Een brugquote:Op maandag 19 juni 2023 19:43 schreef Crack_ het volgende:
[..]
huh watnee maar ben wel benieuwd wat jij nu bedoeld
Drie? Kunnen er vijf of zes zijn zelfsquote:Op maandag 19 juni 2023 19:45 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Een brugDrie kronen waarvan de middelste zweeft, dacht ik
O, dat wist ik nietquote:Op maandag 19 juni 2023 19:46 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Drie? Kunnen er vijf of zes zijn zelfs
Ja, ken wat lieden die dat hebben. Je ziet er overigens niets vanquote:
quote:Op maandag 19 juni 2023 19:44 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Brug.. een set neptanden die verloren aaneengeschakelde tanden vervangt en zo het gebit weer 'heel' maakt.
oooooooooooooooh, hahahaha jeetjequote:Op maandag 19 juni 2023 19:45 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Een brugDrie kronen waarvan de middelste zweeft, dacht ik
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En vind het leuk en lastig tegelijk om foto's terug te kijken, vroeger voelt al snel beter dan het huidige. Vermoeiend
[ Bericht 7% gewijzigd door Crack_ op 19-06-2023 20:15:51 ]Baby darling doll face honey
waar is ie heen?quote:Op maandag 19 juni 2023 19:53 schreef Ama het volgende:
Hmm Eddy lijkt geen fuck te geven dat Ed weg is. Edd doet wel een beetje anders.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Baby darling doll face honey
quote:Op maandag 19 juni 2023 19:52 schreef Crack_ het volgende:
Ben herinneringen aan het bekijken, deed toen tenminste mn best met mn uiterlijk want nieuwe piercing. Volgens mij was ik echt mega trots op die eyeliner hier. Twijfel soms nog over een neuspiercing aan de andere kant maar denk dat ik voorlopig wel even content ben. Vind mn piercings echt het mooiste aan mezelf
![]()
Die tussen je wenkies vind ik niet zo mooiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En vind het leuk en lastig tegelijk om foto's terug te kijken, vroeger voelt al snel beter dan het huidige. Vermoeiend
-XOXO-
dan mag ik jou vanaf nu niet meerquote:Op maandag 19 juni 2023 19:54 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Die tussen je wenkies vind ik niet zo mooi
quote:Op maandag 19 juni 2023 19:53 schreef Crack_ het volgende:
[..]
waar is ie heen?Ja.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
ik geil er echt mega hard op dus maakt me niet zoveel uit, is niet echt een piercing waarvan ik had verwacht dat de meerderheid hem mooi zou vindenquote:
quote:Op maandag 19 juni 2023 19:56 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja.ohnooo, wat vervelendSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.is dan ook beetje onwerkelijk dat zo'n beestje ineens dood is ofzo
Wel weer fijn ergens voor dat beestje dat hij er hopelijk niet te veel pijn van heeft gehad.Baby darling doll face honey
Nee jah verder niksquote:Op maandag 19 juni 2023 19:58 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ik geil er echt mega hard op dus maakt me niet zoveel uit, is niet echt een piercing waarvan ik had verwacht dat de meerderheid hem mooi zou vinden
al weet ik niet zo goed wat mensen verwachten als ze hun mening geven, ja oke? is goe?
Dat je hem uitdoetquote:Op maandag 19 juni 2023 19:58 schreef Crack_ het volgende:
[..]
al weet ik niet zo goed wat mensen verwachten als ze hun mening geven, ja oke? is goe?
Ja het was binnen een paar seconden wel klaar eigenlijk.quote:Op maandag 19 juni 2023 19:59 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ohnooo, wat vervelendis dan ook beetje onwerkelijk dat zo'n beestje ineens dood is ofzo
Wel weer fijn ergens voor dat beestje dat hij er hopelijk niet te veel pijn van heeft gehad.
ja he, thanks!! Is me hierna dus nooit meer gelukt, ook niet meer geprobeerd.quote:Op maandag 19 juni 2023 20:00 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Nee jah verder niks![]()
Wel kudo's voor je eyeliner
quote:Op maandag 19 juni 2023 19:52 schreef Crack_ het volgende:
Ben herinneringen aan het bekijken, deed toen tenminste mn best met mn uiterlijk want nieuwe piercing. Volgens mij was ik echt mega trots op die eyeliner hier. Twijfel soms nog over een neuspiercing aan de andere kant maar denk dat ik voorlopig wel even content ben. Vind mn piercings echt het mooiste aan mezelf
![]()
KrekkieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En vind het leuk en lastig tegelijk om foto's terug te kijken, vroeger voelt al snel beter dan het huidige. Vermoeiend![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |