doelde nu eigenlijk op de collega's van de afdelingquote:Op maandag 19 juni 2023 18:31 schreef Karzai het volgende:
[..]
oh ja meteen een nieuwe liefde aan de haak geslagen
D'r eigen persoonlijke fikaquote:
Misschien ben je het over een paar maanden ook wel beuquote:Op maandag 19 juni 2023 18:33 schreef bitterbal het volgende:
mijn collega's klagen allemaal over het eten maar ik zit elke keer zo![]()
ja dt zeggen zij ookquote:Op maandag 19 juni 2023 18:36 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Misschien ben je het over een paar maanden ook wel beu
Krijg je over een jaar een oorkonde "proficiat met het behalen van je miljoenste Zweedse balletje"quote:Op maandag 19 juni 2023 18:33 schreef bitterbal het volgende:
Nee en jij als gewoontedier bent wel gewend om veel van hetzelfde te etenquote:Op maandag 19 juni 2023 18:37 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja dt zeggen zij ook![]()
maar voor dat geld vind ik niet dat je kan klagen
wel als dat je nieuwe normaal wordt en je contact met de realiteit verliestquote:Op maandag 19 juni 2023 18:37 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja dt zeggen zij ook![]()
maar voor dat geld vind ik niet dat je kan klagen
quote:Op maandag 19 juni 2023 18:38 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Krijg je over een jaar een oorkonde "proficiat met het behalen van je miljoenste Zweedse balletje"
ja preciesquote:Op maandag 19 juni 2023 18:38 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee en jij als gewoontedier bent wel gewend om veel van hetzelfde te eten
dat het buiten werk niet zo goedkoop is?quote:Op maandag 19 juni 2023 18:38 schreef Crack_ het volgende:
[..]
wel als dat je nieuwe normaal wordt en je contact met de realiteit verliest
nee, dat ze geen idee hebben hoe tering veel ze verdienen voor het werk wat ze doenquote:Op maandag 19 juni 2023 18:39 schreef bitterbal het volgende:
[..]
dat het buiten werk niet zo goedkoop is?
quote:Op maandag 19 juni 2023 18:33 schreef bitterbal het volgende:
Alsof ze daar een jaar voor nodig heeftquote:Op maandag 19 juni 2023 18:38 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Krijg je over een jaar een oorkonde "proficiat met het behalen van je miljoenste Zweedse balletje"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |