SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash![]()
Die Duitse efficiencyquote:Op maandag 19 juni 2023 19:01 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee maar je kan wel sneller je handelingen uitvoeren toch?:P
ja kan, dat is een eigen keus? En dus ook eigen keus of je het zwaarder hebt bij drukte ja of neequote:Op maandag 19 juni 2023 19:01 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee maar je kan wel sneller je handelingen uitvoeren toch?:P
hmm ja ik ben dus gewend dat bij drukte je een stap harder gaat werken om de klant zo snel mogelijk te helpenquote:Op maandag 19 juni 2023 19:02 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ja kan, dat is een eigen keus? En dus ook eigen keus of je het zwaarder hebt bij drukte ja of nee
Voor logistiek. Da's wel wat anders dan 29.quote:• Een bruto uurloon van 13.45 EUR
• Extra toeslagen voor de uren tussen 05:00 en 07:00 (150%) én een 13e maand
Verantwoordelijkheidsbesef, niets mis mee.quote:Op maandag 19 juni 2023 19:02 schreef Crack_ het volgende:
En prima als je ervoor kiest maar om vervolgens te gaan zeuren dat iets zwaar is waar je zelf helemaal voor kiest, vind ik beetje apart
ja maar misschien bedoeld crack incl de bonus en zoquote:Op maandag 19 juni 2023 19:05 schreef Modus het volgende:
[..]
Voor logistiek. Da's wel wat anders dan 29.
Ikea zou het ook wel willen hoorquote:Op maandag 19 juni 2023 19:03 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hmm ja ik ben dus gewend dat bij drukte je een stap harder gaat werken om de klant zo snel mogelijk te helpenEn niet om op het zelfde tempo door te gaan . Maar dat is dus puur horeca. Kan mijn zo voorstellen dat in de detail handel er maar 1 tempo is
lezen is lastigquote:Op maandag 19 juni 2023 19:05 schreef Modus het volgende:
[..]
Voor logistiek. Da's wel wat anders dan 29.
je lichaam en geest verpesten voor werk, vanalles mis mee.quote:Op maandag 19 juni 2023 19:05 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Verantwoordelijkheidsbesef, niets mis mee.
sprak laatst met een meisje van logistiek en zij zei dat ze het wel erg zwaar vond maar ze spreekt helaas geen nederlands dus kon alleen bij logistiek of in het horeca gedeelte terecht.quote:Op maandag 19 juni 2023 19:06 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ikea zou het ook wel willen hoor![]()
maar ja, doei mijn lichaam
Logistiek en food zijn echt de zwaarste afdelingen (fysiek). En ook de afdelingen waar het meest op gezeikt wordt door collega's en personeel, echt sneuquote:Op maandag 19 juni 2023 19:07 schreef bitterbal het volgende:
[..]
sprak laatst met een meisje van logistiek en zij zei dat ze het wel erg zwaar vond maar ze spreekt helaas geen nederlands dus kon alleen bij logistiek of in het horeca gedeelte terecht.
Ja nee ik had het wel gezien.quote:
vind echt dat ze hard moeten werken, zeker als ik het vergelijk met mijn functie daar bij de baliequote:Op maandag 19 juni 2023 19:08 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Logistiek en food zijn echt de zwaarste afdelingen (fysiek). En ook de afdelingen waar het meest op gezeikt wordt door collega's en personeel, echt sneu
wat voor nieuwe start? ander team?quote:Op maandag 19 juni 2023 19:09 schreef Crack_ het volgende:
Dat ze geen personeel meer kunnen vinden bij food is wel echt eigen schuld, ze hebben daar iedereen weggestuurd omdat ze een nieuwe start wilde maken. Daar zijn ze nu al 3? 4? jaar mee bezig![]()
Spreekt ze ook geen Engels?quote:Op maandag 19 juni 2023 19:07 schreef bitterbal het volgende:
[..]
sprak laatst met een meisje van logistiek en zij zei dat ze het wel erg zwaar vond maar ze spreekt helaas geen nederlands dus kon alleen bij logistiek of in het horeca gedeelte terecht.
quote:Op maandag 19 juni 2023 19:08 schreef Modus het volgende:
[..]
Ja nee ik had het wel gezien.
Daar krijgen ze dus nog steeds wat bij maar lang niet zoveel als het eerst was.
truequote:Op maandag 19 juni 2023 19:09 schreef bitterbal het volgende:
[..]
vind echt dat ze hard moeten werken, zeker als ik het vergelijk met mijn functie daar bij de balie
Ik denk dat mensen die ongeschool werk doen vaak harder werken, zeker fysiek, dan alle hoogopgeleiden bij elkaar.quote:Op maandag 19 juni 2023 19:09 schreef bitterbal het volgende:
[..]
vind echt dat ze hard moeten werken, zeker als ik het vergelijk met mijn functie daar bij de balie
Cascade remake?quote:Op maandag 19 juni 2023 19:10 schreef Ama het volgende:
[ afbeelding ]
Lol had je dit ook al gezien? @:ijsdraakje
(21 juni online)
ja eensquote:Op maandag 19 juni 2023 19:10 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ik denk dat mensen die ongeschool werk doen vaak harder werken, zeker fysiek, dan alle hoogopgeleiden bij elkaar.
yesquote:
ken weinig hoogopgeleiden die fysiek werk doen tbhquote:Op maandag 19 juni 2023 19:10 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ik denk dat mensen die ongeschool werk doen vaak harder werken, zeker fysiek, dan alle hoogopgeleiden bij elkaar.
Ze hebben bij dat vreethoekje na de kassa's toch al een hoop personeel vervangen door van die bestelzuilen?quote:Op maandag 19 juni 2023 19:09 schreef Crack_ het volgende:
Dat ze geen personeel meer kunnen vinden bij food is wel echt eigen schuld, ze hebben daar iedereen weggestuurd omdat ze een nieuwe start wilde maken. Daar zijn ze nu al 3? 4? jaar mee bezig![]()
wattes? Volgens mij delft niet? Of wat bedoel jequote:Op maandag 19 juni 2023 19:11 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ze hebben bij dat vreethoekje na de kassa's toch al een hoop personeel vervangen door van die bestelzuilen?
Zie wel in steeds meer winkels Engels sprekend personeel, ook gewoon in kledingzaken en dergelijke, zou dat daar niet kunnen?quote:
Daarom wil iedereen ook hoogopgeleid zijn.quote:Op maandag 19 juni 2023 19:10 schreef Crack_ het volgende:
[..]
yes
[..]
ken weinig hoogopgeleiden die fysiek werk doen tbh
alle managers zijn expats bij ikeaquote:Op maandag 19 juni 2023 19:12 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zie wel in steeds meer winkels Engels sprekend personeel, ook gewoon in kledingzaken en dergelijke, zou dat daar niet kunnen?
kéquote:Op maandag 19 juni 2023 19:12 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Daarom wil iedereen ook hoogopgeleid zijn.
ja nou ja verkeerd ingeschat. Nu groot personeelstekort en zeker voor dit soort functies. ik zou daar echt niet n het restaurant willen werkenquote:Op maandag 19 juni 2023 19:10 schreef Crack_ het volgende:
[..]
yes
[..]
ken weinig hoogopgeleiden die fysiek werk doen tbh
ze zei dat ze bij ons niet doenquote:Op maandag 19 juni 2023 19:12 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zie wel in steeds meer winkels Engels sprekend personeel, ook gewoon in kledingzaken en dergelijke, zou dat daar niet kunnen?
dat heb ik zes jaar gedaan oid, vond het echt mega mega leukquote:Op maandag 19 juni 2023 19:12 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja nou ja verkeerd ingeschat. Nu groot personeelstekort en zeker voor dit soort functies. ik zou daar echt niet n het restaurant willen werken
Jammer wel, heb je een leuk nummer en dan gaan er een paar Duitsers doorheen lopen brullenquote:
Hooggeleid toch?quote:Op maandag 19 juni 2023 19:12 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Daarom wil iedereen ook hoogopgeleid zijn.
Oh in Breda wel, al best een tijdje ook. Van die bestelpalen die je ook bij de mac en zulke zaken hebtquote:Op maandag 19 juni 2023 19:12 schreef Crack_ het volgende:
[..]
wattes? Volgens mij delft niet? Of wat bedoel je
oh, volgens mij in Delft niet. Maar zou wel een idee zijn want er is toch geen personeelquote:Op maandag 19 juni 2023 19:14 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Oh in Breda wel, al best een tijdje ook. Van die bestelpalen die je ook bij de mac en zulke zaken hebt
geen zin in watquote:Op maandag 19 juni 2023 19:16 schreef Crack_ het volgende:
Ik heb geen zin in mensen, echt al twee weken niet. Hoe kom ik hier uit
Maar dit zijn leuke Duitsers.quote:Op maandag 19 juni 2023 19:13 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Jammer wel, heb je een leuk nummer en dan gaan er een paar Duitsers doorheen lopen brullen
Hmm, had wel verwacht dat zoiets in de randstad eerder zou zijn dan in Bredaquote:Op maandag 19 juni 2023 19:15 schreef Crack_ het volgende:
[..]
oh, volgens mij in Delft niet. Maar zou wel een idee zijn want er is toch geen personeel
mensenquote:
ja true, misschien komen ze nu naar delftquote:Op maandag 19 juni 2023 19:17 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hmm, had wel verwacht dat zoiets in de randstad eerder zou zijn dan in BredaMaar weet niet hoe het er nu uitziet, ze waren van de week druk bezig met die hoek te verbouwen
quote:Op maandag 19 juni 2023 19:18 schreef Modus het volgende:
Maar (srs) ik heb daar dus ook een blauwe maandag gelopen, retelang terug. Ik vermoed als bijbaantje bij studie ofzo. Geloof ik 2-3 avonden volgehouden.
Ik moest bij de laadplekken lopen om mensen te helpen met Billy's in de auto krijgen. Maar pas daar bleek dat dat een soort rouleerpooltje was en je ook in de spoelkeuken moest helpen af en toe, tussen de Somaliërs. Die de hele avond alle restauranttafels met ÉÉN doekje schoonmaakten.
Als ze maar niet zo dom lopen te brullen puur om 'ruig' te zijnquote:Op maandag 19 juni 2023 19:17 schreef Ama het volgende:
[..]
Maar dit zijn leuke Duitsers.En denk dat ze gewoon in het Engels doen (zoals meeste van hun muziek).
koop een hondquote:Op maandag 19 juni 2023 19:18 schreef Crack_ het volgende:
[..]
mensen
[..]
ja true, misschien komen ze nu naar delft
zwakkelingquote:Op maandag 19 juni 2023 19:18 schreef Modus het volgende:
Maar (srs) ik heb daar dus ook een blauwe maandag gelopen, retelang terug. Ik vermoed als bijbaantje bij studie ofzo. Geloof ik 2-3 avonden volgehouden.
Ik moest bij de laadplekken lopen om mensen te helpen met Billy's in de auto krijgen. Maar pas daar bleek dat dat een soort rouleerpooltje was en je ook in de spoelkeuken moest helpen af en toe, tussen de Somaliërs. Die de hele avond alle restauranttafels met ÉÉN doekje schoonmaakten.
ziet er agressief uitquote:
Denk het wel.. Het is een metalband.quote:Op maandag 19 juni 2023 19:18 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Als ze maar niet zo dom lopen te brullen puur om 'ruig' te zijn
Dat was toch die pokemon theme cover?quote:
Die hadden ook beter kunnen stoppen na 2 albums.quote:
quote:Op maandag 19 juni 2023 19:10 schreef Ama het volgende:
[ afbeelding ]
Lol had je dit ook al gezien? @:ijsdraakje
(21 juni online)
17.654 keer nuquote:Op maandag 19 juni 2023 19:23 schreef Ama het volgende:
[..]
Dan sta ik vaak op die lijst zeg want ik hou wel van metal.
met aanstelleritus?quote:Op maandag 19 juni 2023 19:20 schreef bitterbal het volgende:
ja die jongens die buiten de hele tijd die karretjes moesten verzamelen hadden het echt zwaar
Ja, heb Dimmy's barbiepaleis geannexeerd om mijn kostbare antieke meubelen te stallen... ik dacht, die zoi vindt jij wel leukquote:Op maandag 19 juni 2023 19:25 schreef Ama het volgende:
Er stond ineens wel een hoop roze spullen in mijn tuin Etto... @:ettovanbelgie
zij hebben echt 10809283402 pauze's, doen het werk met een mover, hebben korte broeken, staan niet non-stop buitenquote:Op maandag 19 juni 2023 19:26 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Hmm dat denk k niet. Afgelopen dagen was het best warm toch
Hey veel plezier nog op vakantie. Kon het niet eerder tegen je zeggen.quote:
Dacht eigenlijk dat jij kantoorwerk deed bij Ikeaquote:Op maandag 19 juni 2023 19:26 schreef Crack_ het volgende:
Ik hield wel écht van de ochtend met logistiekvulploeg. Die mis ik echt
Hmmm oké:pquote:Op maandag 19 juni 2023 19:27 schreef Crack_ het volgende:
[..]
zij hebben echt 10809283402 pauze's, doen het werk met een mover, hebben korte broeken, staan niet non-stop buiten
lijkt me opzich best prima
Thanksquote:Op maandag 19 juni 2023 19:28 schreef Ama het volgende:
[..]
Hey veel plezier nog op vakantie. Kon het niet eerder tegen je zeggen.
hehequote:Op maandag 19 juni 2023 19:28 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dacht eigenlijk dat jij kantoorwerk deed bij Ikea
Heb je daar harde noten gecrackt?quote:Op maandag 19 juni 2023 19:29 schreef Crack_ het volgende:
[..]
heheNee het was ooit mijn studentenbijbaantje
![]()
al zat ik wel in de OR maar daar ben ik uitgestapt
Voor personeel? Heb k nog niet gezien?quote:Op maandag 19 juni 2023 19:29 schreef Crack_ het volgende:
[..]
hebben ze weer waterijsjes?!!?!?!![]()
dat was geweldig
ja en nee, was vooral veel vergaderen om het vergaderen en niks voor elkaar krijgen. Kwam daar ook altijd mega gespannen van thuisquote:Op maandag 19 juni 2023 19:30 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Heb je daar harde noten gecrackt?
jaaaa, ze hadden vorige zomer zo'n hele grote vrieskist neergezet VOL met perenijsjes/raketjes en nog een soort waterijsjesquote:Op maandag 19 juni 2023 19:32 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Voor personeel? Heb k nog niet gezien?
K ga op zoek :pquote:Op maandag 19 juni 2023 19:33 schreef Crack_ het volgende:
[..]
jaaaa, ze hadden vorige zomer zo'n hele grote vrieskist neergezet VOL met perenijsjes/raketjes en nog een soort waterijsjes![]()
![]()
![]()
ze doen het niet ieder jaar maar wel.. ja, soms
![]()
het stond normaal tegenover het fruit, tegen de muur aan de zijkant bij het schermquote:
Ah daar staat niks nuquote:Op maandag 19 juni 2023 19:34 schreef Crack_ het volgende:
[..]
het stond normaal tegenover het fruit, tegen de muur aan de zijkant bij het scherm
Spruitjesquote:Op maandag 19 juni 2023 19:36 schreef bitterbal het volgende:
Benieuwd wat we morgen op het menu hebben staan
Het lijkt mij ook stomvervelend. Ik ben ook gevraagd, maar ik heb er echt geen trek inquote:Op maandag 19 juni 2023 19:33 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ja en nee, was vooral veel vergaderen om het vergaderen en niks voor elkaar krijgen. Kwam daar ook altijd mega gespannen van thuis![]()
Ook nog even voorzitter geweest maar dat werd er niet beter van dus maar besloten dat het beter was om eruit te gaan
waarom lijkt het je niks?quote:Op maandag 19 juni 2023 19:37 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Het lijkt mij ook stomvervelend. Ik ben ook gevraagd, maar ik heb er echt geen trek in
Broek aan hebben is sowieso al een beetje relatief natuurlijkquote:Op maandag 19 juni 2023 19:34 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Dat we nu een andere film gaan kijken
Nóg meer vergaderen. En als ik zo de notulen doorlees zijn het allemaal van die standaarddingetjes waar de OR over geïnformeerd moet worden, maar waar je toch niet echt iets aan kunt veranderen.quote:Op maandag 19 juni 2023 19:39 schreef Crack_ het volgende:
[..]
waarom lijkt het je niks?
Ik zou het ook niet meer snel doen, wel veel van geleerd overigens
ja datquote:Op maandag 19 juni 2023 19:41 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nóg meer vergaderen. En als ik zo de notulen doorlees zijn het allemaal van die standaarddingetjes waar de OR over geïnformeerd moet worden, maar waar je toch niet echt iets aan kunt veranderen.
Brug.. een set neptanden die verloren aaneengeschakelde tanden vervangt en zo het gebit weer 'heel' maakt.quote:Op maandag 19 juni 2023 19:43 schreef Crack_ het volgende:
[..]
huh watnee maar ben wel benieuwd wat jij nu bedoeld
Het is inderdaad rokjesweerquote:Op maandag 19 juni 2023 19:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Broek aan hebben is sowieso al een beetje relatief natuurlijk
Een brugquote:Op maandag 19 juni 2023 19:43 schreef Crack_ het volgende:
[..]
huh watnee maar ben wel benieuwd wat jij nu bedoeld
Drie? Kunnen er vijf of zes zijn zelfsquote:Op maandag 19 juni 2023 19:45 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Een brugDrie kronen waarvan de middelste zweeft, dacht ik
O, dat wist ik nietquote:Op maandag 19 juni 2023 19:46 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Drie? Kunnen er vijf of zes zijn zelfs
Ja, ken wat lieden die dat hebben. Je ziet er overigens niets vanquote:
quote:Op maandag 19 juni 2023 19:44 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Brug.. een set neptanden die verloren aaneengeschakelde tanden vervangt en zo het gebit weer 'heel' maakt.
oooooooooooooooh, hahahaha jeetjequote:Op maandag 19 juni 2023 19:45 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Een brugDrie kronen waarvan de middelste zweeft, dacht ik
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En vind het leuk en lastig tegelijk om foto's terug te kijken, vroeger voelt al snel beter dan het huidige. Vermoeiend
[ Bericht 7% gewijzigd door Crack_ op 19-06-2023 20:15:51 ]Baby darling doll face honey
waar is ie heen?quote:Op maandag 19 juni 2023 19:53 schreef Ama het volgende:
Hmm Eddy lijkt geen fuck te geven dat Ed weg is. Edd doet wel een beetje anders.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Baby darling doll face honey
quote:Op maandag 19 juni 2023 19:52 schreef Crack_ het volgende:
Ben herinneringen aan het bekijken, deed toen tenminste mn best met mn uiterlijk want nieuwe piercing. Volgens mij was ik echt mega trots op die eyeliner hier. Twijfel soms nog over een neuspiercing aan de andere kant maar denk dat ik voorlopig wel even content ben. Vind mn piercings echt het mooiste aan mezelf
![]()
Die tussen je wenkies vind ik niet zo mooiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En vind het leuk en lastig tegelijk om foto's terug te kijken, vroeger voelt al snel beter dan het huidige. Vermoeiend
-XOXO-
dan mag ik jou vanaf nu niet meerquote:Op maandag 19 juni 2023 19:54 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Die tussen je wenkies vind ik niet zo mooi
quote:Op maandag 19 juni 2023 19:53 schreef Crack_ het volgende:
[..]
waar is ie heen?Ja.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
ik geil er echt mega hard op dus maakt me niet zoveel uit, is niet echt een piercing waarvan ik had verwacht dat de meerderheid hem mooi zou vindenquote:
quote:Op maandag 19 juni 2023 19:56 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja.ohnooo, wat vervelendSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.is dan ook beetje onwerkelijk dat zo'n beestje ineens dood is ofzo
Wel weer fijn ergens voor dat beestje dat hij er hopelijk niet te veel pijn van heeft gehad.Baby darling doll face honey
Nee jah verder niksquote:Op maandag 19 juni 2023 19:58 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ik geil er echt mega hard op dus maakt me niet zoveel uit, is niet echt een piercing waarvan ik had verwacht dat de meerderheid hem mooi zou vinden
al weet ik niet zo goed wat mensen verwachten als ze hun mening geven, ja oke? is goe?
Dat je hem uitdoetquote:Op maandag 19 juni 2023 19:58 schreef Crack_ het volgende:
[..]
al weet ik niet zo goed wat mensen verwachten als ze hun mening geven, ja oke? is goe?
Ja het was binnen een paar seconden wel klaar eigenlijk.quote:Op maandag 19 juni 2023 19:59 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ohnooo, wat vervelendis dan ook beetje onwerkelijk dat zo'n beestje ineens dood is ofzo
Wel weer fijn ergens voor dat beestje dat hij er hopelijk niet te veel pijn van heeft gehad.
ja he, thanks!! Is me hierna dus nooit meer gelukt, ook niet meer geprobeerd.quote:Op maandag 19 juni 2023 20:00 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Nee jah verder niks![]()
Wel kudo's voor je eyeliner
Ben herinneringen aan het bekijken, deed toen tenminste mn best met mn uiterlijk want nieuwe piercing. Volgens mij was ik echt mega trots op die eyeliner hier. Twijfel soms nog over een neuspiercing aan de andere kant maar denk dat ik voorlopig wel even content ben. Vind mn piercings echt het mooiste aan mezelf
![]()
KrekkieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En vind het leuk en lastig tegelijk om foto's terug te kijken, vroeger voelt al snel beter dan het huidige. Vermoeiend![]()
quote:Op maandag 19 juni 2023 19:56 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja.GecondoleerdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nee was ik niet, want heb geen idee wat het isquote:Op maandag 19 juni 2023 18:44 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja ik kan ze niet meer vinden nu, dacht dat @:kwiwi er destijds mee kwam
![]()
Vind die priercings je goed staanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En vind het leuk en lastig tegelijk om foto's terug te kijken, vroeger voelt al snel beter dan het huidige. Vermoeiend
Ohnee, dat was een ander nummer van zequote:
hiquote:
bakjes voor mensen die nog meer spul in de keuken willenquote:Op maandag 19 juni 2023 20:04 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nee was ik niet, want heb geen idee wat het is
thanks biebiequote:
Ik heb er van hier een aantal al eens IRL gezien. Sommigen nooit gemeet wel op FaceBook en ik ben ook wel benieuwd naar de overigen hier hoor...quote:Op maandag 19 juni 2023 20:10 schreef Crack_ het volgende:
[..]
hi![]()
ben soms ook echt zo benieuwd hoe jij eruit zietwel meer hier eigenlijk
*zet Tarkan opquote:Op maandag 19 juni 2023 20:07 schreef Budapestenaar het volgende:
Busritje lijkt wel een Bollywoodfilm met al die Indiase mensen aan boord
Zit al in mijn buikquote:
ja is toch leukquote:Op maandag 19 juni 2023 20:11 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik heb er van hier een aantal al eens IRL gezien. Sommigen nooit gemeet wel op FaceBook en ik ben ook wel benieuwd naar de overigen hier hoor...
Oh dan zal het wel zo'n geval als @4EverBlackEyed zijn geweestquote:Op maandag 19 juni 2023 20:04 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nee was ik niet, want heb geen idee wat het is
ja oke, hoef ik geen foto's vanquote:
dat zou ik nou echt een teleurstelling vindenquote:Op maandag 19 juni 2023 20:13 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Oh dan zal het wel zo'n geval als @:4EverBlackEyed zijn geweest
Ik zie nu jouw foto. Ik had ook een ander beeld van je. Al zou ik zo niet kunnen zeggen wat dat beeld was...quote:Op maandag 19 juni 2023 20:13 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ja is toch leuken soms écht verrassend (zowel positief als negatief
)
Das een Turkquote:
ah, dat is nou jammer.quote:Op maandag 19 juni 2023 20:14 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik zie nu jouw foto. Ik had ook een ander beeld van je. Al zou ik zo niet kunnen zeggen wat dat beeld was...![]()
quote:Op maandag 19 juni 2023 20:14 schreef Bomenverzameling het volgende:
Weet je wat ik ga even een foto van mij laten zien en dan weer foetsie
jaaa!quote:Op maandag 19 juni 2023 20:14 schreef Bomenverzameling het volgende:
Weet je wat ik ga even een foto van mij laten zien en dan weer foetsie
Nee, dan moet je ook nog een dag wachtenquote:
4E en ik zijn wel vaker teleurstellendquote:Op maandag 19 juni 2023 20:14 schreef Crack_ het volgende:
dat zou ik nou echt een teleurstelling vinden
quote:Op maandag 19 juni 2023 20:15 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee, dan moet je ook nog een dag wachten
[..]
4E en ik zijn wel vaker teleurstellend
Ja en ik ben gewoon een nette jongeman dus dat gaan we niet doenquote:Op maandag 19 juni 2023 20:16 schreef Crack_ het volgende:
[..]![]()
oke eerlijk, dat zou ik echt te grappig vinden
als iemand je een drol stuurt met 'ja hoi je wilde mn eten zien toch' hiahoahoawel echt ranzig
quote:Op zondag 29 januari 2023 14:28 schreef CherryLips het volgende:
Ik had deze laatst gehaald, en dacht 'wtf wat onnodig' maar het is toch wel handig vooralsnog
https://www.ikea.com/nl/n(...)de-kleuren-20515164/
Ben echt harstikke onschuldig en ik heb zo'n ding nog nooit gezienquote:Op maandag 19 juni 2023 20:13 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Oh dan zal het wel zo'n geval als @:4EverBlackEyed zijn geweest
je mag het ook solo doen van mijquote:Op maandag 19 juni 2023 20:17 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja en ik ben gewoon een nette jongeman dus dat gaan we niet doen
quote:
Sow.quote:Op maandag 19 juni 2023 20:18 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ohja, kijk dat past wel bij de onhandigheid
Kom vechten dan Truusquote:
"Je hebt toch handennnnnn loleinzweidrei "quote:Op maandag 19 juni 2023 20:18 schreef Crack_ het volgende:
ook echt iets kopen waarvan je denkt 'wat onnodig'![]()
quote:Op maandag 19 juni 2023 20:19 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ja wow wtf cherrylips onhandig noemen, hoe durf je
Joejoequote:
did you just assume....quote:Op maandag 19 juni 2023 20:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
"Je hebt toch handennnnnn loleinzweidrei "
4E heet gewoon Truus als ze weer eens vervelend aan het doen isquote:Op maandag 19 juni 2023 20:19 schreef Crack_ het volgende:
[..]
de hond van mijn buurman heet truus, laat haar er buiten aub
Wat voor soort hond is dat ?quote:Op maandag 19 juni 2023 20:19 schreef Crack_ het volgende:
[..]
de hond van mijn buurman heet truus, laat haar er buiten aub
ik denk dat wij vechtend heel schattig is, beetje van die t-rexjesquote:
Ik wil niet met jou vechtenquote:Op maandag 19 juni 2023 20:20 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ik denk dat wij vechtend heel schattig is, beetje van die t-rexjes
SPOILER: C'est MoiOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
Oh hoi 4E, goedenavondquote:
Oh yissssssssssquote:
Dan berg ik de vla weer opquote:
Hoi LTVDK, ik heb gegrilde courgette en spaghetti met groene pesto en tonijn opquote:Op maandag 19 juni 2023 20:20 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Oh hoi 4E, goedenavondHoe gaat het met je, heb je nog wat lekkers gegeten vandaag, en wat erbij?
Een vla-gevecht?quote:
ohquote:Op maandag 19 juni 2023 20:19 schreef LTVDK het volgende:
[..]
4E heet gewoon Truus als ze weer eens vervelend aan het doen is
teckelachtig ietsquote:
ik ook liever nietquote:
quote:Op maandag 19 juni 2023 20:20 schreef Bomenverzameling het volgende:
heeeeSPOILER: C'est MoiOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ik vind je een lieve uitstraling hebben, leuke bril ook
en super leuk om een gezicht bij naam te hebben!!Baby darling doll face honey
quote:Op maandag 19 juni 2023 20:20 schreef Bomenverzameling het volgende:
Jij ziet er echt veel volwassener en mannelijker uit dan ik dachtSPOILER: C'est MoiOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
nu jijquote:Op maandag 19 juni 2023 20:22 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Jij ziet er echt veel volwassener en mannelijker uit dan ik dacht
Ja, als extraatjequote:
Je bent zelf een extraatje.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En dan te bedenken dat hij er 13 jaar geleden ook al zo uitzagquote:Op maandag 19 juni 2023 20:22 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wat je dus wel wil horen etc etcquote:Op maandag 19 juni 2023 20:22 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik had weer een verspakketje kip kerrie voor een euro kunnen vinden. Helaas was er 1 wortel wel een beetje op zijn einde, was een beetje een soort slappe knakworst. Die heb ik dus maar weggegooid en er een extra rode ui bij gegooid. Het was echt veruit de lekkerste variant die ik heb gemaakt, inclusief al mijn andere aanpassingenquote:Op maandag 19 juni 2023 20:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hoi LTVDK, ik heb gegrilde courgette en spaghetti met groene pesto en tonijn op
En als toetje een raketje
En jij ?
quote:
quote:Op maandag 19 juni 2023 20:23 schreef bitterbal het volgende:
nou oke dan maar
hmm, had een andere huidskleur verwacht bij jouSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Baby darling doll face honey
Die hangt recht. De foto is gewoon schuin genomenquote:Op maandag 19 juni 2023 20:21 schreef Crack_ het volgende:
[..]
oh
[..]
teckelachtig iets
[..]
ik ook liever niet
[..]
heeee![]()
ik vind je een lieve uitstraling hebben, leuke bril ook
en super leuk om een gezicht bij naam te hebben!!
en dan nu 'oeps verkeerde quote, was tegen crack'quote:Op maandag 19 juni 2023 20:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wat je dus wel wil horen etc etc
Jij hebt altijd geluk met die dingenquote:Op maandag 19 juni 2023 20:24 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik had weer een verspakketje kip kerrie voor een euro kunnen vinden. Helaas was er 1 wortel wel een beetje op zijn einde, was een beetje een soort slappe knakworst. Die heb ik dus maar weggegooid en er een extra rode ui bij gegooid. Het was echt veruit de lekkerste variant die ik heb gemaakt, inclusief al mijn andere aanpassingen
Ik maak geen selfiesquote:
wat danquote:Op maandag 19 juni 2023 20:24 schreef Crack_ het volgende:
[..]
hmm, had een andere huidskleur verwacht bij jou
oh, triggeredquote:Op maandag 19 juni 2023 20:24 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Die hangt recht. De foto is gewoon schuin genomen
Geen ideequote:
oke, zal ik de fokker in je straat even vragen of die een foto wil komen maken?quote:
Dan rijpt die goed dusquote:Op maandag 19 juni 2023 20:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En dan te bedenken dat hij er 13 jaar geleden ook al zo uitzag
Ben je de enige ongeveer denk ik. Samen met @essnhills want die weet het ook niet denk ik.quote:
ik weet van essnhills alleen wat ze draagtquote:Op maandag 19 juni 2023 20:25 schreef Ama het volgende:
[..]
Ben je de enige ongeveer denk ik. Samen met @:essnhills want die weet het ook niet denk ik.
Ik nietquote:
Ja of die verspakketten verkopen hier gewoon zo slecht dat ze er zo vaak liggenquote:Op maandag 19 juni 2023 20:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Jij hebt altijd geluk met die dingen
quote:
quote:Op maandag 19 juni 2023 20:25 schreef Ama het volgende:
Samen met @essnhills want die weet het ook niet denk ik.
ja dat sowieso, ik kijk ieeedere keerquote:Op maandag 19 juni 2023 20:26 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja of die verspakketten verkopen hier gewoon zo slecht dat ze er zo vaak liggen
Denk niet dat ze dat komt doenquote:Op maandag 19 juni 2023 20:25 schreef Crack_ het volgende:
[..]
oke, zal ik de fokker in je straat even vragen of die een foto wil komen maken?
Nee kloptquote:Op maandag 19 juni 2023 20:25 schreef Ama het volgende:
[..]
Ben je de enige ongeveer denk ik. Samen met @:essnhills want die weet het ook niet denk ik.
Dan ben ik ern minderheid. En die kunnen van alles eisen tegenwoordig.quote:Op maandag 19 juni 2023 20:25 schreef Ama het volgende:
[..]
quote:Op maandag 19 juni 2023 20:26 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ik weet van essnhills alleen wat ze draagt
Liggen hier bijna elke dag welquote:
maak nou een foto potverdikkiequote:
jouw hoofd kan ik dromenquote:
Teasequote:Op maandag 19 juni 2023 20:27 schreef Crack_ het volgende:
Mijn LinkedIn foto is echt super schattig maar die durf ik helaas niet te laten zien want dan kunnen jullie mij zo vinden en dat is nou ook weer niet perse de bedoeling
ja nieuwe bodylotionquote:Op maandag 19 juni 2023 20:26 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ah okee, ja je ziet er wel vettig uit tbh
maar van jou ook lang geen foto meer gezienquote:
Linkedin foto heb ik ook wel, maar die is al weer een paar jaar oudquote:Op maandag 19 juni 2023 20:27 schreef Crack_ het volgende:
Mijn LinkedIn foto is echt super schattig maar die durf ik helaas niet te laten zien want dan kunnen jullie mij zo vinden en dat is nou ook weer niet perse de bedoeling
En ik heb geen idee wie die collega isquote:Op maandag 19 juni 2023 20:29 schreef Crack_ het volgende:
[..]
maar van jou ook lang geen foto meer gezien
al heb ik je wel soort van omschreven voor collega en volgens mij wist ze wel wie je was. Ik kwam niet verder dan .. uhm ja niet helemaal nederlands en volgens mij heeft ze krullen![]()
https://ibb.co/5T0K9Fb Foto is wel bijna jaar geleden gemaakt maar ik maak zelden selfies en ik zie er gewoon nog precies zelfde uit.quote:Op maandag 19 juni 2023 20:27 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dan ben ik ern minderheid. En die kunnen van alles eisen tegenwoordig.
Is die foto ook schattig?quote:Op maandag 19 juni 2023 20:30 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Linkedin foto heb ik ook wel, maar die is al weer een paar jaar oud
linkquote:Op maandag 19 juni 2023 20:30 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Linkedin foto heb ik ook wel, maar die is al weer een paar jaar oud
nee hoeft ook nietquote:Op maandag 19 juni 2023 20:30 schreef bitterbal het volgende:
[..]
En ik heb geen idee wie die collega is
quote:Op maandag 19 juni 2023 20:30 schreef Ama het volgende:
[..]
*knip" Foto is wel bijna jaar geleden gemaakt maar ik maak zelden selfies en ik zie er gewoon nog precies zelfde uit.
wowo dikke inkijk hallo zeg sondejunuenknetter biembiemwohweeequote:Op maandag 19 juni 2023 20:30 schreef Ama het volgende:
[..]
https://ibb.co/5T0K9Fb Foto is wel bijna jaar geleden gemaakt maar ik maak zelden selfies en ik zie er gewoon nog precies zelfde uit.
Hoezo ook? Sinds wanneer ben ik schattigquote:
jaquote:Op maandag 19 juni 2023 20:31 schreef Crack_ het volgende:
[..]
link
pics
alles
TEASE
[..]
nee hoeft ook niet
Nou nou valt best mee.quote:Op maandag 19 juni 2023 20:31 schreef Crack_ het volgende:
[..]
wowo dikke inkijk hallo zeg sondejunuenknetter biembiemwohweee![]()
![]()
![]()
Doe rustig johquote:
Het kan meer?quote:
omdat waarom welquote:Op maandag 19 juni 2023 20:32 schreef bitterbal het volgende:
[..]
jawaarom niet
heb wel een donkerbruin vermoede
Ja eis maar een eind raak johquote:Op maandag 19 juni 2023 20:27 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dan ben ik ern minderheid. En die kunnen van alles eisen tegenwoordig.
quote:Op maandag 19 juni 2023 20:31 schreef Crack_ het volgende:
[..]jouw linkedin foto vond ik ook echt cutie
quote:Op maandag 19 juni 2023 20:31 schreef Crack_ het volgende:
[..]
wowo dikke inkijk hallo zeg sondejunuenknetter biembiemwohweee![]()
![]()
![]()
quote:
Ja, weet ik niet, maar omdat Crack_ zei dat ze haar eigen foto schattig vond op LinkedIn en jij begon daar ook over, maar dan over die van jezelfquote:Op maandag 19 juni 2023 20:31 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hoezo ook? Sinds wanneer ben ik schattig
quote:Op maandag 19 juni 2023 20:33 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja omdat er een collega was die mij anders aankeek dan de rest
quote:
quote:
Oh okquote:Op maandag 19 juni 2023 20:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, weet ik niet, maar omdat Crack_ zei dat ze haar eigen foto schattig vond op LinkedIn en jij begon daar ook over, maar dan over die van jezelf
Goed verhaal, lekker kort.
ik ben ook niet schattig (WANT DAARVOOR SCHREEUW IK ECHT VEELS TE HARD ENZO) maar die foto is wel schattigquote:Op maandag 19 juni 2023 20:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, weet ik niet, maar omdat Crack_ zei dat ze haar eigen foto schattig vond op LinkedIn en jij begon daar ook over, maar dan over die van jezelf
Goed verhaal, lekker kort.
de persoon is ikeaansquote:Op maandag 19 juni 2023 20:35 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja het viel gewoon op :p
is ze nederlands?
Welke maat heb jijquote:
Vaker je mond houden en dan vindt iedereen je schattig.quote:Op maandag 19 juni 2023 20:35 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ik ben ook niet schattig (WANT DAARVOOR SCHREEUW IK ECHT VEELS TE HARD ENZO) maar die foto is wel schattig
heb dat niet perse als ambitiequote:Op maandag 19 juni 2023 20:36 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Vaker je mond houden en dan vindt iedereen je schattig.
Bedankt voor je bijdrage, broerquote:
Ja of ze wil niet schattig gevonden woeden natuurlijkquote:Op maandag 19 juni 2023 20:36 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Vaker je mond houden en dan vindt iedereen je schattig.
ze kennen jou toch niet onder de naam crack?quote:Op maandag 19 juni 2023 20:37 schreef Crack_ het volgende:
Ik zou gewoon vragen of iemand Crack kent als ik jou was
Ja, want daar hoor je je stemgeluid niet, of zo ?quote:Op maandag 19 juni 2023 20:35 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ik ben ook niet schattig (WANT DAARVOOR SCHREEUW IK ECHT VEELS TE HARD ENZO) maar die foto is wel schattig
Jawelquote:Op maandag 19 juni 2023 20:37 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ze kennen jou toch niet onder de naam crack?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |