i know, maar het was wel heel goedkoopquote:Op maandag 19 juni 2023 14:32 schreef Flori het volgende:
[..]
Ik kan daar niet meer tegen, hoelang het duurt, soms bijbetalen, soms komt het nooit![]()
Dus mee gestopt
Wat voor beest was het?quote:Op maandag 19 juni 2023 14:32 schreef Karzai het volgende:
zo thuis, even langs de huisarts geweest, die had het ook nooit zoiets gezien, foto naar de dermatoloog gestuurd
Ben ik toch stiekem EHV uit geweestquote:Op maandag 19 juni 2023 09:48 schreef Bomenverzameling het volgende:
We blijven vandaag een keer in Eindhoven. Is ook een keer wat anders, wel een wijk waar geld zit
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
Ik ben altijd wel fan van jumpsuits. Het is inderdaad wel gedoe, maar op kantoor ofzo is dat geen ramp. Dagje shoppen of festival is idd niet zo handigquote:Op maandag 19 juni 2023 14:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
ALtijd leuk kleding bestellen, ik vind een jumpsuit nooit zo fijn zo gedoe als je snel naar de wc moet
Heb ik met spijkerbroeken ook wel gedaan. Dit zijn van die stoffen broeken, weet niet of afknippen dan mooi uit ziet. Ik ga ff opzoek naar zo'n strijkband, hopelijk werkt dat net zo goed.quote:Op maandag 19 juni 2023 14:34 schreef Flori het volgende:
[..]
Kleding is hier ook altijd gedoe![]()
Zag datje broeken gewoon mag afknippen, rafels eraan is blijkbaar hip
ga jij maar, ik blijf wel bij de 30quote:Op maandag 19 juni 2023 14:37 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
We gaan later deze week nog naar 37 graden.
quote:Op maandag 19 juni 2023 14:36 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ben ik toch stiekem EHV uit geweest
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nooit meer doen hé![]()
Ja dat zou wel moeten werken iddquote:Op maandag 19 juni 2023 14:37 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Ik ben altijd wel fan van jumpsuits. Het is inderdaad wel gedoe, maar op kantoor ofzo is dat geen ramp. Dagje shoppen of festival is idd niet zo handig
[..]
Heb ik met spijkerbroeken ook wel gedaan. Dit zijn van die stoffen broeken, weet niet of afknippen dan mooi uit ziet. Ik ga ff opzoek naar zo'n strijkband, hopelijk werkt dat net zo goed.
Jij hebt heul geen pensquote:Op maandag 19 juni 2023 14:31 schreef TaMieke het volgende:
Ik heb een lading zomerkleren besteld. Meeste is wel leuk, broeken zijn veel te lang... as always. (en moet mn pens nog verbergen).
Had voor een feest nog een geheel witte outfit nodig, heb een creme jumpsuit besteld. Maar weet niet of ik er zo kapot van ben.
Welke prijs vind je ok?quote:Op maandag 19 juni 2023 14:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Toch heb ik er spijt van, gewoon omdat er nooit een leuke goedkope hoes voor te koop is.
O lekker dan, hopelijk verdwijnt het weer snelquote:Op maandag 19 juni 2023 14:35 schreef Karzai het volgende:
[..]
allemaal rode plekken in een cirkel op mijn arm en been
Teek?quote:Op maandag 19 juni 2023 14:35 schreef Karzai het volgende:
[..]
allemaal rode plekken in een cirkel op mijn arm en been
Vind ze ook altijd wel heel mooi,quote:Op maandag 19 juni 2023 14:37 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Ik ben altijd wel fan van jumpsuits. Het is inderdaad wel gedoe, maar op kantoor ofzo is dat geen ramp. Dagje shoppen of festival is idd niet zo handig
[..]
Heb ik met spijkerbroeken ook wel gedaan. Dit zijn van die stoffen broeken, weet niet of afknippen dan mooi uit ziet. Ik ga ff opzoek naar zo'n strijkband, hopelijk werkt dat net zo goed.
Maar die zijn niet echt goedkoop toch daar?quote:Op maandag 19 juni 2023 14:44 schreef Flori het volgende:
[..]
Welke prijs vind je ok?
Zie bij smulders best leuke in grotere maten
Wellesquote:
Dacht ik ook, maar zie er toch ook onder de honderd, 70 en 80.quote:Op maandag 19 juni 2023 14:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Maar die zijn niet echt goedkoop toch daar?
quote:Op maandag 19 juni 2023 14:48 schreef Haags het volgende:
Bukkende overbuurvrouw gespot op de ring videodeurbel. @:Wereldgozer
Vind ik een hoop geld hoor voor een overtrekje en die van mij is 240 lang geen 220quote:Op maandag 19 juni 2023 14:52 schreef Flori het volgende:
[..]
Dacht ik ook, maar zie er toch ook onder de honderd, 70 en 80.
linkje
Is het ook, de mijne zijn vaak ook zo duur hoor, heb het liefst mooi katoen satijn en dat betaal je dan ookquote:Op maandag 19 juni 2023 14:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vind ik een hoop geld hoor voor een overtrekje en die van mij is 240 lang geen 220![]()
Ja die pakt die link niet goed denk ik, had ik wel op gesorteerd.quote:Op maandag 19 juni 2023 14:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vind ik een hoop geld hoor voor een overtrekje en die van mij is 240 lang geen 220![]()
met zo'n ventilatortje?quote:Op maandag 19 juni 2023 15:04 schreef Budapestenaar het volgende:
Petje gekocht. Zie er wel gelijk uit als een halfje
Make Buda Great Again.quote:Op maandag 19 juni 2023 15:04 schreef Budapestenaar het volgende:
petjes zijn essentieel voor de kalende medemensquote:Op maandag 19 juni 2023 15:04 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik ben niet kalendquote:Op maandag 19 juni 2023 15:11 schreef gianni61 het volgende:
[..]
petjes zijn essentieel voor de kalende medemens
Heb er nu twee gevonden op Amazone 38 euro per stukquote:Op maandag 19 juni 2023 14:56 schreef Flori het volgende:
[..]
Is het ook, de mijne zijn vaak ook zo duur hoor, heb het liefst mooi katoen satijn en dat betaal je dan ook
Ik klik er op en dan kom ik op een pagina van 260x220quote:Op maandag 19 juni 2023 14:58 schreef Flori het volgende:
[..]
Ja die pakt die link niet goed denk ik, had ik wel op gesorteerd.
Ik las vagina.quote:Op maandag 19 juni 2023 15:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik klik er op en dan kom ik op een pagina van 260x220
Ja je kan dan nog selecteren op extra breed en lang ofzo, maar goed ze zijn toch te duurquote:Op maandag 19 juni 2023 15:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik klik er op en dan kom ik op een pagina van 260x220
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |