https://ibb.co/5T0K9Fb Foto is wel bijna jaar geleden gemaakt maar ik maak zelden selfies en ik zie er gewoon nog precies zelfde uit.quote:Op maandag 19 juni 2023 20:27 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dan ben ik ern minderheid. En die kunnen van alles eisen tegenwoordig.
Is die foto ook schattig?quote:Op maandag 19 juni 2023 20:30 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Linkedin foto heb ik ook wel, maar die is al weer een paar jaar oud
linkquote:Op maandag 19 juni 2023 20:30 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Linkedin foto heb ik ook wel, maar die is al weer een paar jaar oud
nee hoeft ook nietquote:Op maandag 19 juni 2023 20:30 schreef bitterbal het volgende:
[..]
En ik heb geen idee wie die collega is
quote:Op maandag 19 juni 2023 20:30 schreef Ama het volgende:
[..]
*knip" Foto is wel bijna jaar geleden gemaakt maar ik maak zelden selfies en ik zie er gewoon nog precies zelfde uit.
wowo dikke inkijk hallo zeg sondejunuenknetter biembiemwohweeequote:Op maandag 19 juni 2023 20:30 schreef Ama het volgende:
[..]
https://ibb.co/5T0K9Fb Foto is wel bijna jaar geleden gemaakt maar ik maak zelden selfies en ik zie er gewoon nog precies zelfde uit.
Hoezo ook? Sinds wanneer ben ik schattigquote:
jaquote:Op maandag 19 juni 2023 20:31 schreef Crack_ het volgende:
[..]
link
pics
alles
TEASE
[..]
nee hoeft ook niet
Nou nou valt best mee.quote:Op maandag 19 juni 2023 20:31 schreef Crack_ het volgende:
[..]
wowo dikke inkijk hallo zeg sondejunuenknetter biembiemwohweee![]()
![]()
![]()
Doe rustig johquote:
Het kan meer?quote:
omdat waarom welquote:Op maandag 19 juni 2023 20:32 schreef bitterbal het volgende:
[..]
jawaarom niet
heb wel een donkerbruin vermoede
Ja eis maar een eind raak johquote:Op maandag 19 juni 2023 20:27 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dan ben ik ern minderheid. En die kunnen van alles eisen tegenwoordig.
quote:Op maandag 19 juni 2023 20:31 schreef Crack_ het volgende:
[..]jouw linkedin foto vond ik ook echt cutie
quote:Op maandag 19 juni 2023 20:31 schreef Crack_ het volgende:
[..]
wowo dikke inkijk hallo zeg sondejunuenknetter biembiemwohweee![]()
![]()
![]()
quote:
Ja, weet ik niet, maar omdat Crack_ zei dat ze haar eigen foto schattig vond op LinkedIn en jij begon daar ook over, maar dan over die van jezelfquote:Op maandag 19 juni 2023 20:31 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hoezo ook? Sinds wanneer ben ik schattig
quote:Op maandag 19 juni 2023 20:33 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja omdat er een collega was die mij anders aankeek dan de rest
quote:
quote:
Oh okquote:Op maandag 19 juni 2023 20:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, weet ik niet, maar omdat Crack_ zei dat ze haar eigen foto schattig vond op LinkedIn en jij begon daar ook over, maar dan over die van jezelf
Goed verhaal, lekker kort.
ik ben ook niet schattig (WANT DAARVOOR SCHREEUW IK ECHT VEELS TE HARD ENZO) maar die foto is wel schattigquote:Op maandag 19 juni 2023 20:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, weet ik niet, maar omdat Crack_ zei dat ze haar eigen foto schattig vond op LinkedIn en jij begon daar ook over, maar dan over die van jezelf
Goed verhaal, lekker kort.
de persoon is ikeaansquote:Op maandag 19 juni 2023 20:35 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja het viel gewoon op :p
is ze nederlands?
Welke maat heb jijquote:
Vaker je mond houden en dan vindt iedereen je schattig.quote:Op maandag 19 juni 2023 20:35 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ik ben ook niet schattig (WANT DAARVOOR SCHREEUW IK ECHT VEELS TE HARD ENZO) maar die foto is wel schattig
heb dat niet perse als ambitiequote:Op maandag 19 juni 2023 20:36 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Vaker je mond houden en dan vindt iedereen je schattig.
Bedankt voor je bijdrage, broerquote:
Ja of ze wil niet schattig gevonden woeden natuurlijkquote:Op maandag 19 juni 2023 20:36 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Vaker je mond houden en dan vindt iedereen je schattig.
ze kennen jou toch niet onder de naam crack?quote:Op maandag 19 juni 2023 20:37 schreef Crack_ het volgende:
Ik zou gewoon vragen of iemand Crack kent als ik jou was
Ja, want daar hoor je je stemgeluid niet, of zo ?quote:Op maandag 19 juni 2023 20:35 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ik ben ook niet schattig (WANT DAARVOOR SCHREEUW IK ECHT VEELS TE HARD ENZO) maar die foto is wel schattig
Jawelquote:Op maandag 19 juni 2023 20:37 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ze kennen jou toch niet onder de naam crack?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |