SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash![]()
das zijn pootjequote:Op maandag 19 juni 2023 12:13 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja die andere heeft een lange roze worst tussen zijn poten.
Mag ik daar zeker ook weer niet heen van balliequote:33-year-old man fell 4,000 feet to his death from Grand Canyon West’s Skywalk
A tragedy unfolded at the Grand Canyon after a man fell from a viewing platform to his death.
The unidentified 33-year-old man "went over the edge at the Skywalk," falling about 4,000 feet on June 5, the Mohave County Sheriff's Office told local Fox 10 Phoenix.
"About 9am Monday (6/5) morning, the technical rope rescue team from the Mohave County Sheriff's Office Search and Rescue responded to Grand Canyon West Skywalk for a 33-year-old male who went over the edge at the Sky Walk into the canyon," the sheriff's office said, per Fox 10.
The Mohave County Sheriff's Office did not immediately respond to Insider's request for comment. Authorities have not released the man's identity or whether his fall was accidental or intentional. The Grand Canyon has a history of deaths by suicide.
https://www.businessinsid(...)-skywalk-police-say/
nou alleen als je echt op het pad blijftquote:Op maandag 19 juni 2023 12:57 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Mag ik daar zeker ook weer niet heen van ballie
Dat gedeelte van de Grand Canyon kom ik niet bij in de buurtquote:Op maandag 19 juni 2023 12:57 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou alleen als je echt op het pad blijft
maakt niet uit. gewoon op de paden blijvenquote:Op maandag 19 juni 2023 12:58 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat gedeelte van de Grand Canyon kom ik niet bij in de buurt
Ja baasquote:Op maandag 19 juni 2023 12:59 schreef bitterbal het volgende:
[..]
maakt niet uit. gewoon op de paden blijven
Zolang je er geen gekke dingen in doet denk ik welquote:
ja alleen groene theequote:Op maandag 19 juni 2023 13:01 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zolang je er geen gekke dingen in doet denk ik wel
En niet gelijk 38 liter nemenquote:
Hier wel, maar hier is het bewolkt en 19 gradenquote:Op maandag 19 juni 2023 12:52 schreef Dotteke het volgende:
Middaghouden jullie het nog een beetje vol met dit weer
Van mij ook nietquote:Op maandag 19 juni 2023 12:57 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Mag ik daar zeker ook weer niet heen van ballie
quote:Op maandag 19 juni 2023 13:05 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hier wel, maar hier is het bewolkt en 19 graden
36 liter is prima iddquote:
Van jou ook al nietquote:
Bij het Markermeer in de buurtquote:Op maandag 19 juni 2023 13:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is nog wel te doen, zit jji bij de zee in de buurt?
Hier is het ook maar 23 graden maar wel benauwd
Beetje engdoenerij op niks afquote:
Dit heb je d'r zeker lopen influisterenquote:
Net wat ze gezegd hebben.quote:
Duhh, wij appen de hele dag doorquote:Op maandag 19 juni 2023 13:07 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dit heb je d'r zeker lopen influisteren
neequote:Op maandag 19 juni 2023 13:07 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dit heb je d'r zeker lopen influisteren
Ik ben toch een te grote schijterd om op zulk soort plekken ook maar een beetje in de buurt van de rand te komenquote:
ja maar dadelijk schrik je ineens van een beer.quote:Op maandag 19 juni 2023 13:08 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik ben toch een te grote schijterd om op zulk soort plekken ook maar een beetje in de buurt van de rand te komen
nergens voor nodigquote:Op maandag 19 juni 2023 13:08 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja maar dadelijk schrik je ineens van een beer.
quote:
Dus nu weet je inmiddels ook alles van mijquote:
Gelukkigquote:Op maandag 19 juni 2023 13:08 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik ben toch een te grote schijterd om op zulk soort plekken ook maar een beetje in de buurt van de rand te komen
Absoluutquote:Op maandag 19 juni 2023 13:09 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dus nu weet je inmiddels ook alles van mij
ik screenshot alles en stuur het door naar essiquote:Op maandag 19 juni 2023 13:09 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dus nu weet je inmiddels ook alles van mij
Bij de Grote Gleuf leven geen beren, dat is midden in de woestijn. Die beren heb ik de eerste weken in de Rockies alquote:Op maandag 19 juni 2023 13:08 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja maar dadelijk schrik je ineens van een beer.
kan je niet gewoon ergens anders heen gaanquote:Op maandag 19 juni 2023 13:10 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Bij de Grote Gleuf leven geen beren, dat is midden in de woestijn. Die beren heb ik de eerste weken in de Rockies al
O dat is wel lekker is het vaak toch wel ietsjes koeler aan het waterquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |