Als ze maar niet zo dom lopen te brullen puur om 'ruig' te zijnquote:Op maandag 19 juni 2023 19:17 schreef Ama het volgende:
[..]
Maar dit zijn leuke Duitsers.En denk dat ze gewoon in het Engels doen (zoals meeste van hun muziek).
koop een hondquote:Op maandag 19 juni 2023 19:18 schreef Crack_ het volgende:
[..]
mensen
[..]
ja true, misschien komen ze nu naar delft
zwakkelingquote:Op maandag 19 juni 2023 19:18 schreef Modus het volgende:
Maar (srs) ik heb daar dus ook een blauwe maandag gelopen, retelang terug. Ik vermoed als bijbaantje bij studie ofzo. Geloof ik 2-3 avonden volgehouden.
Ik moest bij de laadplekken lopen om mensen te helpen met Billy's in de auto krijgen. Maar pas daar bleek dat dat een soort rouleerpooltje was en je ook in de spoelkeuken moest helpen af en toe, tussen de Somaliërs. Die de hele avond alle restauranttafels met ÉÉN doekje schoonmaakten.
ziet er agressief uitquote:
Denk het wel.. Het is een metalband.quote:Op maandag 19 juni 2023 19:18 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Als ze maar niet zo dom lopen te brullen puur om 'ruig' te zijn
Dat was toch die pokemon theme cover?quote:
Die hadden ook beter kunnen stoppen na 2 albums.quote:
quote:Op maandag 19 juni 2023 19:10 schreef Ama het volgende:
[ afbeelding ]
Lol had je dit ook al gezien? @:ijsdraakje
(21 juni online)
17.654 keer nuquote:Op maandag 19 juni 2023 19:23 schreef Ama het volgende:
[..]
Dan sta ik vaak op die lijst zeg want ik hou wel van metal.
met aanstelleritus?quote:Op maandag 19 juni 2023 19:20 schreef bitterbal het volgende:
ja die jongens die buiten de hele tijd die karretjes moesten verzamelen hadden het echt zwaar
Ja, heb Dimmy's barbiepaleis geannexeerd om mijn kostbare antieke meubelen te stallen... ik dacht, die zoi vindt jij wel leukquote:Op maandag 19 juni 2023 19:25 schreef Ama het volgende:
Er stond ineens wel een hoop roze spullen in mijn tuin Etto... @:ettovanbelgie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |