zij hebben echt 10809283402 pauze's, doen het werk met een mover, hebben korte broeken, staan niet non-stop buitenquote:Op maandag 19 juni 2023 19:26 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Hmm dat denk k niet. Afgelopen dagen was het best warm toch
Hey veel plezier nog op vakantie. Kon het niet eerder tegen je zeggen.quote:
Dacht eigenlijk dat jij kantoorwerk deed bij Ikeaquote:Op maandag 19 juni 2023 19:26 schreef Crack_ het volgende:
Ik hield wel écht van de ochtend met logistiekvulploeg. Die mis ik echt
Hmmm oké:pquote:Op maandag 19 juni 2023 19:27 schreef Crack_ het volgende:
[..]
zij hebben echt 10809283402 pauze's, doen het werk met een mover, hebben korte broeken, staan niet non-stop buiten
lijkt me opzich best prima
Thanksquote:Op maandag 19 juni 2023 19:28 schreef Ama het volgende:
[..]
Hey veel plezier nog op vakantie. Kon het niet eerder tegen je zeggen.
hehequote:Op maandag 19 juni 2023 19:28 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dacht eigenlijk dat jij kantoorwerk deed bij Ikea
Heb je daar harde noten gecrackt?quote:Op maandag 19 juni 2023 19:29 schreef Crack_ het volgende:
[..]
heheNee het was ooit mijn studentenbijbaantje
![]()
al zat ik wel in de OR maar daar ben ik uitgestapt
Voor personeel? Heb k nog niet gezien?quote:Op maandag 19 juni 2023 19:29 schreef Crack_ het volgende:
[..]
hebben ze weer waterijsjes?!!?!?!![]()
dat was geweldig
ja en nee, was vooral veel vergaderen om het vergaderen en niks voor elkaar krijgen. Kwam daar ook altijd mega gespannen van thuisquote:Op maandag 19 juni 2023 19:30 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Heb je daar harde noten gecrackt?
jaaaa, ze hadden vorige zomer zo'n hele grote vrieskist neergezet VOL met perenijsjes/raketjes en nog een soort waterijsjesquote:Op maandag 19 juni 2023 19:32 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Voor personeel? Heb k nog niet gezien?
K ga op zoek :pquote:Op maandag 19 juni 2023 19:33 schreef Crack_ het volgende:
[..]
jaaaa, ze hadden vorige zomer zo'n hele grote vrieskist neergezet VOL met perenijsjes/raketjes en nog een soort waterijsjes![]()
![]()
![]()
ze doen het niet ieder jaar maar wel.. ja, soms
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |