Ik vond hem wel wtf maar wel op een goede manier.quote:Op maandag 19 juni 2023 17:49 schreef LTVDK het volgende:
[..]
[..]
Heb alleen die Joan Is Awful gezien, geen hoogstandje, maar ook weer niet zo erg toch?
Ja hij had niet dat angstige van eerdere afleveringen, vond het einde wat te snel afgeraffeld, ze hadden er wat meer tijd voor moeten gebruikenquote:Op maandag 19 juni 2023 17:49 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja die heb ik ook gezien. Vond er niet zoveel aan
Moest vooral heel de tijd lachen om dat botte van Salma Hayekquote:Op maandag 19 juni 2023 17:49 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik vond hem wel wtf maar wel op een goede manier.
270 gram: goed voor 4 porties aldus de verpakkingquote:Op maandag 19 juni 2023 17:42 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja ik weet niet hoe groot zo'n rol is, ik heb altijd die standaard vierkante dingen uit de diepvries
Salmaquote:Op maandag 19 juni 2023 17:52 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Moest vooral heel de tijd lachen om dat botte van Salma Hayek
Ik moest juist wennen aan het feit dat zij min of meer haar zelf speelt.quote:Op maandag 19 juni 2023 17:52 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Moest vooral heel de tijd lachen om dat botte van Salma Hayek
Ja daar heb ik ook moeite mee, eet meestal alles gewoon opquote:Op maandag 19 juni 2023 17:53 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
270 gram: goed voor 4 porties aldus de verpakking
Hey Karzaiquote:Op maandag 19 juni 2023 17:56 schreef Karzai het volgende:
[..]
Ja daar heb ik ook moeite mee, eet meestal alles gewoon op
Haha aah.quote:Op maandag 19 juni 2023 17:57 schreef Karzai het volgende:
[..]
AMA weer terug, we hebben je gemist hoor
Ongeveer 6 plakjes van die standaard diepvries dingen dus, best een flinke maaltijd dus nogquote:Op maandag 19 juni 2023 17:53 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
270 gram: goed voor 4 porties aldus de verpakking
Salma in Desperadoquote:
Gelukkig zit ik nog met genoeg gekke mensen op de kringloop, dus je hoeft geen medelijden te hebben hoorquote:
Of op zakken chips '1 portie is 8,5 gram, deze zak is goed voor 26 porties'quote:Op maandag 19 juni 2023 17:58 schreef Ama het volgende:
Op zakjes Haribo staat ook share size. Ha-ha ja idd.
Ze hebben via jou deurbel de buurvrouw zien bukken denk ikquote:
Je zou het ook juist kunnen zien als een hele sociale uitlaatklep omdat je hier met allerlei verschillende mensen uit heel het land (en erbuiten) kunt praten waar je normaal nooit contact mee zou hebbenquote:Op maandag 19 juni 2023 18:01 schreef Karzai het volgende:
ik zit ook veelsteveel op fok en verwaarloos mijn omgeving
zekers, je komt mensen tegen uit alle geledingen van de samenlevingen die je anders nooit zou ontmoeten of mee pratenquote:Op maandag 19 juni 2023 18:03 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Je zou het ook juist kunnen zien als een hele sociale uitlaatklep omdat je hier met allerlei verschillende mensen uit heel het land (en erbuiten) kunt praten waar je normaal nooit contact mee zou hebben
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |