O ja zulke collega's heb ik ook. Vorig jaar aan tig mensen aangegeven dat mijn projectuitkomst hun kan helpen. En dan in Maart 2 weken voor hun eigen deadline ineens aan komen zetten dat ik 2 weken heb om alles aan te passen naar hoe het voor hun goed zou werkenquote:Op maandag 19 juni 2023 15:35 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Of gewoon ons werk goed doen. Ook nog een optie.
Ik ben nu ineens een partij in een project geworden omdat iemand iets een half jaar heeft laten liggen. Heeft nu ineens haast en omdat ik het toevallig aan ga raken mag ik dat laatste ook maar gaan bekijken.
Hopelijk weten ze iets idd.quote:Op maandag 19 juni 2023 15:36 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja gelukkig wel. Als die het niet weet dan weet k eigenlijk niet wat k nog kan doen
lekker fapje gemaakt?quote:Op maandag 19 juni 2023 14:48 schreef Haags het volgende:
Bukkende overbuurvrouw gespot op de ring videodeurbel. @:Wereldgozer
Modernquote:Op maandag 19 juni 2023 15:20 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Dat mogen ze zelf beslissen als ze oud genoeg zijn
quote:
Ik begrijp dat wegduiken niet. Je kan toch gewoon je werk doen?quote:Op maandag 19 juni 2023 15:37 schreef kwiwi het volgende:
Ach ja.. collega's.. overal hetzelfde gedoe
nou ja, ik heb een paar dingen dubbel moeten doen door informatie die te laat wordt aangeleverd, maar ja, zo heb ik tenminste wat te doen.quote:Op maandag 19 juni 2023 15:36 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik ook, vanochtend een zooi interviews op kantoor en nu lekker in de tuin met de laptop. Beetje vogels kijken terwijl inspiratie voor een presentatie probeer op te doen
Hoi Citizen.Paddingtonquote:Op maandag 19 juni 2023 15:28 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik moet ook nog iets tegen de zon regelen, nu deze maar op het oog
[ afbeelding ]
Ben je wel eens naar een Haptotherapeut geweest? Altijd te overwegen als de neuroloog ook niets kan vinden.quote:Op maandag 19 juni 2023 15:36 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja gelukkig wel. Als die het niet weet dan weet k eigenlijk niet wat k nog kan doen
lijkt heerlijk zo'n kamp voor mij alleenquote:Op maandag 19 juni 2023 15:40 schreef liesje1979 het volgende:
Ok, straks een touwtje. Rond 12 uur ging ik even kijken, bleek ik nog de enige gast in dit hele kamp. En dat was juist mijn nachtmerrie dus speciaal deze dure geboekt met de meeste reviews. (Niet per se om de tour) Maar hij zei net dat er nu heel veel mensen zijn en dat hij me wel zou helpen om met iemand te delen
Geen theybies?quote:Op maandag 19 juni 2023 15:40 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Als ze maar een keuze maken en niet bij they/them blijven hangen
Wat doet die?quote:Op maandag 19 juni 2023 15:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ben je wel eens naar een Haptotherapeut geweest?
Die kunnen ook heel veel, het kan wel heel ergens anders in je lijf iets niet goed zit en dan je dan pijn in je been hebt
Wat voor kamp? En waarom nachtmerrie om daar alleen te zijn?quote:Op maandag 19 juni 2023 15:40 schreef liesje1979 het volgende:
Ok, straks een touwtje. Rond 12 uur ging ik even kijken, bleek ik nog de enige gast in dit hele kamp. En dat was juist mijn nachtmerrie dus speciaal deze dure geboekt met de meeste reviews. (Niet per se om de tour) Maar hij zei net dat er nu heel veel mensen zijn en dat hij me wel zou helpen om met iemand te delen
In Amsterdam in de metro ookquote:Op maandag 19 juni 2023 15:42 schreef bitterbal het volgende:
Mensen vapen hier ook gewoon in de tram
nee, zo ouderwets ben ik dan wel weerquote:
direct neerschietenquote:Op maandag 19 juni 2023 15:42 schreef bitterbal het volgende:
Mensen vapen hier ook gewoon in de tram
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |