SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash![]()
quote:Op maandag 19 juni 2023 16:01 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Op een of andere manier vind ik het heel erg prettig om jou string te zien typen.
Ik had eens gelezen dat vrouwen nog vaak vergezeld moesten worden door een man, vandaarquote:Op maandag 19 juni 2023 15:57 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Bedoel je of ik lastig wordt gevallen? Helemaal niet maar ik ben natuurlijk ook geen jong bloempje meer. 😀 Maar mijn ervaring is dat dit soort landen veel veiliger zijn dan het westen, juist door de religie en de sociale controle.
Misschien is dat wel zo maar durven ze me dat niet te vertellen. 😀quote:Op maandag 19 juni 2023 16:07 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik had eens gelezen dat vrouwen nog vaak vergezeld moesten worden door een man, vandaar
Is haramquote:Op maandag 19 juni 2023 15:59 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Daar kunnen ze toch zeker ook wel ergens wat hasj vandaan halen
Vrouwen staan net wat hoger dan honden en katten in de islamitische wereld, dat dan wel weer.quote:Op maandag 19 juni 2023 16:07 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik had eens gelezen dat vrouwen nog vaak vergezeld moesten worden door een man, vandaar
Hangt er ook een beetje vanaf waar je heen gaat denk ik.quote:Op maandag 19 juni 2023 16:07 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hoe warm is het daar eigenlijk?quote:Op maandag 19 juni 2023 16:23 schreef liesje1979 het volgende:
Het is inmiddels aardig gaan stormen dus dit gaat lachen worden. Ik gok dat ik over een week nog zand zal vinden overal
geen idee! Maar nu het waait voelt het wel lekker. Waar ik morgen heen ga is het veertig graden ofzoquote:
Ja dat zeg ik, geen probleemquote:Op maandag 19 juni 2023 16:19 schreef liesje1979 het volgende:
Lol Marrakesh heb ik ook rustig de halve stad rondgesjouwd in mijn uppie. 😀
Whehehequote:
Allemachtigquote:Op maandag 19 juni 2023 16:24 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
geen idee! Maar nu het waait voelt het wel lekker. Waar ik morgen heen ga is het veertig graden ofzo
Met de vriendin de Marrekech?quote:Op maandag 19 juni 2023 16:28 schreef Wereldgozer het volgende:
heb geen geld meer dus ik denk dat ik maar Marrakesh @:haags
Nee, gewoon een torenhoge rekening om ons mee op reis te kunnen nemenquote:Op maandag 19 juni 2023 16:28 schreef Flori het volgende:
[..]
Kan er ook niet mee omgaan![]()
Heb je sim van daar?
Zo is Liesjequote:Op maandag 19 juni 2023 16:33 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nee, gewoon een torenhoge rekening om ons mee op reis te kunnen nemen![]()
Wel insmerenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |