yesquote:
ken weinig hoogopgeleiden die fysiek werk doen tbhquote:Op maandag 19 juni 2023 19:10 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ik denk dat mensen die ongeschool werk doen vaak harder werken, zeker fysiek, dan alle hoogopgeleiden bij elkaar.
Ze hebben bij dat vreethoekje na de kassa's toch al een hoop personeel vervangen door van die bestelzuilen?quote:Op maandag 19 juni 2023 19:09 schreef Crack_ het volgende:
Dat ze geen personeel meer kunnen vinden bij food is wel echt eigen schuld, ze hebben daar iedereen weggestuurd omdat ze een nieuwe start wilde maken. Daar zijn ze nu al 3? 4? jaar mee bezig![]()
wattes? Volgens mij delft niet? Of wat bedoel jequote:Op maandag 19 juni 2023 19:11 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ze hebben bij dat vreethoekje na de kassa's toch al een hoop personeel vervangen door van die bestelzuilen?
Zie wel in steeds meer winkels Engels sprekend personeel, ook gewoon in kledingzaken en dergelijke, zou dat daar niet kunnen?quote:
Daarom wil iedereen ook hoogopgeleid zijn.quote:Op maandag 19 juni 2023 19:10 schreef Crack_ het volgende:
[..]
yes
[..]
ken weinig hoogopgeleiden die fysiek werk doen tbh
alle managers zijn expats bij ikeaquote:Op maandag 19 juni 2023 19:12 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zie wel in steeds meer winkels Engels sprekend personeel, ook gewoon in kledingzaken en dergelijke, zou dat daar niet kunnen?
kéquote:Op maandag 19 juni 2023 19:12 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Daarom wil iedereen ook hoogopgeleid zijn.
ja nou ja verkeerd ingeschat. Nu groot personeelstekort en zeker voor dit soort functies. ik zou daar echt niet n het restaurant willen werkenquote:Op maandag 19 juni 2023 19:10 schreef Crack_ het volgende:
[..]
yes
[..]
ken weinig hoogopgeleiden die fysiek werk doen tbh
ze zei dat ze bij ons niet doenquote:Op maandag 19 juni 2023 19:12 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zie wel in steeds meer winkels Engels sprekend personeel, ook gewoon in kledingzaken en dergelijke, zou dat daar niet kunnen?
dat heb ik zes jaar gedaan oid, vond het echt mega mega leukquote:Op maandag 19 juni 2023 19:12 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja nou ja verkeerd ingeschat. Nu groot personeelstekort en zeker voor dit soort functies. ik zou daar echt niet n het restaurant willen werken
Jammer wel, heb je een leuk nummer en dan gaan er een paar Duitsers doorheen lopen brullenquote:
Hooggeleid toch?quote:Op maandag 19 juni 2023 19:12 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Daarom wil iedereen ook hoogopgeleid zijn.
Oh in Breda wel, al best een tijdje ook. Van die bestelpalen die je ook bij de mac en zulke zaken hebtquote:Op maandag 19 juni 2023 19:12 schreef Crack_ het volgende:
[..]
wattes? Volgens mij delft niet? Of wat bedoel je
oh, volgens mij in Delft niet. Maar zou wel een idee zijn want er is toch geen personeelquote:Op maandag 19 juni 2023 19:14 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Oh in Breda wel, al best een tijdje ook. Van die bestelpalen die je ook bij de mac en zulke zaken hebt
geen zin in watquote:Op maandag 19 juni 2023 19:16 schreef Crack_ het volgende:
Ik heb geen zin in mensen, echt al twee weken niet. Hoe kom ik hier uit
Maar dit zijn leuke Duitsers.quote:Op maandag 19 juni 2023 19:13 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Jammer wel, heb je een leuk nummer en dan gaan er een paar Duitsers doorheen lopen brullen
Hmm, had wel verwacht dat zoiets in de randstad eerder zou zijn dan in Bredaquote:Op maandag 19 juni 2023 19:15 schreef Crack_ het volgende:
[..]
oh, volgens mij in Delft niet. Maar zou wel een idee zijn want er is toch geen personeel
mensenquote:
ja true, misschien komen ze nu naar delftquote:Op maandag 19 juni 2023 19:17 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hmm, had wel verwacht dat zoiets in de randstad eerder zou zijn dan in BredaMaar weet niet hoe het er nu uitziet, ze waren van de week druk bezig met die hoek te verbouwen
quote:Op maandag 19 juni 2023 19:18 schreef Modus het volgende:
Maar (srs) ik heb daar dus ook een blauwe maandag gelopen, retelang terug. Ik vermoed als bijbaantje bij studie ofzo. Geloof ik 2-3 avonden volgehouden.
Ik moest bij de laadplekken lopen om mensen te helpen met Billy's in de auto krijgen. Maar pas daar bleek dat dat een soort rouleerpooltje was en je ook in de spoelkeuken moest helpen af en toe, tussen de Somaliërs. Die de hele avond alle restauranttafels met ÉÉN doekje schoonmaakten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |