SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash![]()
quote:Op maandag 19 juni 2023 16:01 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Op een of andere manier vind ik het heel erg prettig om jou string te zien typen.
Ik had eens gelezen dat vrouwen nog vaak vergezeld moesten worden door een man, vandaarquote:Op maandag 19 juni 2023 15:57 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Bedoel je of ik lastig wordt gevallen? Helemaal niet maar ik ben natuurlijk ook geen jong bloempje meer. 😀 Maar mijn ervaring is dat dit soort landen veel veiliger zijn dan het westen, juist door de religie en de sociale controle.
Misschien is dat wel zo maar durven ze me dat niet te vertellen. 😀quote:Op maandag 19 juni 2023 16:07 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik had eens gelezen dat vrouwen nog vaak vergezeld moesten worden door een man, vandaar
Is haramquote:Op maandag 19 juni 2023 15:59 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Daar kunnen ze toch zeker ook wel ergens wat hasj vandaan halen
Vrouwen staan net wat hoger dan honden en katten in de islamitische wereld, dat dan wel weer.quote:Op maandag 19 juni 2023 16:07 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik had eens gelezen dat vrouwen nog vaak vergezeld moesten worden door een man, vandaar
Hangt er ook een beetje vanaf waar je heen gaat denk ik.quote:Op maandag 19 juni 2023 16:07 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hoe warm is het daar eigenlijk?quote:Op maandag 19 juni 2023 16:23 schreef liesje1979 het volgende:
Het is inmiddels aardig gaan stormen dus dit gaat lachen worden. Ik gok dat ik over een week nog zand zal vinden overal
geen idee! Maar nu het waait voelt het wel lekker. Waar ik morgen heen ga is het veertig graden ofzoquote:
Ja dat zeg ik, geen probleemquote:Op maandag 19 juni 2023 16:19 schreef liesje1979 het volgende:
Lol Marrakesh heb ik ook rustig de halve stad rondgesjouwd in mijn uppie. 😀
Whehehequote:
Allemachtigquote:Op maandag 19 juni 2023 16:24 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
geen idee! Maar nu het waait voelt het wel lekker. Waar ik morgen heen ga is het veertig graden ofzo
Met de vriendin de Marrekech?quote:Op maandag 19 juni 2023 16:28 schreef Wereldgozer het volgende:
heb geen geld meer dus ik denk dat ik maar Marrakesh @:haags
Nee, gewoon een torenhoge rekening om ons mee op reis te kunnen nemenquote:Op maandag 19 juni 2023 16:28 schreef Flori het volgende:
[..]
Kan er ook niet mee omgaan![]()
Heb je sim van daar?
Zo is Liesjequote:Op maandag 19 juni 2023 16:33 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nee, gewoon een torenhoge rekening om ons mee op reis te kunnen nemen![]()
Wel insmerenquote:
Heb je al eens in de spiegel gekeken??quote:
RIP Ed, gecondoleerdquote:Op maandag 19 juni 2023 16:39 schreef Ama het volgende:
Helaas heb ik slecht nieuws. Ed (de bruin/witte rat) is dood. Waarschijnlijk hartstilstand gehad want het ging echt zo snel.Zaterdagavond ineens toen ik naar keuken liep.
(@:ettovanbelgie)
Ja, ik las het al via socialsquote:Op maandag 19 juni 2023 16:39 schreef Ama het volgende:
Helaas heb ik slecht nieuws. Ed (de bruin/witte rat) is dood. Waarschijnlijk hartstilstand gehad want het ging echt zo snel.Zaterdagavond ineens toen ik naar keuken liep.
2 a 3 jaar (maar eerder richting de 2). Maar Ed was nog maar 1 jaar en 3 maanden dus dat was geen ouderdom.quote:Op maandag 19 juni 2023 16:41 schreef Karzai het volgende:
Die beestjes worden ook niet zo oud toch, maximaal 2 jaar?
Aaaw wat verdrietigquote:Op maandag 19 juni 2023 16:39 schreef Ama het volgende:
Awwwquote:Op maandag 19 juni 2023 16:39 schreef Ama het volgende:
quote:Blijf daarom een lange tijd met je tattoo uit de zon, ongeveer zes tot acht weken.
Zeer verdrietig maar hij heeft een goed leven bij je gehadquote:Op maandag 19 juni 2023 16:43 schreef Ama het volgende:
[..]
2 a 3 jaar (maar eerder richting de 2). Maar Ed was nog maar 1 jaar en 3 maanden dus dat was geen ouderdom.
ze is nog niet naar het strand geweest, dus volgens mij gaat dat wel goedquote:Op maandag 19 juni 2023 16:45 schreef Ama het volgende:
Kan echt iemand even mij quoten dat BB NIET de zon in moet?
[..]
quote:Op maandag 19 juni 2023 16:45 schreef Ama het volgende:
[..]
Balkon telt ook gewoon mee.quote:Op maandag 19 juni 2023 16:47 schreef Karzai het volgende:
[..]
ze is nog niet naar het strand geweest, dus volgens mij gaat dat wel goed
quote:Op maandag 19 juni 2023 16:48 schreef kwiwi het volgende:
Ieeeeeeeeeeeeeeeeeeeew!!! Denk wat voel ik toch steeds op m'n been onder de tafel.. Zit er een grote spin
Pic?quote:Op maandag 19 juni 2023 16:48 schreef kwiwi het volgende:
Ieeeeeeeeeeeeeeeeeeeew!!! Denk wat voel ik toch steeds op m'n been onder de tafel.. Zit er een grote spin
Inb4 forum@fok.nlquote:Op maandag 19 juni 2023 16:48 schreef Ama het volgende:
@:Danny mag ik pretty please weer in mijn DM/PB systeem?Kan je geen bericht sturen dus dan maar zo.
Geen antwoord is ook een antwoordquote:Op maandag 19 juni 2023 16:50 schreef Ama het volgende:
[..]
Zit nog steeds te wachten op reactie van mijn laatste mail.
Denk dat Danny wel een beetje klaar met je is nu, lees die berichten van Kluun ook maar niet meer want daar ga je alleen maar van schuimbekkenquote:Op maandag 19 juni 2023 16:48 schreef Ama het volgende:
@:Danny mag ik pretty please weer in mijn DM/PB systeem?Kan je geen bericht sturen dus dan maar zo.
Daar zitten er nog genoeg..quote:Op maandag 19 juni 2023 16:50 schreef Karzai het volgende:
[..]
die moet je in een potje vangen met een bierviltje eronder en vrijlaten in de natuur
Joh.quote:Op maandag 19 juni 2023 16:52 schreef Karzai het volgende:
Denk dat dat Danny wel een beetje klaar met je is nu
Ik mag niks zeggen over mijn bans helaas maar laten we het erop houden dat het geen 2 weken waard was.quote:Op maandag 19 juni 2023 16:54 schreef Karzai het volgende:
[..]
je blijft maar doorgaan, straks ben je een jaar weg net als die gekke alcoholist
Slecht voorbeeld, die heeft nog nooit wat van zn fouten geleerdquote:Op maandag 19 juni 2023 16:54 schreef Karzai het volgende:
[..]
je blijft maar doorgaan, straks ben je een jaar weg net als die gekke alcoholist
@bitterbalquote:Op maandag 19 juni 2023 16:45 schreef Ama het volgende:
[..]
Pitting oedeem klinkt wel als ik dat ik bij de chinees zou bestellenquote:Op maandag 19 juni 2023 16:57 schreef bitterbal het volgende:
kijk hoe snel dat gaat![]()
Klinische gegevens:
pitting oedeem bdz met pijn in benen zonder duidelijke oorzaak CAVE intra-abdominale tumor
Vraagstelling:
RIP/lymfadenopathie in onderbuik met daardoor compressie vasculatuur/lymfatisch systeem? Pathologie anderzins?
Verslag:
Homogene lever, slanke intrahepatische galwegen, galblaas zonder concrementen. Pancreas, nieren, milt, blaas geen bijzonderheden. Normale uterus. Adnexen komen niet à vue. Geen aanwijzingen voor RIP. Darmpakket globaal screenend geen bijzonderheden.
Conclusie
Geen verklaring voor de klachten, echografisch geen afwijkingen gevonden.
stuurt benenquote:Op maandag 19 juni 2023 16:59 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Pitting oedeem klinkt wel als ik dat ik bij de chinees zou bestellen
quote:Op maandag 19 juni 2023 16:57 schreef bitterbal het volgende:
kijk hoe snel dat gaat![]()
Klinische gegevens:
pitting oedeem bdz met pijn in benen zonder duidelijke oorzaak CAVE intra-abdominale tumor
Vraagstelling:
RIP/lymfadenopathie in onderbuik met daardoor compressie vasculatuur/lymfatisch systeem? Pathologie anderzins?
Verslag:
Homogene lever, slanke intrahepatische galwegen, galblaas zonder concrementen. Pancreas, nieren, milt, blaas geen bijzonderheden. Normale uterus. Adnexen komen niet à vue. Geen aanwijzingen voor RIP. Darmpakket globaal screenend geen bijzonderheden.
Conclusie
Geen verklaring voor de klachten, echografisch geen afwijkingen gevonden.
Gelukkig leef je nogquote:
Sambal bij?quote:Op maandag 19 juni 2023 16:59 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Pitting oedeem klinkt wel als ik dat ik bij de chinees zou bestellen
Dat je gewoon een zombie bentquote:Op maandag 19 juni 2023 17:01 schreef bitterbal het volgende:
[..]
zou wat zijn. Wel aanwijzingen voor RIP
Ik lees de hele tijd pittig oedeemquote:Op maandag 19 juni 2023 17:02 schreef bitterbal het volgende:
pitting oedeem is als je met een vinger in de huid drukt en de afdruk blijft staan
Vandaar ook die obsessie met lichaamsdelenquote:
preciesquote:Op maandag 19 juni 2023 17:03 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Vandaar ook die obsessie met lichaamsdelen
Liever bami of witte rijstquote:
Waarom zou je geen bami nemenquote:
Ja ze zijn deze week allemaal 4,49quote:
Ik neem altijd nasiquote:
Gergi helpt wel mee.quote:Op maandag 19 juni 2023 17:07 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik neem altijd nasiEigenlijk zou ik het liefst een beetje van allebei nemen, maar dan krijg je 2 van die grote bakken waar je in je eentje niks mee kan
Nogmaals het was een goed bedoelde advies omdat ik haar geen verpestte tattoo gun.quote:Op maandag 19 juni 2023 17:06 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Het was hier lekker vredig de laatste 2 weken. Laten we dat vooral zo houden
Nee, dat is nasiquote:Op maandag 19 juni 2023 17:07 schreef gianni61 het volgende:
[..]
omdat het de minst lekkere optie is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |