het stond normaal tegenover het fruit, tegen de muur aan de zijkant bij het schermquote:
Ah daar staat niks nuquote:Op maandag 19 juni 2023 19:34 schreef Crack_ het volgende:
[..]
het stond normaal tegenover het fruit, tegen de muur aan de zijkant bij het scherm
Spruitjesquote:Op maandag 19 juni 2023 19:36 schreef bitterbal het volgende:
Benieuwd wat we morgen op het menu hebben staan
Het lijkt mij ook stomvervelend. Ik ben ook gevraagd, maar ik heb er echt geen trek inquote:Op maandag 19 juni 2023 19:33 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ja en nee, was vooral veel vergaderen om het vergaderen en niks voor elkaar krijgen. Kwam daar ook altijd mega gespannen van thuis![]()
Ook nog even voorzitter geweest maar dat werd er niet beter van dus maar besloten dat het beter was om eruit te gaan
waarom lijkt het je niks?quote:Op maandag 19 juni 2023 19:37 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Het lijkt mij ook stomvervelend. Ik ben ook gevraagd, maar ik heb er echt geen trek in
Broek aan hebben is sowieso al een beetje relatief natuurlijkquote:Op maandag 19 juni 2023 19:34 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Dat we nu een andere film gaan kijken
Nóg meer vergaderen. En als ik zo de notulen doorlees zijn het allemaal van die standaarddingetjes waar de OR over geïnformeerd moet worden, maar waar je toch niet echt iets aan kunt veranderen.quote:Op maandag 19 juni 2023 19:39 schreef Crack_ het volgende:
[..]
waarom lijkt het je niks?
Ik zou het ook niet meer snel doen, wel veel van geleerd overigens
ja datquote:Op maandag 19 juni 2023 19:41 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nóg meer vergaderen. En als ik zo de notulen doorlees zijn het allemaal van die standaarddingetjes waar de OR over geïnformeerd moet worden, maar waar je toch niet echt iets aan kunt veranderen.
Brug.. een set neptanden die verloren aaneengeschakelde tanden vervangt en zo het gebit weer 'heel' maakt.quote:Op maandag 19 juni 2023 19:43 schreef Crack_ het volgende:
[..]
huh watnee maar ben wel benieuwd wat jij nu bedoeld
Het is inderdaad rokjesweerquote:Op maandag 19 juni 2023 19:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Broek aan hebben is sowieso al een beetje relatief natuurlijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |