Een vla-gevecht?quote:
ohquote:Op maandag 19 juni 2023 20:19 schreef LTVDK het volgende:
[..]
4E heet gewoon Truus als ze weer eens vervelend aan het doen is
teckelachtig ietsquote:
ik ook liever nietquote:
quote:Op maandag 19 juni 2023 20:20 schreef Bomenverzameling het volgende:
heeeeSPOILER: C'est MoiOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ik vind je een lieve uitstraling hebben, leuke bril ook
en super leuk om een gezicht bij naam te hebben!!Baby darling doll face honey
quote:Op maandag 19 juni 2023 20:20 schreef Bomenverzameling het volgende:
Jij ziet er echt veel volwassener en mannelijker uit dan ik dachtSPOILER: C'est MoiOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
nu jijquote:Op maandag 19 juni 2023 20:22 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Jij ziet er echt veel volwassener en mannelijker uit dan ik dacht
Ja, als extraatjequote:
Je bent zelf een extraatje.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En dan te bedenken dat hij er 13 jaar geleden ook al zo uitzagquote:Op maandag 19 juni 2023 20:22 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wat je dus wel wil horen etc etcquote:Op maandag 19 juni 2023 20:22 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik had weer een verspakketje kip kerrie voor een euro kunnen vinden. Helaas was er 1 wortel wel een beetje op zijn einde, was een beetje een soort slappe knakworst. Die heb ik dus maar weggegooid en er een extra rode ui bij gegooid. Het was echt veruit de lekkerste variant die ik heb gemaakt, inclusief al mijn andere aanpassingenquote:Op maandag 19 juni 2023 20:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hoi LTVDK, ik heb gegrilde courgette en spaghetti met groene pesto en tonijn op
En als toetje een raketje
En jij ?
quote:
quote:Op maandag 19 juni 2023 20:23 schreef bitterbal het volgende:
nou oke dan maar
hmm, had een andere huidskleur verwacht bij jouSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Baby darling doll face honey
Die hangt recht. De foto is gewoon schuin genomenquote:Op maandag 19 juni 2023 20:21 schreef Crack_ het volgende:
[..]
oh
[..]
teckelachtig iets
[..]
ik ook liever niet
[..]
heeee![]()
ik vind je een lieve uitstraling hebben, leuke bril ook
en super leuk om een gezicht bij naam te hebben!!
en dan nu 'oeps verkeerde quote, was tegen crack'quote:Op maandag 19 juni 2023 20:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wat je dus wel wil horen etc etc
Jij hebt altijd geluk met die dingenquote:Op maandag 19 juni 2023 20:24 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik had weer een verspakketje kip kerrie voor een euro kunnen vinden. Helaas was er 1 wortel wel een beetje op zijn einde, was een beetje een soort slappe knakworst. Die heb ik dus maar weggegooid en er een extra rode ui bij gegooid. Het was echt veruit de lekkerste variant die ik heb gemaakt, inclusief al mijn andere aanpassingen
Ik maak geen selfiesquote:
wat danquote:Op maandag 19 juni 2023 20:24 schreef Crack_ het volgende:
[..]
hmm, had een andere huidskleur verwacht bij jou
oh, triggeredquote:Op maandag 19 juni 2023 20:24 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Die hangt recht. De foto is gewoon schuin genomen
Geen ideequote:
oke, zal ik de fokker in je straat even vragen of die een foto wil komen maken?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |