quote:Op maandag 19 juni 2023 19:56 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja.GecondoleerdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nee was ik niet, want heb geen idee wat het isquote:Op maandag 19 juni 2023 18:44 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja ik kan ze niet meer vinden nu, dacht dat @:kwiwi er destijds mee kwam
quote:Op maandag 19 juni 2023 19:52 schreef Crack_ het volgende:
Ben herinneringen aan het bekijken, deed toen tenminste mn best met mn uiterlijk want nieuwe piercing. Volgens mij was ik echt mega trots op die eyeliner hier. Twijfel soms nog over een neuspiercing aan de andere kant maar denk dat ik voorlopig wel even content ben. Vind mn piercings echt het mooiste aan mezelf
![]()
Vind die priercings je goed staanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En vind het leuk en lastig tegelijk om foto's terug te kijken, vroeger voelt al snel beter dan het huidige. Vermoeiend
Ohnee, dat was een ander nummer van zequote:
hiquote:
bakjes voor mensen die nog meer spul in de keuken willenquote:Op maandag 19 juni 2023 20:04 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nee was ik niet, want heb geen idee wat het is
thanks biebiequote:
Ik heb er van hier een aantal al eens IRL gezien. Sommigen nooit gemeet wel op FaceBook en ik ben ook wel benieuwd naar de overigen hier hoor...quote:Op maandag 19 juni 2023 20:10 schreef Crack_ het volgende:
[..]
hi![]()
ben soms ook echt zo benieuwd hoe jij eruit zietwel meer hier eigenlijk
*zet Tarkan opquote:Op maandag 19 juni 2023 20:07 schreef Budapestenaar het volgende:
Busritje lijkt wel een Bollywoodfilm met al die Indiase mensen aan boord
Zit al in mijn buikquote:
ja is toch leukquote:Op maandag 19 juni 2023 20:11 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik heb er van hier een aantal al eens IRL gezien. Sommigen nooit gemeet wel op FaceBook en ik ben ook wel benieuwd naar de overigen hier hoor...
Oh dan zal het wel zo'n geval als @4EverBlackEyed zijn geweestquote:Op maandag 19 juni 2023 20:04 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nee was ik niet, want heb geen idee wat het is
ja oke, hoef ik geen foto's vanquote:
dat zou ik nou echt een teleurstelling vindenquote:Op maandag 19 juni 2023 20:13 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Oh dan zal het wel zo'n geval als @:4EverBlackEyed zijn geweest
Ik zie nu jouw foto. Ik had ook een ander beeld van je. Al zou ik zo niet kunnen zeggen wat dat beeld was...quote:Op maandag 19 juni 2023 20:13 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ja is toch leuken soms écht verrassend (zowel positief als negatief
)
Das een Turkquote:
ah, dat is nou jammer.quote:Op maandag 19 juni 2023 20:14 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik zie nu jouw foto. Ik had ook een ander beeld van je. Al zou ik zo niet kunnen zeggen wat dat beeld was...![]()
quote:Op maandag 19 juni 2023 20:14 schreef Bomenverzameling het volgende:
Weet je wat ik ga even een foto van mij laten zien en dan weer foetsie
jaaa!quote:Op maandag 19 juni 2023 20:14 schreef Bomenverzameling het volgende:
Weet je wat ik ga even een foto van mij laten zien en dan weer foetsie
Nee, dan moet je ook nog een dag wachtenquote:
4E en ik zijn wel vaker teleurstellendquote:Op maandag 19 juni 2023 20:14 schreef Crack_ het volgende:
dat zou ik nou echt een teleurstelling vinden
quote:Op maandag 19 juni 2023 20:15 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee, dan moet je ook nog een dag wachten
[..]
4E en ik zijn wel vaker teleurstellend
Ja en ik ben gewoon een nette jongeman dus dat gaan we niet doenquote:Op maandag 19 juni 2023 20:16 schreef Crack_ het volgende:
[..]![]()
oke eerlijk, dat zou ik echt te grappig vinden
als iemand je een drol stuurt met 'ja hoi je wilde mn eten zien toch' hiahoahoawel echt ranzig
quote:Op zondag 29 januari 2023 14:28 schreef CherryLips het volgende:
Ik had deze laatst gehaald, en dacht 'wtf wat onnodig' maar het is toch wel handig vooralsnog
https://www.ikea.com/nl/n(...)de-kleuren-20515164/
Ben echt harstikke onschuldig en ik heb zo'n ding nog nooit gezienquote:Op maandag 19 juni 2023 20:13 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Oh dan zal het wel zo'n geval als @:4EverBlackEyed zijn geweest
je mag het ook solo doen van mijquote:Op maandag 19 juni 2023 20:17 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja en ik ben gewoon een nette jongeman dus dat gaan we niet doen
quote:
Sow.quote:Op maandag 19 juni 2023 20:18 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ohja, kijk dat past wel bij de onhandigheid
Kom vechten dan Truusquote:
"Je hebt toch handennnnnn loleinzweidrei "quote:Op maandag 19 juni 2023 20:18 schreef Crack_ het volgende:
ook echt iets kopen waarvan je denkt 'wat onnodig'![]()
quote:Op maandag 19 juni 2023 20:19 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ja wow wtf cherrylips onhandig noemen, hoe durf je
Joejoequote:
did you just assume....quote:Op maandag 19 juni 2023 20:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
"Je hebt toch handennnnnn loleinzweidrei "
4E heet gewoon Truus als ze weer eens vervelend aan het doen isquote:Op maandag 19 juni 2023 20:19 schreef Crack_ het volgende:
[..]
de hond van mijn buurman heet truus, laat haar er buiten aub
Wat voor soort hond is dat ?quote:Op maandag 19 juni 2023 20:19 schreef Crack_ het volgende:
[..]
de hond van mijn buurman heet truus, laat haar er buiten aub
ik denk dat wij vechtend heel schattig is, beetje van die t-rexjesquote:
Ik wil niet met jou vechtenquote:Op maandag 19 juni 2023 20:20 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ik denk dat wij vechtend heel schattig is, beetje van die t-rexjes
SPOILER: C'est MoiOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
Oh hoi 4E, goedenavondquote:
Oh yissssssssssquote:
Dan berg ik de vla weer opquote:
Hoi LTVDK, ik heb gegrilde courgette en spaghetti met groene pesto en tonijn opquote:Op maandag 19 juni 2023 20:20 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Oh hoi 4E, goedenavondHoe gaat het met je, heb je nog wat lekkers gegeten vandaag, en wat erbij?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |