SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash![]()
quote:Op maandag 19 juni 2023 16:01 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Op een of andere manier vind ik het heel erg prettig om jou string te zien typen.
Ik had eens gelezen dat vrouwen nog vaak vergezeld moesten worden door een man, vandaarquote:Op maandag 19 juni 2023 15:57 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Bedoel je of ik lastig wordt gevallen? Helemaal niet maar ik ben natuurlijk ook geen jong bloempje meer. 😀 Maar mijn ervaring is dat dit soort landen veel veiliger zijn dan het westen, juist door de religie en de sociale controle.
Misschien is dat wel zo maar durven ze me dat niet te vertellen. 😀quote:Op maandag 19 juni 2023 16:07 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik had eens gelezen dat vrouwen nog vaak vergezeld moesten worden door een man, vandaar
Is haramquote:Op maandag 19 juni 2023 15:59 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Daar kunnen ze toch zeker ook wel ergens wat hasj vandaan halen
Vrouwen staan net wat hoger dan honden en katten in de islamitische wereld, dat dan wel weer.quote:Op maandag 19 juni 2023 16:07 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik had eens gelezen dat vrouwen nog vaak vergezeld moesten worden door een man, vandaar
Hangt er ook een beetje vanaf waar je heen gaat denk ik.quote:Op maandag 19 juni 2023 16:07 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hoe warm is het daar eigenlijk?quote:Op maandag 19 juni 2023 16:23 schreef liesje1979 het volgende:
Het is inmiddels aardig gaan stormen dus dit gaat lachen worden. Ik gok dat ik over een week nog zand zal vinden overal
geen idee! Maar nu het waait voelt het wel lekker. Waar ik morgen heen ga is het veertig graden ofzoquote:
Ja dat zeg ik, geen probleemquote:Op maandag 19 juni 2023 16:19 schreef liesje1979 het volgende:
Lol Marrakesh heb ik ook rustig de halve stad rondgesjouwd in mijn uppie. 😀
Whehehequote:
Allemachtigquote:Op maandag 19 juni 2023 16:24 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
geen idee! Maar nu het waait voelt het wel lekker. Waar ik morgen heen ga is het veertig graden ofzo
Met de vriendin de Marrekech?quote:Op maandag 19 juni 2023 16:28 schreef Wereldgozer het volgende:
heb geen geld meer dus ik denk dat ik maar Marrakesh @:haags
Nee, gewoon een torenhoge rekening om ons mee op reis te kunnen nemenquote:Op maandag 19 juni 2023 16:28 schreef Flori het volgende:
[..]
Kan er ook niet mee omgaan![]()
Heb je sim van daar?
Zo is Liesjequote:Op maandag 19 juni 2023 16:33 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nee, gewoon een torenhoge rekening om ons mee op reis te kunnen nemen![]()
Wel insmerenquote:
Heb je al eens in de spiegel gekeken??quote:
RIP Ed, gecondoleerdquote:Op maandag 19 juni 2023 16:39 schreef Ama het volgende:
Helaas heb ik slecht nieuws. Ed (de bruin/witte rat) is dood. Waarschijnlijk hartstilstand gehad want het ging echt zo snel.Zaterdagavond ineens toen ik naar keuken liep.
(@:ettovanbelgie)
Ja, ik las het al via socialsquote:Op maandag 19 juni 2023 16:39 schreef Ama het volgende:
Helaas heb ik slecht nieuws. Ed (de bruin/witte rat) is dood. Waarschijnlijk hartstilstand gehad want het ging echt zo snel.Zaterdagavond ineens toen ik naar keuken liep.
2 a 3 jaar (maar eerder richting de 2). Maar Ed was nog maar 1 jaar en 3 maanden dus dat was geen ouderdom.quote:Op maandag 19 juni 2023 16:41 schreef Karzai het volgende:
Die beestjes worden ook niet zo oud toch, maximaal 2 jaar?
Aaaw wat verdrietigquote:Op maandag 19 juni 2023 16:39 schreef Ama het volgende:
Awwwquote:Op maandag 19 juni 2023 16:39 schreef Ama het volgende:
quote:Blijf daarom een lange tijd met je tattoo uit de zon, ongeveer zes tot acht weken.
Zeer verdrietig maar hij heeft een goed leven bij je gehadquote:Op maandag 19 juni 2023 16:43 schreef Ama het volgende:
[..]
2 a 3 jaar (maar eerder richting de 2). Maar Ed was nog maar 1 jaar en 3 maanden dus dat was geen ouderdom.
ze is nog niet naar het strand geweest, dus volgens mij gaat dat wel goedquote:Op maandag 19 juni 2023 16:45 schreef Ama het volgende:
Kan echt iemand even mij quoten dat BB NIET de zon in moet?
[..]
quote:Op maandag 19 juni 2023 16:45 schreef Ama het volgende:
[..]
Balkon telt ook gewoon mee.quote:Op maandag 19 juni 2023 16:47 schreef Karzai het volgende:
[..]
ze is nog niet naar het strand geweest, dus volgens mij gaat dat wel goed
quote:Op maandag 19 juni 2023 16:48 schreef kwiwi het volgende:
Ieeeeeeeeeeeeeeeeeeeew!!! Denk wat voel ik toch steeds op m'n been onder de tafel.. Zit er een grote spin
Pic?quote:Op maandag 19 juni 2023 16:48 schreef kwiwi het volgende:
Ieeeeeeeeeeeeeeeeeeeew!!! Denk wat voel ik toch steeds op m'n been onder de tafel.. Zit er een grote spin
Inb4 forum@fok.nlquote:Op maandag 19 juni 2023 16:48 schreef Ama het volgende:
@:Danny mag ik pretty please weer in mijn DM/PB systeem?Kan je geen bericht sturen dus dan maar zo.
Geen antwoord is ook een antwoordquote:Op maandag 19 juni 2023 16:50 schreef Ama het volgende:
[..]
Zit nog steeds te wachten op reactie van mijn laatste mail.
Denk dat Danny wel een beetje klaar met je is nu, lees die berichten van Kluun ook maar niet meer want daar ga je alleen maar van schuimbekkenquote:Op maandag 19 juni 2023 16:48 schreef Ama het volgende:
@:Danny mag ik pretty please weer in mijn DM/PB systeem?Kan je geen bericht sturen dus dan maar zo.
Daar zitten er nog genoeg..quote:Op maandag 19 juni 2023 16:50 schreef Karzai het volgende:
[..]
die moet je in een potje vangen met een bierviltje eronder en vrijlaten in de natuur
Joh.quote:Op maandag 19 juni 2023 16:52 schreef Karzai het volgende:
Denk dat dat Danny wel een beetje klaar met je is nu
Ik mag niks zeggen over mijn bans helaas maar laten we het erop houden dat het geen 2 weken waard was.quote:Op maandag 19 juni 2023 16:54 schreef Karzai het volgende:
[..]
je blijft maar doorgaan, straks ben je een jaar weg net als die gekke alcoholist
Slecht voorbeeld, die heeft nog nooit wat van zn fouten geleerdquote:Op maandag 19 juni 2023 16:54 schreef Karzai het volgende:
[..]
je blijft maar doorgaan, straks ben je een jaar weg net als die gekke alcoholist
@bitterbalquote:Op maandag 19 juni 2023 16:45 schreef Ama het volgende:
[..]
Pitting oedeem klinkt wel als ik dat ik bij de chinees zou bestellenquote:Op maandag 19 juni 2023 16:57 schreef bitterbal het volgende:
kijk hoe snel dat gaat![]()
Klinische gegevens:
pitting oedeem bdz met pijn in benen zonder duidelijke oorzaak CAVE intra-abdominale tumor
Vraagstelling:
RIP/lymfadenopathie in onderbuik met daardoor compressie vasculatuur/lymfatisch systeem? Pathologie anderzins?
Verslag:
Homogene lever, slanke intrahepatische galwegen, galblaas zonder concrementen. Pancreas, nieren, milt, blaas geen bijzonderheden. Normale uterus. Adnexen komen niet à vue. Geen aanwijzingen voor RIP. Darmpakket globaal screenend geen bijzonderheden.
Conclusie
Geen verklaring voor de klachten, echografisch geen afwijkingen gevonden.
stuurt benenquote:Op maandag 19 juni 2023 16:59 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Pitting oedeem klinkt wel als ik dat ik bij de chinees zou bestellen
quote:Op maandag 19 juni 2023 16:57 schreef bitterbal het volgende:
Klinische gegevens:
pitting oedeem bdz met pijn in benen zonder duidelijke oorzaak CAVE intra-abdominale tumor
Vraagstelling:
RIP/lymfadenopathie in onderbuik met daardoor compressie vasculatuur/lymfatisch systeem? Pathologie anderzins?
Verslag:
Homogene lever, slanke intrahepatische galwegen, galblaas zonder concrementen. Pancreas, nieren, milt, blaas geen bijzonderheden. Normale uterus. Adnexen komen niet à vue. Geen aanwijzingen voor RIP. Darmpakket globaal screenend geen bijzonderheden.
Conclusie
Gelukkig leef je nogquote:
Sambal bij?quote:Op maandag 19 juni 2023 16:59 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Pitting oedeem klinkt wel als ik dat ik bij de chinees zou bestellen
Dat je gewoon een zombie bentquote:Op maandag 19 juni 2023 17:01 schreef bitterbal het volgende:
[..]
zou wat zijn. Wel aanwijzingen voor RIP
Ik lees de hele tijd pittig oedeemquote:Op maandag 19 juni 2023 17:02 schreef bitterbal het volgende:
pitting oedeem is als je met een vinger in de huid drukt en de afdruk blijft staan
Vandaar ook die obsessie met lichaamsdelenquote:
preciesquote:Op maandag 19 juni 2023 17:03 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Vandaar ook die obsessie met lichaamsdelen
Liever bami of witte rijstquote:
Waarom zou je geen bami nemenquote:
Ja ze zijn deze week allemaal 4,49quote:
Ik neem altijd nasiquote:
Gergi helpt wel mee.quote:Op maandag 19 juni 2023 17:07 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik neem altijd nasiEigenlijk zou ik het liefst een beetje van allebei nemen, maar dan krijg je 2 van die grote bakken waar je in je eentje niks mee kan
Nogmaals het was een goed bedoelde advies omdat ik haar geen verpestte tattoo gun.quote:Op maandag 19 juni 2023 17:06 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Het was hier lekker vredig de laatste 2 weken. Laten we dat vooral zo houden
Nee, dat is nasiquote:Op maandag 19 juni 2023 17:07 schreef gianni61 het volgende:
[..]
omdat het de minst lekkere optie is.
Ja, zeg dat gewoon 1x en als iemand er niet op reageert laat je het erbij zitten. Veel prettiger voor iedereenquote:Op maandag 19 juni 2023 17:08 schreef Ama het volgende:
[..]
Nogmaals het was een goed bedoelde advies omdat ik haar geen verpestte tattoo gun.
Nou je gaat blijkbaar nog niet dood, das dan weer een meevallerquote:Op maandag 19 juni 2023 16:57 schreef bitterbal het volgende:
Klinische gegevens:
Vraagstelling:
Verslag:
Conclusie
Is ook wel waar, heb je gelijk in @kwiwiquote:Op maandag 19 juni 2023 17:09 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja, zeg dat gewoon 1x en als iemand er niet op reageert laat je het erbij zitten. Veel prettiger voor iedereen
Ligt ook een beetje aan je chinees denk ikquote:Op maandag 19 juni 2023 17:07 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik neem altijd nasiEigenlijk zou ik het liefst een beetje van allebei nemen, maar dan krijg je 2 van die grote bakken waar je in je eentje niks mee kan
Ja, daar heb ik dan ook medicatie voorquote:
Oh ik was weer eens zo snel als een zeeslak op het droge zie ikquote:
Oh zo, misschien bestel ik het dan altijd verkeerdquote:Op maandag 19 juni 2023 17:10 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ligt ook een beetje aan je chinees denk ikAls je hier een gerecht besteld, zeg babi pangang, dan krijg je een grote bak met vlees en een 'kleine' bak met bami, nasi of witte rijst. Als je het los besteld krijg je dat spul in een grote bak
Lust ik nu ook welquote:Op maandag 19 juni 2023 17:10 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ligt ook een beetje aan je chinees denk ikAls je hier een gerecht besteld, zeg babi pangang, dan krijg je een grote bak met vlees en een 'kleine' bak met bami, nasi of witte rijst. Als je het los besteld krijg je dat spul in een grote bak
Ja pitting is toch ook geen normaal woordquote:Op maandag 19 juni 2023 17:08 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Oh ik ook, moest teruglezen om te begrijpen dat het dat niet was
Ach jij hebt er een goede excuus voorquote:Op maandag 19 juni 2023 17:11 schreef essnhills het volgende:
[..]
Oh ik was weer eens zo snel als een zeeslak op het droge zie ik
Toch nog een voordeelquote:
Ja zal ook wel bij elke chinees weer anders zijn, het schijnt ook een zeldzaamheid te zijn dat je hier als basis opvulling zonder extra kosten bami of nasi kunt kiezen. Bij veel chinezen is alleen de witte rijst standaard en voor al het anders geldt gelijk een toeslagquote:Op maandag 19 juni 2023 17:11 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Oh zo, misschien bestel ik het dan altijd verkeerd
Jawel maar niet bij de chinees :pquote:Op maandag 19 juni 2023 17:11 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja pitting is toch ook geen normaal woord
en terechtquote:Op maandag 19 juni 2023 17:10 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik zie nu een gesloten kliniek voor me met allemaal bami-lovers
Gewoon je zwaktes uitbuiten en als kracht gebruikenquote:
Staat er straks pitting goreng op de kaartquote:
Hmmmm. Dat gaat een uitdaging wordenquote:Op maandag 19 juni 2023 17:15 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gewoon je zwaktes uitbuiten en als kracht gebruiken
Komt misschien ook wel omdat die bami hier altijd zo rijkelijk gevuld is, zit haast meer vlees, ei en groenten in dan bamisliertenquote:Op maandag 19 juni 2023 17:10 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik zie nu een gesloten kliniek voor me met allemaal bami-lovers
Een hangmatquote:Op maandag 19 juni 2023 17:16 schreef IJsdraakje het volgende:
Mmmmhangmat.
Wel jammer dat zodra ik weer echt in de zon kan, ik ook zo ongeveer m'n volgende afspraak heb. Blijft toch wat spastisch schaduw opzoeken zo.
Dit is zo herkenbaar. Dacht net nog oeh over paar weken kan het wel even. Oh nee dan is mijn 2de tattoosessie.quote:Op maandag 19 juni 2023 17:16 schreef IJsdraakje het volgende:
Wel jammer dat zodra ik weer echt in de zon kan, ik ook zo ongeveer m'n volgende afspraak heb. Blijft toch wat spastisch schaduw opzoeken zo.
Het hang-deel is makkelijk binnenhalen hoor! Neemt ook amper ruimte in. Standaard blijft lekker buiten.quote:Op maandag 19 juni 2023 17:17 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Een hangmatDat zou ik ook wel willen. Maar kan de kussens al niet buiten laten liggen omdat er dan katten op gaan zitten, en wil niet steeds een hangmat binnenhalen
Als rups hangen werkt.quote:Op maandag 19 juni 2023 17:18 schreef Ama het volgende:
[..]
Dit is zo herkenbaar. Dacht net nog oeh over paar weken kan het wel even. Oh nee dan is mijn 2de tattoosessie.Naja hopelijk is het eind september nog lekker weer haha.
quote:Op maandag 19 juni 2023 17:11 schreef kwiwi het volgende:
Tijd voor een handleiding chinees bestellen
Goed geluktquote:Op maandag 19 juni 2023 15:54 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik ga straks proberen om wat te maken met bladerdeeg uit de AirFryert. Heb ik nog nooit eerder gedaan. Maar moet vrij makkelijk en goed te doen zijn.
Met wat weet ik nog niet helemaal zeker. Ga nu naar de Appie
Recept?quote:Op maandag 19 juni 2023 17:31 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Goed gelukt
Salami en kaas en olijf/geitenkaas
![]()
Zal ook wel een iets dikkere handleiding worden, eerder meerdere delen in encyclopedie vormquote:
Qua vulling zou het niks voor mij zijn, maar goed dat het gelukt is, heb je weer wat nieuwsquote:Op maandag 19 juni 2023 17:31 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Goed gelukt
Salami en kaas en olijf/geitenkaas
![]()
Gewoon kant en klaar bladerdeeg (rol)quote:
Hoe gaat die met dat ding om dan?quote:Op maandag 19 juni 2023 17:33 schreef CherryLips het volgende:
M'n vader had gevraagd of ik wat Baantjers op z'n ereader kon zetten, heeft ie de tekstgrootte op standje Stevie Wonder staan![]()
Maar wat een raar ding is die Kobo, hij is een paar jaar oud maar de backlight is al stuk en de aan-/uitknop ook al.
Ja en dit ga ik natuurlijk ook uitbreiden qua vulling. Ik had ook nog een aubergine gehaald, want bonus. Maar daar kan ik morgen ook wel wat mee...quote:Op maandag 19 juni 2023 17:33 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Qua vulling zou het niks voor mij zijn, maar goed dat het gelukt is, heb je weer wat nieuws
Is dat avondeten?quote:Op maandag 19 juni 2023 17:34 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Gewoon kant en klaar bladerdeeg (rol)
Die even in vierkantjes snijden
plakje kaas
Plakje salami
Of schijfje geitenkaas met daarop of naast wat schijfjes olijven
Oprollen of dichtvouwen en even in de voorverwarmde airfryer
Ja die bladerdeeg hapjes kun je bijna met alles wel vullen, ook handig om restjes mee op te makenquote:Op maandag 19 juni 2023 17:34 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ja en dit ga ik natuurlijk ook uitbreiden qua vulling. Ik had ook nog een aubergine gehaald, want bonus. Maar daar kan ik morgen ook wel wat mee...
Hij was eerst van m'n moeder en het was al de tweede in een paar jaar tijd. De vorige was gecrasht en toen kreeg ze een refurbished van Kobo en die loopt dus ook te kloten.quote:
Geitenkaas met appel erinquote:Op maandag 19 juni 2023 17:35 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja die bladerdeeg hapjes kun je bijna met alles wel vullen, ook handig om restjes mee op te maken
Gok dat die er wel meer dan eentje heeft gemaaktquote:
Eigenlijk niet hequote:
...tien?quote:Op maandag 19 juni 2023 17:36 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gok dat die er wel meer dan eentje heeft gemaakt
Ik zou gewoon kip met spek en paprika en rode uit of iets indoenquote:
Dat is misschien wat veelquote:
Ik ben ook wel eens staande gehouden. Toen smokkelde ik ook nog veel telefoons naar het buitenland en was mijn papieren vergeten.quote:Op maandag 19 juni 2023 17:36 schreef Ama het volgende:
Solo zijn telefoon was zaterdag gejat tijdens een concert in Utrecht. Hij is hem nu aan het ophalen bij marechaussee op Schiphol.Was schijnbaar iemand die allemaal telefoons had gejat.
Nou ja ligt ook aan de grootte van de plakjes bladerdeeg die hij heeft gesnedenquote:
Ik heb alles uit 1 rol gehaaldquote:Op maandag 19 juni 2023 17:39 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nou ja ligt ook aan de grootte van de plakjes bladerdeeg die hij heeft gesneden
Heeft die wel geluk mee dan dat het geen "normale" dief was die hem even snel op de straathoek wilde verkopen.quote:Op maandag 19 juni 2023 17:39 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik ben ook wel eens staande gehouden. Toen smokkelde ik ook nog veel telefoons naar het buitenland en was mijn papieren vergeten.
Heeft ie geluk mee. Maat van me ook zijn telefoon gejat en dat ding traceerde hij al ergens in Spanje.quote:Op maandag 19 juni 2023 17:36 schreef Ama het volgende:
Solo zijn telefoon was zaterdag gejat tijdens een concert in Utrecht. Hij is hem nu aan het ophalen bij marechaussee op Schiphol.Was schijnbaar iemand die allemaal telefoons had gejat.
Misschien kun je langwerpige pakketjes maken als een apfelstrudel.quote:Op maandag 19 juni 2023 17:39 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nou ja ligt ook aan de grootte van de plakjes bladerdeeg die hij heeft gesneden
Tegenwoordig kun je er ook steeds minder mee. Mijn iPhone heb je ook niets aan, kunnen ze dan in China uit elkaar halen voor onderdelen.quote:Op maandag 19 juni 2023 17:40 schreef Ama het volgende:
[..]
Heeft die wel geluk mee dan dat het geen "normale" dief was die hem even snel op de straathoek wilde verkopen.
Stagiare's Iphone is nu in Marokko. Zij gewoon in Eindhovenquote:Op maandag 19 juni 2023 17:41 schreef Haags het volgende:
[..]
Heeft ie geluk mee. Maat van me ook zijn telefoon gejat en dat ding traceerde hij al ergens in Spanje.
Ik kon hem niet traceren maar heb een uur lang het alarm af laten gaan en toen de boel geblokkeerd.quote:Op maandag 19 juni 2023 17:41 schreef Haags het volgende:
[..]
Heeft ie geluk mee. Maat van me ook zijn telefoon gejat en dat ding traceerde hij al ergens in Spanje.
Ja ik weet niet hoe groot zo'n rol is, ik heb altijd die standaard vierkante dingen uit de diepvriesquote:Op maandag 19 juni 2023 17:40 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik heb alles uit 1 rol gehaald
Zestien dusquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Volgens mij kan dat met die van hem niet.quote:Op maandag 19 juni 2023 17:41 schreef Haags het volgende:
[..]
Gewoon een soort quiche of british pie dusquote:Op maandag 19 juni 2023 17:41 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Misschien kun je langwerpige pakketjes maken als een apfelstrudel.
voel je je alweer wat beter?quote:Op maandag 19 juni 2023 17:42 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik kon hem niet traceren maar heb een uur lang het alarm af laten gaan en toen de boel geblokkeerd.
Wel weer duidelijk dat het gejat is door iemand uit Finland inderdaad. @Wereldgozerquote:Op maandag 19 juni 2023 17:42 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Stagiare's Iphone is nu in Marokko. Zij gewoon in Eindhoven
quote:
Heb alleen die Joan Is Awful gezien, geen hoogstandje, maar ook weer niet zo erg toch?quote:Op maandag 19 juni 2023 17:47 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja vond eerste aflevering wat tegenvallen
Achmed Al Mohaminenquote:Op maandag 19 juni 2023 17:47 schreef Haags het volgende:
[..]
Wel weer duidelijk dat het gejat is door iemand uit Finland inderdaad. @:Wereldgozer
ja die heb ik ook gezien. Vond er niet zoveel aanquote:Op maandag 19 juni 2023 17:49 schreef LTVDK het volgende:
[..]
[..]
Heb alleen die Joan Is Awful gezien, geen hoogstandje, maar ook weer niet zo erg toch?
Ik vond hem wel wtf maar wel op een goede manier.quote:Op maandag 19 juni 2023 17:49 schreef LTVDK het volgende:
[..]
[..]
Heb alleen die Joan Is Awful gezien, geen hoogstandje, maar ook weer niet zo erg toch?
Ja hij had niet dat angstige van eerdere afleveringen, vond het einde wat te snel afgeraffeld, ze hadden er wat meer tijd voor moeten gebruikenquote:Op maandag 19 juni 2023 17:49 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja die heb ik ook gezien. Vond er niet zoveel aan
Moest vooral heel de tijd lachen om dat botte van Salma Hayekquote:Op maandag 19 juni 2023 17:49 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik vond hem wel wtf maar wel op een goede manier.
270 gram: goed voor 4 porties aldus de verpakkingquote:Op maandag 19 juni 2023 17:42 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja ik weet niet hoe groot zo'n rol is, ik heb altijd die standaard vierkante dingen uit de diepvries
Salmaquote:Op maandag 19 juni 2023 17:52 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Moest vooral heel de tijd lachen om dat botte van Salma Hayek
Ik moest juist wennen aan het feit dat zij min of meer haar zelf speelt.quote:Op maandag 19 juni 2023 17:52 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Moest vooral heel de tijd lachen om dat botte van Salma Hayek
Ja daar heb ik ook moeite mee, eet meestal alles gewoon opquote:Op maandag 19 juni 2023 17:53 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
270 gram: goed voor 4 porties aldus de verpakking
Hey Karzaiquote:Op maandag 19 juni 2023 17:56 schreef Karzai het volgende:
[..]
Ja daar heb ik ook moeite mee, eet meestal alles gewoon op
Haha aah.quote:Op maandag 19 juni 2023 17:57 schreef Karzai het volgende:
[..]
AMA weer terug, we hebben je gemist hoor
Ongeveer 6 plakjes van die standaard diepvries dingen dus, best een flinke maaltijd dus nogquote:Op maandag 19 juni 2023 17:53 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
270 gram: goed voor 4 porties aldus de verpakking
Salma in Desperadoquote:
Gelukkig zit ik nog met genoeg gekke mensen op de kringloop, dus je hoeft geen medelijden te hebben hoorquote:
Of op zakken chips '1 portie is 8,5 gram, deze zak is goed voor 26 porties'quote:Op maandag 19 juni 2023 17:58 schreef Ama het volgende:
Op zakjes Haribo staat ook share size. Ha-ha ja idd.
Ze hebben via jou deurbel de buurvrouw zien bukken denk ikquote:
Je zou het ook juist kunnen zien als een hele sociale uitlaatklep omdat je hier met allerlei verschillende mensen uit heel het land (en erbuiten) kunt praten waar je normaal nooit contact mee zou hebbenquote:Op maandag 19 juni 2023 18:01 schreef Karzai het volgende:
ik zit ook veelsteveel op fok en verwaarloos mijn omgeving
zekers, je komt mensen tegen uit alle geledingen van de samenlevingen die je anders nooit zou ontmoeten of mee pratenquote:Op maandag 19 juni 2023 18:03 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Je zou het ook juist kunnen zien als een hele sociale uitlaatklep omdat je hier met allerlei verschillende mensen uit heel het land (en erbuiten) kunt praten waar je normaal nooit contact mee zou hebben
Ik ook (vaders kant dan) maar zie ze nooit echt eigenlijk. Alleen als er iemand dood is (en mijn nicht knipt nu soms mijn haar).quote:
vaderskant zie ik ook nooit, ik heb geen binding met die mensenquote:Op maandag 19 juni 2023 18:09 schreef Ama het volgende:
Mijn moeder haar kant van de familie ga ik nooit meer zien in mijn leven gok ik zo. Zijn er ook maar een paar.
Ja dat heb ik dus ook. Maar voel ook weinig voor mijn vaders familie eigenlijk.quote:Op maandag 19 juni 2023 18:10 schreef Karzai het volgende:
[..]
vaderskant zie ik ook nooit, ik heb geen binding met die mensen
Ik heb ook geen contact met mijn moeders broer en zus en daar de (klein)kinderen van. Ik htad wel laatst post voor mijn oom. Hij was buiten druk aan het bellen dus heb ik hem maar met rust gelaten. Zag hem nog wel een keer lopen met wat honden, maar ik was toen al doorgefietst en had ook geen behoefte om hoi te zeggen. Weet ook niet eens of hij me zou herkennen...quote:Op maandag 19 juni 2023 18:09 schreef Ama het volgende:
Mijn moeder haar kant van de familie ga ik nooit meer zien in mijn leven gok ik zo. Zijn er ook maar een paar.
quote:Op maandag 19 juni 2023 18:11 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik heb volgens mij een ex-collega dol gelukkig gemaakt. Hij wilde graag naar Rumours of Fleetwood Mac hier in het Muziekmgebouw. Maar zijn vaste concertmaatje kon of wilde niet. Hij wist dat ik vorig jaar een andere Fleetwood tribute heb gezien dus stuurde hij me vanmiddag via Facebook Messenger een bericht of ik met hem wilde gaan. Dat hebben we nu geregeld en zitten we ook naast elkaar in de zaal
En ik vind dit ook gewoon leuk, de prijs is eigenlijk net over mijn maximum, maar deze band schijnt ook echt heel goed te zijn...
Dus die ongeveer 10 euro meer... /care
quote:Op maandag 19 juni 2023 16:39 schreef Ama het volgende:
Had gisteren speciaal voor jou wel weer eens een filmpje gemaakt van Edd & Eddy: https://imgur.com/gallery/XcxVJAWquote:Op maandag 19 juni 2023 18:21 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]![]()
![]()
Maar welkom back amadedramalamabotswanaguyanaecuadorpanamasaotoméetprincipe
Ja. ik luister de echte Fleetwood regelmatigquote:
quote:Op maandag 19 juni 2023 18:23 schreef Ama het volgende:
[..]
Had gisteren speciaal voor jou wel weer eens een filmpje gemaakt van Edd & Eddy: https://imgur.com/gallery/XcxVJAW
Heerlijke muziekquote:Op maandag 19 juni 2023 18:23 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ja. ik luister de echte Fleetwood regelmatig
Ja werken voor schamele eurootjes die je op de bank geschreven krijgt of voor een beter leven?quote:
nou ook weer sociale contactenquote:Op maandag 19 juni 2023 18:29 schreef Karzai het volgende:
[..]
Ja werken voor schamele eurootjes die je op de bank geschreven krijgt of voor een beter leven?
daar zit nogal een verschil tussen
doelde nu eigenlijk op de collega's van de afdelingquote:Op maandag 19 juni 2023 18:31 schreef Karzai het volgende:
[..]
oh ja meteen een nieuwe liefde aan de haak geslagen
D'r eigen persoonlijke fikaquote:
Misschien ben je het over een paar maanden ook wel beuquote:Op maandag 19 juni 2023 18:33 schreef bitterbal het volgende:
mijn collega's klagen allemaal over het eten maar ik zit elke keer zo![]()
ja dt zeggen zij ookquote:Op maandag 19 juni 2023 18:36 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Misschien ben je het over een paar maanden ook wel beu
Krijg je over een jaar een oorkonde "proficiat met het behalen van je miljoenste Zweedse balletje"quote:Op maandag 19 juni 2023 18:33 schreef bitterbal het volgende:
Nee en jij als gewoontedier bent wel gewend om veel van hetzelfde te etenquote:Op maandag 19 juni 2023 18:37 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja dt zeggen zij ook![]()
maar voor dat geld vind ik niet dat je kan klagen
wel als dat je nieuwe normaal wordt en je contact met de realiteit verliestquote:Op maandag 19 juni 2023 18:37 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja dt zeggen zij ook![]()
maar voor dat geld vind ik niet dat je kan klagen
quote:Op maandag 19 juni 2023 18:38 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Krijg je over een jaar een oorkonde "proficiat met het behalen van je miljoenste Zweedse balletje"
ja preciesquote:Op maandag 19 juni 2023 18:38 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee en jij als gewoontedier bent wel gewend om veel van hetzelfde te eten
dat het buiten werk niet zo goedkoop is?quote:Op maandag 19 juni 2023 18:38 schreef Crack_ het volgende:
[..]
wel als dat je nieuwe normaal wordt en je contact met de realiteit verliest
nee, dat ze geen idee hebben hoe tering veel ze verdienen voor het werk wat ze doenquote:Op maandag 19 juni 2023 18:39 schreef bitterbal het volgende:
[..]
dat het buiten werk niet zo goedkoop is?
quote:Op maandag 19 juni 2023 18:33 schreef bitterbal het volgende:
Alsof ze daar een jaar voor nodig heeftquote:Op maandag 19 juni 2023 18:38 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Krijg je over een jaar een oorkonde "proficiat met het behalen van je miljoenste Zweedse balletje"
quote:Op maandag 19 juni 2023 18:42 schreef LTVDK het volgende:
Ohja kut, dat was ik vorige week mee te nemen bij de Ikea, die handige schepbakdingen om makkelijk groenten van de snijplank af te halen
ohh :p zover ben ik nog niet :pquote:Op maandag 19 juni 2023 18:39 schreef Crack_ het volgende:
[..]
nee, dat ze geen idee hebben hoe tering veel ze verdienen voor het werk wat ze doen
quote:Op maandag 19 juni 2023 18:41 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zoek de bal [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
die gouden tijden zijn volgens mij ook wel voorbij voor nieuwe medewerkers (al verdien je alsnog echt kei vele voor het werk wat je doet)quote:
Ja ik kan ze niet meer vinden nu, dacht dat @kwiwi er destijds mee kwamquote:
quote:Op maandag 19 juni 2023 18:44 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja ik kan ze niet meer vinden nu, dacht dat @:kwiwi er destijds mee kwam
Veel?quote:Op maandag 19 juni 2023 18:39 schreef Crack_ het volgende:
[..]
nee, dat ze geen idee hebben hoe tering veel ze verdienen voor het werk wat ze doen
Ja das handig, nu ben ik aan het kutten om het van de snijplank in een schaaltje te gooien en dan flikkert altijd de helft ernaastquote:
Die zoeken ook graag de zon opquote:Op maandag 19 juni 2023 17:47 schreef Haags het volgende:
[..]
Wel weer duidelijk dat het gejat is door iemand uit Finland inderdaad. @:Wereldgozer
oh vroeg me juist af wie dat gaat kopenquote:Op maandag 19 juni 2023 18:45 schreef LTVDK het volgende:
Oh gevonden, deze dus https://www.ikea.com/nl/n(...)de-kleuren-20515164/
29 euro netto voor ongeschoold werk en geen druk of pressure vanuit werkgever vond ik wel beetje veel ja. Opzichquote:
Dit is voor extreem onhandige mensen met maar een armpje?quote:Op maandag 19 juni 2023 18:45 schreef LTVDK het volgende:
Oh gevonden, deze dus https://www.ikea.com/nl/n(...)de-kleuren-20515164/
ah ja, ja is ook lastigquote:Op maandag 19 juni 2023 18:47 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja das handig, nu ben ik aan het kutten om het van de snijplank in een schaaltje te gooien en dan flikkert altijd de helft ernaast
dat krijg ik bij lange na nietquote:Op maandag 19 juni 2023 18:48 schreef Crack_ het volgende:
[..]
oh vroeg me juist af wie dat gaat kopen![]()
[..]
29 euro netto voor ongeschoold werk en geen druk of pressure vanuit werkgever vond ik wel beetje veel ja. Opzich
quote:
? jij werkt er nog geen jaar, hebt nog geen bonus/thanks/vakantiemaand/dertiende maand/sportvergoeding/whatever gehadquote:
Ja, die ene bij mij werkt niet helemaal meer hequote:Op maandag 19 juni 2023 18:48 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dit is voor extreem onhandige mensen met maar een armpje?
ohh die 29 is inc alles?quote:Op maandag 19 juni 2023 18:49 schreef Crack_ het volgende:
[..]
? jij werkt er nog geen jaar, hebt nog geen bonus/thanks/vakantiemaand/dertiende maand/sportvergoeding/whatever gehad
vind je het gek
jaquote:
quote:zijn ook prima geschikt voor overtollige biologische etensresten
WATquote:Op maandag 19 juni 2023 18:48 schreef Crack_ het volgende:
[..]
[..]
29 euro netto voor ongeschoold werk
ik krijg 13,60 brutoquote:Op maandag 19 juni 2023 18:50 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ja
aanvulling: salaris was bij mij ook iets van 11 oid. Maar al die extra's maakte het echt ziekveel
jaquote:
Maar wat is het basissalaris danquote:Op maandag 19 juni 2023 18:51 schreef Crack_ het volgende:
[..]
jadat is echt absurd
en nu krijge mensen compensatie voor toeslagen die zijn afgeschaft. Mensen verdienen nu met 12 uur werken in de week 1000+ in de maand
Bijna modaal dus als je fulltime zou zijnquote:Op maandag 19 juni 2023 18:51 schreef Crack_ het volgende:
[..]
jadat is echt absurd
en nu krijge mensen compensatie voor toeslagen die zijn afgeschaft. Mensen verdienen nu met 12 uur werken in de week 1000+ in de maand
jaquote:Op maandag 19 juni 2023 18:54 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Bijna modaal dus als je fulltime zou zijn
die is er nu alleen nog op zondag en feestdagen. Ja en als je snachts werkt geloof ik, dat zou dan voor logistiek van toepassing zijnquote:Op maandag 19 juni 2023 18:55 schreef Modus het volgende:
Nou ja toeslagen voor avond- en weekendwerk drijven het loon ook makkelijk omhoog natuurlijk.
Ja is zoquote:Op maandag 19 juni 2023 18:55 schreef bitterbal het volgende:
maar ik zie idd geen hoge werkdruk. Nu heb ik nog geen drukke dagen mee gemaakt en daar hebben ze het wel de hele tijd over. ja als het druk is dan ga je het nog wel zien maar ik denk dat een horeca mentaliteit echt beduidend anders is dan een retail mentaliteit. Dus we moeten nog maar zien hoe druk ik dat vind
er is bij het inwerken al tegen mij gezegd dat ik wat minder snel de klanten moet doordrukken bij de balie omdat de rest dat ook niet doetquote:Op maandag 19 juni 2023 18:56 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja is zo
En die mensen die zeggen 'let maar op als het drukker is', ik heb die echt nooit begrepen. Het ligt echt helemaal aan jezelf of je net zo hard blijft werken of gaat rennen omdat het drukker is. Ikea verlangt niet van je dat je gaat rennen als het drukker is, dat doen medewerkers zelf
Ja, straks moeten ze allemaal harder gaan werken.quote:Op maandag 19 juni 2023 18:57 schreef bitterbal het volgende:
[..]
er is bij het inwerken al tegen mij gezegd dat ik wat minder snel de klanten moet doordrukken bij de balie omdat de rest dat ook niet doet
Is het stiekem een overheidsbedrijfquote:Op maandag 19 juni 2023 18:57 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ja, straks moeten ze allemaal harder gaan werken.
Die zijn afgeschaft, staat hoger loon tegenover maar dat compenseert die afschaffing van toeslag-uren niet. Daarom krijgen (oude)medewerkers hiervoor een compensatie die ook weer absurd veel is.quote:Op maandag 19 juni 2023 18:55 schreef Modus het volgende:
Nou ja toeslagen voor avond- en weekendwerk drijven het loon ook makkelijk omhoog natuurlijk.
quote:Op maandag 19 juni 2023 18:57 schreef bitterbal het volgende:
[..]
er is bij het inwerken al tegen mij gezegd dat ik wat minder snel de klanten moet doordrukken bij de balie omdat de rest dat ook niet doet
en ik zo van ja maar die klanten staan daar toch gewoon allemaal te wachtenquote:Op maandag 19 juni 2023 18:58 schreef Crack_ het volgende:
[..]Ja, NIET TE HARD GAAN WERKEN.
Sommige dingen zijn wel beetje apart
die staan er altijdquote:Op maandag 19 juni 2023 18:59 schreef bitterbal het volgende:
[..]
en ik zo van ja maar die klanten staan daar toch gewoon allemaal te wachten
ik zou niet over je eigen grenzen heen gaan omdat klanten iig. Jij bent mens, klant is mens. Wat is het verschilquote:
ah dus kleine pauze?quote:Op maandag 19 juni 2023 18:59 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Met vlagen. Maar ik zat hier ook gewoon te vaak
nee maar je kan wel sneller je handelingen uitvoeren toch?:Pquote:Op maandag 19 juni 2023 19:00 schreef Crack_ het volgende:
[..]
die staan er altijd![]()
wat ook mijn argument is, of die rij nou 20 of 100 of 1000 mensen lang is. Dat maakt mijn werk toch niet meer, kan toch maar 1 persoon tegelijk helpen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |