Ja, zeg dat gewoon 1x en als iemand er niet op reageert laat je het erbij zitten. Veel prettiger voor iedereenquote:Op maandag 19 juni 2023 17:08 schreef Ama het volgende:
[..]
Nogmaals het was een goed bedoelde advies omdat ik haar geen verpestte tattoo gun.
Nou je gaat blijkbaar nog niet dood, das dan weer een meevallerquote:Op maandag 19 juni 2023 16:57 schreef bitterbal het volgende:
kijk hoe snel dat gaat![]()
Klinische gegevens:
pitting oedeem bdz met pijn in benen zonder duidelijke oorzaak CAVE intra-abdominale tumor
Vraagstelling:
RIP/lymfadenopathie in onderbuik met daardoor compressie vasculatuur/lymfatisch systeem? Pathologie anderzins?
Verslag:
Homogene lever, slanke intrahepatische galwegen, galblaas zonder concrementen. Pancreas, nieren, milt, blaas geen bijzonderheden. Normale uterus. Adnexen komen niet à vue. Geen aanwijzingen voor RIP. Darmpakket globaal screenend geen bijzonderheden.
Conclusie
Geen verklaring voor de klachten, echografisch geen afwijkingen gevonden.
Is ook wel waar, heb je gelijk in @kwiwiquote:Op maandag 19 juni 2023 17:09 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja, zeg dat gewoon 1x en als iemand er niet op reageert laat je het erbij zitten. Veel prettiger voor iedereen
Ligt ook een beetje aan je chinees denk ikquote:Op maandag 19 juni 2023 17:07 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik neem altijd nasiEigenlijk zou ik het liefst een beetje van allebei nemen, maar dan krijg je 2 van die grote bakken waar je in je eentje niks mee kan
Ja, daar heb ik dan ook medicatie voorquote:
Oh ik was weer eens zo snel als een zeeslak op het droge zie ikquote:
Oh zo, misschien bestel ik het dan altijd verkeerdquote:Op maandag 19 juni 2023 17:10 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ligt ook een beetje aan je chinees denk ikAls je hier een gerecht besteld, zeg babi pangang, dan krijg je een grote bak met vlees en een 'kleine' bak met bami, nasi of witte rijst. Als je het los besteld krijg je dat spul in een grote bak
Lust ik nu ook welquote:Op maandag 19 juni 2023 17:10 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ligt ook een beetje aan je chinees denk ikAls je hier een gerecht besteld, zeg babi pangang, dan krijg je een grote bak met vlees en een 'kleine' bak met bami, nasi of witte rijst. Als je het los besteld krijg je dat spul in een grote bak
Ja pitting is toch ook geen normaal woordquote:Op maandag 19 juni 2023 17:08 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Oh ik ook, moest teruglezen om te begrijpen dat het dat niet was
Ach jij hebt er een goede excuus voorquote:Op maandag 19 juni 2023 17:11 schreef essnhills het volgende:
[..]
Oh ik was weer eens zo snel als een zeeslak op het droge zie ik
Toch nog een voordeelquote:
Ja zal ook wel bij elke chinees weer anders zijn, het schijnt ook een zeldzaamheid te zijn dat je hier als basis opvulling zonder extra kosten bami of nasi kunt kiezen. Bij veel chinezen is alleen de witte rijst standaard en voor al het anders geldt gelijk een toeslagquote:Op maandag 19 juni 2023 17:11 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Oh zo, misschien bestel ik het dan altijd verkeerd
Jawel maar niet bij de chinees :pquote:Op maandag 19 juni 2023 17:11 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja pitting is toch ook geen normaal woord
en terechtquote:Op maandag 19 juni 2023 17:10 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik zie nu een gesloten kliniek voor me met allemaal bami-lovers
Gewoon je zwaktes uitbuiten en als kracht gebruikenquote:
Staat er straks pitting goreng op de kaartquote:
Hmmmm. Dat gaat een uitdaging wordenquote:Op maandag 19 juni 2023 17:15 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gewoon je zwaktes uitbuiten en als kracht gebruiken
Komt misschien ook wel omdat die bami hier altijd zo rijkelijk gevuld is, zit haast meer vlees, ei en groenten in dan bamisliertenquote:Op maandag 19 juni 2023 17:10 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik zie nu een gesloten kliniek voor me met allemaal bami-lovers
Een hangmatquote:Op maandag 19 juni 2023 17:16 schreef IJsdraakje het volgende:
Mmmmhangmat.
Wel jammer dat zodra ik weer echt in de zon kan, ik ook zo ongeveer m'n volgende afspraak heb. Blijft toch wat spastisch schaduw opzoeken zo.
Dit is zo herkenbaar. Dacht net nog oeh over paar weken kan het wel even. Oh nee dan is mijn 2de tattoosessie.quote:Op maandag 19 juni 2023 17:16 schreef IJsdraakje het volgende:
Wel jammer dat zodra ik weer echt in de zon kan, ik ook zo ongeveer m'n volgende afspraak heb. Blijft toch wat spastisch schaduw opzoeken zo.
Het hang-deel is makkelijk binnenhalen hoor! Neemt ook amper ruimte in. Standaard blijft lekker buiten.quote:Op maandag 19 juni 2023 17:17 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Een hangmatDat zou ik ook wel willen. Maar kan de kussens al niet buiten laten liggen omdat er dan katten op gaan zitten, en wil niet steeds een hangmat binnenhalen
Als rups hangen werkt.quote:Op maandag 19 juni 2023 17:18 schreef Ama het volgende:
[..]
Dit is zo herkenbaar. Dacht net nog oeh over paar weken kan het wel even. Oh nee dan is mijn 2de tattoosessie.Naja hopelijk is het eind september nog lekker weer haha.
quote:Op maandag 19 juni 2023 17:11 schreef kwiwi het volgende:
Tijd voor een handleiding chinees bestellen
Goed geluktquote:Op maandag 19 juni 2023 15:54 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik ga straks proberen om wat te maken met bladerdeeg uit de AirFryert. Heb ik nog nooit eerder gedaan. Maar moet vrij makkelijk en goed te doen zijn.
Met wat weet ik nog niet helemaal zeker. Ga nu naar de Appie
Recept?quote:Op maandag 19 juni 2023 17:31 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Goed gelukt
Salami en kaas en olijf/geitenkaas
![]()
Zal ook wel een iets dikkere handleiding worden, eerder meerdere delen in encyclopedie vormquote:
Qua vulling zou het niks voor mij zijn, maar goed dat het gelukt is, heb je weer wat nieuwsquote:Op maandag 19 juni 2023 17:31 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Goed gelukt
Salami en kaas en olijf/geitenkaas
![]()
Gewoon kant en klaar bladerdeeg (rol)quote:
Hoe gaat die met dat ding om dan?quote:Op maandag 19 juni 2023 17:33 schreef CherryLips het volgende:
M'n vader had gevraagd of ik wat Baantjers op z'n ereader kon zetten, heeft ie de tekstgrootte op standje Stevie Wonder staan![]()
Maar wat een raar ding is die Kobo, hij is een paar jaar oud maar de backlight is al stuk en de aan-/uitknop ook al.
Ja en dit ga ik natuurlijk ook uitbreiden qua vulling. Ik had ook nog een aubergine gehaald, want bonus. Maar daar kan ik morgen ook wel wat mee...quote:Op maandag 19 juni 2023 17:33 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Qua vulling zou het niks voor mij zijn, maar goed dat het gelukt is, heb je weer wat nieuws
Is dat avondeten?quote:Op maandag 19 juni 2023 17:34 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Gewoon kant en klaar bladerdeeg (rol)
Die even in vierkantjes snijden
plakje kaas
Plakje salami
Of schijfje geitenkaas met daarop of naast wat schijfjes olijven
Oprollen of dichtvouwen en even in de voorverwarmde airfryer
Ja die bladerdeeg hapjes kun je bijna met alles wel vullen, ook handig om restjes mee op te makenquote:Op maandag 19 juni 2023 17:34 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ja en dit ga ik natuurlijk ook uitbreiden qua vulling. Ik had ook nog een aubergine gehaald, want bonus. Maar daar kan ik morgen ook wel wat mee...
Hij was eerst van m'n moeder en het was al de tweede in een paar jaar tijd. De vorige was gecrasht en toen kreeg ze een refurbished van Kobo en die loopt dus ook te kloten.quote:
Geitenkaas met appel erinquote:Op maandag 19 juni 2023 17:35 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja die bladerdeeg hapjes kun je bijna met alles wel vullen, ook handig om restjes mee op te maken
Gok dat die er wel meer dan eentje heeft gemaaktquote:
Eigenlijk niet hequote:
...tien?quote:Op maandag 19 juni 2023 17:36 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gok dat die er wel meer dan eentje heeft gemaakt
Ik zou gewoon kip met spek en paprika en rode uit of iets indoenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |