Heb je al eens in de spiegel gekeken??quote:
RIP Ed, gecondoleerdquote:Op maandag 19 juni 2023 16:39 schreef Ama het volgende:
Helaas heb ik slecht nieuws. Ed (de bruin/witte rat) is dood. Waarschijnlijk hartstilstand gehad want het ging echt zo snel.Zaterdagavond ineens toen ik naar keuken liep.
(@:ettovanbelgie)
Ja, ik las het al via socialsquote:Op maandag 19 juni 2023 16:39 schreef Ama het volgende:
Helaas heb ik slecht nieuws. Ed (de bruin/witte rat) is dood. Waarschijnlijk hartstilstand gehad want het ging echt zo snel.Zaterdagavond ineens toen ik naar keuken liep.
2 a 3 jaar (maar eerder richting de 2). Maar Ed was nog maar 1 jaar en 3 maanden dus dat was geen ouderdom.quote:Op maandag 19 juni 2023 16:41 schreef Karzai het volgende:
Die beestjes worden ook niet zo oud toch, maximaal 2 jaar?
Aaaw wat verdrietigquote:Op maandag 19 juni 2023 16:39 schreef Ama het volgende:
Awwwquote:Op maandag 19 juni 2023 16:39 schreef Ama het volgende:
quote:Blijf daarom een lange tijd met je tattoo uit de zon, ongeveer zes tot acht weken.
Zeer verdrietig maar hij heeft een goed leven bij je gehadquote:Op maandag 19 juni 2023 16:43 schreef Ama het volgende:
[..]
2 a 3 jaar (maar eerder richting de 2). Maar Ed was nog maar 1 jaar en 3 maanden dus dat was geen ouderdom.
ze is nog niet naar het strand geweest, dus volgens mij gaat dat wel goedquote:Op maandag 19 juni 2023 16:45 schreef Ama het volgende:
Kan echt iemand even mij quoten dat BB NIET de zon in moet?
[..]
quote:Op maandag 19 juni 2023 16:45 schreef Ama het volgende:
Kan echt iemand even mij quoten dat BB NIET de zon in moet?
[..]
Balkon telt ook gewoon mee.quote:Op maandag 19 juni 2023 16:47 schreef Karzai het volgende:
[..]
ze is nog niet naar het strand geweest, dus volgens mij gaat dat wel goed
quote:Op maandag 19 juni 2023 16:48 schreef kwiwi het volgende:
Ieeeeeeeeeeeeeeeeeeeew!!! Denk wat voel ik toch steeds op m'n been onder de tafel.. Zit er een grote spin
Pic?quote:Op maandag 19 juni 2023 16:48 schreef kwiwi het volgende:
Ieeeeeeeeeeeeeeeeeeeew!!! Denk wat voel ik toch steeds op m'n been onder de tafel.. Zit er een grote spin
Inb4 forum@fok.nlquote:Op maandag 19 juni 2023 16:48 schreef Ama het volgende:
@:Danny mag ik pretty please weer in mijn DM/PB systeem?Kan je geen bericht sturen dus dan maar zo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |