SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash![]()
das zijn pootjequote:Op maandag 19 juni 2023 12:13 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja die andere heeft een lange roze worst tussen zijn poten.
Mag ik daar zeker ook weer niet heen van balliequote:33-year-old man fell 4,000 feet to his death from Grand Canyon West’s Skywalk
A tragedy unfolded at the Grand Canyon after a man fell from a viewing platform to his death.
The unidentified 33-year-old man "went over the edge at the Skywalk," falling about 4,000 feet on June 5, the Mohave County Sheriff's Office told local Fox 10 Phoenix.
"About 9am Monday (6/5) morning, the technical rope rescue team from the Mohave County Sheriff's Office Search and Rescue responded to Grand Canyon West Skywalk for a 33-year-old male who went over the edge at the Sky Walk into the canyon," the sheriff's office said, per Fox 10.
The Mohave County Sheriff's Office did not immediately respond to Insider's request for comment. Authorities have not released the man's identity or whether his fall was accidental or intentional. The Grand Canyon has a history of deaths by suicide.
https://www.businessinsid(...)-skywalk-police-say/
nou alleen als je echt op het pad blijftquote:Op maandag 19 juni 2023 12:57 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Mag ik daar zeker ook weer niet heen van ballie
Dat gedeelte van de Grand Canyon kom ik niet bij in de buurtquote:Op maandag 19 juni 2023 12:57 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou alleen als je echt op het pad blijft
maakt niet uit. gewoon op de paden blijvenquote:Op maandag 19 juni 2023 12:58 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat gedeelte van de Grand Canyon kom ik niet bij in de buurt
Ja baasquote:Op maandag 19 juni 2023 12:59 schreef bitterbal het volgende:
[..]
maakt niet uit. gewoon op de paden blijven
Zolang je er geen gekke dingen in doet denk ik welquote:
ja alleen groene theequote:Op maandag 19 juni 2023 13:01 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zolang je er geen gekke dingen in doet denk ik wel
En niet gelijk 38 liter nemenquote:
Hier wel, maar hier is het bewolkt en 19 gradenquote:Op maandag 19 juni 2023 12:52 schreef Dotteke het volgende:
Middaghouden jullie het nog een beetje vol met dit weer
Van mij ook nietquote:Op maandag 19 juni 2023 12:57 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Mag ik daar zeker ook weer niet heen van ballie
quote:Op maandag 19 juni 2023 13:05 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hier wel, maar hier is het bewolkt en 19 graden
36 liter is prima iddquote:
Van jou ook al nietquote:
Bij het Markermeer in de buurtquote:Op maandag 19 juni 2023 13:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is nog wel te doen, zit jji bij de zee in de buurt?
Hier is het ook maar 23 graden maar wel benauwd
Beetje engdoenerij op niks afquote:
Dit heb je d'r zeker lopen influisterenquote:
Net wat ze gezegd hebben.quote:
Duhh, wij appen de hele dag doorquote:Op maandag 19 juni 2023 13:07 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dit heb je d'r zeker lopen influisteren
neequote:Op maandag 19 juni 2023 13:07 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dit heb je d'r zeker lopen influisteren
Ik ben toch een te grote schijterd om op zulk soort plekken ook maar een beetje in de buurt van de rand te komenquote:
ja maar dadelijk schrik je ineens van een beer.quote:Op maandag 19 juni 2023 13:08 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik ben toch een te grote schijterd om op zulk soort plekken ook maar een beetje in de buurt van de rand te komen
nergens voor nodigquote:Op maandag 19 juni 2023 13:08 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja maar dadelijk schrik je ineens van een beer.
quote:
Dus nu weet je inmiddels ook alles van mijquote:
Gelukkigquote:Op maandag 19 juni 2023 13:08 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik ben toch een te grote schijterd om op zulk soort plekken ook maar een beetje in de buurt van de rand te komen
Absoluutquote:Op maandag 19 juni 2023 13:09 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dus nu weet je inmiddels ook alles van mij
ik screenshot alles en stuur het door naar essiquote:Op maandag 19 juni 2023 13:09 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dus nu weet je inmiddels ook alles van mij
Bij de Grote Gleuf leven geen beren, dat is midden in de woestijn. Die beren heb ik de eerste weken in de Rockies alquote:Op maandag 19 juni 2023 13:08 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja maar dadelijk schrik je ineens van een beer.
kan je niet gewoon ergens anders heen gaanquote:Op maandag 19 juni 2023 13:10 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Bij de Grote Gleuf leven geen beren, dat is midden in de woestijn. Die beren heb ik de eerste weken in de Rockies al
O dat is wel lekker is het vaak toch wel ietsjes koeler aan het waterquote:
Naar Terschelling ofzo.quote:Op maandag 19 juni 2023 13:10 schreef bitterbal het volgende:
[..]
kan je niet gewoon ergens anders heen gaan
Ze is in ieder geval nog niet weggerend, dus dat is al positiefquote:Op maandag 19 juni 2023 13:09 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik screenshot alles en stuur het door naar essi
Kan, maar dat doe ik lekker nietquote:Op maandag 19 juni 2023 13:10 schreef bitterbal het volgende:
[..]
kan je niet gewoon ergens anders heen gaan
Ja heerlijk. Ik woon nu op een paar km afstand. Maar mijn ouders op 400 meter afstand ofzo. Dat is echt heerlijk.quote:Op maandag 19 juni 2023 13:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat is wel lekker is het vaak toch wel ietsjes koeler aan het water
Moet zo'n woeste zee oversteken, en dan is er net een zuidwesterstorm en spoelt heel dat eiland wegquote:
quote:Op maandag 19 juni 2023 13:12 schreef Dven het volgende:
Pasta al limone gemaakt. Moeder: "Lekker. Jammer dat je alles zo zuur maakt"
[ afbeelding ]
Schuilen in de vuurtorenquote:Op maandag 19 juni 2023 13:12 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Moet zo'n woeste zee oversteken, en dan is er net een zuidwesterstorm en spoelt heel dat eiland weg
Ja geloof ik graagquote:Op maandag 19 juni 2023 13:11 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja heerlijk. Ik woon nu op een paar km afstand. Maar mijn ouders op 400 meter afstand ofzo. Dat is echt heerlijk.
Jij gaat ook naar plekken met enge beestjes die onder je huid kruipen on zich te vermenigvuldigen, en ook nog allemaal van die ayuhuasca snuivende lifestyle zweefteef wappiesquote:
Maar op dat eiland kun je toch geen 3 weken rondrijdenquote:Op maandag 19 juni 2023 13:13 schreef essnhills het volgende:
[..]
Schuilen in de vuurtoren
En anders komt de zeevaartschool je wel redden
Heerlijk.quote:Op maandag 19 juni 2023 13:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja geloof ik graag
Ik logeerde vroeger vaak bij een tante in Monster, die had tuin, stoep, weg , duinen, strand, zee voor haar deur
Jawel hoor. Je rondje is alleen niet zo grootquote:Op maandag 19 juni 2023 13:14 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar op dat eiland kun je toch geen 3 weken rondrijden
Moet je wel de goede schoenen aantrekken, dat je die niet halverwege opeens kwijt bent omdat je wegzaktquote:Op maandag 19 juni 2023 13:20 schreef essnhills het volgende:
[..]
Jawel hoor. Je rondje is alleen niet zo groot
Als ik weer beter ben en mijn conditie weer is hersteld wil ik graag eens gaan wadlopen
Ja I knowquote:Op maandag 19 juni 2023 13:23 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Moet je wel de goede schoenen aantrekken, dat je die niet halverwege opeens kwijt bent omdat je wegzakt
maar geen berenquote:Op maandag 19 juni 2023 13:13 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Jij gaat ook naar plekken met enge beestjes die onder je huid kruipen on zich te vermenigvuldigen, en ook nog allemaal van die ayuhuasca snuivende lifestyle zweefteef wappies
Dit is denk ik dan voor na de rare straten routequote:Op maandag 19 juni 2023 13:26 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja I know
Maar aangezien het voorlopig toch nog niet haalbaar is heb ik nog even om geschikte schoenen te vinden
Zit deze keer voornamelijk in de Rockies in Colorado, daar zitten geen grizzly'squote:
die zwarte beren danquote:Op maandag 19 juni 2023 13:29 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zit deze keer voornamelijk in de Rockies in Colorado, daar zitten geen grizzly's
Waar je bleef?quote:
Zwarte beren zijn een soort FOK!kers, die blijven het liefste bij mensen uit de buurt.quote:
Wel een bijzondere naamquote:De Amerikaanse zwarte beer of baribal (Ursus americanus) is de kleinste van de drie berensoorten in Noord-Amerika.
Verschil van opgegeten worden tussen een leeuw en een beer is dat een leeuw je eerst bij de strot pakt en je afmaakt maar een beer begint je gewoon levend op zijn gemakje bij de voeten of je lul op te eten.quote:Op maandag 19 juni 2023 13:29 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zit deze keer voornamelijk in de Rockies in Colorado, daar zitten geen grizzly's
ik weet van nietsquote:Op maandag 19 juni 2023 13:34 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zwarte beren zijn een soort FOK!kers, die blijven het liefste bij mensen uit de buurt.
[..]
Wel een bijzondere naam
Waren ze vergeten je af te melden?quote:
Ja bij een grizzly, dan is het gewoon klaar als die je te pakken heeft. Bij een zwarte beer kun je hem eerst nog als een soort bontkraagje proberen weg te jagen en anders kun je nog een beetje er mee stoeien en hopen dat die het opgeeftquote:Op maandag 19 juni 2023 13:35 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Verschil tussen opgegeten worden tussen een leeuw en een beer is dat een leeuw je eerst bij de strot pakt en je afmaakt maar een beer begint je gewoon levend op zijn gemakje bij de voeten of je lul op te eten.
Oi líder del equipo, ¿dónde está mi pollito?quote:Op maandag 19 juni 2023 13:32 schreef bitterbal het volgende:
[..]
dat in paniek kwam vragen waar ik was?
nee dat zal wel niet
Maar ze waren niet gelijk bezorgd of boos omdat je er niet wasquote:Op maandag 19 juni 2023 13:36 schreef bitterbal het volgende:
[..]
de persoon die mij van het rooster af zou halen heeft dat niet gedaan.
nee ze zei je staat op het rooster maar je bent er nog nietquote:Op maandag 19 juni 2023 13:43 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar ze waren niet gelijk bezorgd of boos omdat je er niet was
En toen zei jij dat je je had afgemeld omdat je naar het ziekenhuis moet?quote:Op maandag 19 juni 2023 13:43 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee ze zei je staat op het rooster maar je bent er nog niet
Heb je haar er vriendelijk op gewezen dat hun administratie een zooitje is?quote:Op maandag 19 juni 2023 13:43 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee ze zei je staat op het rooster maar je bent er nog niet
Wat had je voor de lunchquote:Op maandag 19 juni 2023 13:47 schreef Budapestenaar het volgende:
Zoooo, lange lunch met een goede vriend. Woensdagavond hapje eten met hem en zijn vriendin
Kip gevuld met worst, uitjes en nog wat dingen, peterselieaardappeltjes, salade. En toe koude fruitsoepquote:
ja en dat ik vrij had gekregenquote:Op maandag 19 juni 2023 13:45 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En toen zei jij dat je je had afgemeld omdat je naar het ziekenhuis moet?
Kip gevuld met worst klinkt wel intrigerendquote:Op maandag 19 juni 2023 13:49 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Kip gevuld met worst, uitjes en nog wat dingen, peterselieaardappeltjes, salade. En toe koude fruitsoep
Ja, beetje chorizo-idee, maar dan Hongaars.quote:Op maandag 19 juni 2023 13:50 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Kip gevuld met worst klinkt wel intrigerend
Beetje stoeien met een beer klinkt niet aanlokkelijkquote:Op maandag 19 juni 2023 13:37 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja bij een grizzly, dan is het gewoon klaar als die je te pakken heeft. Bij een zwarte beer kun je hem eerst nog als een soort bontkraagje proberen weg te jagen en anders kun je nog een beetje er mee stoeien en hopen dat die het opgeeft
ik sla ook even overquote:Op maandag 19 juni 2023 13:52 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Beetje stoeien met een beer klinkt niet aanlokkelijk
Met veel paprika dusquote:Op maandag 19 juni 2023 13:51 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, beetje chorizo-idee, maar dan Hongaars.
Ja kunt ook ermee knuffelen en een vertrouwensband ermee opbouwenquote:Op maandag 19 juni 2023 13:52 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Beetje stoeien met een beer klinkt niet aanlokkelijk
Liever met een ierse setterquote:Op maandag 19 juni 2023 13:57 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja kunt ook ermee knuffelen en een vertrouwensband ermee opbouwen
Zou dan eerder voor die beer gaanquote:
oh das zo fijn en dan kijken hoe ze allemaal naar binnen proberen te komen hehehehehhequote:Op maandag 19 juni 2023 14:05 schreef Flori het volgende:
Het horren gaas hangt op zolder dus de ramen kunnen open
quote:Op maandag 19 juni 2023 14:05 schreef bitterbal het volgende:
[..]
oh das zo fijn en dan kijken hoe ze allemaal naar binnen proberen te komen hehehehehhe
quote:Op maandag 19 juni 2023 14:05 schreef Flori het volgende:
op zolder hangt bij mij niks. In mijn ervaring vliegt daar meer naar buiten dan naar binnenquote:Op maandag 19 juni 2023 14:05 schreef Flori het volgende:
Ja dat zalquote:Op maandag 19 juni 2023 14:09 schreef Flori het volgende:
[..]
Het was iets minder voor mijn toch al pijnlijke nek en het zweet liep in m'n ogen
Mja het is hier een soort slaap/rommelkamer met een groot dakraam en een kleinere en aangezien je die kamer niet met een deur kunt afsluiten beter geen ramen open 's nachts zonder horquote:Op maandag 19 juni 2023 14:12 schreef gianni61 het volgende:
[..]
op zolder hangt bij mij niks. In mijn ervaring vliegt daar meer naar buiten dan naar binnen
Precies daar gaat het om, het is even een rotwerkje maar hopelijk hele zomer gemak vanquote:Op maandag 19 juni 2023 14:12 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja dat zal
Ik heb mijn horren in meerdere etappes opgehangen
Gewoon ergens halverwege een paar uur stoppen om te rusten
Maar ze hangen en nu komt het gespuis niet meer binnen
Lekker smekken https://9gag.com/gag/aVb2pqdquote:Op maandag 19 juni 2023 14:05 schreef bitterbal het volgende:
[..]
oh das zo fijn en dan kijken hoe ze allemaal naar binnen proberen te komen hehehehehhe
Ieeeewquote:Op maandag 19 juni 2023 14:17 schreef essnhills het volgende:
Ik zag laatst een filmpje van iemand die zijn arm vlakbij een horrengaas hield, maar nét buiten bereik. Hordes van die stekers die dwars door het gaas probeerden te steken maar er net niet bij konden.
Ja preciesquote:Op maandag 19 juni 2023 14:17 schreef Flori het volgende:
[..]
Precies daar gaat het om, het is even een rotwerkje maar hopelijk hele zomer gemak van
wat heb je besteld?quote:Op maandag 19 juni 2023 14:20 schreef Flori het volgende:
Het was vannacht een duur nachtje wel![]()
Kon niet slapen dus dingen besteld
Wat allemaal?quote:Op maandag 19 juni 2023 14:20 schreef Flori het volgende:
Het was vannacht een duur nachtje wel![]()
Kon niet slapen dus dingen besteld
Ok okquote:
Lekker kleurtjequote:Op maandag 19 juni 2023 14:22 schreef LTVDK het volgende:
Ik had gisterenavond ook nog even snel wat schoentjes besteldhttps://www.adidas.nl/galaxy-5-schoenen/H04595.html
Lekker snurkenquote:Op maandag 19 juni 2023 14:23 schreef Flori het volgende:
[..]
Ok ok![]()
Nieuwe matrasbeschermers/onderleggers
Onderslopen, geen molton maar van die mooie gestikte.
2 donzen kussens
Goeie koop welquote:Op maandag 19 juni 2023 14:22 schreef LTVDK het volgende:
Ik had gisterenavond ook nog even snel wat schoentjes besteldhttps://www.adidas.nl/galaxy-5-schoenen/H04595.html
Nieuw beddengoed is altijd fijnquote:Op maandag 19 juni 2023 14:23 schreef Flori het volgende:
[..]
Ok ok![]()
Nieuwe matrasbeschermers/onderleggers
Onderslopen, geen molton maar van die mooie gestikte.
2 donzen kussens
Mooi kleurtjequote:Op maandag 19 juni 2023 14:22 schreef LTVDK het volgende:
quote:
Mja maar dit zie je niet en dat vind ik dan zonde van het geldquote:Op maandag 19 juni 2023 14:24 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nieuw beddengoed is altijd fijnHad van de week ook allemaal nieuw spul gehaald bij de ikea, wil het er alleen nog niet opleggen, zo zonde met die plaknachten
Daar ben ik ook naar op zoek, alleen ben ooit zo dom geweest om een heel groot dekbed te kopen 260x240 en daar zijn bijna geen betaalbare dekbedovertrekken voor te vinden, alleen hele durequote:Op maandag 19 juni 2023 14:26 schreef Flori het volgende:
[..]
Mja maar dit zie je niet en dat vind ik dan zonde van het geld![]()
Nieuwe dekbedovertrekken enzo is tof om te kopen
gisteren voor het eerst sinds lange tijd weer eens iets bij aliexpress besteld.quote:Op maandag 19 juni 2023 14:28 schreef Flori het volgende:
[..]
Sorry![]()
Mijn laatste niet nuttige aankoop is al even geleden
Klopt ja, ik heb toen even getwijfeld en toch maar 240/220 genomen, vaak ook prijzig maar wel goed verkrijgbaar.quote:Op maandag 19 juni 2023 14:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Daar ben ik ook naar op zoek, alleen ben ooit zo dom geweest om een heel groot dekbed te kopen 260x240 en daar zijn bijna geen betaalbare dekbedovertrekken voor te vinden, alleen hele dure
Ik kan daar niet meer tegen, hoelang het duurt, soms bijbetalen, soms komt het nooitquote:Op maandag 19 juni 2023 14:30 schreef gianni61 het volgende:
[..]
gisteren voor het eerst sinds lange tijd weer eens iets bij aliexpress besteld.
Eens kijken hoe lang de troep er nu over doet om hier aan te komen
Ben benieuwd wat het is. Je zus en moeder hebben niets?quote:Op maandag 19 juni 2023 14:32 schreef Karzai het volgende:
zo thuis, even langs de huisarts geweest, die had het ook nooit zoiets gezien, foto naar de dermatoloog gestuurd
ALtijd leuk kleding bestellen, ik vind een jumpsuit nooit zo fijn zo gedoe als je snel naar de wc moetquote:Op maandag 19 juni 2023 14:31 schreef TaMieke het volgende:
Ik heb een lading zomerkleren besteld. Meeste is wel leuk, broeken zijn veel te lang... as always. (en moet mn pens nog verbergen).
Had voor een feest nog een geheel witte outfit nodig, heb een creme jumpsuit besteld. Maar weet niet of ik er zo kapot van ben.
neequote:Op maandag 19 juni 2023 14:33 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ben benieuwd wat het is. Je zus en moeder hebben niets?
Toch heb ik er spijt van, gewoon omdat er nooit een leuke goedkope hoes voor te koop is.quote:Op maandag 19 juni 2023 14:31 schreef Flori het volgende:
[..]
Klopt ja, ik heb toen even getwijfeld en toch maar 240/220 genomen, vaak ook prijzig maar wel goed verkrijgbaar.
Al heeft het natuurlijk wel z'n voordelen zo'n lekker groot dekbed
Wat heb je dan?quote:Op maandag 19 juni 2023 14:32 schreef Karzai het volgende:
zo thuis, even langs de huisarts geweest, die had het ook nooit zoiets gezien, foto naar de dermatoloog gestuurd
Kleding is hier ook altijd gedoequote:Op maandag 19 juni 2023 14:31 schreef TaMieke het volgende:
Ik heb een lading zomerkleren besteld. Meeste is wel leuk, broeken zijn veel te lang... as always. (en moet mn pens nog verbergen).
Had voor een feest nog een geheel witte outfit nodig, heb een creme jumpsuit besteld. Maar weet niet of ik er zo kapot van ben.
Nuilenquote:Op maandag 19 juni 2023 14:34 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Zit je in zuid Afrika of ben je aan het nuilen?
Ow wow, gelukkig jeukt het niet, maar wel benieuwd!quote:Op maandag 19 juni 2023 14:32 schreef Karzai het volgende:
i know, maar het was wel heel goedkoopquote:Op maandag 19 juni 2023 14:32 schreef Flori het volgende:
[..]
Ik kan daar niet meer tegen, hoelang het duurt, soms bijbetalen, soms komt het nooit![]()
Dus mee gestopt
Wat voor beest was het?quote:Op maandag 19 juni 2023 14:32 schreef Karzai het volgende:
Ben ik toch stiekem EHV uit geweestquote:Op maandag 19 juni 2023 09:48 schreef Bomenverzameling het volgende:
We blijven vandaag een keer in Eindhoven. Is ook een keer wat anders, wel een wijk waar geld zit
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
Ik ben altijd wel fan van jumpsuits. Het is inderdaad wel gedoe, maar op kantoor ofzo is dat geen ramp. Dagje shoppen of festival is idd niet zo handigquote:Op maandag 19 juni 2023 14:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
ALtijd leuk kleding bestellen, ik vind een jumpsuit nooit zo fijn zo gedoe als je snel naar de wc moet
Heb ik met spijkerbroeken ook wel gedaan. Dit zijn van die stoffen broeken, weet niet of afknippen dan mooi uit ziet. Ik ga ff opzoek naar zo'n strijkband, hopelijk werkt dat net zo goed.quote:Op maandag 19 juni 2023 14:34 schreef Flori het volgende:
[..]
Kleding is hier ook altijd gedoe![]()
Zag datje broeken gewoon mag afknippen, rafels eraan is blijkbaar hip
ga jij maar, ik blijf wel bij de 30quote:Op maandag 19 juni 2023 14:37 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
We gaan later deze week nog naar 37 graden.
quote:Op maandag 19 juni 2023 14:36 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ben ik toch stiekem EHV uit geweest
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nooit meer doen hé![]()
Ja dat zou wel moeten werken iddquote:Op maandag 19 juni 2023 14:37 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Ik ben altijd wel fan van jumpsuits. Het is inderdaad wel gedoe, maar op kantoor ofzo is dat geen ramp. Dagje shoppen of festival is idd niet zo handig
[..]
Heb ik met spijkerbroeken ook wel gedaan. Dit zijn van die stoffen broeken, weet niet of afknippen dan mooi uit ziet. Ik ga ff opzoek naar zo'n strijkband, hopelijk werkt dat net zo goed.
Jij hebt heul geen pensquote:Op maandag 19 juni 2023 14:31 schreef TaMieke het volgende:
Welke prijs vind je ok?quote:Op maandag 19 juni 2023 14:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Toch heb ik er spijt van, gewoon omdat er nooit een leuke goedkope hoes voor te koop is.
O lekker dan, hopelijk verdwijnt het weer snelquote:Op maandag 19 juni 2023 14:35 schreef Karzai het volgende:
[..]
allemaal rode plekken in een cirkel op mijn arm en been
Teek?quote:Op maandag 19 juni 2023 14:35 schreef Karzai het volgende:
[..]
allemaal rode plekken in een cirkel op mijn arm en been
Vind ze ook altijd wel heel mooi,quote:Op maandag 19 juni 2023 14:37 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Ik ben altijd wel fan van jumpsuits. Het is inderdaad wel gedoe, maar op kantoor ofzo is dat geen ramp. Dagje shoppen of festival is idd niet zo handig
[..]
Heb ik met spijkerbroeken ook wel gedaan. Dit zijn van die stoffen broeken, weet niet of afknippen dan mooi uit ziet. Ik ga ff opzoek naar zo'n strijkband, hopelijk werkt dat net zo goed.
Maar die zijn niet echt goedkoop toch daar?quote:Op maandag 19 juni 2023 14:44 schreef Flori het volgende:
[..]
Welke prijs vind je ok?
Zie bij smulders best leuke in grotere maten
Wellesquote:
Dacht ik ook, maar zie er toch ook onder de honderd, 70 en 80.quote:Op maandag 19 juni 2023 14:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Maar die zijn niet echt goedkoop toch daar?
quote:Op maandag 19 juni 2023 14:48 schreef Haags het volgende:
Bukkende overbuurvrouw gespot op de ring videodeurbel. @:Wereldgozer
Vind ik een hoop geld hoor voor een overtrekje en die van mij is 240 lang geen 220quote:Op maandag 19 juni 2023 14:52 schreef Flori het volgende:
[..]
Dacht ik ook, maar zie er toch ook onder de honderd, 70 en 80.
linkje
Is het ook, de mijne zijn vaak ook zo duur hoor, heb het liefst mooi katoen satijn en dat betaal je dan ookquote:Op maandag 19 juni 2023 14:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vind ik een hoop geld hoor voor een overtrekje en die van mij is 240 lang geen 220![]()
Ja die pakt die link niet goed denk ik, had ik wel op gesorteerd.quote:Op maandag 19 juni 2023 14:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vind ik een hoop geld hoor voor een overtrekje en die van mij is 240 lang geen 220![]()
met zo'n ventilatortje?quote:Op maandag 19 juni 2023 15:04 schreef Budapestenaar het volgende:
Petje gekocht. Zie er wel gelijk uit als een halfje
Make Buda Great Again.quote:Op maandag 19 juni 2023 15:04 schreef Budapestenaar het volgende:
petjes zijn essentieel voor de kalende medemensquote:Op maandag 19 juni 2023 15:04 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik ben niet kalendquote:Op maandag 19 juni 2023 15:11 schreef gianni61 het volgende:
[..]
petjes zijn essentieel voor de kalende medemens
Heb er nu twee gevonden op Amazone 38 euro per stukquote:Op maandag 19 juni 2023 14:56 schreef Flori het volgende:
[..]
Is het ook, de mijne zijn vaak ook zo duur hoor, heb het liefst mooi katoen satijn en dat betaal je dan ook
Ik klik er op en dan kom ik op een pagina van 260x220quote:Op maandag 19 juni 2023 14:58 schreef Flori het volgende:
[..]
Ja die pakt die link niet goed denk ik, had ik wel op gesorteerd.
Ik las vagina.quote:Op maandag 19 juni 2023 15:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik klik er op en dan kom ik op een pagina van 260x220
Ja je kan dan nog selecteren op extra breed en lang ofzo, maar goed ze zijn toch te duurquote:Op maandag 19 juni 2023 15:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik klik er op en dan kom ik op een pagina van 260x220
wel vervelend dat ze niets kunnen vinden en iets kunnen doen aan je klachten natuurlijkquote:Op maandag 19 juni 2023 15:24 schreef bitterbal het volgende:
Dan is de hoop nu gevestigd op de neuroloog
Waar het hart vol van isquote:
Wel fijn dat er geen enge dingen zijn gevonden, toch?quote:Op maandag 19 juni 2023 15:24 schreef bitterbal het volgende:
Ja wordt er ook niet geruster opquote:Op maandag 19 juni 2023 15:25 schreef Karzai het volgende:
[..]
wel vervelend dat ze niets kunnen vinden en iets kunnen doen aan je klachten natuurlijk
quote:
Ik moet ook nog iets tegen de zon regelen, nu deze maar op het oogquote:Op maandag 19 juni 2023 15:04 schreef Budapestenaar het volgende:
Ja want dit zou om een tumor gaan dus dat is wel positief:p ook deze arts zei dat het geen bloedvat in de buik area kan zijn die verstopt isquote:Op maandag 19 juni 2023 15:26 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wel fijn dat er geen enge dingen zijn gevonden, toch?
Jeetje wat hipsterquote:Op maandag 19 juni 2023 15:28 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik moet ook nog iets tegen de zon regelen, nu deze maar op het oog
[ afbeelding ]
Fijn dat die enge dingen het niet zijnquote:Op maandag 19 juni 2023 15:29 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja want dit zou om een tumor gaan dus dat is wel positief:p ook deze arts zei dat het geen bloedvat in de buik area kan zijn die verstopt is
Weet je al wanneer je moet?quote:Op maandag 19 juni 2023 15:24 schreef bitterbal het volgende:
Heb je naast je schutting ook een bodemloze put gegraven zoals ik?quote:Op maandag 19 juni 2023 15:30 schreef Citizen.Erased het volgende:
Wat een werkdag vandaag
Zijn wat mensen die werk over de schutting aan het gooien zijn.
Ja, dat is tevens de ideeënbus.quote:Op maandag 19 juni 2023 15:32 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Heb je naast je schutting ook een bodemloze put gegraven zoals ik?
Oh das al snelquote:
Als wij collega's zouden zijn konden we lekker alles over elkaars schutting gooien en achterover leunenquote:Op maandag 19 juni 2023 15:33 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ja, dat is tevens de ideeënbus.
Of gewoon ons werk goed doen. Ook nog een optie.quote:Op maandag 19 juni 2023 15:34 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Als wij collega's zouden zijn konden we lekker alles over elkaars schutting gooien en achterover leunen
Ik ook, vanochtend een zooi interviews op kantoor en nu lekker in de tuin met de laptop. Beetje vogels kijken terwijl inspiratie voor een presentatie probeer op te doenquote:Op maandag 19 juni 2023 15:34 schreef gianni61 het volgende:
Ik moet zeggen dat ik de werkdag tot nu toe verbazingwekkend goed om krijg.
O ja zulke collega's heb ik ook. Vorig jaar aan tig mensen aangegeven dat mijn projectuitkomst hun kan helpen. En dan in Maart 2 weken voor hun eigen deadline ineens aan komen zetten dat ik 2 weken heb om alles aan te passen naar hoe het voor hun goed zou werkenquote:Op maandag 19 juni 2023 15:35 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Of gewoon ons werk goed doen. Ook nog een optie.
Ik ben nu ineens een partij in een project geworden omdat iemand iets een half jaar heeft laten liggen. Heeft nu ineens haast en omdat ik het toevallig aan ga raken mag ik dat laatste ook maar gaan bekijken.
Hopelijk weten ze iets idd.quote:Op maandag 19 juni 2023 15:36 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja gelukkig wel. Als die het niet weet dan weet k eigenlijk niet wat k nog kan doen
lekker fapje gemaakt?quote:Op maandag 19 juni 2023 14:48 schreef Haags het volgende:
Bukkende overbuurvrouw gespot op de ring videodeurbel. @:Wereldgozer
Modernquote:Op maandag 19 juni 2023 15:20 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Dat mogen ze zelf beslissen als ze oud genoeg zijn
quote:
Ik begrijp dat wegduiken niet. Je kan toch gewoon je werk doen?quote:Op maandag 19 juni 2023 15:37 schreef kwiwi het volgende:
Ach ja.. collega's.. overal hetzelfde gedoe
nou ja, ik heb een paar dingen dubbel moeten doen door informatie die te laat wordt aangeleverd, maar ja, zo heb ik tenminste wat te doen.quote:Op maandag 19 juni 2023 15:36 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik ook, vanochtend een zooi interviews op kantoor en nu lekker in de tuin met de laptop. Beetje vogels kijken terwijl inspiratie voor een presentatie probeer op te doen
Hoi Citizen.Paddingtonquote:Op maandag 19 juni 2023 15:28 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik moet ook nog iets tegen de zon regelen, nu deze maar op het oog
[ afbeelding ]
Ben je wel eens naar een Haptotherapeut geweest? Altijd te overwegen als de neuroloog ook niets kan vinden.quote:Op maandag 19 juni 2023 15:36 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja gelukkig wel. Als die het niet weet dan weet k eigenlijk niet wat k nog kan doen
lijkt heerlijk zo'n kamp voor mij alleenquote:Op maandag 19 juni 2023 15:40 schreef liesje1979 het volgende:
Ok, straks een touwtje. Rond 12 uur ging ik even kijken, bleek ik nog de enige gast in dit hele kamp. En dat was juist mijn nachtmerrie dus speciaal deze dure geboekt met de meeste reviews. (Niet per se om de tour) Maar hij zei net dat er nu heel veel mensen zijn en dat hij me wel zou helpen om met iemand te delen
Geen theybies?quote:Op maandag 19 juni 2023 15:40 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Als ze maar een keuze maken en niet bij they/them blijven hangen
Wat doet die?quote:Op maandag 19 juni 2023 15:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ben je wel eens naar een Haptotherapeut geweest?
Die kunnen ook heel veel, het kan wel heel ergens anders in je lijf iets niet goed zit en dan je dan pijn in je been hebt
Wat voor kamp? En waarom nachtmerrie om daar alleen te zijn?quote:Op maandag 19 juni 2023 15:40 schreef liesje1979 het volgende:
Ok, straks een touwtje. Rond 12 uur ging ik even kijken, bleek ik nog de enige gast in dit hele kamp. En dat was juist mijn nachtmerrie dus speciaal deze dure geboekt met de meeste reviews. (Niet per se om de tour) Maar hij zei net dat er nu heel veel mensen zijn en dat hij me wel zou helpen om met iemand te delen
In Amsterdam in de metro ookquote:Op maandag 19 juni 2023 15:42 schreef bitterbal het volgende:
Mensen vapen hier ook gewoon in de tram
nee, zo ouderwets ben ik dan wel weerquote:
direct neerschietenquote:Op maandag 19 juni 2023 15:42 schreef bitterbal het volgende:
Rotterdamquote:Op maandag 19 juni 2023 15:42 schreef bitterbal het volgende:
oke gokmenquote:Op maandag 19 juni 2023 15:43 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nee, zo ouderwets ben ik dan wel weer
[..]
direct neerschieten
Hek omheen en sleutel weggooienquote:Op maandag 19 juni 2023 15:44 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Amsterdam kunnen we wel als verloren beschouwen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-XOXO-
quote:Op maandag 19 juni 2023 15:45 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Hek omheen en sleutel weggooien
Waar ga je asiel aanvragen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
nee joh, lijkt me afschuwelijk, is een groot kamp met in de avond een buffet enzo, kampvuur. Gaan ze dat allemaal alleen voor jou doen. 😀quote:Op maandag 19 juni 2023 15:41 schreef gianni61 het volgende:
[..]
lijkt heerlijk zo'n kamp voor mij alleen
Voor sommige mensen is werken: delegeren aan anderen en zelf zo weinig mogelijk doen.quote:Op maandag 19 juni 2023 15:39 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik begrijp dat wegduiken niet. Je kan toch gewoon je werk doen?
Nja, ik ben ook niet sociaal genoeg om bij vreemde mensen aan een kampvuur te gaan zittenquote:Op maandag 19 juni 2023 15:46 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
nee joh, lijkt me afschuwelijk, is een groot kamp met in de avond een buffet enzo, kampvuur. Gaan ze dat allemaal alleen voor jou doen. 😀
Ik ben nu in een tentenkamp in wadi rum, en ga zo stukje door de woestijn touren. 😀 En zie bovenquote:Op maandag 19 juni 2023 15:42 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Wat voor kamp? En waarom nachtmerrie om daar alleen te zijn?
Oh zo, dat is wel wat ongemakkelijk jaquote:Op maandag 19 juni 2023 15:46 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
nee joh, lijkt me afschuwelijk, is een groot kamp met in de avond een buffet enzo, kampvuur. Gaan ze dat allemaal alleen voor jou doen. 😀
op een kameel?quote:Op maandag 19 juni 2023 15:47 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik ben nu in een tentenkamp in wadi rum, en ga zo stukje door de woestijn touren. 😀 En zie boven
Goed werk en niet pijnlijk , kan het niet goed uitleggenquote:
Ik weet nog niet of ik dat ben, maar alleen lijkt me nog erger 😀quote:Op maandag 19 juni 2023 15:47 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Nja, ik ben ook niet sociaal genoeg om bij vreemde mensen aan een kampvuur te gaan zitten
Daar zijn wij net iets te klein voor; al proberen sommige mensen het wel. Ik ben op het moment ook aan het jongleren met iets teveel ballen tegelijk. Paar belangrijke mensen in mijn teams op vakantie.quote:Op maandag 19 juni 2023 15:46 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Voor sommige mensen is werken: delegeren aan anderen en zelf zo weinig mogelijk doen.
Ja had zelf ook nog gedacht dat er misschien ergens een zenuw klem zit ofzoquote:Op maandag 19 juni 2023 15:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Goed werk en niet pijnlijk , kan het niet goed uitleggen
Ik heb wel eens gehad dat ik ergens pijn had, niet tegen hem gezegd en dan is hij aan het behandelen en gaat automatisch naar de plek waar ik pijn heb
Heel heel heel vaak komt het vanuit je ruggenwervels
Ik heb echt een hele goede en komen ze vanuit Engeland, Amerika overal vandaan Neemt geen patienten meer aan maar er zijn er bij jou in de buurt ook vast
Het klinkt heel zweverig is maar dat is het echt niet heb het zelf ervaren
https://www.allehaptonomen.nl/haptonomie-wat-dat/
Is gewoon eten als therapie. Hap hapquote:Op maandag 19 juni 2023 15:48 schreef bitterbal het volgende:
Net gegoogled naar haptotherapie. Misschien als ze echt niks kunnen vinden maar denk echt dat er een lichamelijke oorzaak voor dit is
Met een Liesje er bij zou ik het wel durvenquote:Op maandag 19 juni 2023 15:48 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik weet nog niet of ik dat ben, maar alleen lijkt me nog erger 😀
Hmm, als je zo veel geld hebt zou ik zeggen: doe hetquote:Op maandag 19 juni 2023 15:48 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Zeiljacht kopen en de nomade uithangen
Die mensen noemen zich meestal managerquote:Op maandag 19 juni 2023 15:46 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Voor sommige mensen is werken: delegeren aan anderen en zelf zo weinig mogelijk doen.
Ja dat op zich wel weer goed aan een kleiner bedrijf, daar valt zoiets sneller op. Wij zijn daar groot genoeg voor, en sommigen hebben er duidelijk een kunst van gemaakt.quote:Op maandag 19 juni 2023 15:48 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Daar zijn wij net iets te klein voor; al proberen sommige mensen het wel. Ik ben op het moment ook aan het jongleren met iets teveel ballen tegelijk. Paar belangrijke mensen in mijn teams op vakantie.
Bij een kampvuur is dat juist wel makkelijker. Minder raar dan bij een tafeltje. En dan een beetje relaxed samen aan de waterpijp lurkenquote:Op maandag 19 juni 2023 15:47 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Nja, ik ben ook niet sociaal genoeg om bij vreemde mensen aan een kampvuur te gaan zitten
Ligt er aan wat ze in die waterpijp doenquote:Op maandag 19 juni 2023 15:50 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Bij een kampvuur is dat juist wel makkelijker. Minder raar dan bij een tafeltje. En dan een beetje relaxed samen aan de waterpijp lurken
Ik ben versteld hoe deze man mijn lichaam kent.quote:Op maandag 19 juni 2023 15:48 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja had zelf ook nog gedacht dat er misschien ergens een zenuw klem zit ofzo
Heb je zeilervaring op zee?quote:Op maandag 19 juni 2023 15:49 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Met een Liesje er bij zou ik het wel durven
[..]
Hmm, als je zo veel geld hebt zou ik zeggen: doe het
en: mag ik mee?
Dat kan ik welquote:Op maandag 19 juni 2023 15:49 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Is gewoon eten als therapie. Hap hap
Aww. 😀quote:Op maandag 19 juni 2023 15:49 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Met een Liesje er bij zou ik het wel durven
[..]
Hmm, als je zo veel geld hebt zou ik zeggen: doe het
en: mag ik mee?
Tabak tochquote:Op maandag 19 juni 2023 15:51 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ligt er aan wat ze in die waterpijp doen
Wij werken met en voor grotere bedrijven; dus mensen hebben al snel een hekel aan onsquote:Op maandag 19 juni 2023 15:50 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja dat op zich wel weer goed aan een kleiner bedrijf, daar valt zoiets sneller op. Wij zijn daar groot genoeg voor, en sommigen hebben er duidelijk een kunst van gemaakt.
Ja iemand zei ook nog dat ik ook nog dietist kan proberenquote:Op maandag 19 juni 2023 15:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik ben versteld hoe deze man mijn lichaam kent.
Heb ik bijvoorbeeld een flinke kramp in mij kuit gehad voelt hij dat in mijn rug en zegt was het weer mis.
Het is moeilijk te geloven als je het niet zelf ervaart
Maar goed wacht eerst de neuroloog zegt
Leukquote:Op maandag 19 juni 2023 15:47 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik ben nu in een tentenkamp in wadi rum, en ga zo stukje door de woestijn touren. 😀 En zie boven
nee, ik zou ook liever een jacht met een motor hebbenquote:Op maandag 19 juni 2023 15:51 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Heb je zeilervaring op zee?
Ik niet echt namelijk
Al zou ik niet snel naar een woestijn gaanquote:
Ik heb dat in marokko gedaan en ben het helemaal met je eensquote:Op maandag 19 juni 2023 15:50 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
nee dat heb ik in Egypte al eens gedaan, dat is maar 10 minuten leuk 😀
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik probeer tegenwoordig vanalles in de airfryer te gooienquote:Op maandag 19 juni 2023 15:54 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik ga straks proberen om wat te maken met bladerdeeg uit de AirFryert. Heb ik nog nooit eerder gedaan. Maar moet vrij makkelijk en goed te doen zijn.
Met wat weet ik nog niet helemaal zeker. Ga nu naar de Appie
quote:Op maandag 19 juni 2023 15:55 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik heb dat in marokko gedaan en ben het helemaal met je eensWatSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[..]
Ik heb dat in marokko gedaan en ben het helemaal met je eenshet verhaal begonSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt., maar veranderde in
![]()
Ja, na die vakantie heb ik van dat ondergoed zonder naden of enige andere tierelantijntjes gekochtquote:
Bedoel je of ik lastig wordt gevallen? Helemaal niet maar ik ben natuurlijk ook geen jong bloempje meer. 😀 Maar mijn ervaring is dat dit soort landen veel veiliger zijn dan het westen, juist door de religie en de sociale controle.quote:Op maandag 19 juni 2023 15:53 schreef CherryLips het volgende:
[..]
LeukIs dat te doen als vrouw alleen?
[..]
Ik heb dat in marokko gedaan en ben het helemaal met je eensWas je wel meteen van je tramp stamp af?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I will work to elevate you. Just enough to bring you down
Yes, I'm being condescending. Yes, that means I'm talking down to you
Daar kunnen ze toch zeker ook wel ergens wat hasj vandaan halenquote:Op maandag 19 juni 2023 15:58 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Lekker man![]()
Mooie nachten gehad in de woestijn van Dubai en Qatar
[..]
Ik heb dat in marokko gedaan en ben het helemaal met je eensvan de tandarts moet je flossen @HaagsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]
Ik heb dat in marokko gedaan en ben het helemaal met je eenslol wat erg! En pijnlijk! Mijn ervaring was de sinaiberg in Egypte, ik wist op den duur totaal niet meer hoe ik nog gemakkelijk kon zitten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zou te doen moeten zijnquote:Op maandag 19 juni 2023 15:54 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik ga straks proberen om wat te maken met bladerdeeg uit de AirFryert. Heb ik nog nooit eerder gedaan. Maar moet vrij makkelijk en goed te doen zijn.
Met wat weet ik nog niet helemaal zeker. Ga nu naar de Appie
[..]
Ik heb dat in marokko gedaan en ben het helemaal met je eensOp een of andere manier vind ik het heel erg prettig om jou string te zien typen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |