn imo meestal verrassend lekker de afgelopen lijstdagenquote:Op woensdag 20 september 2023 11:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
Runaway lijkt me kansloos, ik geef Lazarus nog steeds een kans.
De bittere ellende wil dus dat ik niet op Runaway heb gestemd. Had ik dat wel gedaan, dan had echt helemaal niets van mijn stemlijst het gehaald. Ik had namelijk een hele logische lijst voor 2021, niet wetende dat het de bedoeling was om Q-Music te worden.quote:Op woensdag 20 september 2023 11:54 schreef Gale_Boetticher het volgende:
@:Tussle266 (denk ik?) en mijn persoontje hebben allebei al op Runaway gestemd. Dan zitten we denk ik al op 1/3 van de kiesdrempel.
Ja als jij al niet op Ye stemt..quote:Op woensdag 20 september 2023 11:58 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
De bittere ellende wil dus dat ik niet op Runaway heb gestemd. Had ik dat wel gedaan, dan had echt helemaal niets van mijn stemlijst het gehaald. Ik had namelijk een hele logische lijst voor 2021, niet wetende dat het de bedoeling was om Q-Music te worden.
Die andere vond ik wel leuk, maar Leila is het niet.quote:Op woensdag 20 september 2023 12:41 schreef Tussle266 het volgende:
Dit is echt nergens voor nodig allemaal.
Dit klopt gewoon he?quote:Op dinsdag 19 september 2023 13:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat er gewoon een beetje gegoocheld wordt met getallen. Mag je misschien niet zeggen, maar ik heb niet het idee dat dit een lijst van de luisteraar is maar een lijst van de zendermanager.
Enya daar is ze weer.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |