Zwarte beren zijn een soort FOK!kers, die blijven het liefste bij mensen uit de buurt.quote:
Wel een bijzondere naamquote:De Amerikaanse zwarte beer of baribal (Ursus americanus) is de kleinste van de drie berensoorten in Noord-Amerika.
Verschil van opgegeten worden tussen een leeuw en een beer is dat een leeuw je eerst bij de strot pakt en je afmaakt maar een beer begint je gewoon levend op zijn gemakje bij de voeten of je lul op te eten.quote:Op maandag 19 juni 2023 13:29 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zit deze keer voornamelijk in de Rockies in Colorado, daar zitten geen grizzly's
ik weet van nietsquote:Op maandag 19 juni 2023 13:34 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zwarte beren zijn een soort FOK!kers, die blijven het liefste bij mensen uit de buurt.
[..]
Wel een bijzondere naam
Waren ze vergeten je af te melden?quote:
Ja bij een grizzly, dan is het gewoon klaar als die je te pakken heeft. Bij een zwarte beer kun je hem eerst nog als een soort bontkraagje proberen weg te jagen en anders kun je nog een beetje er mee stoeien en hopen dat die het opgeeftquote:Op maandag 19 juni 2023 13:35 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Verschil tussen opgegeten worden tussen een leeuw en een beer is dat een leeuw je eerst bij de strot pakt en je afmaakt maar een beer begint je gewoon levend op zijn gemakje bij de voeten of je lul op te eten.
Oi líder del equipo, ¿dónde está mi pollito?quote:Op maandag 19 juni 2023 13:32 schreef bitterbal het volgende:
[..]
dat in paniek kwam vragen waar ik was?
nee dat zal wel niet
Maar ze waren niet gelijk bezorgd of boos omdat je er niet wasquote:Op maandag 19 juni 2023 13:36 schreef bitterbal het volgende:
[..]
de persoon die mij van het rooster af zou halen heeft dat niet gedaan.
nee ze zei je staat op het rooster maar je bent er nog nietquote:Op maandag 19 juni 2023 13:43 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar ze waren niet gelijk bezorgd of boos omdat je er niet was
En toen zei jij dat je je had afgemeld omdat je naar het ziekenhuis moet?quote:Op maandag 19 juni 2023 13:43 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee ze zei je staat op het rooster maar je bent er nog niet
Heb je haar er vriendelijk op gewezen dat hun administratie een zooitje is?quote:Op maandag 19 juni 2023 13:43 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee ze zei je staat op het rooster maar je bent er nog niet
Wat had je voor de lunchquote:Op maandag 19 juni 2023 13:47 schreef Budapestenaar het volgende:
Zoooo, lange lunch met een goede vriend. Woensdagavond hapje eten met hem en zijn vriendin
Kip gevuld met worst, uitjes en nog wat dingen, peterselieaardappeltjes, salade. En toe koude fruitsoepquote:
ja en dat ik vrij had gekregenquote:Op maandag 19 juni 2023 13:45 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En toen zei jij dat je je had afgemeld omdat je naar het ziekenhuis moet?
Kip gevuld met worst klinkt wel intrigerendquote:Op maandag 19 juni 2023 13:49 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Kip gevuld met worst, uitjes en nog wat dingen, peterselieaardappeltjes, salade. En toe koude fruitsoep
Ja, beetje chorizo-idee, maar dan Hongaars.quote:Op maandag 19 juni 2023 13:50 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Kip gevuld met worst klinkt wel intrigerend
Beetje stoeien met een beer klinkt niet aanlokkelijkquote:Op maandag 19 juni 2023 13:37 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja bij een grizzly, dan is het gewoon klaar als die je te pakken heeft. Bij een zwarte beer kun je hem eerst nog als een soort bontkraagje proberen weg te jagen en anders kun je nog een beetje er mee stoeien en hopen dat die het opgeeft
ik sla ook even overquote:Op maandag 19 juni 2023 13:52 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Beetje stoeien met een beer klinkt niet aanlokkelijk
Met veel paprika dusquote:Op maandag 19 juni 2023 13:51 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, beetje chorizo-idee, maar dan Hongaars.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |