Rotterdamquote:Op maandag 19 juni 2023 15:42 schreef bitterbal het volgende:
Mensen vapen hier ook gewoon in de tram
oke gokmenquote:Op maandag 19 juni 2023 15:43 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nee, zo ouderwets ben ik dan wel weer
[..]
direct neerschieten
Hek omheen en sleutel weggooienquote:Op maandag 19 juni 2023 15:44 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Amsterdam kunnen we wel als verloren beschouwen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-XOXO-
quote:Op maandag 19 juni 2023 15:45 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Hek omheen en sleutel weggooien
Waar ga je asiel aanvragen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
nee joh, lijkt me afschuwelijk, is een groot kamp met in de avond een buffet enzo, kampvuur. Gaan ze dat allemaal alleen voor jou doen. 😀quote:Op maandag 19 juni 2023 15:41 schreef gianni61 het volgende:
[..]
lijkt heerlijk zo'n kamp voor mij alleen
Voor sommige mensen is werken: delegeren aan anderen en zelf zo weinig mogelijk doen.quote:Op maandag 19 juni 2023 15:39 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik begrijp dat wegduiken niet. Je kan toch gewoon je werk doen?
Nja, ik ben ook niet sociaal genoeg om bij vreemde mensen aan een kampvuur te gaan zittenquote:Op maandag 19 juni 2023 15:46 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
nee joh, lijkt me afschuwelijk, is een groot kamp met in de avond een buffet enzo, kampvuur. Gaan ze dat allemaal alleen voor jou doen. 😀
Ik ben nu in een tentenkamp in wadi rum, en ga zo stukje door de woestijn touren. 😀 En zie bovenquote:Op maandag 19 juni 2023 15:42 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Wat voor kamp? En waarom nachtmerrie om daar alleen te zijn?
Oh zo, dat is wel wat ongemakkelijk jaquote:Op maandag 19 juni 2023 15:46 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
nee joh, lijkt me afschuwelijk, is een groot kamp met in de avond een buffet enzo, kampvuur. Gaan ze dat allemaal alleen voor jou doen. 😀
op een kameel?quote:Op maandag 19 juni 2023 15:47 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik ben nu in een tentenkamp in wadi rum, en ga zo stukje door de woestijn touren. 😀 En zie boven
Goed werk en niet pijnlijk , kan het niet goed uitleggenquote:
Ik weet nog niet of ik dat ben, maar alleen lijkt me nog erger 😀quote:Op maandag 19 juni 2023 15:47 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Nja, ik ben ook niet sociaal genoeg om bij vreemde mensen aan een kampvuur te gaan zitten
Daar zijn wij net iets te klein voor; al proberen sommige mensen het wel. Ik ben op het moment ook aan het jongleren met iets teveel ballen tegelijk. Paar belangrijke mensen in mijn teams op vakantie.quote:Op maandag 19 juni 2023 15:46 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Voor sommige mensen is werken: delegeren aan anderen en zelf zo weinig mogelijk doen.
Ja had zelf ook nog gedacht dat er misschien ergens een zenuw klem zit ofzoquote:Op maandag 19 juni 2023 15:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Goed werk en niet pijnlijk , kan het niet goed uitleggen
Ik heb wel eens gehad dat ik ergens pijn had, niet tegen hem gezegd en dan is hij aan het behandelen en gaat automatisch naar de plek waar ik pijn heb
Heel heel heel vaak komt het vanuit je ruggenwervels
Ik heb echt een hele goede en komen ze vanuit Engeland, Amerika overal vandaan Neemt geen patienten meer aan maar er zijn er bij jou in de buurt ook vast
Het klinkt heel zweverig is maar dat is het echt niet heb het zelf ervaren
https://www.allehaptonomen.nl/haptonomie-wat-dat/
Is gewoon eten als therapie. Hap hapquote:Op maandag 19 juni 2023 15:48 schreef bitterbal het volgende:
Net gegoogled naar haptotherapie. Misschien als ze echt niks kunnen vinden maar denk echt dat er een lichamelijke oorzaak voor dit is
Met een Liesje er bij zou ik het wel durvenquote:Op maandag 19 juni 2023 15:48 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik weet nog niet of ik dat ben, maar alleen lijkt me nog erger 😀
Hmm, als je zo veel geld hebt zou ik zeggen: doe hetquote:Op maandag 19 juni 2023 15:48 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Zeiljacht kopen en de nomade uithangen
Die mensen noemen zich meestal managerquote:Op maandag 19 juni 2023 15:46 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Voor sommige mensen is werken: delegeren aan anderen en zelf zo weinig mogelijk doen.
Ja dat op zich wel weer goed aan een kleiner bedrijf, daar valt zoiets sneller op. Wij zijn daar groot genoeg voor, en sommigen hebben er duidelijk een kunst van gemaakt.quote:Op maandag 19 juni 2023 15:48 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Daar zijn wij net iets te klein voor; al proberen sommige mensen het wel. Ik ben op het moment ook aan het jongleren met iets teveel ballen tegelijk. Paar belangrijke mensen in mijn teams op vakantie.
Bij een kampvuur is dat juist wel makkelijker. Minder raar dan bij een tafeltje. En dan een beetje relaxed samen aan de waterpijp lurkenquote:Op maandag 19 juni 2023 15:47 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Nja, ik ben ook niet sociaal genoeg om bij vreemde mensen aan een kampvuur te gaan zitten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |