Naar Terschelling ofzo.quote:Op maandag 19 juni 2023 13:10 schreef bitterbal het volgende:
[..]
kan je niet gewoon ergens anders heen gaan
Ze is in ieder geval nog niet weggerend, dus dat is al positiefquote:Op maandag 19 juni 2023 13:09 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik screenshot alles en stuur het door naar essi
Kan, maar dat doe ik lekker nietquote:Op maandag 19 juni 2023 13:10 schreef bitterbal het volgende:
[..]
kan je niet gewoon ergens anders heen gaan
Ja heerlijk. Ik woon nu op een paar km afstand. Maar mijn ouders op 400 meter afstand ofzo. Dat is echt heerlijk.quote:Op maandag 19 juni 2023 13:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat is wel lekker is het vaak toch wel ietsjes koeler aan het water
Moet zo'n woeste zee oversteken, en dan is er net een zuidwesterstorm en spoelt heel dat eiland wegquote:
quote:Op maandag 19 juni 2023 13:12 schreef Dven het volgende:
Pasta al limone gemaakt. Moeder: "Lekker. Jammer dat je alles zo zuur maakt"
[ afbeelding ]
Schuilen in de vuurtorenquote:Op maandag 19 juni 2023 13:12 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Moet zo'n woeste zee oversteken, en dan is er net een zuidwesterstorm en spoelt heel dat eiland weg
Ja geloof ik graagquote:Op maandag 19 juni 2023 13:11 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja heerlijk. Ik woon nu op een paar km afstand. Maar mijn ouders op 400 meter afstand ofzo. Dat is echt heerlijk.
Jij gaat ook naar plekken met enge beestjes die onder je huid kruipen on zich te vermenigvuldigen, en ook nog allemaal van die ayuhuasca snuivende lifestyle zweefteef wappiesquote:
Maar op dat eiland kun je toch geen 3 weken rondrijdenquote:Op maandag 19 juni 2023 13:13 schreef essnhills het volgende:
[..]
Schuilen in de vuurtoren
En anders komt de zeevaartschool je wel redden
Heerlijk.quote:Op maandag 19 juni 2023 13:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja geloof ik graag
Ik logeerde vroeger vaak bij een tante in Monster, die had tuin, stoep, weg , duinen, strand, zee voor haar deur
Jawel hoor. Je rondje is alleen niet zo grootquote:Op maandag 19 juni 2023 13:14 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar op dat eiland kun je toch geen 3 weken rondrijden
Moet je wel de goede schoenen aantrekken, dat je die niet halverwege opeens kwijt bent omdat je wegzaktquote:Op maandag 19 juni 2023 13:20 schreef essnhills het volgende:
[..]
Jawel hoor. Je rondje is alleen niet zo groot
Als ik weer beter ben en mijn conditie weer is hersteld wil ik graag eens gaan wadlopen
Ja I knowquote:Op maandag 19 juni 2023 13:23 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Moet je wel de goede schoenen aantrekken, dat je die niet halverwege opeens kwijt bent omdat je wegzakt
maar geen berenquote:Op maandag 19 juni 2023 13:13 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Jij gaat ook naar plekken met enge beestjes die onder je huid kruipen on zich te vermenigvuldigen, en ook nog allemaal van die ayuhuasca snuivende lifestyle zweefteef wappies
Dit is denk ik dan voor na de rare straten routequote:Op maandag 19 juni 2023 13:26 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja I know
Maar aangezien het voorlopig toch nog niet haalbaar is heb ik nog even om geschikte schoenen te vinden
Zit deze keer voornamelijk in de Rockies in Colorado, daar zitten geen grizzly'squote:
die zwarte beren danquote:Op maandag 19 juni 2023 13:29 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zit deze keer voornamelijk in de Rockies in Colorado, daar zitten geen grizzly's
Waar je bleef?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |