Ik ook (vaders kant dan) maar zie ze nooit echt eigenlijk. Alleen als er iemand dood is (en mijn nicht knipt nu soms mijn haar).quote:
vaderskant zie ik ook nooit, ik heb geen binding met die mensenquote:Op maandag 19 juni 2023 18:09 schreef Ama het volgende:
Mijn moeder haar kant van de familie ga ik nooit meer zien in mijn leven gok ik zo. Zijn er ook maar een paar.
Ja dat heb ik dus ook. Maar voel ook weinig voor mijn vaders familie eigenlijk.quote:Op maandag 19 juni 2023 18:10 schreef Karzai het volgende:
[..]
vaderskant zie ik ook nooit, ik heb geen binding met die mensen
Ik heb ook geen contact met mijn moeders broer en zus en daar de (klein)kinderen van. Ik htad wel laatst post voor mijn oom. Hij was buiten druk aan het bellen dus heb ik hem maar met rust gelaten. Zag hem nog wel een keer lopen met wat honden, maar ik was toen al doorgefietst en had ook geen behoefte om hoi te zeggen. Weet ook niet eens of hij me zou herkennen...quote:Op maandag 19 juni 2023 18:09 schreef Ama het volgende:
Mijn moeder haar kant van de familie ga ik nooit meer zien in mijn leven gok ik zo. Zijn er ook maar een paar.
quote:Op maandag 19 juni 2023 18:11 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik heb volgens mij een ex-collega dol gelukkig gemaakt. Hij wilde graag naar Rumours of Fleetwood Mac hier in het Muziekmgebouw. Maar zijn vaste concertmaatje kon of wilde niet. Hij wist dat ik vorig jaar een andere Fleetwood tribute heb gezien dus stuurde hij me vanmiddag via Facebook Messenger een bericht of ik met hem wilde gaan. Dat hebben we nu geregeld en zitten we ook naast elkaar in de zaal
En ik vind dit ook gewoon leuk, de prijs is eigenlijk net over mijn maximum, maar deze band schijnt ook echt heel goed te zijn...
Dus die ongeveer 10 euro meer... /care
quote:Op maandag 19 juni 2023 16:39 schreef Ama het volgende:
Helaas heb ik slecht nieuws. Ed (de bruin/witte rat) is dood. Waarschijnlijk hartstilstand gehad want het ging echt zo snel.Zaterdagavond ineens toen ik naar keuken liep.
(@:ettovanbelgie)
Had gisteren speciaal voor jou wel weer eens een filmpje gemaakt van Edd & Eddy: https://imgur.com/gallery/XcxVJAWquote:Op maandag 19 juni 2023 18:21 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]![]()
![]()
Maar welkom back amadedramalamabotswanaguyanaecuadorpanamasaotoméetprincipe
Ja. ik luister de echte Fleetwood regelmatigquote:
quote:Op maandag 19 juni 2023 18:23 schreef Ama het volgende:
[..]
Had gisteren speciaal voor jou wel weer eens een filmpje gemaakt van Edd & Eddy: https://imgur.com/gallery/XcxVJAW
Heerlijke muziekquote:Op maandag 19 juni 2023 18:23 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ja. ik luister de echte Fleetwood regelmatig
Ja werken voor schamele eurootjes die je op de bank geschreven krijgt of voor een beter leven?quote:
nou ook weer sociale contactenquote:Op maandag 19 juni 2023 18:29 schreef Karzai het volgende:
[..]
Ja werken voor schamele eurootjes die je op de bank geschreven krijgt of voor een beter leven?
daar zit nogal een verschil tussen
doelde nu eigenlijk op de collega's van de afdelingquote:Op maandag 19 juni 2023 18:31 schreef Karzai het volgende:
[..]
oh ja meteen een nieuwe liefde aan de haak geslagen
D'r eigen persoonlijke fikaquote:
Misschien ben je het over een paar maanden ook wel beuquote:Op maandag 19 juni 2023 18:33 schreef bitterbal het volgende:
mijn collega's klagen allemaal over het eten maar ik zit elke keer zo![]()
ja dt zeggen zij ookquote:Op maandag 19 juni 2023 18:36 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Misschien ben je het over een paar maanden ook wel beu
Krijg je over een jaar een oorkonde "proficiat met het behalen van je miljoenste Zweedse balletje"quote:Op maandag 19 juni 2023 18:33 schreef bitterbal het volgende:
Nee en jij als gewoontedier bent wel gewend om veel van hetzelfde te etenquote:Op maandag 19 juni 2023 18:37 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja dt zeggen zij ook![]()
maar voor dat geld vind ik niet dat je kan klagen
wel als dat je nieuwe normaal wordt en je contact met de realiteit verliestquote:Op maandag 19 juni 2023 18:37 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja dt zeggen zij ook![]()
maar voor dat geld vind ik niet dat je kan klagen
quote:Op maandag 19 juni 2023 18:38 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Krijg je over een jaar een oorkonde "proficiat met het behalen van je miljoenste Zweedse balletje"
ja preciesquote:Op maandag 19 juni 2023 18:38 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee en jij als gewoontedier bent wel gewend om veel van hetzelfde te eten
dat het buiten werk niet zo goedkoop is?quote:Op maandag 19 juni 2023 18:38 schreef Crack_ het volgende:
[..]
wel als dat je nieuwe normaal wordt en je contact met de realiteit verliest
nee, dat ze geen idee hebben hoe tering veel ze verdienen voor het werk wat ze doenquote:Op maandag 19 juni 2023 18:39 schreef bitterbal het volgende:
[..]
dat het buiten werk niet zo goedkoop is?
quote:Op maandag 19 juni 2023 18:33 schreef bitterbal het volgende:
Alsof ze daar een jaar voor nodig heeftquote:Op maandag 19 juni 2023 18:38 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Krijg je over een jaar een oorkonde "proficiat met het behalen van je miljoenste Zweedse balletje"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |