SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash![]()
Die Duitse efficiencyquote:Op maandag 19 juni 2023 19:01 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee maar je kan wel sneller je handelingen uitvoeren toch?:P
ja kan, dat is een eigen keus? En dus ook eigen keus of je het zwaarder hebt bij drukte ja of neequote:Op maandag 19 juni 2023 19:01 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee maar je kan wel sneller je handelingen uitvoeren toch?:P
hmm ja ik ben dus gewend dat bij drukte je een stap harder gaat werken om de klant zo snel mogelijk te helpenquote:Op maandag 19 juni 2023 19:02 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ja kan, dat is een eigen keus? En dus ook eigen keus of je het zwaarder hebt bij drukte ja of nee
Voor logistiek. Da's wel wat anders dan 29.quote:• Een bruto uurloon van 13.45 EUR
• Extra toeslagen voor de uren tussen 05:00 en 07:00 (150%) én een 13e maand
Verantwoordelijkheidsbesef, niets mis mee.quote:Op maandag 19 juni 2023 19:02 schreef Crack_ het volgende:
En prima als je ervoor kiest maar om vervolgens te gaan zeuren dat iets zwaar is waar je zelf helemaal voor kiest, vind ik beetje apart
ja maar misschien bedoeld crack incl de bonus en zoquote:Op maandag 19 juni 2023 19:05 schreef Modus het volgende:
[..]
Voor logistiek. Da's wel wat anders dan 29.
Ikea zou het ook wel willen hoorquote:Op maandag 19 juni 2023 19:03 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hmm ja ik ben dus gewend dat bij drukte je een stap harder gaat werken om de klant zo snel mogelijk te helpenEn niet om op het zelfde tempo door te gaan . Maar dat is dus puur horeca. Kan mijn zo voorstellen dat in de detail handel er maar 1 tempo is
lezen is lastigquote:Op maandag 19 juni 2023 19:05 schreef Modus het volgende:
[..]
Voor logistiek. Da's wel wat anders dan 29.
je lichaam en geest verpesten voor werk, vanalles mis mee.quote:Op maandag 19 juni 2023 19:05 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Verantwoordelijkheidsbesef, niets mis mee.
sprak laatst met een meisje van logistiek en zij zei dat ze het wel erg zwaar vond maar ze spreekt helaas geen nederlands dus kon alleen bij logistiek of in het horeca gedeelte terecht.quote:Op maandag 19 juni 2023 19:06 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ikea zou het ook wel willen hoor![]()
maar ja, doei mijn lichaam
Logistiek en food zijn echt de zwaarste afdelingen (fysiek). En ook de afdelingen waar het meest op gezeikt wordt door collega's en personeel, echt sneuquote:Op maandag 19 juni 2023 19:07 schreef bitterbal het volgende:
[..]
sprak laatst met een meisje van logistiek en zij zei dat ze het wel erg zwaar vond maar ze spreekt helaas geen nederlands dus kon alleen bij logistiek of in het horeca gedeelte terecht.
Ja nee ik had het wel gezien.quote:
vind echt dat ze hard moeten werken, zeker als ik het vergelijk met mijn functie daar bij de baliequote:Op maandag 19 juni 2023 19:08 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Logistiek en food zijn echt de zwaarste afdelingen (fysiek). En ook de afdelingen waar het meest op gezeikt wordt door collega's en personeel, echt sneu
wat voor nieuwe start? ander team?quote:Op maandag 19 juni 2023 19:09 schreef Crack_ het volgende:
Dat ze geen personeel meer kunnen vinden bij food is wel echt eigen schuld, ze hebben daar iedereen weggestuurd omdat ze een nieuwe start wilde maken. Daar zijn ze nu al 3? 4? jaar mee bezig![]()
Spreekt ze ook geen Engels?quote:Op maandag 19 juni 2023 19:07 schreef bitterbal het volgende:
[..]
sprak laatst met een meisje van logistiek en zij zei dat ze het wel erg zwaar vond maar ze spreekt helaas geen nederlands dus kon alleen bij logistiek of in het horeca gedeelte terecht.
quote:Op maandag 19 juni 2023 19:08 schreef Modus het volgende:
[..]
Ja nee ik had het wel gezien.
Daar krijgen ze dus nog steeds wat bij maar lang niet zoveel als het eerst was.
truequote:Op maandag 19 juni 2023 19:09 schreef bitterbal het volgende:
[..]
vind echt dat ze hard moeten werken, zeker als ik het vergelijk met mijn functie daar bij de balie
Ik denk dat mensen die ongeschool werk doen vaak harder werken, zeker fysiek, dan alle hoogopgeleiden bij elkaar.quote:Op maandag 19 juni 2023 19:09 schreef bitterbal het volgende:
[..]
vind echt dat ze hard moeten werken, zeker als ik het vergelijk met mijn functie daar bij de balie
Cascade remake?quote:Op maandag 19 juni 2023 19:10 schreef Ama het volgende:
[ afbeelding ]
Lol had je dit ook al gezien? @:ijsdraakje
(21 juni online)
ja eensquote:Op maandag 19 juni 2023 19:10 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ik denk dat mensen die ongeschool werk doen vaak harder werken, zeker fysiek, dan alle hoogopgeleiden bij elkaar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |