Dan rijpt die goed dusquote:Op maandag 19 juni 2023 20:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En dan te bedenken dat hij er 13 jaar geleden ook al zo uitzag
Ben je de enige ongeveer denk ik. Samen met @essnhills want die weet het ook niet denk ik.quote:
ik weet van essnhills alleen wat ze draagtquote:Op maandag 19 juni 2023 20:25 schreef Ama het volgende:
[..]
Ben je de enige ongeveer denk ik. Samen met @:essnhills want die weet het ook niet denk ik.
Ik nietquote:
Ja of die verspakketten verkopen hier gewoon zo slecht dat ze er zo vaak liggenquote:Op maandag 19 juni 2023 20:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Jij hebt altijd geluk met die dingen
quote:
quote:Op maandag 19 juni 2023 20:25 schreef Ama het volgende:
Samen met @essnhills want die weet het ook niet denk ik.
ja dat sowieso, ik kijk ieeedere keerquote:Op maandag 19 juni 2023 20:26 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja of die verspakketten verkopen hier gewoon zo slecht dat ze er zo vaak liggen
Denk niet dat ze dat komt doenquote:Op maandag 19 juni 2023 20:25 schreef Crack_ het volgende:
[..]
oke, zal ik de fokker in je straat even vragen of die een foto wil komen maken?
Nee kloptquote:Op maandag 19 juni 2023 20:25 schreef Ama het volgende:
[..]
Ben je de enige ongeveer denk ik. Samen met @:essnhills want die weet het ook niet denk ik.
Dan ben ik ern minderheid. En die kunnen van alles eisen tegenwoordig.quote:Op maandag 19 juni 2023 20:25 schreef Ama het volgende:
[..]
quote:Op maandag 19 juni 2023 20:26 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ik weet van essnhills alleen wat ze draagt
Liggen hier bijna elke dag welquote:
maak nou een foto potverdikkiequote:
jouw hoofd kan ik dromenquote:
Teasequote:Op maandag 19 juni 2023 20:27 schreef Crack_ het volgende:
Mijn LinkedIn foto is echt super schattig maar die durf ik helaas niet te laten zien want dan kunnen jullie mij zo vinden en dat is nou ook weer niet perse de bedoeling
ja nieuwe bodylotionquote:Op maandag 19 juni 2023 20:26 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ah okee, ja je ziet er wel vettig uit tbh
maar van jou ook lang geen foto meer gezienquote:
Linkedin foto heb ik ook wel, maar die is al weer een paar jaar oudquote:Op maandag 19 juni 2023 20:27 schreef Crack_ het volgende:
Mijn LinkedIn foto is echt super schattig maar die durf ik helaas niet te laten zien want dan kunnen jullie mij zo vinden en dat is nou ook weer niet perse de bedoeling
En ik heb geen idee wie die collega isquote:Op maandag 19 juni 2023 20:29 schreef Crack_ het volgende:
[..]
maar van jou ook lang geen foto meer gezien
al heb ik je wel soort van omschreven voor collega en volgens mij wist ze wel wie je was. Ik kwam niet verder dan .. uhm ja niet helemaal nederlands en volgens mij heeft ze krullen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |