Goeie koop welquote:Op maandag 19 juni 2023 14:22 schreef LTVDK het volgende:
Ik had gisterenavond ook nog even snel wat schoentjes besteldhttps://www.adidas.nl/galaxy-5-schoenen/H04595.html
Nieuw beddengoed is altijd fijnquote:Op maandag 19 juni 2023 14:23 schreef Flori het volgende:
[..]
Ok ok![]()
Nieuwe matrasbeschermers/onderleggers
Onderslopen, geen molton maar van die mooie gestikte.
2 donzen kussens
Mooi kleurtjequote:Op maandag 19 juni 2023 14:22 schreef LTVDK het volgende:
Ik had gisterenavond ook nog even snel wat schoentjes besteldhttps://www.adidas.nl/galaxy-5-schoenen/H04595.html
quote:
Mja maar dit zie je niet en dat vind ik dan zonde van het geldquote:Op maandag 19 juni 2023 14:24 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nieuw beddengoed is altijd fijnHad van de week ook allemaal nieuw spul gehaald bij de ikea, wil het er alleen nog niet opleggen, zo zonde met die plaknachten
Daar ben ik ook naar op zoek, alleen ben ooit zo dom geweest om een heel groot dekbed te kopen 260x240 en daar zijn bijna geen betaalbare dekbedovertrekken voor te vinden, alleen hele durequote:Op maandag 19 juni 2023 14:26 schreef Flori het volgende:
[..]
Mja maar dit zie je niet en dat vind ik dan zonde van het geld![]()
Nieuwe dekbedovertrekken enzo is tof om te kopen
gisteren voor het eerst sinds lange tijd weer eens iets bij aliexpress besteld.quote:Op maandag 19 juni 2023 14:28 schreef Flori het volgende:
[..]
Sorry![]()
Mijn laatste niet nuttige aankoop is al even geleden
Klopt ja, ik heb toen even getwijfeld en toch maar 240/220 genomen, vaak ook prijzig maar wel goed verkrijgbaar.quote:Op maandag 19 juni 2023 14:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Daar ben ik ook naar op zoek, alleen ben ooit zo dom geweest om een heel groot dekbed te kopen 260x240 en daar zijn bijna geen betaalbare dekbedovertrekken voor te vinden, alleen hele dure
Ik kan daar niet meer tegen, hoelang het duurt, soms bijbetalen, soms komt het nooitquote:Op maandag 19 juni 2023 14:30 schreef gianni61 het volgende:
[..]
gisteren voor het eerst sinds lange tijd weer eens iets bij aliexpress besteld.
Eens kijken hoe lang de troep er nu over doet om hier aan te komen
Ben benieuwd wat het is. Je zus en moeder hebben niets?quote:Op maandag 19 juni 2023 14:32 schreef Karzai het volgende:
zo thuis, even langs de huisarts geweest, die had het ook nooit zoiets gezien, foto naar de dermatoloog gestuurd
ALtijd leuk kleding bestellen, ik vind een jumpsuit nooit zo fijn zo gedoe als je snel naar de wc moetquote:Op maandag 19 juni 2023 14:31 schreef TaMieke het volgende:
Ik heb een lading zomerkleren besteld. Meeste is wel leuk, broeken zijn veel te lang... as always. (en moet mn pens nog verbergen).
Had voor een feest nog een geheel witte outfit nodig, heb een creme jumpsuit besteld. Maar weet niet of ik er zo kapot van ben.
neequote:Op maandag 19 juni 2023 14:33 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ben benieuwd wat het is. Je zus en moeder hebben niets?
Toch heb ik er spijt van, gewoon omdat er nooit een leuke goedkope hoes voor te koop is.quote:Op maandag 19 juni 2023 14:31 schreef Flori het volgende:
[..]
Klopt ja, ik heb toen even getwijfeld en toch maar 240/220 genomen, vaak ook prijzig maar wel goed verkrijgbaar.
Al heeft het natuurlijk wel z'n voordelen zo'n lekker groot dekbed
Wat heb je dan?quote:Op maandag 19 juni 2023 14:32 schreef Karzai het volgende:
zo thuis, even langs de huisarts geweest, die had het ook nooit zoiets gezien, foto naar de dermatoloog gestuurd
Kleding is hier ook altijd gedoequote:Op maandag 19 juni 2023 14:31 schreef TaMieke het volgende:
Ik heb een lading zomerkleren besteld. Meeste is wel leuk, broeken zijn veel te lang... as always. (en moet mn pens nog verbergen).
Had voor een feest nog een geheel witte outfit nodig, heb een creme jumpsuit besteld. Maar weet niet of ik er zo kapot van ben.
Nuilenquote:Op maandag 19 juni 2023 14:34 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Zit je in zuid Afrika of ben je aan het nuilen?
Ow wow, gelukkig jeukt het niet, maar wel benieuwd!quote:Op maandag 19 juni 2023 14:32 schreef Karzai het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |