Oh okquote:Op maandag 19 juni 2023 20:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, weet ik niet, maar omdat Crack_ zei dat ze haar eigen foto schattig vond op LinkedIn en jij begon daar ook over, maar dan over die van jezelf
Goed verhaal, lekker kort.
ik ben ook niet schattig (WANT DAARVOOR SCHREEUW IK ECHT VEELS TE HARD ENZO) maar die foto is wel schattigquote:Op maandag 19 juni 2023 20:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, weet ik niet, maar omdat Crack_ zei dat ze haar eigen foto schattig vond op LinkedIn en jij begon daar ook over, maar dan over die van jezelf
Goed verhaal, lekker kort.
de persoon is ikeaansquote:Op maandag 19 juni 2023 20:35 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja het viel gewoon op :p
is ze nederlands?
Welke maat heb jijquote:
Vaker je mond houden en dan vindt iedereen je schattig.quote:Op maandag 19 juni 2023 20:35 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ik ben ook niet schattig (WANT DAARVOOR SCHREEUW IK ECHT VEELS TE HARD ENZO) maar die foto is wel schattig
heb dat niet perse als ambitiequote:Op maandag 19 juni 2023 20:36 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Vaker je mond houden en dan vindt iedereen je schattig.
Bedankt voor je bijdrage, broerquote:
Ja of ze wil niet schattig gevonden woeden natuurlijkquote:Op maandag 19 juni 2023 20:36 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Vaker je mond houden en dan vindt iedereen je schattig.
ze kennen jou toch niet onder de naam crack?quote:Op maandag 19 juni 2023 20:37 schreef Crack_ het volgende:
Ik zou gewoon vragen of iemand Crack kent als ik jou was
Ja, want daar hoor je je stemgeluid niet, of zo ?quote:Op maandag 19 juni 2023 20:35 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ik ben ook niet schattig (WANT DAARVOOR SCHREEUW IK ECHT VEELS TE HARD ENZO) maar die foto is wel schattig
Jawelquote:Op maandag 19 juni 2023 20:37 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ze kennen jou toch niet onder de naam crack?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |